wat was z'n nick dan... us ff kijken :pquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:26 schreef Suikeroom het volgende:
NL noemde zn fok nickname en had het ook indirect over hier
Ja dat zal jou wel verbazen hè, aangezien jij als je eenmaal "partij hebt gekozen" iemand door dik en dun blijft verdedigen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:22 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heeft Nathanael opeens afgedaan?
Ik denk dat er Satanaël bedoeld wordt. Die naam noemde hij net.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:30 schreef Sonique het volgende:
[..]
wat was z'n nick dan... us ff kijken :p
Zo werd hij genoemd op internet zei hij.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:33 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk dat er Satanaël bedoeld wordt. Die naam noemde hij net.
Zo wordt hij hier door verschillende users genoemd.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zo werd hij genoemd op internet zei hij.
Had hij gehoord.
Ik denk overal op de forums.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:40 schreef Day het volgende:
[..]
Zo wordt hij hier door verschillende users genoemd.
wie trapt waarin?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:36 schreef Gigageil het volgende:
Ik blijf het een aso-kop vinden, met iets gluiperigs........maar wel mooi dat het juist die dooie trien Nena is die er intrapt![]()
nee hij moest 8 maanden op iemands huis passen.. NL had ook aardig wat plantjes zo te horenquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:50 schreef Day het volgende:
Heeft Bart het nou over een wietkwekerij in zijn huis?
Idd werkelijk irritant. Als "opperhoofd" zou ik meteen brullen dat ze de zender moeten checkenquote:
Ik denk niet dat de politie daar onderscheid in maakt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hij moest 8 maanden op iemands huis passen.. NL had ook aardig wat plantjes zo te horen![]()
Hij zei ook dat ze daar nu misschien nog wel bezig zijn...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:51 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
nee hij moest 8 maanden op iemands huis passen..
Volgens mij een vriend van zijn broer.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
En volgens mij had .NL het over zijn broer. Die leeft niet meer dankzij dit soort praktijken.
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie daar onderscheid in maakt.![]()
En volgens mij had .NL het over zijn broer. Die leeft niet meer dankzij dit soort praktijken.
Het ging dan ook niet over z'n eigen planten.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:04 schreef arneaux het volgende:
[..]. Mensen die op nationale televisie gaan verkondigen dat ze ergens planten hebben staan, hebben hoogstens onkruid in de voortuin.
In dat geile geklooi van die gozer voor de camera, zodat heel Nederland ziet dat ze met een gozer, die door haar moeder Mafiosi genoemd werd in een brief, ligt te vozen.....quote:
Ik zou het brandalarm af laten gaan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:09 schreef spookvrouw het volgende:
blaast nu niemand de kaarsen uit?
Oh ja ? Wat is er dan met die broer gebeurt ? Vanwege een wiettuintje ? Dood?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:53 schreef Day het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de politie daar onderscheid in maakt.![]()
Dat ging hij al op de avond dat Huub dat huis in kwam hoor. Dat was nog een stuk genanter dan dit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:32 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja dat zal jou wel verbazen hè, aangezien jij als je eenmaal "partij hebt gekozen" iemand door dik en dun blijft verdedigen.
Nou heb ik nooit beweerd dat Nathanael zo'n sympathieke vent was, maar hij zette de boel wel op scherp, en dat kon ik waarderen. De manier waarop hij vanavond echter de discussie met Huub aanging, was beneden alle peil. Het zal ook komen omdat ik een zwak heb voor de underdog, zo'n Huub-fan ben ik helemaal niet, maar NL ging niveauloos af als een gieter. Genant gewoon.
wel MET sprinklersquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef Day het volgende:
[..]
Ik zou het brandalarm af laten gaan.
Dat vertelde hij niet. Volgens Eend was het overigens een vriend van zijn broerquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:17 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Oh ja ? Wat is er dan met die broer gebeurt ? Vanwege een wiettuintje ? Dood?![]()
Nee niet, zullen we maar zeggen....quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat nog los van het feit dat iemand die drugs gebruikt, niet per se een slechterik is of zo. Het wordt pas vervelend als iemand verslaafd raakt, want dan wordt je per definitie aso.
Overigens probeerde NL Huub neer te zetten als "XTC-slikkertje". Hij probeerde dat vanavond nog weer te gebruiken in de zogenaamde discussie die hij met Huub had. Wat een ongelooflijk zwaktebod.![]()
oh...ok...bedanktquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef Day het volgende:
[..]
Dat vertelde hij niet. Volgens Eend was het overigens een vriend van zijn broer
Hij wou in ieder geval een nog groter verhaal vertellen dan Bart.
Ik denk eigenlijk dat Nena gewoon enorm geil is de laatste tijd en Brian misbruiktquote:Op zaterdag 16 december 2006 01:14 schreef Gigageil het volgende:
[..]
In dat geile geklooi van die gozer voor de camera, zodat heel Nederland ziet dat ze met een gozer, die door haar moeder Mafiosi genoemd werd in een brief, ligt te vozen.....![]()
Brian wil gewoon zijn kwakkie kwijt ......daar trapt ze in.
Dom Dom Dom![]()
Waar schept ie over op dan? Die foto kennen we wel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Nee niet, zullen we maar zeggen....![]()
Ogen als schoteltjes....hij schept er ook over op op een weblog...
[afbeelding]
Precies. Zoals ik al zei: dikdoenerige mokum-poeha.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:18 schreef Day het volgende:
Hij wou in ieder geval een nog groter verhaal vertellen dan Bart.
Hmmm weet niet. Als er geen camera's waren, was ze er wel voor gegaan, denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Nena gewoon enorm geil is de laatste tijd en Brian misbruiktEn Brian trapt er iedere keer weer in. Ik zag dat Nena weer een paar keer haar wang toekeerde toen Brian haar op de mond wilde zoenen. Dat zegt wel wat dacht ik.
Ben het met je eens. So what als Huub pillen slikt? Join the club zou ik zeggen!quote:Op zaterdag 16 december 2006 01:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Waar schept ie over op dan? Die foto kennen we wel.
Het is toch sneu om te proberen iemand te pakken op zijn vermeende drugsgebruik?
Zeker als je wat dat betreft zelf waarschijnlijk ook niet helemaal braaf bent?
Wat een calvinistische houding.
Zoiets mag pas een item worden als iemand door zijn drugs- of alcoholgebruik voor overlast gaat zorgen. Als dat niet het geval is, dan probeer je goedkoop puntjes te scoren: kijk eens, hij is een enge drugsgebruikert. Met kilo's boter op zijn hoofd ook nog eens waarschijnlijk, onze NL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |