Vriendin is pleite, en de films die er nog liggen willen we samen kijken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:00 schreef wonderer het volgende:
Zet een leuke film op?
kun je nagaanquote:
Ik ken 'm niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef maedel het volgende:
wat vinden we hier van Matt Dusk?
Voor de liefhebbers een foto:
[afbeelding]
Maar het ging mij meer om de muziek![]()
Donderdag, geen idee hoe laat.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Over wanhoop gesproken
Zeg Erik wanneer is er meer over de uitslag bekend ?
Muziek ken ik niet, foto word ik niet warm of koud van.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:28 schreef maedel het volgende:
wat vinden we hier van Matt Dusk?
Voor de liefhebbers een foto:
[afbeelding]
Maar het ging mij meer om de muziek![]()
Jeumig, waar was jij al die tijd?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef Qwea het volgende:
*snuit laat zien.
Waar heb jij uitgehangen dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef Qwea het volgende:
*snuit laat zien.
Je was bij Henny Huismanquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:33 schreef Qwea het volgende:
*laat snuitje zien".
quote:
Oh dat wist ik dan weer niet, ik moest aan hem denken vanwege de associatie met Snuitjequote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef maedel het volgende:
[..]
![]()
-waar ik natuurlijk ook een flits van heb gezien-
Henny H. doet tegenwoordig ook bruiloften bij de EOquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:44 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Oh dat wist ik dan weer niet, ik moest aan hem denken vanwege de associatie met Snuitje
dus da's ook heul erg![]()
voor bruiloften en partijen, komt spreekstalmeester Huisman wel even gerijenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:47 schreef maedel het volgende:
[..]
Henny H. doet tegenwoordig ook bruiloften bij de EO![]()
hij kan de aandacht blijkbaar niet missen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
voor bruiloften en partijen, komt spreekstalmeester Huisman wel even gerijen![]()
Hij was vroeger mijn held.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan Henny Huisman.
Vast en zeker ook weer met z'n arm om mensen heenquote:Op dinsdag 19 december 2006 21:54 schreef maedel het volgende:
[..]
hij kan de aandacht blijkbaar niet missen.
Ik las laatst ergens een verslag over dat programma. Dat hij tussen het bruidspaar instaat als ze elkaar het jawoord geven
en uwen speurtocht was succesvol?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:58 schreef Qwea het volgende:
Ik was weinig in LES
Ik was meer in GAM, opzoek naar een nintendo wii
Vergeef me
jupquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en uwen speurtocht was succesvol?
Leuk! Wat voor spellen?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
jupMM en ik hebben beide een nintendo wii
en jullie polsbandjes zijn nog niet versleten?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:03 schreef Qwea het volgende:
[..]
jupMM en ik hebben beide een nintendo wii
Helaas enkel nog wii sports. Ik geloof dat MM zelda wou kopen. En ik ga er binnenkort ook 1 kopen. Wario ware. Kunnen we ze mooi delenquote:
Neh,kwestie van die remote goed vasthouden. Al heb ik wel voor de zekerheid even extra stevige polsbandjes bij nintendo aangevraagd.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie polsbandjes zijn nog niet versleten?
want die bleken toch te slap voor Europa te zijn![]()
Zelda wil ik ook wel, lijkt me tof. En de Simsversie voor de Wii ook, tzt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Helaas enkel nog wii sports. Ik geloof dat MM zelda wou kopen. En ik ga er binnenkort ook 1 kopen. Wario ware. Kunnen we ze mooi delen
[..]
Neh,kwestie van die remote goed vasthouden. Al heb ik wel voor de zekerheid even extra stevige polsbandjes bij nintendo aangevraagd.
Ik moet met tennis altijd om de 15 min mn handen afvegenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zelda wil ik ook wel, lijkt me tof. En de Simsversie voor de Wii ook, tzt.
Je kunt ook van die rubber sleeves kopen, volgens mij slippen ze dan ook niet zo makkelijk uit je handen.
Hij is te saai geworden om de 'camp factor' te hebben?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:59 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hij was vroeger mijn held.
Nu niet meer
En dan zeggen ze dat Autisten niet sociaal zijn....quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:24 schreef vanitasvanitatumeto... het volgende:
Ik zou nog wel 'ns Oblivion willen hebben, maar ik heb noch geld voor enigszins welke hardware ook. Ik heb dan ook al m'n geld opgespaard om naar m'n zusje, die in het buitenland woont, te kunnen gaan.
quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef Sitethief het volgende:
[..]
En dan zeggen ze dat Autisten niet sociaal zijn....
Complete onzin als je het mij vraagt, niet minder sociaal, ánders sociaal.
Neu, ik werd slimmerquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hij is te saai geworden om de 'camp factor' te hebben?
Tony van Heemschutquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Hij is te saai geworden om de 'camp factor' te hebben?
Ik denk het niet, omdat je uiteindelijk toch minder beweegt dan in het echt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:33 schreef maedel het volgende:
Ik zat me af te vragen of zo'n Nintendo ding nou een hometrainer zou kunnen vervangen.
Als in, stel dat ik nou eens elke dag een half uur virtueel zou gaan tennissen, zou dat een beetje zoden aan de dijk zetten?
En daar is ze voor... studie?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:32 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Groot Britannie
damn, moet ik nog de deur uit ook dan?quote:Op dinsdag 19 december 2006 22:34 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk het niet, omdat je uiteindelijk toch minder beweegt dan in het echt.
Ach welnee,je kan op TellSell allerlei dingn bestellen die je zo thuisgeleverd krijgtquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:37 schreef maedel het volgende:
[..]
damn, moet ik nog de deur uit ook dan?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |