Is het persoonlijk beledigen van iemand kwalijker dan het schofferen van complete bevolkingsgroepen ?quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 12:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Is het persoonlijk beledigen van iemand kwalijker dan het schofferen van complete bevolkingsgroepen ?
Naar het juiste forum gekicked.quote:Op maandag 18 december 2006 16:39 schreef du_ke het volgende:
Het hele topic is teveel voor POL geloof ik.
Er mag geantwoord worden hoor.quote:Op zondag 17 december 2006 12:55 schreef gelly het volgende:
[..]
Is het persoonlijk beledigen van iemand kwalijker dan het schofferen van complete bevolkingsgroepen ?
Dat hangt van de belediging of schoffering af. Als het iemand van Fok betreft dan is dat sowieso persoonlijker en dus kwalijker imo.quote:
grappig ik las net in zo'n psychologiemagazine bij de tandarts dat uitsluiten niet ver van uitmoorden ligt. Kijk jij maar hoe je dat interpreteertquote:Op woensdag 20 december 2006 16:36 schreef _The_General_ het volgende:
Spam, Nieuw: Voorwaarts! Online magazine voor linkse jongeren
quote:Op woensdag 20 december 2006 01:53 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan iemand de onzin van Martijn_fijn, Megumi en Golfer(wederom) weghalen?
Als een enkele Goelag ben ik bang..quote:Op woensdag 20 december 2006 16:42 schreef _The_General_ het volgende:
Reclame voor websites mag niet. Kijk jij maar hoe je dat interpreteert,
Waar heb je het over?quote:Op donderdag 21 december 2006 19:21 schreef Omnifacer het volgende:
Mag KirmiziBeyaz mensen die een kritische noot kraken gewoon betichten van buitenlanderhaat? Of zijn de mods ook in deze selectief?
Ah, ik zie het. Hij is behoorlijk op de man aan het spelen. Je biedt hem gelukkig goed van repliek. Welke taak zie je voor ons hierin?quote:Op donderdag 21 december 2006 21:17 schreef Omnifacer het volgende:
De Wilders-discussie scheidt zich af!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |