ik zeg toch ik zie ze nietquote:Op woensdag 20 december 2006 17:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan heb je niet goed gekeken :p
Afgelopen vrijdag een los stelletje op het emplacement van Lw en een trein naar Roodeschool bestaande uit 2x DH1 en verder is er deze week nog een compositie gespot bestaande uit 4x DH1.
idd beter DM'90 onder de waslijn, dan een Plan V uit de oudste seriequote:Op woensdag 20 december 2006 18:45 schreef Peterselieman het volgende:
Moet even wennen, maar is voor de afwisseling wel eens leuk
rijd ook amper DM90 :/quote:Op woensdag 20 december 2006 19:14 schreef Peterselieman het volgende:
Helaas kan ik met de nieuwe dienstregeling niet meer met DM'90 rijden en ben ik nog tot september aangewezen op de wadjes. (Al heb ik maandag nog wel in een DM'90 gezeten, omdat ik me verslapen had en de sneltrein de eerst volgende trein naar Groningen was om 10.57 uur 's ochtends)
eind feb begin maart? :pquote:Op woensdag 20 december 2006 19:27 schreef Peterselieman het volgende:
Ik kom niet zo vaak in den lande, dus daarom weet ik wel veel van de wadslopers en buffels en van de andere materieelsoorten iets minder.
Als ik een digitale camera heb, die ik binnenkort maar eens ga kopen, dan zal ik waarschijnlijk wel eens vaker in den lande gaan. Heb ik februari nog een weekje vrij
Tussen oss en wijchen zelfs. kutboeren daarquote:Op donderdag 21 december 2006 08:57 schreef Fixers het volgende:
Hebben we hier net als in engeland een straf voor obstrucite van de treinenloop? Ze hebben tussen Den Bosch en Nijmegen ergens 300 meter koperkabel uit de grondgejat.
quote:Op zeker twee plaatsen, bij Oss en bij Ravenstein, hebben de koperdieven hun slag geslagen. Door de koperdiefstal ontstaat er storing in de signalering en kunnen seinen en wissels niet bediend worden. Opnieuw een flinke strop voor de NS, die op dit traject al eerder te maken kreeg met diefstal van koperen leidingen. ”Het probleem is dat we geen alternatief materiaal voorhanden hebben. Aluminium is een optie, maar ook dat is erg geliefd bij criminelen vanwege de opbrengst”, vertelt een medewerkster van beheermaatschappij ProRail. Preventie is volgens ProRail niet eenvoudig: ”Met permanent cameratoezicht help je de diefstallen niet de wereld uit. Zolang de vraagprijs van koper zo hoog blijft als nu het geval is, blijven we dit probleem houden.” Omdat er zoveel koper gestolen was, bleken de Nederlandse Spoorwegen tot overmaat van ramp niet voldoende koperkabel op voorraad te hebben om de schade direct te herstellen. Gestrande reizigers werden met bussen tussen Oss en Nijmegen vervoerd. Volgens ProRail kan het treinverkeer tussen Oss en Nijmegen pas na 11.00 uur weer hervat worden.
Dat geleidt beroerd...quote:Op donderdag 21 december 2006 19:26 schreef Ou-Tannu het volgende:
glasvezels ingraven dan maar?
Klopt, maar die zou nog weleens duurder kunnen zijn dan koper...quote:Op donderdag 21 december 2006 21:08 schreef Peterselieman het volgende:
Als ze nu eens een geleidende soort kunststof/plastic uitvinden die goedkoop te produceren is, dan is het probleem opgelost.
Ja dat klote elektro, opheffen dat vakgebied!quote:
Ander werk ook.quote:Op donderdag 21 december 2006 21:17 schreef Peterselieman het volgende:
kun je weer geen treintjes laten rijden en moeten we een andere hobby zoeken
V-IRMS int noordenquote:Op donderdag 21 december 2006 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
dan kun je niet meer koppelen in Zwolle en wordt er vanaf Amersfoort richting Utrecht/Schiphol wel meer gevraagd van de baanvakcapaciteit dan strikt noodzakelijk is, dus kom maar op met het VIRM. Ook naar Leeuwarden. Zet dan een VI in naar Gn en een IV naar Lw. Dan ben je er ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |