Die discussie hebben we al eens gehad in dit topic toch?quote:Op maandag 18 december 2006 09:01 schreef SvenM het volgende:
[..]
Daar mag je toch net zo hard als je wilt?
Wie niet?quote:Op maandag 18 december 2006 09:42 schreef Norro-tje het volgende:
idd spelling is ook niet mijn sterkste kant , maar daar hebben meer mensen last van geloof op fok
Nee, Ik heb niets te doenquote:Op maandag 18 december 2006 09:50 schreef T1andonly het volgende:
Sven heb je toevallig een overdosis Red Bull gehadJe gaat wel hard in dit topic.
Ik heb 'n rustig weekend gehaddat mocht ook wel eens, beetje tot rust komen en deze week ga ik me voorbereiden op m'n vakantie
mijne in elk gevalquote:
ja het is maandag he dan heeft iedereen dat gevoelquote:Op maandag 18 december 2006 10:03 schreef NrSiX het volgende:
godver ik heb het nu al gehad.. wil mijn bed in godver
quote:Op maandag 18 december 2006 10:03 schreef NrSiX het volgende:
godver ik heb het nu al gehad.. wil mijn bed in godver
quote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef T1andonly het volgende:
Volgende week ga ik zo lang mogelijk proberen te slapen enkele dagen. Helemaal niets uitvoeren totdat m'n ouders het irritant vinden.Vakantie is af en toe broodnodig.
Poll: Wel of niet stemmen?quote:Op maandag 18 december 2006 10:09 schreef PieterBas het volgende:
Ik kijk altijd wel naar uit naar het stemmen
Als ik dat op zaterdag en zondag doe beginnen mijn ouders al te zeurenquote:Op maandag 18 december 2006 10:11 schreef T1andonly het volgende:
Volgende week ga ik zo lang mogelijk proberen te slapen enkele dagen. Helemaal niets uitvoeren totdat m'n ouders het irritant vinden.Vakantie is af en toe broodnodig.
HOI TONKS!quote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Hallo allemaal !!!!!!!!!!!!
heuhhhquote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Hallo Tonksquote:Op maandag 18 december 2006 10:12 schreef tonks het volgende:
Zit bij mij standaard in FF,quote:Op maandag 18 december 2006 09:37 schreef SvenM het volgende:
Spellingscontrole op Fok! zou geen overbodige luxe zijn
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |