Heerlijk, ook in sap (wel van Mazaa)quote:
Ach, de rest van de bewoners zijn te dom om dat te zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef riri het volgende:
[..]
En of NL dat heeft gezegd...dat weet ie ook drommels goed maar het is geen eerlijke speler ... laat dat duidelijk zijn
Huub is ook slim, of het IQ boven de 140 ligt betwijfel ik, maar het ligt hoger dan Bart z'n IQ.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:06 schreef Gert het volgende:
Ja Bart, ga nog even lekker door met Huub belachelijk maken. Je hebt een welwillend publiek, flinkerd.
Notabene NL relativeert nu de setting waarin Huub zei dat ie zo slim was.
Ik quote liever figuurlijk...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
als je quote, doe het dan letterlijk
Ik doe altijd abstract quoten...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:12 schreef ilona-scuderia het volgende:
[..]
Ik quote liever figuurlijk...![]()
Hij staat hoog bij een publiek die alleen de uitzendingen zien, de streams-kijkers weten wel beter wat voor gore klootzak het is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:05 schreef riri het volgende:
Ik vind die Bart ook zo'n opblaaskikker net als NL,z'n hele lichaamstaal straalt dat uit...zichzelf voortdurend opblazen terwijl die eigenlijk onzeker is...en maar meelullen en meedoen met iemand waarvan hij denkt dat die sterk staat....eigenlijk is het een zwakkeling
Snap niet dat hij zo hoog staat
Daar gaat NL weer over Huub.....
Leek ook nergens op.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik heb weer vanalles gemist!ik kots van NL en nog meer van Bart, zijn volger.
Hufter is een heel treffende titel voor Bartquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij staat hoog bij een publiek die alleen de uitzendingen zien, de streams-kijkers weten wel beter wat voor gore klootzak het is.
![]()
De volgende poll zal heel anders zijn.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:18 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Hij staat hoog bij een publiek die alleen de uitzendingen zien, de streams-kijkers weten wel beter wat voor gore klootzak het is.
![]()
Ik heb het niet helemaal gezien, Huub is een enorme eigenheimer, ik ben bij dat hij het redelijk goed gedaan heeft!quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:20 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Leek ook nergens op.
Maar Huub was wel goed.
Had ik eigenlijk niet verwacht.
Huub zou er goed aan doen om àls hij met NL in discussie gaat over het spel en motieven waar anderen bij zijn, hij NL's terminologie gebruikt - hem eraan herinnert dat die terminologie van NL zelf komt ("om in jouw worden te spreken) - zo geeft hij anderen een goed beeld over de manier waarop NL dit spel probeert te regisseren en NL vind dat natuurlijk hoogst irritant.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik heb het niet helemaal gezien, Huub is een enorme eigenheimer, ik ben bij dat hij het redelijk goed gedaan heeft!
Mee eens, maar dit was geen discussie in mijn ogen. Was meer Huub voor het blok zetten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub zou er goed aan doen om àls hij met NL in discussie gaat over het spel en motieven waar anderen bij zijn, hij NL's terminologie gebruikt - hem eraan herinnert dat die terminologie van NL zelf komt ("om in jouw worden te spreken) - zo geeft hij anderen een goed beeld over de manier waarop NL dit spel probeert te regisseren en NL vind dat natuurlijk hoogst irritant.
en dat heel consequent volhouden natuurlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:29 schreef tipsch het volgende:
[..]
Huub zou er goed aan doen om àls hij met NL in discussie gaat over het spel en motieven waar anderen bij zijn, hij NL's terminologie gebruikt - hem eraan herinnert dat die terminologie van NL zelf komt ("om in jouw worden te spreken) - zo geeft hij anderen een goed beeld over de manier waarop NL dit spel probeert te regisseren en NL vind dat natuurlijk hoogst irritant.
Ze zitten achter de kerstboom denk ik...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:45 schreef tipsch het volgende:
ik hoor NL en Ilona, maar zie ze niet
gevondenquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:46 schreef Sonique het volgende:
[..]
Ze zitten achter de kerstboom denk ik...
Ze zijn van bil gegaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
ps. hoe is het met wilgo en natas gegaan ?
Ik zou het niet weten, Natasia staat bij mij op reality-mute...quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef kleinzusje het volgende:
ps. hoe is het met wilgo en natas gegaan ?
Echt ???quote:
vandaag of altijd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
En nog even wat anders: ben ik nou de enige die NL er zo oud uit vindt zien ??
Of heftige sexquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef Sonique het volgende:
Weet je, Ik wil dat NL en Huub een één-op-één gesprekje hebben...
Even een echte krachtmeting zonder bullshit, zeg maar...
ontopic: vandaagquote:
NL gaat heel hard vooruit, zeg maarquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ontopic: vandaag
offtopic: altijd
Nee. Maar als je de hele tijd zo het gevoel hebt dat je het mannetje moet zijn, en de hele tijd zo de confrontatie zoekt, dan verslijt je volgens mij ook sneller.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
arme lesquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:54 schreef Sonique het volgende:
[..]
Nee, dan heeft NL meer kans bij Bart...
Nee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:52 schreef kleinzusje het volgende:
+ 1 fles whiskey per nacht, 2 uur slaap per etmaal en 1 erotische brief van Lindaquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:55 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee. Maar als je de hele tijd zo het gevoel hebt dat je het mannetje moet zijn, en de hele tijd zo de confrontatie zoekt, dan verslijt je volgens mij ook sneller.
Echt waar voor der geleende contactpunten dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:56 schreef Day het volgende:
[..]
Nee.
En Natasia en WIlgo hebben voornamelijk zitten kibbelen over het effect wat haar gedrag heeft op de situatie thuis.
En zij wil hem maar niet begrijpen.
Tja.... Na zoveel maanden geen sex, en dan met 4 uur privegedoe nog geen sex, dan vraag je er om lijkt me...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |