ik heb vanavond nog wel een stukje Bart Leslie meegepakt trouwens, dat zag er echt niét soepel uit. Heel gunstig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja.... Na zoveel maanden geen sex, en dan met 4 uur privegedoe nog geen sex, dan vraag je er om lijkt me...![]()
Misschien heeft Bart wel sex met de wasserette ? buitenterras ? of achter ?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Tja.... Na zoveel maanden geen sex, en dan met 4 uur privegedoe nog geen sex, dan vraag je er om lijkt me...![]()
Wat bedoel je ? had Les een blessure ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:00 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb vanavond nog wel een stukje Bart Leslie meegepakt trouwens, dat zag er echt niét soepel uit. Heel gunstig!
Dat is inderdaad de goede uitdrukking volgens mij: ze wil hem niet begrijpen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Day het volgende:
En zij wil hem maar niet begrijpen.
Huh?quote:
WAt ?quote:
Wilgo's grenzen zijn bijna bereikt hoor. Ik heb verstaan wat hij in het Surinaams tegen haar zei.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de goede uitdrukking volgens mij: ze wil hem niet begrijpen.
Want eigenlijk begrijpt ze het best.
Maar ja, die camera's hè, het is zó lékker! Je ziet haar ook een volslagen ander mens worden zodra ze weet dat de spotlights aan zijn. Vanavond ook, toen de redactie over de speakers aankondigde dat men om 2145 verwacht werd in de huiskamer. Haar ogen begonnen te glimmen, haar intonatie werd op slag anders, heel nadrukkelijk en met veel hoog/laag-buigingen. Heel apart.
Ik vind dat Wilgo zich echt als een gentleman opstelt tegenover haar. Hij moet echt van haar houden. Maar die domme koe weet dat niet op waarde te schatten.![]()
Wilgo snabbelt er op los en wil haar geld/ huis................... of denk ik nu slecht ?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:04 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is inderdaad de goede uitdrukking volgens mij: ze wil hem niet begrijpen.
Want eigenlijk begrijpt ze het best.
Maar ja, die camera's hè, het is zó lékker! Je ziet haar ook een volslagen ander mens worden zodra ze weet dat de spotlights aan zijn. Vanavond ook, toen de redactie over de speakers aankondigde dat men om 2145 verwacht werd in de huiskamer. Haar ogen begonnen te glimmen, haar intonatie werd op slag anders, heel nadrukkelijk en met veel hoog/laag-buigingen. Heel apart.
Ik vind dat Wilgo zich echt als een gentleman opstelt tegenover haar. Hij moet echt van haar houden. Maar die domme koe weet dat niet op waarde te schatten.![]()
Vertaling pleaseeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Wilgo's grenzen zijn bijna bereikt hoor. Ik heb verstaan wat hij in het Surinaams tegen haar zei.![]()
De opmerking van 'de stem'quote:
Zo is hij dus absoluut niet!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Wilgo snabbelt er op los en wil haar geld/ huis................... of denk ik nu slecht ?
Ja, en?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:07 schreef Sonique het volgende:
[..]
De opmerking van 'de stem'
Bart die zegt: 'Moeten jullie niet drinken (net als gisteren toen NL even uit het net was en opeens weer in beeld met een drankje)
Beelden worden weggedraait.
Komen weer terug met NL aan de telefoon.
NL : 'vijf punten...' (kon niet goed verstaan of hij nu 5 of 50 punten zijn)
En begint een lul verhaal
OK!quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:08 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ja niks... grappig hoe krampachtig het gaat...
Het enige wat onbreekt is een kale kop, maar hij ziet er inderdaad ouder uit ...... als een 43 jarige bv......quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
En nog even wat anders: ben ik nou de enige die NL er zo oud uit vindt zien ??
De redaktie?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:10 schreef Day het volgende:
[..]
OK!
Het was afgelopen nacht nl. al duidelijk dat hij had gedronken in de wasserette.
En dat ze hem een enorme peptalk + informatie hadden gegeven.
Naja, dat is alleen maar gissen natuurlijk... En om bij voorbaat al iemand die in de dance scene zit als drugsgebruiker te bestempelen...quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:12 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Het enige wat onbreekt is een kale kop, maar hij ziet er inderdaad ouder uit ...... als een 43 jarige bv......
Ik vermoed dat Nathanael flink aan de drugs is geweest in zijn House-tijd waar ie al een paar keer over heeft opgeschept.
Hij schijnt gedraait te hebben op verschillende plekken. Ook heeft ie door laten schemeren iets heftigs meegemaakt te hebben. Drugs-misbruik? Om nog maar niet meteen verslaving te zeggen, want dat weet ik natuurlijk niet.![]()
Ik niet, maar ik ben wel nieuwsgierig.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:05 schreef Day het volgende:
[..]
Wilgo's grenzen zijn bijna bereikt hoor. Ik heb verstaan wat hij in het Surinaams tegen haar zei.![]()
En dat nog los van het feit dat iemand die drugs gebruikt, niet per se een slechterik is of zo. Het wordt pas vervelend als iemand verslaafd raakt, want dan wordt je per definitie aso.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:16 schreef Sonique het volgende:
[..]
Naja, dat is alleen maar gissen natuurlijk... En om bij voorbaat al iemand die in de dance scene zit als drugsgebruiker te bestempelen...![]()
Heeft Nathanael opeens afgedaan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:20 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat nog los van het feit dat iemand die drugs gebruikt, niet per se een slechterik is of zo. Het wordt pas vervelend als iemand verslaafd raakt, want dan wordt je per definitie aso.
Overigens probeerde NL Huub neer te zetten als "XTC-slikkertje". Hij probeerde dat vanavond nog weer te gebruiken in de zogenaamde discussie die hij met Huub had. Wat een ongelooflijk zwaktebod.![]()
Jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:26 schreef RTM1988 het volgende:
hoor je nu ook een hart kloppen>?
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:26 schreef scanman01 het volgende:
Dit is toch in feite nog veel genanter dan als ze echt seks onder de dekens zouden hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |