Inderdaad....NL, sorryquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:58 schreef Sonique het volgende:
[..]
Brian?
Was toch NL en Bart?
ze opperde toen nog het idee een gokkast die op contactpunten liep...
Noemt ze Bart een Gremlin?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:48 schreef scanman01 het volgende:
Bart loopt met Benji richting Lesley en paard.
Lesley: "Kijk uit voor die Gremlin"
Huub staat intussen geduldig te wachten totdat hij mag.
Wat dacht je van NL?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:50 schreef Gigageil het volgende:
Ik geef Bart wel een beetje gelijk dat het een slijmbal is.....maar ja.....ik weet niet of een ander het anders zou doen die er later pas in de GK bijkomt .....![]()
Ponypark Slagharen, denk ik!quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:51 schreef scanman01 het volgende:
Huub heeft al een jaartje pony-gereden, maar dat is inmiddels zo'n 10 jaar geleden.
Tja, als je de groep tegen Huub op zet, is het makkelijk te zeggen dat Huub een slijmbal is, als hij aansluiting probeert te vinden...quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:50 schreef Gigageil het volgende:
Ik geef Bart wel een beetje gelijk dat het een slijmbal is.....maar ja.....ik weet niet of een ander het anders zou doen die er later pas in de GK bijkomt .....![]()
Hoezo?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef Sonique het volgende:
Bij deze heeft Huub het van NL verloren...
Bart gaat niet mee in het wegstammen van NL, 'eerst Huub en daarna NL' zei Bart vanochtend (hoor ik net van Natasia).quote:
Huub wordt niet weggestemd. Nathanael wel denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:02 schreef Sonique het volgende:
Bij deze heeft Huub het van NL verloren...
Het mooie is dat NL niet mee hoeft te gaan met het wegstemmen van Huub.
Als hij dat doet zal de omslag plaatsvinden.
Dus niet, Bart heeft vanochtend gezegt niet mee te gaan met het wegstemmen van NL, maar wel met het wegstemmen van Huub.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Huub wordt niet weggestemd. Nathanael wel denk ik.
En Bart bepaalt?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:05 schreef Sonique het volgende:
[..]
Bart gaat niet mee in het wegstammen van NL, 'eerst Huub en daarna NL' zei Bart vanochtend (hoor ik net van Natasia).
quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:07 schreef Day het volgende:
[..]
En Bart bepaalt?
Als de rest vol blijft houden dat Huub er eerst uitgaat, zal hij toch wel mee gaan, hoor.
HIj wil gewoon dat huis zo snel mogelijk leeghebben. Zie dus niet in waarom hij .NL's exit tegen zou houden.
Las op de site dat hij NL vooral erin wil houden, omdat hij nog zoveel plannen heeft. Volgens mij heeft NL nog maar 1 doel momenteel en dat is Huub eruit werken.
we zullen zien hoe het gaat lopen... Ik vind NL te veel verandert de laatste tijd qua spel, hij voert iets in z'n schild heb ik het gevoel...quote:Dus niet, Bart heeft vanochtend gezegt niet mee te gaan met het wegstemmen van NL, maar wel met het wegstemmen van Huub.
Of NL meegaat in het wegstemmen van Huub weet ik niet.
Aan de ene kant wel, Huub is best sterk, en hoe eerder hij weg is, hoe beter.
Aan de andere kant, NL weet dat hij de volgende is. Door Huub erin te houden zou Huub om kunnen slaan naar NL toe...
Het is een grote gok, maar soms moet je gokken..
Als huub naar NL toe trekt, zal Bart hard vallen...
Ik denk dat Sylvia sowieso Huub er niet zal uitstemmen. En ook Ilona niet denk ik. En zo zijn er nog wel meer die hem er misschien helemaal niet zo nodig weer uit willen hebben. Nathanael heeft niemand in het huis die hem echt mag volgens mij. Misschien Bart, maar die wil ook iedere exit mogelijkheid aangrijpen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:06 schreef Sonique het volgende:
[..]
Dus niet, Bart heeft vanochtend gezegt niet mee te gaan met het wegstemmen van NL, maar wel met het wegstemmen van Huub.
Of NL meegaat in het wegstemmen van Huub weet ik niet.
Aan de ene kant wel, Huub is best sterk, en hoe eerder hij weg is, hoe beter.
Aan de andere kant, NL weet dat hij de volgende is. Door Huub erin te houden zou Huub om kunnen slaan naar NL toe...
Het is een grote gok, maar soms moet je gokken..
Als huub naar NL toe trekt, zal Bart hard vallen...
Zeker.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:11 schreef scanman01 het volgende:
Huub kan best wel goed gesprekken op gang brengen. Hij doet het goed
Dan begrijp je ook meteen waarom NL Huub zo publiekelijk door de stront haalt. Het wegstemmen van Huub moet unaniem zijn zodat NL hem met z'n tegenstem over de streep kan trekken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik denk dat Sylvia sowieso Huub er niet zal uitstemmen. En ook Ilona niet denk ik. En zo zijn er nog wel meer die hem er misschien helemaal niet zo nodig weer uit willen hebben. Nathanael heeft niemand in het huis die hem echt mag volgens mij. Misschien Bart, maar die wil ook iedere exit mogelijkheid aangrijpen.
Heeft ze die maagband nog wel dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:16 schreef Leandra het volgende:
Wat doet Natasia met die enorme schaal (dat is echt geen bord meer, dat is een schaal) salade (?) voor haar neus??
Ongeacht wat er in zit, dit is een hoeveelheid die haar maagbandmaagje echt niet moet hebben.
Nee, volgens mij niet, maar zulke hoeveelheden zijn nou niet bepaald dieethoeveelheden, ongeacht het soort voedsel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:18 schreef Day het volgende:
Heeft ze die maagband nog wel dan?
Volgens mij gaat dat ook echt nooit lukken, dus geen zorgen. Als een paar bewoners Huub wel leuk vinden, stemmen ze hem vast niet weg.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:18 schreef Marrije het volgende:
Ik vind dat DGK moet zeggen dat ze Huub er niet als eerste uit mogen stemmen.
NL is ook opvallend veel in de buurt van Ilona en Nena te vinden...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat ook echt nooit lukken, dus geen zorgen. Als een paar bewoners Huub wel leuk vinden, stemmen ze hem vast niet weg.
Jij onderschat, net als .NL, de vrouwen als je denkt dat ze daar in trappen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:22 schreef Sonique het volgende:
[..]
NL is ook opvallend veel in de buurt van Ilona en Nena te vinden...
Toeval?
precies, ik vermoed ook dat Nathanael slechter in de groep ligt en als eerste gekiepert wordt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Volgens mij gaat dat ook echt nooit lukken, dus geen zorgen. Als een paar bewoners Huub wel leuk vinden, stemmen ze hem vast niet weg.
Ik heb toch nog wel zorgen daarover. Ik weet niet meer wie, maar iemand anders zei het ook al, sommigen houden hun mond uit eigen belang voor de lange termijn. Van Ilona hoefde Stephan er destijds niet uit, maar ze vond een reden om toch op hem te stemmen. Heb nu nog de zorg dat het met Huub net zo zal gaan. Ik heb mijn hoop nu gericht op de dames, dat die hem erin willen houden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:20 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze onderschatten Sylvia. Sylvia weet dat ze op moet vallen om in de uitzending te komen, dus ze zal het in het huis houden van Huub misschien wel weer als een goede kans zien. (Net als toen ze als enige tégen Natasia stemde).quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Day het volgende:
[..]
Jij onderschat, net als .NL, de vrouwen als je denkt dat ze daar in trappen.
Maar, waarom verteld Bart aan de 'vrouwen' dan dat hij NL er niet uit gaat stemmen, en allen voor Huub gaat?quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
precies, ik vermoed ook dat Nathanael slechter in de groep ligt en als eerste gekiepert wordt.
Bart doet net of ie z'n maatje is, maar als laatste stemmer (waarschijnlijk) zal ie toch voor meer zekerheid gaan, ipv de "gezelligheid" van NL.....
Dat hoop ik dan maar.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
precies, ik vermoed ook dat Nathanael slechter in de groep ligt en als eerste gekiepert wordt.
Bart doet net of ie z'n maatje is, maar als laatste stemmer (waarschijnlijk) zal ie toch voor meer zekerheid gaan, ipv de "gezelligheid" van NL.....
MAar Sylvia is makkelijk om te praten hebben we gezien met het 4 uur debacel...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze onderschatten Sylvia. Sylvia weet dat ze op moet vallen om in de uitzending te komen, dus ze zal het in het huis houden van Huub misschien wel weer als een goede kans zien. (Net als toen ze als enige tégen Natasia stemde).
Bart wil gewoon dat iedere exitmogelijk wordt benut, want dan zijn ze over een half jaar al bijna aan het eind van het programma. Dus als dat betekent dat hij Nathanael er uit moet stemmen, doet hij datquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:24 schreef Gigageil het volgende:
[..]
Ja die Sylvia is er wel één die haar nek durft uit te steken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En ze onderschatten Sylvia. Sylvia weet dat ze op moet vallen om in de uitzending te komen, dus ze zal het in het huis houden van Huub misschien wel weer als een goede kans zien. (Net als toen ze als enige tégen Natasia stemde).
Misschien omdat hij denkt dat hij zoveel invloed op de vrouwen heeft dat ze naar hem zullen luisteren? (waar hij zich in vergist)quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:25 schreef Sonique het volgende:
[..]
Maar, waarom verteld Bart aan de 'vrouwen' dan dat hij NL er niet uit gaat stemmen, en allen voor Huub gaat?
Dat is dan toch niet slim, om die verdeeltheid te zaaien?
Wat Sylvia deed was echt niet makkelijk. Het was simpeler geweest als ze gewoon met de groep mee had gestemd, maar dat deed ze dus niet. Ik denk niet dat Sylvia zo'n makkelijke is en wel degelijk doet wat ze zelf wil. Reken er maar op dat Sylvia vantevoren ook al bedacht had dat ze tégen Natasia moest stemmen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:27 schreef Sonique het volgende:
[..]
MAar Sylvia is makkelijk om te praten hebben we gezien met het 4 uur debacel...
Huh...quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef Day het volgende:
[..]
Misschien omdat hij denkt dat hij zoveel invloed op de vrouwen heeft dat ze naar hem zullen luisteren? (waar hij zich in vergist)
Dat is o.a. 1 van de fouten de Bart.NL maken. Ze vinden de vrouwen dom (op Nena na dan) en denken dat ze hun mening wel op kunnen dringen. Big mistake! De enige bij wie dat eventueel zou kunnen lukken is Natasia, maar die luister eerder naar Brian dan naar Bart.NL. Brian heeft al aangegeven dat hij .NL eruit wil. Dus Natasia hebben ze ook niet meer in hun zak.quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:28 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Wat Sylvia deed was echt niet makkelijk. Het was simpeler geweest als ze gewoon met de groep mee had gestemd, maar dat deed ze dus niet. Ik denk niet dat Sylvia zo'n makkelijke is en wel degelijk doet wat ze zelf wil. Reken er maar op dat Sylvia vantevoren ook al bedacht had dat ze tégen Natasia moest stemmen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |