Maak daar maar 3-0 van.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:43 schreef ilona-scuderia het volgende:
Huub heeft Satanaël wel ff klem gelult net, het begint er een beetje op te lijken alsof Huub Satanaël aan het kopiëren is door 'm steeds aan te vallen en klem te lullen
1-0 voor Huub...
Ja schitterend, ik viel er net in maar Huub's on a mission!quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:44 schreef Gert het volgende:
[..]
Maak daar maar 3-0 van.
En hij durft nu ook nog gewoon door te gaan, door Bart aan te vallen.
Echt stoer hoor.
De enige reden dat NL nog enigszins overeind bleef, was vanwege de groep. Eigenlijk kreeg hij alle hoeken te zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef bunnyma het volgende:
Als Huub straks weg is dat zal NL wel weer gaan schelden tegen Bart over Huub en doet hij net alsof hij Huub onder de tafel lulde.
Zo gaat dat vaak....ze durven niet omdat ze niet weten wat dat voor effekt kan hebben voor de langere termijn...het moment van nu en opkomen voor iemand is minder belangrijk dan hun eigenbelangquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef BONG4002 het volgende:
Valt me wel op dat de rest (Ilona en Nena vooral) niets zegt
NL wel hoor, Bart niet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef Darklight het volgende:
volgens hadden ze dit niet verwacht van huub
Alleen jammer voor hem dat de groep hem niet steunde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:46 schreef Gert het volgende:
[..]
De enige reden dat NL nog enigszins overeind bleef, was vanwege de groep. Eigenlijk kreeg hij alle hoeken te zien.
Ja, hij heeft Bart en NL ff 'flabbergasted' achtergelatenquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:45 schreef Sonique het volgende:
Huub is slimmer dan Bart...
Ja, Joep eet de hele dag meloenen, das niet interessant...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:48 schreef Suikeroom het volgende:
Joep is oninteressant man
Ilona gaat zo wel door vertellen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:47 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Alleen jammer voor hem dat de groep hem niet steunde.![]()
als je quote, doe het dan letterlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:52 schreef ilona-scuderia het volgende:
Bart: 'ik vind het gewoon een slijmbal die Huub'
Nena: 'nou leuk toch, ik kan het tenminste gezellig met 'm hebben'
In weze wel ja. NL heeft nu (voor zover ik heb kunnen zien in dezxe korte tijd) een echte tegenstander en zal er natuurlijk alles aan doen om deze eruit te krijgen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:50 schreef riri het volgende:
NL heeft gemerkt dat de manier van zijn opereren niet werkt op Huub dus wat dat betreft is het een afgang voor NL dat Huub zo sterk reageerde....de anderen waren er getuige van dat Huub zich niets liet welgevallen door NL dat was voor NL uiterst onprettig en in wezen een afgang
Omdat Nena zei dat het ook wel met slijmballen gezellig kan zijn.quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:56 schreef Gert het volgende:
NL doet nu alsof Bart het niet over hem heeft, mbt de "Atheneum-discussie."
Bij een neutrale groep, was NL afgegaan als een gieter.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:56 schreef riri het volgende:
NL merkt dat zijn kleinerende manier van praten naar Huub een averechts effekt heeft en Huub niet onzeker maakt maar juist sterk en dat had ie niet verwacht
Wat zijn dat eigenlijk? Ik herken het niet meteen wat ze eetquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:55 schreef Gigageil het volgende:
Nena zet haat (te) grote slachtanden weer in de Lychees
Hij had het volgens mij wel door, hij werd een klein beetje rood, maar hij probeerde het recht te lullen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:57 schreef Sonique het volgende:
[..]
Mooi he, en het niet doorhebben ook nog...
En of NL dat heeft gezegd...dat weet ie ook drommels goed maar het is geen eerlijke speler ... laat dat duidelijk zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef bunnyma het volgende:
Ik hoop dat ze "drugskikker" uitzenden.
Ik heb het op de streams niet gehoord. Ben benieuwd...
Mss was dan een test ofzo, ik kan me niet voorstellen dat NL dat woord niet kendequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:01 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël beoordeelde over de Atheneum nivo van Huub maar hij begon met: "wat betekent profileren?!"
Een soort "Chinese aardbeien"quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:58 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Wat zijn dat eigenlijk? Ik herken het niet meteen wat ze eet
Ja, dat was de eerste keer dat hij op kinderachtige wijze probeerde om Huub onzeker te maken en in de hoek te krijgen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:01 schreef Myriam1978 het volgende:
Nathanaël beoordeelde over de Atheneum nivo van Huub maar hij begon met: "wat betekent profileren?!"
Heerlijk, ook in sap (wel van Mazaa)quote:
Ach, de rest van de bewoners zijn te dom om dat te zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef riri het volgende:
[..]
En of NL dat heeft gezegd...dat weet ie ook drommels goed maar het is geen eerlijke speler ... laat dat duidelijk zijn
Huub is ook slim, of het IQ boven de 140 ligt betwijfel ik, maar het ligt hoger dan Bart z'n IQ.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
Ja Bart, ga nog even lekker door met Huub belachelijk maken. Je hebt een welwillend publiek, flinkerd.
Notabene NL relativeert nu de setting waarin Huub zei dat ie zo slim was.
Ik quote liever figuurlijk...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je quote, doe het dan letterlijk
Ik doe altijd abstract quoten...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik quote liever figuurlijk...![]()
Hij staat hoog bij een publiek die alleen de uitzendingen zien, de streams-kijkers weten wel beter wat voor gore klootzak het is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef riri het volgende:
Ik vind die Bart ook zo'n opblaaskikker net als NL,z'n hele lichaamstaal straalt dat uit...zichzelf voortdurend opblazen terwijl die eigenlijk onzeker is...en maar meelullen en meedoen met iemand waarvan hij denkt dat die sterk staat....eigenlijk is het een zwakkeling
Snap niet dat hij zo hoog staat
Daar gaat NL weer over Huub.....
Leek ook nergens op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb weer vanalles gemist!ik kots van NL en nog meer van Bart, zijn volger.
Hufter is een heel treffende titel voor Bartquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij staat hoog bij een publiek die alleen de uitzendingen zien, de streams-kijkers weten wel beter wat voor gore klootzak het is.
![]()
De volgende poll zal heel anders zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij staat hoog bij een publiek die alleen de uitzendingen zien, de streams-kijkers weten wel beter wat voor gore klootzak het is.
![]()
Ik heb het niet helemaal gezien, Huub is een enorme eigenheimer, ik ben bij dat hij het redelijk goed gedaan heeft!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leek ook nergens op.
Maar Huub was wel goed.
Had ik eigenlijk niet verwacht.
Huub zou er goed aan doen om àls hij met NL in discussie gaat over het spel en motieven waar anderen bij zijn, hij NL's terminologie gebruikt - hem eraan herinnert dat die terminologie van NL zelf komt ("om in jouw worden te spreken) - zo geeft hij anderen een goed beeld over de manier waarop NL dit spel probeert te regisseren en NL vind dat natuurlijk hoogst irritant.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gezien, Huub is een enorme eigenheimer, ik ben bij dat hij het redelijk goed gedaan heeft!
Mee eens, maar dit was geen discussie in mijn ogen. Was meer Huub voor het blok zetten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub zou er goed aan doen om àls hij met NL in discussie gaat over het spel en motieven waar anderen bij zijn, hij NL's terminologie gebruikt - hem eraan herinnert dat die terminologie van NL zelf komt ("om in jouw worden te spreken) - zo geeft hij anderen een goed beeld over de manier waarop NL dit spel probeert te regisseren en NL vind dat natuurlijk hoogst irritant.
en dat heel consequent volhouden natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub zou er goed aan doen om àls hij met NL in discussie gaat over het spel en motieven waar anderen bij zijn, hij NL's terminologie gebruikt - hem eraan herinnert dat die terminologie van NL zelf komt ("om in jouw worden te spreken) - zo geeft hij anderen een goed beeld over de manier waarop NL dit spel probeert te regisseren en NL vind dat natuurlijk hoogst irritant.
Ze zitten achter de kerstboom denk ik...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:45 schreef tipsch het volgende:
ik hoor NL en Ilona, maar zie ze niet
gevondenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze zitten achter de kerstboom denk ik...
Ze zijn van bil gegaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
ps. hoe is het met wilgo en natas gegaan ?
Ik zou het niet weten, Natasia staat bij mij op reality-mute...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
ps. hoe is het met wilgo en natas gegaan ?
Echt ???quote:
vandaag of altijd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
En nog even wat anders: ben ik nou de enige die NL er zo oud uit vindt zien ??
Of heftige sexquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef Sonique het volgende:
Weet je, Ik wil dat NL en Huub een één-op-één gesprekje hebben...
Even een echte krachtmeting zonder bullshit, zeg maar...
ontopic: vandaagquote:
NL gaat heel hard vooruit, zeg maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ontopic: vandaag
offtopic: altijd
Nee. Maar als je de hele tijd zo het gevoel hebt dat je het mannetje moet zijn, en de hele tijd zo de confrontatie zoekt, dan verslijt je volgens mij ook sneller.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
arme lesquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, dan heeft NL meer kans bij Bart...
Nee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
+ 1 fles whiskey per nacht, 2 uur slaap per etmaal en 1 erotische brief van Lindaquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Maar als je de hele tijd zo het gevoel hebt dat je het mannetje moet zijn, en de hele tijd zo de confrontatie zoekt, dan verslijt je volgens mij ook sneller.
Echt waar voor der geleende contactpunten dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Nee.
En Natasia en WIlgo hebben voornamelijk zitten kibbelen over het effect wat haar gedrag heeft op de situatie thuis.
En zij wil hem maar niet begrijpen.
Tja.... Na zoveel maanden geen sex, en dan met 4 uur privegedoe nog geen sex, dan vraag je er om lijkt me...quote:
ik heb vanavond nog wel een stukje Bart Leslie meegepakt trouwens, dat zag er echt niét soepel uit. Heel gunstig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja.... Na zoveel maanden geen sex, en dan met 4 uur privegedoe nog geen sex, dan vraag je er om lijkt me...![]()
Misschien heeft Bart wel sex met de wasserette ? buitenterras ? of achter ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja.... Na zoveel maanden geen sex, en dan met 4 uur privegedoe nog geen sex, dan vraag je er om lijkt me...![]()
Wat bedoel je ? had Les een blessure ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb vanavond nog wel een stukje Bart Leslie meegepakt trouwens, dat zag er echt niét soepel uit. Heel gunstig!
Dat is inderdaad de goede uitdrukking volgens mij: ze wil hem niet begrijpen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Day het volgende:
En zij wil hem maar niet begrijpen.
Huh?quote:
WAt ?quote:
Wilgo's grenzen zijn bijna bereikt hoor. Ik heb verstaan wat hij in het Surinaams tegen haar zei.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de goede uitdrukking volgens mij: ze wil hem niet begrijpen.
Want eigenlijk begrijpt ze het best.
Maar ja, die camera's hè, het is zó lékker! Je ziet haar ook een volslagen ander mens worden zodra ze weet dat de spotlights aan zijn. Vanavond ook, toen de redactie over de speakers aankondigde dat men om 2145 verwacht werd in de huiskamer. Haar ogen begonnen te glimmen, haar intonatie werd op slag anders, heel nadrukkelijk en met veel hoog/laag-buigingen. Heel apart.
Ik vind dat Wilgo zich echt als een gentleman opstelt tegenover haar. Hij moet echt van haar houden. Maar die domme koe weet dat niet op waarde te schatten.![]()
Wilgo snabbelt er op los en wil haar geld/ huis................... of denk ik nu slecht ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de goede uitdrukking volgens mij: ze wil hem niet begrijpen.
Want eigenlijk begrijpt ze het best.
Maar ja, die camera's hè, het is zó lékker! Je ziet haar ook een volslagen ander mens worden zodra ze weet dat de spotlights aan zijn. Vanavond ook, toen de redactie over de speakers aankondigde dat men om 2145 verwacht werd in de huiskamer. Haar ogen begonnen te glimmen, haar intonatie werd op slag anders, heel nadrukkelijk en met veel hoog/laag-buigingen. Heel apart.
Ik vind dat Wilgo zich echt als een gentleman opstelt tegenover haar. Hij moet echt van haar houden. Maar die domme koe weet dat niet op waarde te schatten.![]()
Vertaling pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Wilgo's grenzen zijn bijna bereikt hoor. Ik heb verstaan wat hij in het Surinaams tegen haar zei.![]()
De opmerking van 'de stem'quote:
Zo is hij dus absoluut niet!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wilgo snabbelt er op los en wil haar geld/ huis................... of denk ik nu slecht ?
Ja, en?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
De opmerking van 'de stem'
Bart die zegt: 'Moeten jullie niet drinken (net als gisteren toen NL even uit het net was en opeens weer in beeld met een drankje)
Beelden worden weggedraait.
Komen weer terug met NL aan de telefoon.
NL : 'vijf punten...' (kon niet goed verstaan of hij nu 5 of 50 punten zijn)
En begint een lul verhaal
OK!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja niks... grappig hoe krampachtig het gaat...
Het enige wat onbreekt is een kale kop, maar hij ziet er inderdaad ouder uit ...... als een 43 jarige bv......quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
De redaktie?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
OK!
Het was afgelopen nacht nl. al duidelijk dat hij had gedronken in de wasserette.
En dat ze hem een enorme peptalk + informatie hadden gegeven.
Naja, dat is alleen maar gissen natuurlijk... En om bij voorbaat al iemand die in de dance scene zit als drugsgebruiker te bestempelen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Het enige wat onbreekt is een kale kop, maar hij ziet er inderdaad ouder uit ...... als een 43 jarige bv......
Ik vermoed dat Nathanael flink aan de drugs is geweest in zijn House-tijd waar ie al een paar keer over heeft opgeschept.
Hij schijnt gedraait te hebben op verschillende plekken. Ook heeft ie door laten schemeren iets heftigs meegemaakt te hebben. Drugs-misbruik? Om nog maar niet meteen verslaving te zeggen, want dat weet ik natuurlijk niet.![]()
Ik niet, maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Wilgo's grenzen zijn bijna bereikt hoor. Ik heb verstaan wat hij in het Surinaams tegen haar zei.![]()
En dat nog los van het feit dat iemand die drugs gebruikt, niet per se een slechterik is of zo. Het wordt pas vervelend als iemand verslaafd raakt, want dan wordt je per definitie aso.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naja, dat is alleen maar gissen natuurlijk... En om bij voorbaat al iemand die in de dance scene zit als drugsgebruiker te bestempelen...![]()
Heeft Nathanael opeens afgedaan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat nog los van het feit dat iemand die drugs gebruikt, niet per se een slechterik is of zo. Het wordt pas vervelend als iemand verslaafd raakt, want dan wordt je per definitie aso.
Overigens probeerde NL Huub neer te zetten als "XTC-slikkertje". Hij probeerde dat vanavond nog weer te gebruiken in de zogenaamde discussie die hij met Huub had. Wat een ongelooflijk zwaktebod.![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:26 schreef RTM1988 het volgende:
hoor je nu ook een hart kloppen>?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch in feite nog veel genanter dan als ze echt seks onder de dekens zouden hebben?
wat was z'n nick dan... us ff kijken :pquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:26 schreef Suikeroom het volgende:
NL noemde zn fok nickname en had het ook indirect over hier
Ja dat zal jou wel verbazen hè, aangezien jij als je eenmaal "partij hebt gekozen" iemand door dik en dun blijft verdedigen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft Nathanael opeens afgedaan?
Ik denk dat er Satanaël bedoeld wordt. Die naam noemde hij net.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
wat was z'n nick dan... us ff kijken :p
Zo werd hij genoemd op internet zei hij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat er Satanaël bedoeld wordt. Die naam noemde hij net.
Zo wordt hij hier door verschillende users genoemd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo werd hij genoemd op internet zei hij.
Had hij gehoord.
Ik denk overal op de forums.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zo wordt hij hier door verschillende users genoemd.
wie trapt waarin?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik blijf het een aso-kop vinden, met iets gluiperigs........maar wel mooi dat het juist die dooie trien Nena is die er intrapt![]()
nee hij moest 8 maanden op iemands huis passen.. NL had ook aardig wat plantjes zo te horenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:50 schreef Day het volgende:
Heeft Bart het nou over een wietkwekerij in zijn huis?
Idd werkelijk irritant. Als "opperhoofd" zou ik meteen brullen dat ze de zender moeten checkenquote:
Ik denk niet dat de politie daar onderscheid in maakt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hij moest 8 maanden op iemands huis passen.. NL had ook aardig wat plantjes zo te horen![]()
Hij zei ook dat ze daar nu misschien nog wel bezig zijn...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hij moest 8 maanden op iemands huis passen..
Volgens mij een vriend van zijn broer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
En volgens mij had .NL het over zijn broer. Die leeft niet meer dankzij dit soort praktijken.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie daar onderscheid in maakt.![]()
En volgens mij had .NL het over zijn broer. Die leeft niet meer dankzij dit soort praktijken.
Het ging dan ook niet over z'n eigen planten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
[..]. Mensen die op nationale televisie gaan verkondigen dat ze ergens planten hebben staan, hebben hoogstens onkruid in de voortuin.
In dat geile geklooi van die gozer voor de camera, zodat heel Nederland ziet dat ze met een gozer, die door haar moeder Mafiosi genoemd werd in een brief, ligt te vozen.....quote:
Ik zou het brandalarm af laten gaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:09 schreef spookvrouw het volgende:
blaast nu niemand de kaarsen uit?
Oh ja ? Wat is er dan met die broer gebeurt ? Vanwege een wiettuintje ? Dood?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie daar onderscheid in maakt.![]()
Dat ging hij al op de avond dat Huub dat huis in kwam hoor. Dat was nog een stuk genanter dan dit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zal jou wel verbazen hè, aangezien jij als je eenmaal "partij hebt gekozen" iemand door dik en dun blijft verdedigen.
Nou heb ik nooit beweerd dat Nathanael zo'n sympathieke vent was, maar hij zette de boel wel op scherp, en dat kon ik waarderen. De manier waarop hij vanavond echter de discussie met Huub aanging, was beneden alle peil. Het zal ook komen omdat ik een zwak heb voor de underdog, zo'n Huub-fan ben ik helemaal niet, maar NL ging niveauloos af als een gieter. Genant gewoon.
wel MET sprinklersquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou het brandalarm af laten gaan.
Dat vertelde hij niet. Volgens Eend was het overigens een vriend van zijn broerquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ja ? Wat is er dan met die broer gebeurt ? Vanwege een wiettuintje ? Dood?![]()
Nee niet, zullen we maar zeggen....quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat nog los van het feit dat iemand die drugs gebruikt, niet per se een slechterik is of zo. Het wordt pas vervelend als iemand verslaafd raakt, want dan wordt je per definitie aso.
Overigens probeerde NL Huub neer te zetten als "XTC-slikkertje". Hij probeerde dat vanavond nog weer te gebruiken in de zogenaamde discussie die hij met Huub had. Wat een ongelooflijk zwaktebod.![]()
oh...ok...bedanktquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vertelde hij niet. Volgens Eend was het overigens een vriend van zijn broer
Hij wou in ieder geval een nog groter verhaal vertellen dan Bart.
Ik denk eigenlijk dat Nena gewoon enorm geil is de laatste tijd en Brian misbruiktquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
In dat geile geklooi van die gozer voor de camera, zodat heel Nederland ziet dat ze met een gozer, die door haar moeder Mafiosi genoemd werd in een brief, ligt te vozen.....![]()
Brian wil gewoon zijn kwakkie kwijt ......daar trapt ze in.
Dom Dom Dom![]()
Waar schept ie over op dan? Die foto kennen we wel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee niet, zullen we maar zeggen....![]()
Ogen als schoteltjes....hij schept er ook over op op een weblog...
[afbeelding]
Precies. Zoals ik al zei: dikdoenerige mokum-poeha.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Hij wou in ieder geval een nog groter verhaal vertellen dan Bart.
Hmmm weet niet. Als er geen camera's waren, was ze er wel voor gegaan, denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Nena gewoon enorm geil is de laatste tijd en Brian misbruiktEn Brian trapt er iedere keer weer in. Ik zag dat Nena weer een paar keer haar wang toekeerde toen Brian haar op de mond wilde zoenen. Dat zegt wel wat dacht ik.
Ben het met je eens. So what als Huub pillen slikt? Join the club zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar schept ie over op dan? Die foto kennen we wel.
Het is toch sneu om te proberen iemand te pakken op zijn vermeende drugsgebruik?
Zeker als je wat dat betreft zelf waarschijnlijk ook niet helemaal braaf bent?
Wat een calvinistische houding.
Zoiets mag pas een item worden als iemand door zijn drugs- of alcoholgebruik voor overlast gaat zorgen. Als dat niet het geval is, dan probeer je goedkoop puntjes te scoren: kijk eens, hij is een enge drugsgebruikert. Met kilo's boter op zijn hoofd ook nog eens waarschijnlijk, onze NL.
Hoef je niet met tranen in je ogen om te lachen hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens Eend was het overigens een vriend van zijn broer
Brian vindt Nena erg leuk... en is misschien zelfs wel verliefd. Nena totaal niet (ze draait ook steeds haar wang toe als hij haar wil zoenen), maar ziet een seksueel avontuurtje met hem wel zitten en ook de aandacht vindt ze niet onprettig. Maar het is overduidelijk Nena die Brian gebruikt en niet andersom. Ze heeft ook al vrij vaak gezegd dat ze alles behalve gek is op Brian. Nou kan dat natuurlijk een leugen zijn, maar ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm weet niet. Als er geen camera's waren, was ze er wel voor gegaan, denk ik.
En dat misbruiken? Ik weet niet, wie wie misbruikt. Zelf ik denk ik dat Brian Nena leuker vind dat goed voor hem is.
Heb dat ook een tijd over haar gedacht, maar na haar verhaaltje tegen Sylvia en Ilona (waarbij ze Brian goed voor lul zette) weet ik het niet meer.
Aan de andere kant heb ik zo iets van, wie zet wie nou voor lul. Je geeft af op een gozer en vervolgens laat je je wel aan alle kanten bepotelen door 'm.
Was niet sarcastisch naar jou toe bedoeld, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoef je niet met tranen in je ogen om te lachen hoor
Was even wat aanvullende informatie, voordat als hij later misschien zegt dat al zijn broers nog leven, er weer door iemand de kleingeestige conclusie wordt getrokken dat het weer zo een mokums blufverhaal geweest is
Idem ditoquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Was niet sarcastisch naar jou toe bedoeld, dat weet je toch?![]()
"Bluf" suggereert dat het niet wáár is wat iemand vertelt. Aangezien ik die feitenkennis niet heb, zou ik dat niet willen beweren. Daarom heb ik het woord bluf ook niet gebruikt. Dikdoenerij en poeha was het wél. Bart en NL zaten weer eens tegen elkaar op te bieden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoef je niet met tranen in je ogen om te lachen hoor
Was even wat aanvullende informatie, voordat als hij later misschien zegt dat al zijn broers nog leven, er weer door iemand de kleingeestige conclusie wordt getrokken dat het weer zo een mokums blufverhaal geweest is
Volgens mij ontbeer je nog wel meer feitenkennis.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Bluf" suggereert dat het niet wáár is wat iemand vertelt. Aangezien ik die feitenkennis niet heb, zou ik dat niet willen beweren. Daarom heb ik het woord bluf ook niet gebruikt. Dikdoenerij en poeha was het wél. Bart en NL zaten weer eens tegen elkaar op te bieden.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ontbeer je nog wel meer feitenkennis.....![]()
bluf·fer (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] opschepper
dik·doe·ne·rij (de ~ (v.))
1 opschepperij
poe·ha·ma·ker (de ~ (m.))
1 druktemaker => opschepper
Inhoudelijk klopt het volgens mij allemaal wel, aangezien die grotendeels bij Van Dale vandaan komt, dus ik neem aan dat de vorm je niet aanstaatquote:
Ze heeft idd een maagband ja ..quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:27 schreef schizolientje het volgende:
Op de Talpa site eens naar fit met Carlos gekeken maar hij werkt het niet helemaal bij, het loopt achter dus. Belachelijk dieet met dat sportschema, maar maagband? Daar had ik haar nog niet over gehoord.
Let op: Dit voedingsschema is puur afgestemd op Natasia’s doelstelling om 15-20 kilogram in acht weken te verliezen. Na dit dieet is er nazorg en een operatie nodig. De hoeveelheden die Natasia eet zijn afgestemd op haar maagband.
Goh wat leuk, we gaan NL-etje en Huubje spelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ontbeer je nog wel meer feitenkennis.....![]()
bluf·fer (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] opschepper
dik·doe·ne·rij (de ~ (v.))
1 opschepperij
poe·ha·ma·ker (de ~ (m.))
1 druktemaker => opschepper
ontploft?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:27 schreef Kaleddis het volgende:
Wat heeft Lesley met haar haar gedaan![]()
Ik zie het dus precies hetzelfde. Ik zie Brian dan ook als zwak in het spel juist om die reden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian vindt Nena erg leuk... en is misschien zelfs wel verliefd. Nena totaal niet (ze draait ook steeds haar wang toe als hij haar wil zoenen), maar ziet een seksueel avontuurtje met hem wel zitten en ook de aandacht vindt ze niet onprettig. Maar het is overduidelijk Nena die Brian gebruikt en niet andersom. Ze heeft ook al vrij vaak gezegd dat ze alles behalve gek is op Brian. Nou kan dat natuurlijk een leugen zijn, maar ik denk het eigenlijk niet.
Volgens mij lult ie ook uit zijn nek wat IT-baan betreft......hij kijkt bijna niet naar de PC's om.....en waar kun je beter aan projectjes werken als in DGK ? Nu loopt ie te klagen, terwijl ie zooooveel zelf kan doen/opstarten, maar alles moet hem in zijn schoot geworpen worden,lijkt wel.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:40 schreef bunnyma het volgende:
Uhhh...vreemd.
Brian vertelt dat hij vlak voor hij DGK in ging gepromoveerd zou worden bij het bedrijf waar hij werkte.
Maar hij had wel gesolliciteerd naar pool-boy in DGK. zegt Huub.
Brian reageerde daar niet op.
Ach, zoals gezegt is Brian zwak in het spel, Bart zit wel degelijk in de zak van NL, en NL...quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:51 schreef Tamaartje het volgende:
Bart geeft nu aan aan Natasia dat hij van Natanael wat kan leren.
Natasia vind het een beetje vreemd. Maar Bart wil gewoon dingen doen, en dat ziet hij het liefste met Natanael. Natasia noemt hun maatjes.. maar Bart zegt meteen,.. nee! Ik ben alleen maatjes met Brian..
Ik geloof er idd ook weinig van..als ik zijn site ook zie heb ik niet echt het idee dat hij zo spectaculair veel daarvan af weet.. Maar goed je hoeft ook niet meteen webdesigner te zijn natuurlijk. Toch zit hij als hij achter de pc zit altijd maar op youtube enzo.. beetje filmpjes kijken maar verder doet hij idd geen reet..quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:47 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Volgens mij lult ie ook uit zijn nek wat IT-baan betreft......hij kijkt bijna niet naar de PC's om.....en waar kun je beter aan projectjes werken als in DGK ? Nu loopt ie te klagen, terwijl ie zooooveel zelf kan doen/opstarten, maar alles moet hem in zijn schoot geworpen worden,lijkt wel.....
Eerst zien, dan geloven....![]()
Precies....dat bedoel ik.....die site van hem kun je maken met standaard weblog-programmaatjes alsquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik geloof er idd ook weinig van..als ik zijn site ook zie heb ik niet echt het idee dat hij zo spectaculair veel daarvan af weet.. Maar goed je hoeft ook niet meteen webdesigner te zijn natuurlijk. Toch zit hij als hij achter de pc zit altijd maar op youtube enzo.. beetje filmpjes kijken maar verder doet hij idd geen reet..
Nee, die strik zit lekkerquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:53 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor...
MAar wat voor een combi heeft Natasia nu aan, want die shirt is echt een no-no...
Brian?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:55 schreef bunnyma het volgende:
Bart en Brian hadden gisteren een flipperkast besteld.
Zij kregen van "achter" te horen dat ze geen "snackbar" waren.![]()
![]()
Niet mee eens. De laatste twee dagen is Nena degene die Brian opzoekt. Ze hebben ook gezoend.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Nena gewoon enorm geil is de laatste tijd en Brian misbruiktEn Brian trapt er iedere keer weer in. Ik zag dat Nena weer een paar keer haar wang toekeerde toen Brian haar op de mond wilde zoenen. Dat zegt wel wat dacht ik.
Ja, zonder geld, zonder Villa, zonder vervolg.....gewoon weer terug naar je 2 hoog achter woningkje in Amsterdam......(kan ie weer voor z'n plantjes zorgen)quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Jongens, ik ruik brand"
Bart: "Da's mooi, dan kunnen we met z'n allen naar huis"
Selectief gehoor en geheugen aan jou kant waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Day het volgende:
Goh, hoor ik .NL nou weer zeggen dat hij naar huis gaat?
Is dit dezelfde man die binnenkwam en zei: ik kom hier om te winnen?![]()
Ik ben hier niet degene die leidt aan een selectief gehoor en geheugen wat .NL betreftquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Selectief gehoor en geheugen aan jou kant waarschijnlijk.
NL zal zo naar huis gaan als er iets tussen z'n zoon en hij komt. En dat is nooit een geheim geweest...
Hou dan "Is dit dezelfde man die binnenkwam en zei: ik kom hier om te winnen?" achterwege...quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die leidt aan een selectief gehoor en geheugen wat .NL betreft
Ik kom net binnen en hoor hem dat zeggen en vraag dat dus ook.
Op mij kwam het niet over dat het over de thuissituatie ging, maar over het feit dat de bewoners moeite hebben om iets te vinden waar ze zich mee bezig te houden. Het gedeelte over .NL''s zoon heb ik dan net gemist.
Het verbaaste mij gewoon om hem dat weer te horen zeggen en dat is dan de 2e keer in een paar dagen tijd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hou dan "Is dit dezelfde man die binnenkwam en zei: ik kom hier om te winnen?" achterwege...
Wat is Huub aan het doen, op hem in aan het praten of uit aan het horen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Moeizaam maar wel leuk gesprekje tussen Bart en Huub net.
Ja, viel mij ook op! Raar, als .NL niet in de buurt is, kan Bart het dus wel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Moeizaam maar wel leuk gesprekje tussen Bart en Huub net.
Inderdaad....NL, sorryquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brian?
Was toch NL en Bart?
ze opperde toen nog het idee een gokkast die op contactpunten liep...
Noemt ze Bart een Gremlin?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Bart loopt met Benji richting Lesley en paard.
Lesley: "Kijk uit voor die Gremlin"
Huub staat intussen geduldig te wachten totdat hij mag.
Wat dacht je van NL?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:50 schreef Gigageil het volgende:
Ik geef Bart wel een beetje gelijk dat het een slijmbal is.....maar ja.....ik weet niet of een ander het anders zou doen die er later pas in de GK bijkomt .....![]()
Ponypark Slagharen, denk ik!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft al een jaartje pony-gereden, maar dat is inmiddels zo'n 10 jaar geleden.
Tja, als je de groep tegen Huub op zet, is het makkelijk te zeggen dat Huub een slijmbal is, als hij aansluiting probeert te vinden...quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:50 schreef Gigageil het volgende:
Ik geef Bart wel een beetje gelijk dat het een slijmbal is.....maar ja.....ik weet niet of een ander het anders zou doen die er later pas in de GK bijkomt .....![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef Sonique het volgende:
Bij deze heeft Huub het van NL verloren...
Bart gaat niet mee in het wegstammen van NL, 'eerst Huub en daarna NL' zei Bart vanochtend (hoor ik net van Natasia).quote:
Huub wordt niet weggestemd. Nathanael wel denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef Sonique het volgende:
Bij deze heeft Huub het van NL verloren...
Het mooie is dat NL niet mee hoeft te gaan met het wegstemmen van Huub.
Als hij dat doet zal de omslag plaatsvinden.
Dus niet, Bart heeft vanochtend gezegt niet mee te gaan met het wegstemmen van NL, maar wel met het wegstemmen van Huub.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wordt niet weggestemd. Nathanael wel denk ik.
En Bart bepaalt?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bart gaat niet mee in het wegstammen van NL, 'eerst Huub en daarna NL' zei Bart vanochtend (hoor ik net van Natasia).
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef Day het volgende:
[..]
En Bart bepaalt?
Als de rest vol blijft houden dat Huub er eerst uitgaat, zal hij toch wel mee gaan, hoor.
HIj wil gewoon dat huis zo snel mogelijk leeghebben. Zie dus niet in waarom hij .NL's exit tegen zou houden.
Las op de site dat hij NL vooral erin wil houden, omdat hij nog zoveel plannen heeft. Volgens mij heeft NL nog maar 1 doel momenteel en dat is Huub eruit werken.
we zullen zien hoe het gaat lopen... Ik vind NL te veel verandert de laatste tijd qua spel, hij voert iets in z'n schild heb ik het gevoel...quote:Dus niet, Bart heeft vanochtend gezegt niet mee te gaan met het wegstemmen van NL, maar wel met het wegstemmen van Huub.
Of NL meegaat in het wegstemmen van Huub weet ik niet.
Aan de ene kant wel, Huub is best sterk, en hoe eerder hij weg is, hoe beter.
Aan de andere kant, NL weet dat hij de volgende is. Door Huub erin te houden zou Huub om kunnen slaan naar NL toe...
Het is een grote gok, maar soms moet je gokken..
Als huub naar NL toe trekt, zal Bart hard vallen...
Ik denk dat Sylvia sowieso Huub er niet zal uitstemmen. En ook Ilona niet denk ik. En zo zijn er nog wel meer die hem er misschien helemaal niet zo nodig weer uit willen hebben. Nathanael heeft niemand in het huis die hem echt mag volgens mij. Misschien Bart, maar die wil ook iedere exit mogelijkheid aangrijpen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus niet, Bart heeft vanochtend gezegt niet mee te gaan met het wegstemmen van NL, maar wel met het wegstemmen van Huub.
Of NL meegaat in het wegstemmen van Huub weet ik niet.
Aan de ene kant wel, Huub is best sterk, en hoe eerder hij weg is, hoe beter.
Aan de andere kant, NL weet dat hij de volgende is. Door Huub erin te houden zou Huub om kunnen slaan naar NL toe...
Het is een grote gok, maar soms moet je gokken..
Als huub naar NL toe trekt, zal Bart hard vallen...
Zeker.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan best wel goed gesprekken op gang brengen. Hij doet het goed
Dan begrijp je ook meteen waarom NL Huub zo publiekelijk door de stront haalt. Het wegstemmen van Huub moet unaniem zijn zodat NL hem met z'n tegenstem over de streep kan trekken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia sowieso Huub er niet zal uitstemmen. En ook Ilona niet denk ik. En zo zijn er nog wel meer die hem er misschien helemaal niet zo nodig weer uit willen hebben. Nathanael heeft niemand in het huis die hem echt mag volgens mij. Misschien Bart, maar die wil ook iedere exit mogelijkheid aangrijpen.
Heeft ze die maagband nog wel dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:16 schreef Leandra het volgende:
Wat doet Natasia met die enorme schaal (dat is echt geen bord meer, dat is een schaal) salade (?) voor haar neus??
Ongeacht wat er in zit, dit is een hoeveelheid die haar maagbandmaagje echt niet moet hebben.
Nee, volgens mij niet, maar zulke hoeveelheden zijn nou niet bepaald dieethoeveelheden, ongeacht het soort voedsel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:18 schreef Day het volgende:
Heeft ze die maagband nog wel dan?
Volgens mij gaat dat ook echt nooit lukken, dus geen zorgen. Als een paar bewoners Huub wel leuk vinden, stemmen ze hem vast niet weg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:18 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat DGK moet zeggen dat ze Huub er niet als eerste uit mogen stemmen.
NL is ook opvallend veel in de buurt van Ilona en Nena te vinden...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat ook echt nooit lukken, dus geen zorgen. Als een paar bewoners Huub wel leuk vinden, stemmen ze hem vast niet weg.
Jij onderschat, net als .NL, de vrouwen als je denkt dat ze daar in trappen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL is ook opvallend veel in de buurt van Ilona en Nena te vinden...
Toeval?
precies, ik vermoed ook dat Nathanael slechter in de groep ligt en als eerste gekiepert wordt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat ook echt nooit lukken, dus geen zorgen. Als een paar bewoners Huub wel leuk vinden, stemmen ze hem vast niet weg.
Ik heb toch nog wel zorgen daarover. Ik weet niet meer wie, maar iemand anders zei het ook al, sommigen houden hun mond uit eigen belang voor de lange termijn. Van Ilona hoefde Stephan er destijds niet uit, maar ze vond een reden om toch op hem te stemmen. Heb nu nog de zorg dat het met Huub net zo zal gaan. Ik heb mijn hoop nu gericht op de dames, dat die hem erin willen houden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze onderschatten Sylvia. Sylvia weet dat ze op moet vallen om in de uitzending te komen, dus ze zal het in het huis houden van Huub misschien wel weer als een goede kans zien. (Net als toen ze als enige tégen Natasia stemde).quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Day het volgende:
[..]
Jij onderschat, net als .NL, de vrouwen als je denkt dat ze daar in trappen.
Maar, waarom verteld Bart aan de 'vrouwen' dan dat hij NL er niet uit gaat stemmen, en allen voor Huub gaat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
precies, ik vermoed ook dat Nathanael slechter in de groep ligt en als eerste gekiepert wordt.
Bart doet net of ie z'n maatje is, maar als laatste stemmer (waarschijnlijk) zal ie toch voor meer zekerheid gaan, ipv de "gezelligheid" van NL.....
Dat hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
precies, ik vermoed ook dat Nathanael slechter in de groep ligt en als eerste gekiepert wordt.
Bart doet net of ie z'n maatje is, maar als laatste stemmer (waarschijnlijk) zal ie toch voor meer zekerheid gaan, ipv de "gezelligheid" van NL.....
MAar Sylvia is makkelijk om te praten hebben we gezien met het 4 uur debacel...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze onderschatten Sylvia. Sylvia weet dat ze op moet vallen om in de uitzending te komen, dus ze zal het in het huis houden van Huub misschien wel weer als een goede kans zien. (Net als toen ze als enige tégen Natasia stemde).
Bart wil gewoon dat iedere exitmogelijk wordt benut, want dan zijn ze over een half jaar al bijna aan het eind van het programma. Dus als dat betekent dat hij Nathanael er uit moet stemmen, doet hij datquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja die Sylvia is er wel één die haar nek durft uit te steken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze onderschatten Sylvia. Sylvia weet dat ze op moet vallen om in de uitzending te komen, dus ze zal het in het huis houden van Huub misschien wel weer als een goede kans zien. (Net als toen ze als enige tégen Natasia stemde).
Misschien omdat hij denkt dat hij zoveel invloed op de vrouwen heeft dat ze naar hem zullen luisteren? (waar hij zich in vergist)quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, waarom verteld Bart aan de 'vrouwen' dan dat hij NL er niet uit gaat stemmen, en allen voor Huub gaat?
Dat is dan toch niet slim, om die verdeeltheid te zaaien?
Wat Sylvia deed was echt niet makkelijk. Het was simpeler geweest als ze gewoon met de groep mee had gestemd, maar dat deed ze dus niet. Ik denk niet dat Sylvia zo'n makkelijke is en wel degelijk doet wat ze zelf wil. Reken er maar op dat Sylvia vantevoren ook al bedacht had dat ze tégen Natasia moest stemmen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar Sylvia is makkelijk om te praten hebben we gezien met het 4 uur debacel...
Huh...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien omdat hij denkt dat hij zoveel invloed op de vrouwen heeft dat ze naar hem zullen luisteren? (waar hij zich in vergist)
Dat is o.a. 1 van de fouten de Bart.NL maken. Ze vinden de vrouwen dom (op Nena na dan) en denken dat ze hun mening wel op kunnen dringen. Big mistake! De enige bij wie dat eventueel zou kunnen lukken is Natasia, maar die luister eerder naar Brian dan naar Bart.NL. Brian heeft al aangegeven dat hij .NL eruit wil. Dus Natasia hebben ze ook niet meer in hun zak.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Sylvia deed was echt niet makkelijk. Het was simpeler geweest als ze gewoon met de groep mee had gestemd, maar dat deed ze dus niet. Ik denk niet dat Sylvia zo'n makkelijke is en wel degelijk doet wat ze zelf wil. Reken er maar op dat Sylvia vantevoren ook al bedacht had dat ze tégen Natasia moest stemmen.
Dom is een verkeerd woord.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:32 schreef Day het volgende:
[..]
Dat is o.a. 1 van de fouten de Bart.NL maken. Ze vinden de vrouwen dom (op Nena na dan) en denken dat ze hun mening wel op kunnen dringen. Big mistake! De enige bij wie dat eventueel zou kunnen lukken is Natasia, maar die luister eerder naar Brian dan naar Bart.NL. Brian heeft al aangegeven dat hij .NL eruit wil. Dus Natasia hebben ze ook niet meer in hun zak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |