quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef Sebasser het volgende:
ik had het heulmaal niet door dat ie al dicht was
quote:Op zondag 17 december 2006 14:35 schreef NanKing het volgende:
tuhvuhpuh
Oh vind je dan echt ?quote:Op zondag 17 december 2006 16:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat 'n schat is die Stroekie ook he
En weer terug thuis achter de PC alsog ik niet ben weggeweestquote:Op zondag 17 december 2006 15:31 schreef Sitethief het volgende:
[..],
. Stroek en ik hadden het net over jou,
.
Hijs nu weer op weg naar het zuiden,.
Lekker fles wijn en een goed humeur achtergelaten, humeur en wijn heeft Stroekel wel genoeg om wat te delen,.
Nou zal ik dan nu maar mijn schoenen uit doen dan, zodat ik er naast kan gaan lopen?quote:
En een volgende keer kan ik bij Zwolle ook eerst een spuit gas geven en even een uurtje verder doorknarrenquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef Sebasser het volgende:
klik dan even hier: (plak URL hier)
Wat zij zegt!quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Het klinkt vrij belachelijk he, mensen kijken me wel vaker raar aan als ik dat vertel. Ik snap het zelf ook niet goed.quote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
MOe en dan niet kunnen slapen. Da's kut.
oh, ik snap het wel hoor, heb het zelf ook wel es. Ben je zoooo moe en dan kun je niet slapen, maar ook niks anders doen, want daar ben je te moe voor.quote:Op zondag 17 december 2006 19:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het klinkt vrij belachelijk he, mensen kijken me wel vaker raar aan als ik dat vertel. Ik snap het zelf ook niet goed.
Maar hopelijk kan ik het komende half jaar met professionele begeleiding van een natuurarts (geen zweverig gedoe) daar wat aan veranderen.
Nee dat doe ik niet. Daarom heb ik juist gekozen om aankomend half jaar m'n studie op het allerlaagste pitje te zetten (en er eens over nadenken of dit nog wel de juiste studie voor me is, gezien m'n hart er de laatste tijd niet bepaald meer ligt), en eens even goed de tijd en aandacht aan m'n gezondheid te geven. Mčt hulp.quote:Op zondag 17 december 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist! Niet opgeven hoor!
I'm so tired I can't sleep.quote:Op zondag 17 december 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh, ik snap het wel hoor, heb het zelf ook wel es. Ben je zoooo moe en dan kun je niet slapen, maar ook niks anders doen, want daar ben je te moe voor.
Herkenbaar. Sterktequote:
quote:
Ik zag je net staan bij de top 3quote:Op zondag 17 december 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren, ik kom als eerste keus uit de verf bij de publieksstemming van de US verkiezingen!
Met een beetje geluk haal ik de jury ook nog.
Goedzo! Laten we het hopenquote:Op zondag 17 december 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren, ik kom als eerste keus uit de verf bij de publieksstemming van de US verkiezingen!
Met een beetje geluk haal ik de jury ook nog.
Mijn volledige respect.quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh, als ze allebei winnen, misschien win ik dan ook nog wel wat of niet?
Als ik nog een keer of 7 koffie ga drinken bij mockamore dan krijg ik jouw koffie gewoon gratis.quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je moet dat geld sparen om mij op koffie te trakteren.
Je bent toch geen hoer.quote:Op zondag 17 december 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker. Maar als de koffie gratis is, dan moet je mji betalen.
Geen wonder dat ze niet kan slapen?quote:Op zondag 17 december 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog koffie?
Dat is standaard koffie-tijd bij m'n ouders thuis, in m'n utrecht-thuis drink ik eigenlijk nooit koffie.quote:Op zondag 17 december 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog koffie?
Zo, das wel heel lui,quote:Op maandag 18 december 2006 10:25 schreef Rhanna het volgende:
Ellow St
Ik ben te lui om je naam te typen
Ja, uit de muil stinkende mensen.quote:Op maandag 18 december 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Hoe vroeger op de ochtend hoe schoner het volk....of...eh wacht ff,.
Ach, bier is de oplossing.quote:Op maandag 18 december 2006 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja trein had vertraging, dus dan maar zo de verloren tijd proberen in te halen![]()
Heeft het bij jullie dan gevroren ????quote:Op maandag 18 december 2006 11:13 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik zo vanmorgen heel goed opletten omdat het zo tyfusglad was..
Ik bij elke bocht een beetje afremmen..
voet op ed weg zodat ik niet uitglij (en dankzij mijn voet heb ik 3 keer kunnen voorkomen dat ik viel)
Paar meter van waar ik moest zijn komt er een ambulance voorbij..
Ik schrik (oordopjes in..)
En baf, alsnog lig ik op de grond
Huh?quote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en Sebas heb je die man in het stomme blauwe leeuwenpak al kunnen spreken ?
Jaquote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft het bij jullie dan gevroren ????
Nou ben blij dat het hier nog niet even vriestquote:Op maandag 18 december 2006 11:48 schreef Rhanna het volgende:
Het is hier wel oke. Lekker koud, ik loop al de hele dag rond met harde tepels
volgens mij vriest het wel op mijn slaapkamer, want toen ik wakker werd was hij hard en stijfquote:Op maandag 18 december 2006 11:55 schreef Rhanna het volgende:
Hij krimpt sowieso
Ik heb al de hele dag aandacht van geile meneren
en stuur die meneren eens door naar mijquote:Op maandag 18 december 2006 11:55 schreef Rhanna het volgende:
Hij krimpt sowieso
Ik heb al de hele dag aandacht van geile meneren
Mij en Sebas een beetje lopen opgeilen hé......:9.quote:Op maandag 18 december 2006 11:48 schreef Rhanna het volgende:
Het is hier wel oke. Lekker koud, ik loop al de hele dag rond met harde tepels
Doe maar niet, dan worden ze boos enzootquote:
Oeh, heb ik geen moeite meequote:Op maandag 18 december 2006 12:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mij en Sebas een beetje lopen opgeilen hé......:9.
foto'squote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef Rhanna het volgende:
Is echt zo hoor, heb net buiten gerookt
En nu steken ze door mijn witte spinvis t shirtje door
Oeh, die emo meneer
Oeh, Sebasser![]()
Oeh St
zie je welquote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef Rhanna het volgende:
Is echt zo hoor, heb net buiten gerookt
En nu steken ze door mijn witte spinvis t shirtje door
Oeh, die emo meneer
Oeh, Sebasser![]()
Oeh St
en ik nu met lunsjquote:Op maandag 18 december 2006 12:43 schreef Sebasser het volgende:Veel plezier stroekie
Ik ga ff naar de winkel en zulks
Oh die,quote:Op zondag 17 december 2006 21:24 schreef wonderer het volgende:
HoooiHad je mijn droom al gelezen, laatste pagina vorig topic?
Tuuk,quote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh die,
ja, helaas wel![]()
Volgens mij doe je het er om hoor...
Je zou je dan kunnen afvragen waaromquote:
-dat ging iets te verquote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Je zou je dan kunnen afvragen waarom
Je hebt geëdit? Of gaat mijn opmerking te ver?quote:
Nee, echt niet. De afgelopen nachten waren trouwens weer kut. Kan me zo zes of zeven dromen herinneren en niet een was echt prettig. Nog een voorbeeld van dat ik raar in elkaar zit: ik droom soms dat mijn hoektand (altijd rechtsonder) loszit en uiteindelijk uitvalt, zeg maar alsof hij gewisseld wordt. Het doet niet echt pijn, maar ik weet dat het niet hoort omdat ik al uitgewisseld ben. Ik heb sowieso een beetje een tandenfobie vanwege een doodsmak op mijn negende. Anyway, ik droomde dus weer dat mijn tand los begon te zitten en ik dacht, "Zul je zien, heb ik nu dit, ga ik er vannacht over dromen."quote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh die,
ja, helaas wel![]()
Volgens mij doe je het er om hoor...
en koud, je vergeet koud, brrrrrquote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Nirak het volgende:
![]()
hallo, wij zijn weer terug van een weekendje Texel![]()
Maar wat is het hier shitweer zeg.... het is heel mistig..![]()
Ik bedoel eigenlijk meer die droom die tussen de spoilertags stondquote:
Ja, het blijft een lesbo topic, ik wil jullie niet ongevraagd confronteren met hete homoseksquote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer die droom die tussen de spoilertags stond
Je bent niet vies van een beetje shockeren geloof ik
Mistig ja:quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Nirak het volgende:
![]()
hallo, wij zijn weer terug van een weekendje Texel![]()
Maar wat is het hier shitweer zeg.... het is heel mistig..![]()
Mag best hoorquote:Op maandag 18 december 2006 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het blijft een lesbo topic, ik wil jullie niet ongevraagd confronteren met hete homoseks
Je vindt 'm mooi?quote:
hij IS gewoon heel mooiquote:
quote:
Dat was een edit ja,quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Je hebt geëdit? Of gaat mijn opmerking te ver?![]()
Erik,quote:
ja, nou wil ik het weten, mijn pb-box is geopendquote:
dat zei ik dus nietquote:Op maandag 18 december 2006 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het blijft een lesbo topic, ik wil jullie niet ongevraagd confronteren met hete homoseks
Oh. Ik dacht dat je die spoilertags bedoeldequote:Op maandag 18 december 2006 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
dat zei ik dus niet
je zou de politiek in moeten gaan.![]()
Hallo Maedelquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:02 schreef maedel het volgende:
dus ik sta met mijn jas aan om naar een vergadering te gaan, heb ik me vergist in de tijd. *Jas weer uittrekt*
dan maar even een collega afluisteren (gehorige boel hier)
Hoe dan ook, goedemorgen
![]()
In welke sector ben jij eigenlijk werkzaam, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen,quote:
Daar waar veel vergaderd wordtquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In welke sector ben jij eigenlijk werkzaam, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen,.
Als je een PM stuurt naar mensen die hun PM uit hebben staan krijg je een melding. Erik heeft hem trouwens aanstaan,quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef maedel het volgende:
eej Tha_Erik, jij hebt toch wel je pm geactiveerd he? Niet dat ik voor Jan Joker pm's zit te sturen naar jou...?
dat moet de overheid zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Daar waar veel vergaderd wordt![]()
En verder ga ik dat niet op het forum zetten(ik hoef die rare goochelaars natuurlijk niet extra te servicen)
quote:
En wie is de deskundigequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:55 schreef wonderer het volgende:
Zo, Arthur-verhaal "af". Nog even door deskundigen laten nakijken, dan kan ie online
forum.infopolitie.nlquote:
nee, ik doe iets compleet andersquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zit jij eigenlijk ook in dezeflde branche als je vriendin ?
met ramen op de grond zodat jullie naar buiten kunnen kijken, zonder te hoeven opstaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
nee, ik doe iets compleet anders.. volgens ingebakken cultuur breng ik mijn dagen slapend en koffie drinkend door bij het raam
Ai, jij zit bij mij in het pand begrijp ik?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
nee, ik doe iets compleet anders.. volgens ingebakken cultuur breng ik mijn dagen slapend en koffie drinkend door bij het raam
en jullie ochtend gymnastiek gaat toch vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:05 schreef Nirak het volgende:
ik weet niet... meestal slaap ik dus krijg ik niets mee
Ja fijn he die grappen over ambtenarenquote:
Die hadden we bij ons thuis vroeger ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja fijn he die grappen over ambtenaren
wij hadden vroeger ook zo'n boekje dat had als naam een spuitbus vol zweetlucht![]()
Skullfucken?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie ochtend gymnastiek gaat toch van
op en neer
op en neer
op en neer
en nu het andere oog
![]()
Dat lijkt me momenteel een heerlijke baan, slapen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je moet toch ietsquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:50 schreef wonderer het volgende:
heheh. Triest wel eigenlijk.
Van jou niet blijkbaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
Van wie moet dat?
Van mij moet niet zoveel. Leven en laten leven enzoquote:
van mij ook niet, ik moet er alleen geen last van hebben;)quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van mij moet niet zoveel. Leven en laten leven enzoJa, dat moet dan weer wel... maar verder niet zoveel hoor
Vriendin is pleite, en de films die er nog liggen willen we samen kijken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef wonderer het volgende:
Zet een leuke film op?
kun je nagaanquote:
Ik ken 'm niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef maedel het volgende:
wat vinden we hier van Matt Dusk?
Voor de liefhebbers een foto:
[afbeelding]
Maar het ging mij meer om de muziek![]()
Donderdag, geen idee hoe laat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Over wanhoop gesproken
Zeg Erik wanneer is er meer over de uitslag bekend ?
Muziek ken ik niet, foto word ik niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef maedel het volgende:
wat vinden we hier van Matt Dusk?
Voor de liefhebbers een foto:
[afbeelding]
Maar het ging mij meer om de muziek![]()
Jeumig, waar was jij al die tijd?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef Qwea het volgende:
*snuit laat zien.
Waar heb jij uitgehangen dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef Qwea het volgende:
*snuit laat zien.
Je was bij Henny Huismanquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef Qwea het volgende:
*laat snuitje zien".
quote:
Oh dat wist ik dan weer niet, ik moest aan hem denken vanwege de associatie met Snuitjequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
-waar ik natuurlijk ook een flits van heb gezien-
Henny H. doet tegenwoordig ook bruiloften bij de EOquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet, ik moest aan hem denken vanwege de associatie met Snuitje
dus da's ook heul erg![]()
voor bruiloften en partijen, komt spreekstalmeester Huisman wel even gerijenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Henny H. doet tegenwoordig ook bruiloften bij de EO![]()
hij kan de aandacht blijkbaar niet missen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor bruiloften en partijen, komt spreekstalmeester Huisman wel even gerijen![]()
Hij was vroeger mijn held.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan Henny Huisman.
Vast en zeker ook weer met z'n arm om mensen heenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:54 schreef maedel het volgende:
[..]
hij kan de aandacht blijkbaar niet missen.
Ik las laatst ergens een verslag over dat programma. Dat hij tussen het bruidspaar instaat als ze elkaar het jawoord geven
en uwen speurtocht was succesvol?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:58 schreef Qwea het volgende:
Ik was weinig in LES
Ik was meer in GAM, opzoek naar een nintendo wii
Vergeef me
jupquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en uwen speurtocht was succesvol?
Leuk! Wat voor spellen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
jupMM en ik hebben beide een nintendo wii
en jullie polsbandjes zijn nog niet versleten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
jupMM en ik hebben beide een nintendo wii
Helaas enkel nog wii sports. Ik geloof dat MM zelda wou kopen. En ik ga er binnenkort ook 1 kopen. Wario ware. Kunnen we ze mooi delenquote:
Neh,kwestie van die remote goed vasthouden. Al heb ik wel voor de zekerheid even extra stevige polsbandjes bij nintendo aangevraagd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie polsbandjes zijn nog niet versleten?
want die bleken toch te slap voor Europa te zijn![]()
Zelda wil ik ook wel, lijkt me tof. En de Simsversie voor de Wii ook, tzt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helaas enkel nog wii sports. Ik geloof dat MM zelda wou kopen. En ik ga er binnenkort ook 1 kopen. Wario ware. Kunnen we ze mooi delen
[..]
Neh,kwestie van die remote goed vasthouden. Al heb ik wel voor de zekerheid even extra stevige polsbandjes bij nintendo aangevraagd.
Ik moet met tennis altijd om de 15 min mn handen afvegenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelda wil ik ook wel, lijkt me tof. En de Simsversie voor de Wii ook, tzt.
Je kunt ook van die rubber sleeves kopen, volgens mij slippen ze dan ook niet zo makkelijk uit je handen.
Hij is te saai geworden om de 'camp factor' te hebben?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was vroeger mijn held.
Nu niet meer
En dan zeggen ze dat Autisten niet sociaal zijn....quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik zou nog wel 'ns Oblivion willen hebben, maar ik heb noch geld voor enigszins welke hardware ook. Ik heb dan ook al m'n geld opgespaard om naar m'n zusje, die in het buitenland woont, te kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Autisten niet sociaal zijn....
Complete onzin als je het mij vraagt, niet minder sociaal, ánders sociaal.
Neu, ik werd slimmerquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hij is te saai geworden om de 'camp factor' te hebben?
Tony van Heemschutquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hij is te saai geworden om de 'camp factor' te hebben?
Ik denk het niet, omdat je uiteindelijk toch minder beweegt dan in het echt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:33 schreef maedel het volgende:
Ik zat me af te vragen of zo'n Nintendo ding nou een hometrainer zou kunnen vervangen.
Als in, stel dat ik nou eens elke dag een half uur virtueel zou gaan tennissen, zou dat een beetje zoden aan de dijk zetten?
En daar is ze voor... studie?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Groot Britannie
damn, moet ik nog de deur uit ook dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het niet, omdat je uiteindelijk toch minder beweegt dan in het echt.
Ach welnee,je kan op TellSell allerlei dingn bestellen die je zo thuisgeleverd krijgtquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:37 schreef maedel het volgende:
[..]
damn, moet ik nog de deur uit ook dan?![]()
Vervangen denk ik niet, maar alle beetjes helpen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:33 schreef maedel het volgende:
Ik zat me af te vragen of zo'n Nintendo ding nou een hometrainer zou kunnen vervangen.
Als in, stel dat ik nou eens elke dag een half uur virtueel zou gaan tennissen, zou dat een beetje zoden aan de dijk zetten?
nee. Tis leuk,maar er echt van zweten zoals op de home trainer doe je niequote:Op dinsdag 19 december 2006 22:33 schreef maedel het volgende:
Oh nee?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
nee. Tis leuk,maar er echt van zweten zoals op de home trainer doe je nie
Nope. Toen ik stond te tennissen bij MM was er wel wat zweet, maar lang niet zoveel als dat ik op zo´n hometrainer spring en ga fietsen ofzoquote:
Slaap lekker meneer Vanitasquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:41 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Naja, ik ben richting bed. Truste duifjes!
geen rood kruisquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:17 schreef Sebasser het volgende:
Wat vinden jullie van mijn nieuwe avatar?
Nogal.... eh leeg....quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:17 schreef Sebasser het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geen rood kruis
geen lijntjes
je bent helemaal over op het minimalisme ?
eh.... tja... les is more, toch?quote:Op dinsdag 19 december 2006 23:17 schreef Sebasser het volgende:
Hallo Nirakquote:Op woensdag 20 december 2006 10:49 schreef Nirak het volgende:
[..]
eh.... tja... les is more, toch?
goedemorgen trouwens![]()
Oh, da's balen zegquote:Op woensdag 20 december 2006 10:56 schreef Nirak het volgende:
Haaaai stroekie
Nog iets spannends meegemaakt? Ik verveel me nml stierlijk... zit ziek thuis (griep)
Och erm tochquote:Op woensdag 20 december 2006 10:56 schreef Nirak het volgende:
Haaaai stroekie
Nog iets spannends meegemaakt? Ik verveel me nml stierlijk... zit ziek thuis (griep)
Wel ja wrijf dat van die vakantie er nog even isquote:Op woensdag 20 december 2006 11:03 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh, da's balen zeg
*schenkt versterkend kopje thee in*
Ik struikel en worstel me naar de vakantie toe.
Na vandaag nog 1 dagje!![]()
Dan heb jij iets niet goed gedaan met het invullen van je verlofkaartquote:Op woensdag 20 december 2006 11:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wel ja wrijf dat van die vakantie er nog even is
ik mag volgende week woensdag weer gewoon aantreden tot en met vrijdag hoor![]()
Mij ook niet, maar ik ken dat van mijn vorige stage. Mocht je mooi in de vakanties audits uitvoeren, nieuwe lokalen inrichten, werkplekken verhuizen, hele hoop oude meuk uit sorteren en verwerken.quote:Op woensdag 20 december 2006 12:13 schreef Nirak het volgende:
als het bedrijf dicht gaat is er voor jullie toch ook niet veel te doen?
behalve dat dingen updaten waar gebruikers last van hebben, dat kandan nu zonder last. Maar dat hoeft toch geen 2 weken te duren lijkt me...
daar staat gelukkig wel op dat ik in maart 2007 een paar weken weg mag blijvenquote:Op woensdag 20 december 2006 11:28 schreef maedel het volgende:
[..]
Dan heb jij iets niet goed gedaan met het invullen van je verlofkaart![]()
Op de radio: Why tell me why van Anita Meijer!
swingen
![]()
Probleem is dus juist dat ik die stand by mode benquote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef maedel het volgende:
wij gaan met kerst gelukkig in de "stand by stand".![]()
Wij wisselen af om het jaarquote:Op woensdag 20 december 2006 12:18 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Probleem is dus juist dat ik die stand by mode ben![]()
geluksvogelquote:Op woensdag 20 december 2006 12:24 schreef maedel het volgende:
[..]
Wij wisselen af om het jaar
Dit jaar ik niet dus![]()
Vertel vertel, desnoods betalen we bij.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:47 schreef Qwea het volgende:
Tjonge jonge jonge. Wat een aso buurt hiero
Jeumig, 3 weken, nou ben ík jaloers!quote:Op woensdag 20 december 2006 13:50 schreef Sebasser het volgende:
Zo, ik heb maar lekker vakantie genomen.
3 week in totaal
Dat zegt over mij weinig,over mn ouders des te meer. Aangezien ik minderjarig ben en niet kon gaan kiezen waar ik wilde wonen.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Vertel vertel, desnoods betalen we bij.![]()
Overigens, jij woont blijkbaar ook in die buurt, wat zegt dat over jou?![]()
Kijk, en dát moet je dan niet doen. Daar moet je even een halve dag mee wachtenquote:Op woensdag 20 december 2006 13:51 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus ik heb furieus zonet een briefje door de deur geflikkerd dat als ze zoveel waarde hechten aan die plaats, ze hem maar gaan kopen. En zolang er geen bordje met de buren hun nummerbord staat,is iedereen vrij om daar te parkeren.
Ja ik ben er gewoon zo moe van. Wij hebben constant last van hun. Idiote buurmeid die om 07:00 zomers keihard jannes op gaat zetten zodat ik mn bed uit gedreunt wordt, elke avond om 23:30 staan ze buiten ruzie te maken ect ect. En wij zeggen er NOOIT wat van.quote:Op woensdag 20 december 2006 13:53 schreef maedel het volgende:
[..]
Kijk, en dát moet je dan niet doen. Daar moet je even een halve dag mee wachten
Tis een koophuis. De hele straat zijn koophuizen. Erg frappant trouwens,er is momenteel een kennis bij hun, en op "wie zn plek" denk je dat die auto staat? voor ons huis. Hoor je ons daar over zeiken? Nee.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef Nirak het volgende:
hm... niet fijn, dat soort buren.. Het enige wat je dan kunt doen is verstandig je mond houden.. en als het een huurhuis is klagen bij de woning stichting dat het zo'n lastige mensen zijn en dat je er schrik van hebt en ze er dus niet meer op aan durft te spreken nadat ze je vent bedreigd hebben..
Kijkt maar uit met dingen verzinnen, straks gaan de buurtjes nog Mikeymo aanklagen wegens stalking..quote:Op woensdag 20 december 2006 14:02 schreef Nirak het volgende:
hm... niet fijn, dat soort buren.. Het enige wat je dan kunt doen is verstandig je mond houden.. en als het een huurhuis is klagen bij de woning stichting dat het zo'n lastige mensen zijn en dat je er schrik van hebt en ze er dus niet meer op aan durft te spreken nadat ze je vent bedreigd hebben..
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Kijkt maar uit met dingen verzinnen, straks gaan de buurtjes nog Mikeymo aanklagen wegens stalking..
Ja dat zei ik ook al tegen mama. En ik wil wel es zien dat ze je klem zetten. Ik zweer het,dan sneuvelt hun ruit.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:20 schreef MikeyMo het volgende:
3x raden waar ik mijn auto gaat parkeren a.s. vrijdag
Ik vind dat gezeur zo kinderachtig. Is die plek van jullie? Is het gekocht bij het huis? Zo nee mag iedereen daar vrij parkeren.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:18 schreef Sebasser het volgende:
Wij hebben trouwens ook zo'n buur hier.
Die zijn fucking jeep op een smal stukje zet..
zodat wij er zowat niet uit kunnen
en die gasten hebben hun eigen parkeerplek voor het huis..
plaats voor 2 auto's..
En dan hebben ze natuurlijk ook 2 auto's
Maar goed, dan nog zetten ze die jeep op een stuk van ons
[afbeelding]
Klik voor wat groter
Dat vage bruine/oranje is waar hun parkeerplek is
En dat rooie is waar hun vaak hun jeep neerzetten..
En op die paarse streepjes staan ook nog vaak auto's..
Je komt trouwens vanaf het water binnen (helemaal onderaan dus)
hoe willen ze me klem zetten dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen mama. En ik wil wel es zien dat ze je klem zetten. Ik zweer het,dan sneuvelt hun ruit.
Kut buren.
En ja,ik ben nog steeds pissig en treiter ze nu met hardcore
Ja,daar dacht ik ook aan. Zal wel zijn dat als je dicht op papa's auto parkeert zij voor je op de stoep gaan parken zodat je er niet uit ken komen. Dus je moet gewoon zorgen dat er tussen jouw achterkant en mn pa's voorkant voldoende uitrij ruimte zitquote:Op woensdag 20 december 2006 14:23 schreef MikeyMo het volgende:
[..]
hoe willen ze me klem zetten dan?
Bij ons vorig huis, paar jaar terugquote:Op woensdag 20 december 2006 14:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al tegen mama. En ik wil wel es zien dat ze je klem zetten. Ik zweer het,dan sneuvelt hun ruit.
Kut buren.
En ja,ik ben nog steeds pissig en treiter ze nu met hardcore
Je weet dat tokkies meestal veul vrienden van het kamp hebben?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:24 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja,daar dacht ik ook aan. Zal wel zijn dat als je dicht op papa's auto parkeert zij voor je op de stoep gaan parken zodat je er niet uit ken komen. Dus je moet gewoon zorgen dat er tussen jouw achterkant en mn pa's voorkant voldoende uitrij ruimte zitwens ik ze succes.
Zulke mensen kunnen van mij echt de tering krijgen. Die ga ik alleen maar meer irriteren.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:25 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bij ons vorig huis, paar jaar terug
Er kwam iemand voor onze gordijnen en weet ik veel wat voor ons volgende huis langs.
die had zowat een verhuiswagen, iig zo groot wel bijna
Die had ie dus ergens geparkeerd..
Komt opeens iemand aan de bel trekken echt superkwaad zo van
"JAAAAH DIE WAGEN, FLIKKER OP IKKAN ER NIET UIT BLABLALA"
"En als je hem nu niet weg haalt dan duw ik hem wel weg balblabla"
En hij had dus echt zo'n mini autotje![]()
Gezelligquote:Op woensdag 20 december 2006 14:26 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Je weet dat tokkies meestal veul vrienden van het kamp hebben?
Wedden dat ze die opbellen of ze ff met de autoclub kunnen langskomen?
Heb je een wii?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
stuur hem eens een feauteau van mijn tv + wii
quote:Op woensdag 20 december 2006 14:36 schreef MikeyMo het volgende:
stuur hem eens een feauteau van mijn tv + wii
Nee zonderquote:
Welke heb je er nu allemaal bij dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nee zondermoet nog een tof spel erbij kopen
ik wel, gister naar jilles gemeeldquote:Op woensdag 20 december 2006 14:38 schreef Qwea het volgende:
[..]ik heb heul geen foto van jouw tv en je wii
met je 39" big ass lcd tv
Das best handig hoor.quote:Op woensdag 20 december 2006 14:57 schreef MikeyMo het volgende:
ik heb ook tovve buren, naast me woont een gekleurde jongen die in de marine zit en dus vrijwel nooit thuis is, onder me woont een bejaarde buurman met zijn vrouw die gisteraaf een pakketje wat voor me gebracht was kwam afgeven, da's toch weer erg aardig, boven me woont een werkende gozer die een medicijnkastje in zijn salontafel heeftSchuin boven me woont een nieuwe bewoner dus die ken ik nog niet en schuin onder em is net leeg. En mijn balkon grenst aan de trappenhuis er naast en die buuv is ook altijd aardig
hij heeft meer poeders en poppersquote:Op woensdag 20 december 2006 15:03 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Das best handig hoor.
Ik heb vaak last van maagzuur en zulks.
Terwijl mijn rennies helemaal beneden liggen
Dus ik denk dat ik ook maar die zooi allemaal hier neer pleur 14.gif
bij Sebasser natuurlijkquote:Op woensdag 20 december 2006 14:20 schreef MikeyMo het volgende:
3x raden waar ik mijn auto gaat parkeren a.s. vrijdag
jij mag nooit meer radenquote:
Kan me geen flikker schelen. Ik ga nooit een rel uit de weg. Dat moeten jullie fokkers nou toch wel weten.quote:Op woensdag 20 december 2006 15:39 schreef Nirak het volgende:
en wie is nou de aso in jou buurt? jij of de buren?
nou, drie keer raden wie er vanavond hier zit te posten dat z'n vriendin op het bureau zitquote:Op woensdag 20 december 2006 15:38 schreef Qwea het volgende:
ff ruzie staan maken zonet. De buurvrouiw claimt dat ze het nooit gezegd heeft. Ik heb dr wel alvast gewaarschuwd dat als het wel zo is,en ze MM willen pakken,ik ze beide afmaak.
quote:Op woensdag 20 december 2006 15:42 schreef maedel het volgende:
[..]
nou, drie keer raden wie er vanavond hier zit te posten dat z'n vriendin op het bureau zit
Dat is regelrechte bedreiging.
Sorry dat ik het zo lomp zeg maar jij moet echt leren je grote muil te houden tegen mensen.
Vraag jij je nooit af wáárom jij elke keer dat soort dingen meemaakt?
iirc zat jouw vriendje een tijdje geleden ook voor iets op het bureau wat volgens jou belachelijk wasquote:Op woensdag 20 december 2006 15:46 schreef Qwea het volgende:
[..]voor een bedreiging naar het bureau
Sure, de politie flitst liever. Als ze mensen voor bedreiging naar het bureau zouden slepen had ik er elke week wel 4x gezeten
Ik heb ze liever 20 jaar ouder, if you don't mindquote:
Gezellig,kan ik weer eens echt rellenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:54 schreef Nirak het volgende:
kijk maar uit... als je altijd zo verbaal bent dan kom je jezelf misschien nog wel ooit tegen.. nederanders worden nml steeds minder tollerant, en er zijn er ook bij die dat anders uitten dan jij.
valt dat even tegen.... dan val ik dus ook al af bij jou?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef maedel het volgende:
Ik heb ze liever 20 jaar ouder, if you don't mind
Dat was dan ook wel iets zwaarder dan bedreigenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef maedel het volgende:
[..]
iirc zat jouw vriendje een tijdje geleden ook voor iets op het bureau wat volgens jou belachelijk was
[..]
37 jarige oude tieten?quote:Op woensdag 20 december 2006 15:53 schreef maedel het volgende:
ik wil ze wel even voor je opwarmenquote:Op woensdag 20 december 2006 15:56 schreef Rhanna het volgende:
Ja ehm. DIe dingen steken uit vanwege het koude weer
Plus dat de Backstreet Boys op de radio zijn
JIj denkt dat het leven ophoudt bij 30?quote:
Mijn moeder moet mij 1x aanrakenquote:Op woensdag 20 december 2006 16:01 schreef Nirak het volgende:
[..]
jeetje.. 17 en dan al zo'n grote bek? je moeder zou je billenkoek moeten geven![]()
Vast niet, jij lijkt 20 jaar ouderquote:Op woensdag 20 december 2006 15:55 schreef Nirak het volgende:
[..]
valt dat even tegen.... dan val ik dus ook al af bij jou?![]()
Is er een normaal leven na je 30ste dan?quote:Op woensdag 20 december 2006 16:01 schreef maedel het volgende:
[..]
JIj denkt dat het leven ophoudt bij 30?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vast niet, jij lijkt 20 jaar ouder![]()
Nee, maar ik doe gewoon alsnogquote:Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is er een normaal leven na je 30ste dan?
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef Faithz het volgende:
[..]
Vast niet, jij lijkt 20 jaar ouder![]()
ja absoluutquote:Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn moeder moet mij 1x aanraken![]()
Is dat bij jullie normaal? Kinderen slaan? Hier niet echt.
I rest my case.
*verder gaat met rendier
quote:Op woensdag 20 december 2006 16:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
Is er een normaal leven na je 30ste dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |