Je avatar is stukquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:41 schreef T1andonly het volgende:
Zelfs in het weekend zetten jullie je in voor je stage!
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:56 schreef Zosk het volgende:
wat ik op me stage doe doe ik thuis ook![]()
zekerquote:Op zondag 17 december 2006 21:16 schreef Norro-tje het volgende:
we kunnen morgen weer los jeej
iedereen mooi weekend gehad ??
Grr, mijn werkweek heeft gewoon 5 dagen... Maar heb wel zin in het eindequote:Op zondag 17 december 2006 21:36 schreef Norro-tje het volgende:
ik ook![]()
![]()
ook weer zin in morgen?
maar 4 dagen deze week en dan ben ik twee weken vrij met kerst en oud en nieuw![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:56 schreef Zosk het volgende:
wat ik op me stage doe doe ik thuis ook![]()
Waarschijnlijk wel.. ik mag zelf kiezen wat ik doenquote:Op maandag 18 december 2006 08:38 schreef Theamerican het volgende:
lekker hoor ik moet 5 dagen
is iedereen tussen kerst en oud en nieuw vrij of niet?
Daar mag je toch net zo hard als je wiltquote:Op maandag 18 december 2006 08:48 schreef Goover het volgende:
Goedemorgen allemaal,
5 daagjes werken, vrijdag avond terug naar Nederland rijdenen 3 jan weer werken..
SvenM, als je in Duitsland gaat rijden succes! De eerste keer rijden daar is erg leuk
pff. Zat je shift knop vastquote:Op maandag 18 december 2006 09:12 schreef SvenM het volgende:
NOU WAKKER WORDEN WERK AAN DE WINKEL. DEZE MOET VOL VANDAAG
begin nog niet over weekendquote:Op maandag 18 december 2006 09:14 schreef SvenM het volgende:
Ghehe, komt goed dacht ikbijna weekend al
Geen leuk weekend gehadquote:
Die discussie hebben we al eens gehad in dit topic toch?quote:Op maandag 18 december 2006 09:01 schreef SvenM het volgende:
[..]
Daar mag je toch net zo hard als je wilt?
Wie niet?quote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef Norro-tje het volgende:
idd spelling is ook niet mijn sterkste kant , maar daar hebben meer mensen last van geloof op fok
Nee, Ik heb niets te doenquote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef T1andonly het volgende:
Sven heb je toevallig een overdosis Red Bull gehadJe gaat wel hard in dit topic.
Ik heb 'n rustig weekend gehaddat mocht ook wel eens, beetje tot rust komen en deze week ga ik me voorbereiden op m'n vakantie
mijne in elk gevalquote:
ja het is maandag he dan heeft iedereen dat gevoelquote:Op maandag 18 december 2006 10:03 schreef NrSiX het volgende:
godver ik heb het nu al gehad.. wil mijn bed in godver
quote:Op maandag 18 december 2006 10:03 schreef NrSiX het volgende:
godver ik heb het nu al gehad.. wil mijn bed in godver
quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef T1andonly het volgende:
Volgende week ga ik zo lang mogelijk proberen te slapen enkele dagen. Helemaal niets uitvoeren totdat m'n ouders het irritant vinden.Vakantie is af en toe broodnodig.
Poll: Wel of niet stemmen?quote:Op maandag 18 december 2006 10:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kijk altijd wel naar uit naar het stemmen
Als ik dat op zaterdag en zondag doe beginnen mijn ouders al te zeurenquote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef T1andonly het volgende:
Volgende week ga ik zo lang mogelijk proberen te slapen enkele dagen. Helemaal niets uitvoeren totdat m'n ouders het irritant vinden.Vakantie is af en toe broodnodig.
HOI TONKS!quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Hallo allemaal !!!!!!!!!!!!
heuhhhquote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Hallo Tonksquote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Zit bij mij standaard in FF,quote:Op maandag 18 december 2006 09:37 schreef SvenM het volgende:
Spellingscontrole op Fok! zou geen overbodige luxe zijn
![]()
Hey Tonks,quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
quote:Op maandag 18 december 2006 10:19 schreef Norro-tje het volgende:
lekker gebakje gekregen nu van collega
Om 11 uur post ik het menu.. dan zal ik kijken of hier wel/geen poll bij zit..quote:Op maandag 18 december 2006 10:20 schreef Goover het volgende:
Nieuwe pagina repost:
Poll: Wel of niet stemmen?
Als Goover ons alleen laat stemmen als hij niet weet wat hij wil dan willen we:Wel stemmen Niet stemmen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb ikquote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
ik niet iigquote:Op maandag 18 december 2006 10:18 schreef Theamerican het volgende:
wie is die ene stem die niet wil stemmen op eten ?
Ja hij is super, maar heb nu een Wii gekocht dus mijn 360 staat ff op non-actief.quote:
Carbonquote:
Zeker de frontpage gelezen?quote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef Theamerican het volgende:
uit verveling ben ik maar lid geworden van de postcode loterij weet wel dat het shit is en dat ik heus wel nooit iets wint.
maar kan de kans niet lopen als die in me straat val dat ik niks heb
Je staat niet in de OP,quote:
ik nietquote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef NrSiX het volgende:
wie hebben dr allemaal 2 week kerstvakantie?
1,5quote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef NrSiX het volgende:
wie hebben dr allemaal 2 week kerstvakantie?
Ligt er aan hoe je het bekijkt... Ik zit nu in Duitsland en ik ga naar Nederland, dus ik ga hier wel ff weg ja. Maar in Nederland ben ik weer bij mijn ouders 'Thuis'.. dus echt weg ben ik niet.quote:Op maandag 18 december 2006 10:52 schreef Norro-tje het volgende:
ik ook, gaat diegene ook weg in die twee week ? ik wel trouwens
ik ga ook naar mijn ouders dus dat telt meequote:Op maandag 18 december 2006 10:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt... Ik zit nu in Duitsland en ik ga naar Nederland, dus ik ga hier wel ff weg ja. Maar in Nederland ben ik weer bij mijn ouders 'Thuis'.. dus echt weg ben ik niet.
Ging wel goed, tot jij me jalours kwam makenquote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Jeejj, laatste stagedag van het jaar!Vrijdag valt uit ivm kerstvriering!
Nu nog 1 lesje geven zo en ik ben klaar!!
Hoe is het met jullie?
ze gangetjequote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Hoe is het met jullie?
Beetje last van de maandag ochtend opstartproblemen..quote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Hoe is het met jullie?
slackerquote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
De 2e natuurlijk![]()
.
Hallo btw. Ik ben een beetje ziek, dus ik zit thuis.
Beetje ziek? hahaha, maar wel ziek genoeg om thuis te blijven dus.quote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
De 2e natuurlijk![]()
.
Hallo btw. Ik ben een beetje ziek, dus ik zit thuis.
omdat die viezer klinktquote:Op maandag 18 december 2006 11:23 schreef Zosk het volgende:
waarom stem je voor de 2e?
Nouja, het gaatquote:Op maandag 18 december 2006 11:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Beetje ziek? hahaha, maar wel ziek genoeg om thuis te blijven dus.
Ja, dankjequote:Je bent iig weer in het topic, ik we hebben je gemist de laatste tijd.
Nog gecondoleerd met je verlies met de verkiezingen trouwens!
Maar maar maar, er zit hier bezoek in de kamerquote:Op maandag 18 december 2006 11:29 schreef Zosk het volgende:
ijsmeis, kijk eens of me plaatjes in "Natalie Sparks" het nog doen! kan ik hier niet zien op me stage![]()
echt ik haat die kut imagebeaver, die blijft mijn plaatjes weghalen verdomme. ik kijk thuis wel ffquote:Op maandag 18 december 2006 11:34 schreef ijsmeis het volgende:
Bij mij doen ze het niet ..
Prima, ik laat hem wel openquote:Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
echt ik haat die kut imagebeaver, die blijft mijn plaatjes weghalen verdomme. ik kijk thuis wel ff![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
tuurlijk, jij bent het dus ik ga er al vanuit dati k lang kan wachten!![]()
Dit is de eerste keer dat je me zoiets vraagtquote:Op maandag 18 december 2006 11:37 schreef Zosk het volgende:
[..]
in dit soort dingen wel, misschien ben je met andere dingen sneller![]()
Als iemand wil komen controleren heb ik daar geen bezwaar tegen.quote:Op maandag 18 december 2006 11:33 schreef Norro-tje het volgende:
wie controleerd goover eigenlijk of geloven we hem gewoon
Je zou eigenlijk een foto moeten maken.quote:Op maandag 18 december 2006 11:37 schreef Goover het volgende:
[..]
Als iemand wil komen controleren heb ik daar geen bezwaar tegen.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je me zoiets vraagt![]()
.
ja, maar in reageren ben je gewoon traag. op het forum dan hč. misschien irl wat snellerquote:Op maandag 18 december 2006 11:37 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Dit is de eerste keer dat je me zoiets vraagt![]()
.
Dat is nog best een goed idee, alleen kan ik die foto dan pas 's avonds laten zien. Heb hier geen cardreader of blauwtand.quote:Op maandag 18 december 2006 11:38 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Je zou eigenlijk een foto moeten maken..
Dan zien we tenminste ook eens hoe het eruit ziet.
quote:Op maandag 18 december 2006 11:38 schreef Zosk het volgende:
[..]
ja, maar in reageren ben je gewoon traag. op het forum dan hč. misschien irl wat sneller![]()
Dat maakt niet uitquote:Op maandag 18 december 2006 11:39 schreef Goover het volgende:
[..]
Dat is nog best een goed idee, alleen kan ik die foto dan pas 's avonds laten zien. Heb hier geen cardreader of blauwtand.
al die smoesjes, tutjequote:Op maandag 18 december 2006 11:39 schreef ijsmeis het volgende:
[..]. Heb je gezien waar ik allemaal post, tutje?
Niet alleen hier![]()
![]()
. En ik (moet) veel lezen.
om 16:30 ben ik klaar hier, boodschappen doen, rond 17:00 thuis. Ergens tussen 17:00 en 18:00 zal ik hem wel posten denk ik.quote:Op maandag 18 december 2006 11:45 schreef Norro-tje het volgende:
we zullen er aan denken hoe laat kunnen we de pic verwachten
dat is mijn eerste vakantie van het jaar gekquote:
Ik heb dan wel 10 weken zomervakantie gehad maar daarna nog niet eens een dag vrijquote:Op maandag 18 december 2006 12:07 schreef NrSiX het volgende:
[..]
dat is mijn eerste vakantie van het jaar gek![]()
![]()
dus ik heb dr recht op![]()
heb wel 1 week zomervakantie gehad
quote:Op maandag 18 december 2006 13:05 schreef Zosk het volgende:
ik ga weer aanlopen, groep 8 staat alweer aan te bellen![]()
aanlopen?quote:Op maandag 18 december 2006 13:05 schreef Zosk het volgende:
ik ga weer aanlopen, groep 8 staat alweer aan te bellen![]()
Mijn oma wel, tegen mijn vader:quote:
Ik kan mijn kop koffie wel uit hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 13:40 schreef Goover het volgende:
[..]
Drink jij ook je koffie 'uit' ipv 'op'?
quote:Op maandag 18 december 2006 13:45 schreef Goover het volgende:
[..]
Mijn oma wel, tegen mijn vader:
Oma: 'Heb jij je koffie al uit?'
Pa: 'Nee'
Oma: 'Ok dan hoef ik nog geen nieuwe te halen dus'
Pa: 'Nee'
Oma: 'Ahh ik gooi er wel wat bij'
Pa: 'Hoeft niet hoor' (Oma is al naar de keuken)
Oma: 'Hier' (Gooit koffiekop weer vol)
Erg lagwekkend altijd bij oma op de koffie![]()
dat bedoel ik ook geloof ik...quote:Op maandag 18 december 2006 13:47 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik kan mijn kop koffie wel uit hebben
sorry Zosk, ik ken het nietquote:Op maandag 18 december 2006 13:20 schreef Zosk het volgende:
ja omg, gewoon beginnen met lopen naar school weet je wel![]()
Mijn oma woont in Nijmegen trouwens...quote:Op maandag 18 december 2006 13:48 schreef Zosk het volgende:
[..]
de vriend van ons ma is wel echt bosch, misschien dat hij dat zegt maar volgensmij niet
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 13:53 schreef NrSiX het volgende:
[..]
sorry Zosk, ik ken het nietmaar het is nu duidelijk
Dat is bijna Duits man!quote:Op maandag 18 december 2006 13:55 schreef T1andonly het volgende:
Dan heet het natuurlijk wel "een tas koffie"
Ik woon in Limburgquote:
Ik was verleden jaar met een stel vrienden in Zuid Limburg. Een van mijn vrienden kwam uit Zuid Limburg. Gingen we langs zijn familie.. Wij hadden toen echt iets van.. hey gast, praats eens even normaal, we verstaan er geen reet meer van.quote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik woon in Limburgdan krijg je af en toe van die woorden. Mensen in zuid-limburg die praten onderhand echt Duits.
'n vraag aan mij toen ik daar pas op school kwam was.
Has doe hiej ein zimmer of kums doe jede daag met der zugJa daar was voor mij natuurlijk ook geen touw aan vast te knopen
quote:Op maandag 18 december 2006 14:20 schreef Norro-tje het volgende:
Zosk zit nog in de ondkennings fase
lolquote:Op maandag 18 december 2006 14:06 schreef T1andonly het volgende:
[..]
Ik woon in Limburgdan krijg je af en toe van die woorden. Mensen in zuid-limburg die praten onderhand echt Duits.
'n vraag aan mij toen ik daar pas op school kwam was.
Has doe hiej ein zimmer of kums doe jede daag met der zugJa daar was voor mij natuurlijk ook geen touw aan vast te knopen
Nieuwe J&J al gelezen?quote:Op maandag 18 december 2006 14:40 schreef PieterBas het volgende:
Ja, zeg dat wel.. Ik denk Fokken en hard werken niet samen gaan
Zo even mijn mail checkenquote:
John & John gok ik, aan zijn avatar te zien.quote:Op maandag 18 december 2006 15:01 schreef Sitethief het volgende:
J&J?
dat heb je goed gegoktquote:Op maandag 18 december 2006 15:02 schreef Stranger het volgende:
[..]
John & John gok ik, aan zijn avatar te zien.
waar?quote:Op maandag 18 december 2006 14:57 schreef NrSiX het volgende:
ik ben ff game reviews aan het lezen.. verder niet zoveel bijzonders eigenlijk
Kom mij helpen,quote:
Hij is weer leukquote:
precies das lastigquote:
Wel meehelpenquote:Op maandag 18 december 2006 15:29 schreef Theamerican het volgende:
maak dit topic ff vol
quote:Op maandag 18 december 2006 15:31 schreef Theamerican het volgende:
HIJ IS WEGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG ME BEGELEIDER
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |