Ik bedoel eigenlijk meer die droom die tussen de spoilertags stondquote:
Ja, het blijft een lesbo topic, ik wil jullie niet ongevraagd confronteren met hete homoseksquote:Op maandag 18 december 2006 17:25 schreef maedel het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk meer die droom die tussen de spoilertags stond
Je bent niet vies van een beetje shockeren geloof ik
Mistig ja:quote:Op maandag 18 december 2006 16:58 schreef Nirak het volgende:
![]()
hallo, wij zijn weer terug van een weekendje Texel![]()
Maar wat is het hier shitweer zeg.... het is heel mistig..![]()
Mag best hoorquote:Op maandag 18 december 2006 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het blijft een lesbo topic, ik wil jullie niet ongevraagd confronteren met hete homoseks
Je vindt 'm mooi?quote:
hij IS gewoon heel mooiquote:
quote:
Dat was een edit ja,quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef maedel het volgende:
[..]
Je hebt geëdit? Of gaat mijn opmerking te ver?![]()
Erik,quote:
ja, nou wil ik het weten, mijn pb-box is geopendquote:
dat zei ik dus nietquote:Op maandag 18 december 2006 17:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, het blijft een lesbo topic, ik wil jullie niet ongevraagd confronteren met hete homoseks
Oh. Ik dacht dat je die spoilertags bedoeldequote:Op maandag 18 december 2006 19:57 schreef maedel het volgende:
[..]
dat zei ik dus niet
je zou de politiek in moeten gaan.![]()
Hallo Maedelquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:02 schreef maedel het volgende:
dus ik sta met mijn jas aan om naar een vergadering te gaan, heb ik me vergist in de tijd. *Jas weer uittrekt*
dan maar even een collega afluisteren (gehorige boel hier)
Hoe dan ook, goedemorgen
![]()
In welke sector ben jij eigenlijk werkzaam, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen,quote:
Daar waar veel vergaderd wordtquote:Op dinsdag 19 december 2006 12:20 schreef Sitethief het volgende:
[..]
In welke sector ben jij eigenlijk werkzaam, als ik zo vrij mag zijn dat te vragen,.
Als je een PM stuurt naar mensen die hun PM uit hebben staan krijg je een melding. Erik heeft hem trouwens aanstaan,quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef maedel het volgende:
eej Tha_Erik, jij hebt toch wel je pm geactiveerd he? Niet dat ik voor Jan Joker pm's zit te sturen naar jou...?
dat moet de overheid zijnquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Daar waar veel vergaderd wordt![]()
En verder ga ik dat niet op het forum zetten(ik hoef die rare goochelaars natuurlijk niet extra te servicen)
quote:
En wie is de deskundigequote:Op dinsdag 19 december 2006 15:55 schreef wonderer het volgende:
Zo, Arthur-verhaal "af". Nog even door deskundigen laten nakijken, dan kan ie online
forum.infopolitie.nlquote:
nee, ik doe iets compleet andersquote:Op dinsdag 19 december 2006 16:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en zit jij eigenlijk ook in dezeflde branche als je vriendin ?
met ramen op de grond zodat jullie naar buiten kunnen kijken, zonder te hoeven opstaanquote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
nee, ik doe iets compleet anders.. volgens ingebakken cultuur breng ik mijn dagen slapend en koffie drinkend door bij het raam
Ai, jij zit bij mij in het pand begrijp ik?quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
nee, ik doe iets compleet anders.. volgens ingebakken cultuur breng ik mijn dagen slapend en koffie drinkend door bij het raam
en jullie ochtend gymnastiek gaat toch vanquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:05 schreef Nirak het volgende:
ik weet niet... meestal slaap ik dus krijg ik niets mee
Ja fijn he die grappen over ambtenarenquote:
Die hadden we bij ons thuis vroeger ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:13 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja fijn he die grappen over ambtenaren
wij hadden vroeger ook zo'n boekje dat had als naam een spuitbus vol zweetlucht![]()
Skullfucken?quote:Op dinsdag 19 december 2006 18:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en jullie ochtend gymnastiek gaat toch van
op en neer
op en neer
op en neer
en nu het andere oog
![]()
Dat lijkt me momenteel een heerlijke baan, slapen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:12 schreef Nirak het volgende:
[..]
Je moet toch ietsquote:Op dinsdag 19 december 2006 18:50 schreef wonderer het volgende:
heheh. Triest wel eigenlijk.
Van jou niet blijkbaarquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:01 schreef wonderer het volgende:
Van wie moet dat?
Van mij moet niet zoveel. Leven en laten leven enzoquote:
van mij ook niet, ik moet er alleen geen last van hebben;)quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:15 schreef wonderer het volgende:
[..]
Van mij moet niet zoveel. Leven en laten leven enzoJa, dat moet dan weer wel... maar verder niet zoveel hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |