Hoeft nie meer, je bent nu iig een half uurtje van mij af.. als het rustig is bij de supermarkt iets minderquote:Op maandag 18 december 2006 16:25 schreef Stranger het volgende:
Ik ga even een ignore-goover-knopje ontwerpen.
quote:Op maandag 18 december 2006 16:16 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
volgens mij werkt hij niet, dat zegt hij alleen maar![]()
man, niks voor mijquote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Goover het volgende:
Nou hier is ie dan, mijn heerlijke maaltijd:
[afbeelding]
kan slechterquote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
je had toch al een tvp ?quote:Op maandag 18 december 2006 20:23 schreef Zosk het volgende:
tvp
'Ik ben ook altijd alles kwijt, het is een onplezierig feit. Maar ik ben altijd alles kwijt'quote:Op maandag 18 december 2006 21:44 schreef Norro-tje het volgende:
je bent gewoon steed alles kwijt
Gatverdamme lolquote:Op maandag 18 december 2006 17:17 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
goedemorgenquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:36 schreef Norro-tje het volgende:
goedemorgen mensen weereen heerlijk dagje vandaag
3 dagen tot kerst vakantie en ik zit de hel ochetnd alleen dus hoef niks te doen behalve de telefoon op nemen
moet dat nou net na het ontbijtquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:44 schreef Goover het volgende:
[afbeelding]
Voor wie het nog niet gezien had, en te lui is om omhoog te scrollen![]()
blijkbaar.. duitsersquote:Op dinsdag 19 december 2006 08:54 schreef Norro-tje het volgende:
[..]
moet dat nou net na het ontbijt
quote:
na een heerlijke dag school gisterquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:03 schreef Theamerican het volgende:
hey daar hebebn we hans weer
'quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |