quote:Op zondag 17 december 2006 13:32 schreef Sebasser het volgende:
ik had het heulmaal niet door dat ie al dicht was
quote:Op zondag 17 december 2006 14:35 schreef NanKing het volgende:
tuhvuhpuh
Oh vind je dan echt ?quote:Op zondag 17 december 2006 16:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Wat 'n schat is die Stroekie ook he
En weer terug thuis achter de PC alsog ik niet ben weggeweestquote:Op zondag 17 december 2006 15:31 schreef Sitethief het volgende:
[..],
. Stroek en ik hadden het net over jou,
.
Hijs nu weer op weg naar het zuiden,.
Lekker fles wijn en een goed humeur achtergelaten, humeur en wijn heeft Stroekel wel genoeg om wat te delen,.
Nou zal ik dan nu maar mijn schoenen uit doen dan, zodat ik er naast kan gaan lopen?quote:
En een volgende keer kan ik bij Zwolle ook eerst een spuit gas geven en even een uurtje verder doorknarrenquote:
quote:Op zondag 17 december 2006 13:31 schreef Sebasser het volgende:
klik dan even hier: (plak URL hier)
Wat zij zegt!quote:Op zondag 17 december 2006 17:30 schreef wonderer het volgende:
Mogguh.
Het klinkt vrij belachelijk he, mensen kijken me wel vaker raar aan als ik dat vertel. Ik snap het zelf ook niet goed.quote:Op zondag 17 december 2006 19:39 schreef wonderer het volgende:
MOe en dan niet kunnen slapen. Da's kut.
oh, ik snap het wel hoor, heb het zelf ook wel es. Ben je zoooo moe en dan kun je niet slapen, maar ook niks anders doen, want daar ben je te moe voor.quote:Op zondag 17 december 2006 19:41 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Het klinkt vrij belachelijk he, mensen kijken me wel vaker raar aan als ik dat vertel. Ik snap het zelf ook niet goed.
Maar hopelijk kan ik het komende half jaar met professionele begeleiding van een natuurarts (geen zweverig gedoe) daar wat aan veranderen.
Nee dat doe ik niet. Daarom heb ik juist gekozen om aankomend half jaar m'n studie op het allerlaagste pitje te zetten (en er eens over nadenken of dit nog wel de juiste studie voor me is, gezien m'n hart er de laatste tijd niet bepaald meer ligt), en eens even goed de tijd en aandacht aan m'n gezondheid te geven. Mèt hulp.quote:Op zondag 17 december 2006 19:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist! Niet opgeven hoor!
I'm so tired I can't sleep.quote:Op zondag 17 december 2006 19:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
oh, ik snap het wel hoor, heb het zelf ook wel es. Ben je zoooo moe en dan kun je niet slapen, maar ook niks anders doen, want daar ben je te moe voor.
Herkenbaar. Sterktequote:
quote:
Ik zag je net staan bij de top 3quote:Op zondag 17 december 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren, ik kom als eerste keus uit de verf bij de publieksstemming van de US verkiezingen!
Met een beetje geluk haal ik de jury ook nog.
Goedzo! Laten we het hopenquote:Op zondag 17 december 2006 20:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Dames en heren, ik kom als eerste keus uit de verf bij de publieksstemming van de US verkiezingen!
Met een beetje geluk haal ik de jury ook nog.
Mijn volledige respect.quote:Op zondag 17 december 2006 20:28 schreef Twisted_fok het volgende:
Oh, als ze allebei winnen, misschien win ik dan ook nog wel wat of niet?
Als ik nog een keer of 7 koffie ga drinken bij mockamore dan krijg ik jouw koffie gewoon gratis.quote:Op zondag 17 december 2006 20:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, je moet dat geld sparen om mij op koffie te trakteren.
Je bent toch geen hoer.quote:Op zondag 17 december 2006 20:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Lekker. Maar als de koffie gratis is, dan moet je mji betalen.
Geen wonder dat ze niet kan slapen?quote:Op zondag 17 december 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog koffie?
Dat is standaard koffie-tijd bij m'n ouders thuis, in m'n utrecht-thuis drink ik eigenlijk nooit koffie.quote:Op zondag 17 december 2006 20:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Nu nog koffie?
Zo, das wel heel lui,quote:Op maandag 18 december 2006 10:25 schreef Rhanna het volgende:
Ellow St
Ik ben te lui om je naam te typen
Ja, uit de muil stinkende mensen.quote:Op maandag 18 december 2006 09:21 schreef Sitethief het volgende:
Hoe vroeger op de ochtend hoe schoner het volk....of...eh wacht ff,.
Ach, bier is de oplossing.quote:Op maandag 18 december 2006 09:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja trein had vertraging, dus dan maar zo de verloren tijd proberen in te halen![]()
Heeft het bij jullie dan gevroren ????quote:Op maandag 18 december 2006 11:13 schreef Sebasser het volgende:
Dus ik zo vanmorgen heel goed opletten omdat het zo tyfusglad was..
Ik bij elke bocht een beetje afremmen..
voet op ed weg zodat ik niet uitglij (en dankzij mijn voet heb ik 3 keer kunnen voorkomen dat ik viel)
Paar meter van waar ik moest zijn komt er een ambulance voorbij..
Ik schrik (oordopjes in..)
En baf, alsnog lig ik op de grond
Huh?quote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef Stroekie het volgende:
Oh, en Sebas heb je die man in het stomme blauwe leeuwenpak al kunnen spreken ?
Jaquote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Heeft het bij jullie dan gevroren ????
Nou ben blij dat het hier nog niet even vriestquote:Op maandag 18 december 2006 11:48 schreef Rhanna het volgende:
Het is hier wel oke. Lekker koud, ik loop al de hele dag rond met harde tepels
volgens mij vriest het wel op mijn slaapkamer, want toen ik wakker werd was hij hard en stijfquote:Op maandag 18 december 2006 11:55 schreef Rhanna het volgende:
Hij krimpt sowieso
Ik heb al de hele dag aandacht van geile meneren
en stuur die meneren eens door naar mijquote:Op maandag 18 december 2006 11:55 schreef Rhanna het volgende:
Hij krimpt sowieso
Ik heb al de hele dag aandacht van geile meneren
Mij en Sebas een beetje lopen opgeilen hé......:9.quote:Op maandag 18 december 2006 11:48 schreef Rhanna het volgende:
Het is hier wel oke. Lekker koud, ik loop al de hele dag rond met harde tepels
Doe maar niet, dan worden ze boos enzootquote:
Oeh, heb ik geen moeite meequote:Op maandag 18 december 2006 12:12 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Mij en Sebas een beetje lopen opgeilen hé......:9.
foto'squote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef Rhanna het volgende:
Is echt zo hoor, heb net buiten gerookt
En nu steken ze door mijn witte spinvis t shirtje door
Oeh, die emo meneer
Oeh, Sebasser![]()
Oeh St
zie je welquote:Op maandag 18 december 2006 12:21 schreef Rhanna het volgende:
Is echt zo hoor, heb net buiten gerookt
En nu steken ze door mijn witte spinvis t shirtje door
Oeh, die emo meneer
Oeh, Sebasser![]()
Oeh St
en ik nu met lunsjquote:Op maandag 18 december 2006 12:43 schreef Sebasser het volgende:Veel plezier stroekie
Ik ga ff naar de winkel en zulks
Oh die,quote:Op zondag 17 december 2006 21:24 schreef wonderer het volgende:
HoooiHad je mijn droom al gelezen, laatste pagina vorig topic?
Tuuk,quote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh die,
ja, helaas wel![]()
Volgens mij doe je het er om hoor...
Je zou je dan kunnen afvragen waaromquote:
-dat ging iets te verquote:Op maandag 18 december 2006 15:09 schreef maedel het volgende:
[..]
Je zou je dan kunnen afvragen waarom
Je hebt geëdit? Of gaat mijn opmerking te ver?quote:
Nee, echt niet. De afgelopen nachten waren trouwens weer kut. Kan me zo zes of zeven dromen herinneren en niet een was echt prettig. Nog een voorbeeld van dat ik raar in elkaar zit: ik droom soms dat mijn hoektand (altijd rechtsonder) loszit en uiteindelijk uitvalt, zeg maar alsof hij gewisseld wordt. Het doet niet echt pijn, maar ik weet dat het niet hoort omdat ik al uitgewisseld ben. Ik heb sowieso een beetje een tandenfobie vanwege een doodsmak op mijn negende. Anyway, ik droomde dus weer dat mijn tand los begon te zitten en ik dacht, "Zul je zien, heb ik nu dit, ga ik er vannacht over dromen."quote:Op maandag 18 december 2006 14:54 schreef maedel het volgende:
[..]
Oh die,
ja, helaas wel![]()
Volgens mij doe je het er om hoor...
en koud, je vergeet koud, brrrrrquote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Nirak het volgende:
![]()
hallo, wij zijn weer terug van een weekendje Texel![]()
Maar wat is het hier shitweer zeg.... het is heel mistig..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |