Die kauwt op zijn knobbelkiezen ...quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:50 schreef Apropos het volgende:
[..]
Thomas von der Dunk wordt node gemist.
Als je maar weet dat ik altijd op je zal wachten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 22:55 schreef kLowJow het volgende:
Ik vul even een leegte op.
Zie jij ergens Boeddhistische negers?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:01 schreef Autodidact het volgende:
(c) Blof?
Dat is geen succesvolle sig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:23 schreef multatuli het volgende:
Ook in politieke geloofsbelijdenissen heerscht veelal
leugen voor. Ik weet dit, en waarschuwen daarvoor. De
proef is zeer eenvoudig. Men vrage niet: ,,wat zegt gij?”
Men vrage: ,,wat hebt gij gedaan?”
Al weet ik amper wat er in mijn sig staat.quote:
Wat is een succesvolle sig?quote:
en vooral dat van Tielquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:26 schreef Bluesdude het volgende:
En met deze eenvoudige opmerking sluit ik dit eerst beroep op het volk van Nederland.
Een waarbij jonge vuilakken ''PWNED!'' kunnen denken, vrees ik.quote:
Ik zal er eens over nadenken.quote:
Afgekeurd, dat is niet authentiek.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:30 schreef Apropos het volgende:
[..]
Een waarbij jonge vuilakken ''PWNED!'' kunnen denken, vrees ik.
Nee, zelfs geen Lange Fransrap.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:32 schreef multatuli het volgende:
Is er iets dat jonge vuilakken tot denken aan kan zetten dan?
Een goede kopie volstaat.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:32 schreef Apropos het volgende:
Wat is nog authentiek?
Jouw sig is nogal neerkijkend op andere mensen die niet de keuze hadden genomen om wat Nederlands te leren. Dat is authentiek.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:32 schreef Apropos het volgende:
Wat is nog authentiek?
Onbegrijpelijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:34 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Jouw sig is nogal neerkijkend op andere mensen die niet de keuze hadden genomen om wat Nederlands te leren.
Dan is het ook geen eer om een leegte op te vullen.quote:
Nu je in Spanje zit, misschien daar wat van?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:32 schreef multatuli het volgende:
Is er iets dat jonge vuilakken tot denken aan kan zetten dan?
Het zou me zeer verheugen als dat zo was, maar helaas beperkt mijn Spaans zich nog tot het gloedvol kunnen bestellen van voedsel en drank.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:41 schreef Apropos het volgende:
Man van Lebak, klopt het dat ''een piekenier in Vlaanderen brengen'' nog altijd een Spaanse uitdrukking is voor ''het onmogelijke presteren''?
Heb je niks beters te doen op zaterdagavond?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:41 schreef Apropos het volgende:
Man van Lebak, klopt het dat ''een piekenier in Vlaanderen brengen'' nog altijd een Spaanse uitdrukking is voor ''het onmogelijke presteren''?
Dat is een sig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef multatuli het volgende:
[..]
Het zou me zeer verheugen als dat zo was, maar helaas beperkt mijn Spaans zich nog tot het gloedvol kunnen bestellen van voedsel en drank.
Ik had gisteren een gala.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:49 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Heb je niks beters te doen op zaterdagavond?
Galamosje?quote:
Neen, een vriendschappelijke afspraak om mijn handen vrij te hebben. En geloof me, die had ik nodig.quote:
Uh, ik begrijp het ook niet helemaal. Die verwarring over geevalueer en zo is toch vooral juist modern speak in kringen van mensen die eigenlijk beter hadden moeten weten? Het soort mensen dat denkt dat je met wat jargon en krom Engels de nieuwe ubermensch bent. Dat goed Nederlands gewoon achterhaald is omdat ze nieuwe targets hebben?quote:
Onlangs op mijn werk:quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:53 schreef multatuli het volgende:
[..]
Uh, ik begrijp het ook niet helemaal. Die verwarring over geevalueer en zo is toch vooral juist modern speak in kringen van mensen die eigenlijk beter hadden moeten weten? Het soort mensen dat denkt dat je met wat jargon en krom Engels de nieuwe ubermensch bent. Dat goed Nederlands gewoon achterhaald is omdat ze nieuwe targets hebben?
Zou je dit willen toelichten?quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Neen, een vriendschappelijke afspraak om mijn handen vrij te hebben. En geloof me, die had ik nodig.
Nee. Ik houd er al niet van goede grappen uit te leggen, laat staan lamlendige.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:58 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Zou je dit willen toelichten?
Den Coninck van Hispaengienquote:Op zaterdag 16 december 2006 23:39 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Nu je in Spanje zit, misschien daar wat van?
Veramerikanisering.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:55 schreef Apropos het volgende:
[..]
Onlangs op mijn werk:
''Jullie kunnen nog niet beginnen, omdat ik nog geen go heb op dit project''.
Mooi zeker, maar in het origineel "Partir, c’est mourir un peu... Mais mourir, c’est partir beaucoup." vind ik het tweede deel nog mooier.quote:Op zaterdag 16 december 2006 23:51 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Een zeer mooie TT.
Full Metal Jacket? Waar?quote:Op zondag 17 december 2006 00:10 schreef kLowJow het volgende:
Amerikanen die "beaucoup" proberen uit te spreken.
quote:Op zondag 17 december 2006 00:10 schreef kLowJow het volgende:
Amerikanen die "beaucoup" proberen uit te spreken.
Dat geldt voor iedereen hier....quote:Op zondag 17 december 2006 00:06 schreef multatuli het volgende:
[..]
Mooi zeker, maar in het origineel "Partir, c’est mourir un peu... Mais mourir, c’est partir beaucoup." vind ik het tweede deel nog mooier.
Overigens voor jullie denken dat ik geen leven heb, dat klopt.
(maar da's alleen vanavond omdat mijn geliefde uit is en ik op ons kind pas)
wat betekent het allemaal in het Nederlands?quote:Op zondag 17 december 2006 00:06 schreef multatuli het volgende:
[..]
Mooi zeker, maar in het origineel "Partir, c’est mourir un peu... Mais mourir, c’est partir beaucoup." vind ik het tweede deel nog mooier.
Overigens voor jullie denken dat ik geen leven heb, dat klopt.
(maar da's alleen vanavond omdat mijn geliefde uit is en ik op ons kind pas)
Sterven, dat is een beetje vertrekken (TT)quote:Op zondag 17 december 2006 00:53 schreef problematiQue het volgende:
[..]
wat betekent het allemaal in het Nederlands?
Heil Brinkhorst!quote:'Overstappers energie krijgen 250 euro boete'
Uitgegeven: 17 december 2006 07:58
Laatst gewijzigd: 17 december 2006 08:50
AMSTERDAM - Klanten van engergiebedrijven die overstappen naar een ander bedrijf, kunnen een boete van 250 euro krijgen. Dat bevestigen energiebedrijven, schrijft de Telegraaf zondag. Daarmee proberen de bedrijven een overstap naar de concurrent tegen te gaan.
Engergieleverancier Greenpoint vertelt in de krant dat voor klanten die maanden terug al zijn overgestapt, de boete als een grote verrassing komt. De hoogte van de boete staat volgens een woordvoerder niet in verhouding tot de kosten die het gedupeerde bedrijf moet maken. Het zou dus om 'pure winst' gaan.
De toezichthouder op de energiemarkt, Directie Toezicht Energie, beperkte vorig jaar het gebruik van een hoge opzegboete. Daar zou volgens Greenpoint ten onrechte geen maximumtermijn aan gesteld zijn.
Toegestaan
Per misgelopen contract en beëindigde gas- of stroomrekening mogen energiebedrijven voor elk misgelopen jaar en elk product boetes uitdelen. Dat is toegestaan omdat energiebedrijven zeggen door de overstap ingekochte energie te verliezen.
De boetes zouden te voorkomen zijn door een nieuw langjarig contract bij dezelfde maatschappij af te sluiten. Volgens de krant overweegt twintig procent van de Nederlandse klanten van energiemaatschappij te wisselen.
Het gaat weer nergens over... en die Schnabel heeft ook een inteelt-lijntje bij Buitenhof. Nog even en hij is tafelheer bij De wereld draait door.quote:Zondag in Buitenhof
12.10, Nederland 1
Polarisatie in de Polder?
Het aloude poldermodel, de basis van onze overlegeconomie, vertoont barsten. De verhoudingen tussen werkgevers- en de werknemersorganisaties staan op scherp. Zo is het de ondernemers, tot hun grote frustratie, niet gelukt om met de vakbonden een compromis te sluiten over de herziening van het ontslagstelsel. Bernard Wientjes, voorzitter van VNO- NCW, over het poldermodel onder druk en wat dit betekent voor de toekomst van onze economie.
Aanblijven ten koste van alles
Deze week werd er door regering en parlement geschiedenis geschreven. De regering nam er genoegen mee dat ze niet meer met één mond praat. En de Kamer ging ermee akkoord dat een minister na een motie van afkeuring niet opstapt. De politieke tegenstellingen zijn scherper dan ooit. Is dat buiten de Haagse kaasstolp ook het geval? Over het politieke klimaat en de maatschappelijke onderstroom in Nederland met Paul Schnabel van het Sociaal en Cultureel Planbureau en Wim van de Donk van de Wetenschappelijke Raad voor het Regeringsbeleid.
GroenLinks in de coulissen
De informatie gaat een nieuwe fase in. Het CDA gaat met de Partij van de Arbeid en de Christen Unie praten of ze samen een nieuw kabinet kunnen gaan vormen. GroenLinks had geen belangstelling. Over de strategie van een oppositiepartij die voor het eerst in tijden als een serieuze regeringspartij wordt gezien GroenLinks senator Jos van der Lans.
Presentatie: Rob Trip
Column: Ronald Plasterk
het is een vrije markt, maar natuurlijk niet voor de consumenten lijfeigenen zoals jij en ikquote:Op zondag 17 december 2006 09:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Heil Brinkhorst!
De vrije markt is weer niet helemaal vrij zoals gewoonlijk.
Hey, ik ook.quote:Op zondag 17 december 2006 10:26 schreef Silmarwen het volgende:
Blegh, vandaag weer braaf studeren, morgen een tentamen, maar dat is wel de laatste van het jaar. 17 januari weer één.Ik kan mijn "kerstvakantie" (aangezien ik thuis zit
) besteden aan het schrijven van betogen en essays.
Wat is studeren toch heerlijk.
Wat een mooie TT trouwens.
Bij de mobiele telefonie duurde het vrij lang voordat de service providers achter het bestaan van de mogelijkheid van in rekening brengen van misgelopen te verwachten inkomsten kwamen. Er is over gevochten, maar uiteindelijk bleken ze in hun recht te staan.quote:Op zondag 17 december 2006 09:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Heil Brinkhorst!
De vrije markt is weer niet helemaal vrij zoals gewoonlijk.
Je bent niet de enigequote:Op zondag 17 december 2006 10:26 schreef Silmarwen het volgende:
Blegh, vandaag weer braaf studeren, morgen een tentamen, maar dat is wel de laatste van het jaar. 17 januari weer één.Ik kan mijn "kerstvakantie" (aangezien ik thuis zit
) besteden aan het schrijven van betogen en essays.
Wat is studeren toch heerlijk.
Wat een mooie TT trouwens.
Jij kunt andermans Kerst gitzwart maken, geniet daar nu eens van.quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 11:17 schreef Apropos het volgende:
[..]
Jij kunt andermans Kerst gitzwart maken, geniet daar nu eens van.
De gevolgen van de Postcodekanker.quote:Op zondag 17 december 2006 11:54 schreef problematiQue het volgende:
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4802&selectArchiveDay=7
Ik kan dit niet aanzien.quote:
die mevrouw zouden ze eens een jaartje in een derde wereld land te werk moeten stellen, kijken of ze zich nog zo achtergesteld voelt.quote:Op zondag 17 december 2006 11:54 schreef problematiQue het volgende:
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4802&selectArchiveDay=7
"Ze...ze....ze...hebben hier geen teevee"quote:Op zondag 17 december 2006 12:04 schreef problematiQue het volgende:
[..]
die mevrouw zouden ze eens een jaartje in een derde wereld land te werk moeten stellen, kijken of ze zich nog zo achtergesteld voelt.
Moeten we al ontwikkelingshulp naar Groningen sturen?quote:Op zondag 17 december 2006 12:09 schreef sigme het volgende:
Aangezien er geen boodschappen gepleegd waren er er dus melk noch brood in huis is, heb ik me moeten behelpen met armeluis-ontbijt. Pannekoeken. Zielig he?
Momenteel zit ik in een landhuis (met sauna en ruimte voor een pony) in Drente.quote:Op zondag 17 december 2006 12:10 schreef Reya het volgende:
[..]
Moeten we al ontwikkelingshulp naar Groningen sturen?![]()
Dat was een goed idee. Er staat een wasje op, de vaatwasser is gevuld en de badkamer is weer super shiny bling bling schoon.quote:Op zondag 17 december 2006 11:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
2) de was en afwas doen
3) kamer(s) opruimen
Waar komt dat getal 100 vandaan?quote:Op zondag 17 december 2006 12:26 schreef pberends het volgende:
Godsamme zeg, die GroenLinks mafkees weer met z'n kernafval. Dat is allang redelijk opgelost, het afval is met nieuwe technieken nog "maar" 100 jaar schadelijk.
Klinkt leuk, net zoals dat kernafval 50.000 jaar schadelijk zou zijnquote:
bron? heb ik nog nooit van gehoord namelijk.quote:Op zondag 17 december 2006 12:26 schreef pberends het volgende:
Godsamme zeg, die GroenLinks mafkees weer met z'n kernafval. Dat is allang redelijk opgelost, het afval is met nieuwe technieken nog "maar" 100 jaar schadelijk.
alles is relatief, jeweettoch.quote:Op zondag 17 december 2006 12:58 schreef sigme het volgende:
Misschien is de halfwaardetijd van uranium versneld?
Als Pim er nog zou zijn geweest, hadden we al lang een oplossing voor dit probleem.quote:Op zondag 17 december 2006 13:11 schreef sigme het volgende:
Moet absoluut kunnen met die deeltjesversnellers van tegenwoordig, waar zijn die anders voor?
Minder managers en meer dark-rooms!quote:Op zondag 17 december 2006 13:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Als Pim er nog zou zijn geweest, hadden we al lang een oplossing voor dit probleem.
Het was een ruige avond gisteravond?quote:Op zondag 17 december 2006 13:17 schreef Monidique het volgende:
I. Hallo, ik voel me waardeloos. Nou ja, het valt wel weer mee, maar toen ik rond elven uit het bed van een jongen kroop, zwijgzaam langs zijn zusje, dat toevallig mijn exje is, liep naar buiten, met als bestemming een vriend van me, om zijn moeder te vragen mij naar huis te brengen, daar mijn fiets onbruikbaar was, wegens een gebroken sleutel, toen voelde ik me wel een beetje waardeloos. Dat is voorbij, want ik dacht aan andere mensen, aan hen die zeiden het leuk te vinden in mijn aanwezigheid te zijn, waarna ik dacht hetzelfde te vinden. Hoe dan ook, de Telegraaf heeft vandaag Simon R. ingehuurd, overduidelijk, en toen ik het commentaar las, dacht ik dat er iemand moet zijn die mijn hyperintelligentie in toom houdt.
Gewoon een standaard zaterdagavond...quote:Op zondag 17 december 2006 13:21 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Het was een ruige avond gisteravond?
Word je elke zondagochtend wakker naast een vriend, moet je naar huis gebracht worden door een moeder en loop je zwijgzaam langs exxxen?quote:Op zondag 17 december 2006 13:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon een standaard zaterdagavond...
toen je van een jongen kroopquote:Op zondag 17 december 2006 13:17 schreef Monidique het volgende:
I. Hallo, ik voel me waardeloos. Nou ja, het valt wel weer mee, maar toen ik rond elven uit het bed van een jongen kroop, zwijgzaam langs zijn zusje, dat toevallig mijn exje is, liep naar buiten, met als bestemming een vriend van me, om zijn moeder te vragen mij naar huis te brengen, daar mijn fiets onbruikbaar was, wegens een gebroken sleutel, toen voelde ik me wel een beetje waardeloos. Dat is voorbij, want ik dacht aan andere mensen, aan hen die zeiden het leuk te vinden in mijn aanwezigheid te zijn, waarna ik dacht hetzelfde te vinden. Hoe dan ook, de Telegraaf heeft vandaag Simon R. ingehuurd, overduidelijk, en toen ik het commentaar las, dacht ik dat er iemand moet zijn die mijn hyperintelligentie in toom houdt.
Het valt binnen de standaarddeviatie.quote:Op zondag 17 december 2006 13:25 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Word je elke zondagochtend wakker naast een vriend, moet je naar huis gebracht worden door een moeder en loop je zwijgzaam langs exxxen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |