Hey Tonks,quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Hallo allemaal !!!!!!!!!!!!
quote:Op maandag 18 december 2006 10:19 schreef Norro-tje het volgende:
lekker gebakje gekregen nu van collega
Om 11 uur post ik het menu.. dan zal ik kijken of hier wel/geen poll bij zit..quote:Op maandag 18 december 2006 10:20 schreef Goover het volgende:
Nieuwe pagina repost:
Poll: Wel of niet stemmen?
Als Goover ons alleen laat stemmen als hij niet weet wat hij wil dan willen we:Wel stemmen Niet stemmen
Tussenstand:
[afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb ikquote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Hallo allemaal !!!!!!!!!!!!
ik niet iigquote:Op maandag 18 december 2006 10:18 schreef Theamerican het volgende:
wie is die ene stem die niet wil stemmen op eten ?
Ja hij is super, maar heb nu een Wii gekocht dus mijn 360 staat ff op non-actief.quote:
Carbonquote:
Zeker de frontpage gelezen?quote:Op maandag 18 december 2006 10:30 schreef Theamerican het volgende:
uit verveling ben ik maar lid geworden van de postcode loterij weet wel dat het shit is en dat ik heus wel nooit iets wint.
maar kan de kans niet lopen als die in me straat val dat ik niks heb
Je staat niet in de OP,quote:
ik nietquote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef NrSiX het volgende:
wie hebben dr allemaal 2 week kerstvakantie?
1,5quote:Op maandag 18 december 2006 10:47 schreef NrSiX het volgende:
wie hebben dr allemaal 2 week kerstvakantie?
Ligt er aan hoe je het bekijkt... Ik zit nu in Duitsland en ik ga naar Nederland, dus ik ga hier wel ff weg ja. Maar in Nederland ben ik weer bij mijn ouders 'Thuis'.. dus echt weg ben ik niet.quote:Op maandag 18 december 2006 10:52 schreef Norro-tje het volgende:
ik ook, gaat diegene ook weg in die twee week ? ik wel trouwens
ik ga ook naar mijn ouders dus dat telt meequote:Op maandag 18 december 2006 10:56 schreef Goover het volgende:
[..]
Ligt er aan hoe je het bekijkt... Ik zit nu in Duitsland en ik ga naar Nederland, dus ik ga hier wel ff weg ja. Maar in Nederland ben ik weer bij mijn ouders 'Thuis'.. dus echt weg ben ik niet.
Ging wel goed, tot jij me jalours kwam makenquote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Jeejj, laatste stagedag van het jaar!Vrijdag valt uit ivm kerstvriering!
Nu nog 1 lesje geven zo en ik ben klaar!!
Hoe is het met jullie?
ze gangetjequote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Hoe is het met jullie?
Beetje last van de maandag ochtend opstartproblemen..quote:Op maandag 18 december 2006 11:05 schreef miss-scofield het volgende:
Hooiii allemaal!!
Hoe is het met jullie?
slackerquote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
De 2e natuurlijk![]()
.
Hallo btw. Ik ben een beetje ziek, dus ik zit thuis.
Beetje ziek? hahaha, maar wel ziek genoeg om thuis te blijven dus.quote:Op maandag 18 december 2006 11:25 schreef ijsmeis het volgende:
De 2e natuurlijk![]()
.
Hallo btw. Ik ben een beetje ziek, dus ik zit thuis.
omdat die viezer klinktquote:Op maandag 18 december 2006 11:23 schreef Zosk het volgende:
waarom stem je voor de 2e?
Nouja, het gaatquote:Op maandag 18 december 2006 11:28 schreef Goover het volgende:
[..]
Beetje ziek? hahaha, maar wel ziek genoeg om thuis te blijven dus.
Ja, dankjequote:Je bent iig weer in het topic, ik we hebben je gemist de laatste tijd.
Nog gecondoleerd met je verlies met de verkiezingen trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |