Hoef je niet met tranen in je ogen om te lachen hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens Eend was het overigens een vriend van zijn broer
Brian vindt Nena erg leuk... en is misschien zelfs wel verliefd. Nena totaal niet (ze draait ook steeds haar wang toe als hij haar wil zoenen), maar ziet een seksueel avontuurtje met hem wel zitten en ook de aandacht vindt ze niet onprettig. Maar het is overduidelijk Nena die Brian gebruikt en niet andersom. Ze heeft ook al vrij vaak gezegd dat ze alles behalve gek is op Brian. Nou kan dat natuurlijk een leugen zijn, maar ik denk het eigenlijk niet.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:33 schreef Day het volgende:
[..]
Hmmm weet niet. Als er geen camera's waren, was ze er wel voor gegaan, denk ik.
En dat misbruiken? Ik weet niet, wie wie misbruikt. Zelf ik denk ik dat Brian Nena leuker vind dat goed voor hem is.
Heb dat ook een tijd over haar gedacht, maar na haar verhaaltje tegen Sylvia en Ilona (waarbij ze Brian goed voor lul zette) weet ik het niet meer.
Aan de andere kant heb ik zo iets van, wie zet wie nou voor lul. Je geeft af op een gozer en vervolgens laat je je wel aan alle kanten bepotelen door 'm.
Was niet sarcastisch naar jou toe bedoeld, dat weet je toch?quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoef je niet met tranen in je ogen om te lachen hoor
Was even wat aanvullende informatie, voordat als hij later misschien zegt dat al zijn broers nog leven, er weer door iemand de kleingeestige conclusie wordt getrokken dat het weer zo een mokums blufverhaal geweest is
Idem ditoquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:38 schreef Day het volgende:
[..]
Was niet sarcastisch naar jou toe bedoeld, dat weet je toch?![]()
"Bluf" suggereert dat het niet wáár is wat iemand vertelt. Aangezien ik die feitenkennis niet heb, zou ik dat niet willen beweren. Daarom heb ik het woord bluf ook niet gebruikt. Dikdoenerij en poeha was het wél. Bart en NL zaten weer eens tegen elkaar op te bieden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:36 schreef PC eend het volgende:
[..]
Hoef je niet met tranen in je ogen om te lachen hoor
Was even wat aanvullende informatie, voordat als hij later misschien zegt dat al zijn broers nog leven, er weer door iemand de kleingeestige conclusie wordt getrokken dat het weer zo een mokums blufverhaal geweest is
Volgens mij ontbeer je nog wel meer feitenkennis.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:53 schreef Gert het volgende:
[..]
"Bluf" suggereert dat het niet wáár is wat iemand vertelt. Aangezien ik die feitenkennis niet heb, zou ik dat niet willen beweren. Daarom heb ik het woord bluf ook niet gebruikt. Dikdoenerij en poeha was het wél. Bart en NL zaten weer eens tegen elkaar op te bieden.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ontbeer je nog wel meer feitenkennis.....![]()
bluf·fer (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] opschepper
dik·doe·ne·rij (de ~ (v.))
1 opschepperij
poe·ha·ma·ker (de ~ (m.))
1 druktemaker => opschepper
Inhoudelijk klopt het volgens mij allemaal wel, aangezien die grotendeels bij Van Dale vandaan komt, dus ik neem aan dat de vorm je niet aanstaatquote:
Ze heeft idd een maagband ja ..quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:27 schreef schizolientje het volgende:
Op de Talpa site eens naar fit met Carlos gekeken maar hij werkt het niet helemaal bij, het loopt achter dus. Belachelijk dieet met dat sportschema, maar maagband? Daar had ik haar nog niet over gehoord.
Let op: Dit voedingsschema is puur afgestemd op Natasia’s doelstelling om 15-20 kilogram in acht weken te verliezen. Na dit dieet is er nazorg en een operatie nodig. De hoeveelheden die Natasia eet zijn afgestemd op haar maagband.
Goh wat leuk, we gaan NL-etje en Huubje spelen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 05:01 schreef PC eend het volgende:
[..]
Volgens mij ontbeer je nog wel meer feitenkennis.....![]()
bluf·fer (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] opschepper
dik·doe·ne·rij (de ~ (v.))
1 opschepperij
poe·ha·ma·ker (de ~ (m.))
1 druktemaker => opschepper
ontploft?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:27 schreef Kaleddis het volgende:
Wat heeft Lesley met haar haar gedaan![]()
Ik zie het dus precies hetzelfde. Ik zie Brian dan ook als zwak in het spel juist om die reden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Brian vindt Nena erg leuk... en is misschien zelfs wel verliefd. Nena totaal niet (ze draait ook steeds haar wang toe als hij haar wil zoenen), maar ziet een seksueel avontuurtje met hem wel zitten en ook de aandacht vindt ze niet onprettig. Maar het is overduidelijk Nena die Brian gebruikt en niet andersom. Ze heeft ook al vrij vaak gezegd dat ze alles behalve gek is op Brian. Nou kan dat natuurlijk een leugen zijn, maar ik denk het eigenlijk niet.
Volgens mij lult ie ook uit zijn nek wat IT-baan betreft......hij kijkt bijna niet naar de PC's om.....en waar kun je beter aan projectjes werken als in DGK ? Nu loopt ie te klagen, terwijl ie zooooveel zelf kan doen/opstarten, maar alles moet hem in zijn schoot geworpen worden,lijkt wel.....quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:40 schreef bunnyma het volgende:
Uhhh...vreemd.
Brian vertelt dat hij vlak voor hij DGK in ging gepromoveerd zou worden bij het bedrijf waar hij werkte.
Maar hij had wel gesolliciteerd naar pool-boy in DGK. zegt Huub.
Brian reageerde daar niet op.
Ach, zoals gezegt is Brian zwak in het spel, Bart zit wel degelijk in de zak van NL, en NL...quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:51 schreef Tamaartje het volgende:
Bart geeft nu aan aan Natasia dat hij van Natanael wat kan leren.
Natasia vind het een beetje vreemd. Maar Bart wil gewoon dingen doen, en dat ziet hij het liefste met Natanael. Natasia noemt hun maatjes.. maar Bart zegt meteen,.. nee! Ik ben alleen maatjes met Brian..
Ik geloof er idd ook weinig van..als ik zijn site ook zie heb ik niet echt het idee dat hij zo spectaculair veel daarvan af weet.. Maar goed je hoeft ook niet meteen webdesigner te zijn natuurlijk. Toch zit hij als hij achter de pc zit altijd maar op youtube enzo.. beetje filmpjes kijken maar verder doet hij idd geen reet..quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:47 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Volgens mij lult ie ook uit zijn nek wat IT-baan betreft......hij kijkt bijna niet naar de PC's om.....en waar kun je beter aan projectjes werken als in DGK ? Nu loopt ie te klagen, terwijl ie zooooveel zelf kan doen/opstarten, maar alles moet hem in zijn schoot geworpen worden,lijkt wel.....
Eerst zien, dan geloven....![]()
Precies....dat bedoel ik.....die site van hem kun je maken met standaard weblog-programmaatjes alsquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:49 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik geloof er idd ook weinig van..als ik zijn site ook zie heb ik niet echt het idee dat hij zo spectaculair veel daarvan af weet.. Maar goed je hoeft ook niet meteen webdesigner te zijn natuurlijk. Toch zit hij als hij achter de pc zit altijd maar op youtube enzo.. beetje filmpjes kijken maar verder doet hij idd geen reet..
Nee, die strik zit lekkerquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:53 schreef Sonique het volgende:
Even tussendoor...
MAar wat voor een combi heeft Natasia nu aan, want die shirt is echt een no-no...
Brian?quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:55 schreef bunnyma het volgende:
Bart en Brian hadden gisteren een flipperkast besteld.
Zij kregen van "achter" te horen dat ze geen "snackbar" waren.![]()
![]()
Niet mee eens. De laatste twee dagen is Nena degene die Brian opzoekt. Ze hebben ook gezoend.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Nena gewoon enorm geil is de laatste tijd en Brian misbruiktEn Brian trapt er iedere keer weer in. Ik zag dat Nena weer een paar keer haar wang toekeerde toen Brian haar op de mond wilde zoenen. Dat zegt wel wat dacht ik.
Ja, zonder geld, zonder Villa, zonder vervolg.....gewoon weer terug naar je 2 hoog achter woningkje in Amsterdam......(kan ie weer voor z'n plantjes zorgen)quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:00 schreef scanman01 het volgende:
Sylvia: "Jongens, ik ruik brand"
Bart: "Da's mooi, dan kunnen we met z'n allen naar huis"
Selectief gehoor en geheugen aan jou kant waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Day het volgende:
Goh, hoor ik .NL nou weer zeggen dat hij naar huis gaat?
Is dit dezelfde man die binnenkwam en zei: ik kom hier om te winnen?![]()
Ik ben hier niet degene die leidt aan een selectief gehoor en geheugen wat .NL betreftquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:17 schreef Sonique het volgende:
[..]
Selectief gehoor en geheugen aan jou kant waarschijnlijk.
NL zal zo naar huis gaan als er iets tussen z'n zoon en hij komt. En dat is nooit een geheim geweest...
Hou dan "Is dit dezelfde man die binnenkwam en zei: ik kom hier om te winnen?" achterwege...quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:20 schreef Day het volgende:
[..]
Ik ben hier niet degene die leidt aan een selectief gehoor en geheugen wat .NL betreft
Ik kom net binnen en hoor hem dat zeggen en vraag dat dus ook.
Op mij kwam het niet over dat het over de thuissituatie ging, maar over het feit dat de bewoners moeite hebben om iets te vinden waar ze zich mee bezig te houden. Het gedeelte over .NL''s zoon heb ik dan net gemist.
Het verbaaste mij gewoon om hem dat weer te horen zeggen en dat is dan de 2e keer in een paar dagen tijd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:23 schreef Sonique het volgende:
[..]
Hou dan "Is dit dezelfde man die binnenkwam en zei: ik kom hier om te winnen?" achterwege...
Wat is Huub aan het doen, op hem in aan het praten of uit aan het horen?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Moeizaam maar wel leuk gesprekje tussen Bart en Huub net.
Ja, viel mij ook op! Raar, als .NL niet in de buurt is, kan Bart het dus wel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:25 schreef scanman01 het volgende:
Moeizaam maar wel leuk gesprekje tussen Bart en Huub net.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |