de bart smit hier in Den Helder krijg er 20. En de e-plaza 15quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:37 schreef made het volgende:
Baal wel zeg, vooral omdat BartSmit geen duidelijkheid geeft.
Elke dag weer hopen op : Trriiiiiiiiiiiiiiiinnnnnnggg...
Maar ja, Morgen weer een dag.
En dat gaat op aan de reserveringen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
de bart smit hier in Den Helder krijg er 20. En de e-plaza 15
vin001 had er 1 over in het vorige topic. PM hem ff zou ik zeggenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef Cid het volgende:
Meldt voor een pre-order door het hele land![]()
Haha, Ja ongeloofelijk !quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:39 schreef Webby het volgende:
Dat verschilt blijkbaar heel erg. Ik heb 7 top1toys vestigingen gebeld en ze hadden allemaal niks, de meesten zeiden dat ze ergens voor kerst nog iets verwachten. Terwijl er net een bericht was van een top1toys die er 60 had.
Vin001! ik heb wel een ritje naar groningen over voor een Wiiquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:40 schreef Qwea het volgende:
[..]
vin001 had er 1 over in het vorige topic. PM hem ff zou ik zeggen
voor de winkelprijs sta ik eerder op zn stoepquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:42 schreef Cid het volgende:
[..]
Vin001! ik heb wel een ritje naar groningen over voor een Wii!
Ik heb ook gereserveerd, al 3 maanden geleden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:38 schreef adnansupernew het volgende:
[..]
En dat gaat op aan de reserveringen?
Hmm wel slim! behalve voor kleine kindjes die heel hard gespaard hebben om bij de 250 te komenquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:57 schreef Hare het volgende:
Ben net gebeld door top1toys Schijndel dat ze er nog 1tje voor me hadden. Ik heb er nu al 1, dus iedereen die een ritje Schijndel niet erg vind, doe me ff een mailtje en ik zal je zeggen op welke naam je hem op mag halen.
Wel 1 voorwaarde: Je moet er 1 accesoire (spelletje of nunchuck) bijkopen. Doen ze om handel tegen te gaan.
Reageerd de website op voorraad, niet zoals bij consoleshop 800 bestellingen in 3 minuten? Ik betaal liever niet iets voorruit als dat mijn kansen verkleindquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef CyberTijn het volgende:
Wie HEEL snel is kan NU op www.chear.nl bestellen. Mijn wii komt er ook vandaan, ze hebben nu een paar op voorraad.
Vandaag verzonden, morgen in huis.
site is behoorlijk overbelast volgens mijquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef CyberTijn het volgende:
Wie HEEL snel is kan NU op www.chear.nl bestellen. Mijn wii komt er ook vandaan, ze hebben nu een paar op voorraad.
Ik heb een preorder bij de MM Almere voor je. Vandaag nog.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:36 schreef Cid het volgende:
Meldt voor een pre-order door het hele land![]()
gewoon onder rembours bestellen en als ze je laten weten dat het langer gaat duren kan je hem gewoon cancellenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Reageerd de website op voorraad, niet zoals bij consoleshop 800 bestellingen in 3 minuten? Ik betaal liever niet iets voorruit als dat mijn kansen verkleind
Did the samequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:26 schreef Jesse- het volgende:
[..]
gewoon onder rembours bestellen en als ze je laten weten dat het langer gaat duren kan je hem gewoon cancellen
ik heb hem net besteld en zou hem volgens de website dinsdag in huis moeten hebben
zie je PM eensquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:33 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Did the same![]()
* Floeperdepoepp heeft ook nog geen Wii door een fikse kater vanochtend![]()
heb ik ook gedaanquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:26 schreef Jesse- het volgende:
[..]
gewoon onder rembours bestellen en als ze je laten weten dat het langer gaat duren kan je hem gewoon cancellen
ik heb hem net besteld en zou hem volgens de website dinsdag in huis moeten hebben
ik hoop maar dat ze genoeg wii's hebbenquote:
ik ben heul liefquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:40 schreef Floeperdepoepp het volgende:
[..]
Replied.
Wel heel lief van je heur![]()
![]()
Ze garanderen dat alles op de site op voorraad is. De site is gekoppeld aan een actuele voorraadstatus.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:00 schreef Webby het volgende:
[..]
Reageerd de website op voorraad, niet zoals bij consoleshop 800 bestellingen in 3 minuten? Ik betaal liever niet iets voorruit als dat mijn kansen verkleind
Bedankt voor de tip jongemanquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:45 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ze garanderen dat alles op de site op voorraad is. De site is gekoppeld aan een actuele voorraadstatus.
Toen ik had besteld en de betaling in orde was vorige week, was in een keer de Wii van de site af. Ik had dus de laatste
super mooi dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:45 schreef CyberTijn het volgende:
[..]
Ze garanderen dat alles op de site op voorraad is. De site is gekoppeld aan een actuele voorraadstatus.
Toen ik had besteld en de betaling in orde was vorige week, was in een keer de Wii van de site af. Ik had dus de laatste
je bent toch niet aan het wachten op mickey voordat je hem kan open maken/spelenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:48 schreef Qwea het volgende:
wiiwiwiiwiwiwiwiwiwiwii
Maandag krijg je hem dus :quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:52 schreef PastoorPeter het volgende:
HIJ IS VERZONDEN!
eerlijk gezegd wacht ik wel op MikeyMoquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef depax het volgende:
[..]
je bent toch niet aan het wachten op mickey voordat je hem kan open maken/spelen![]()
Dat gunt hij je toch zeker ?
Ach, ben een man van 35, en ik snap het gevoel helemaal!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef Qwea het volgende:
eerlijk gezegd wacht ik wel op MikeyMo
hij gunt mij het uitpakken niet. Ik quote : Ik wil hem zelf uitpakken,dan heb ik dat kleine kiddy gevoel wat zo blij is dat hij een cadeau mag uitpakken. IK WIL HEM UITPAKKEN![]()
aldus een man van 28
Ik ben een vrouw van 28 en ik wou hem ook zelf uitpakkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
eerlijk gezegd wacht ik wel op MikeyMo
hij gunt mij het uitpakken niet. Ik quote : Ik wil hem zelf uitpakken,dan heb ik dat kleine kiddy gevoel wat zo blij is dat hij een cadeau mag uitpakken. IK WIL HEM UITPAKKEN![]()
aldus een man van 28
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:01 schreef Ardenlyn het volgende:
[..]
Ik ben een vrouw van 28 en ik wou hem ook zelf uitpakken![]()
Mijn Wii!!![]()
Nee hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:10 schreef Haay1971 het volgende:
* Haay1971 zit hier misschien volgende week in z'n eentje...
Waarom wordt je signature gefilterd met 'sex' op mijn werkquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:04 schreef Qwea het volgende:
[..]hijs dus niet de enige. Ennu zit ik hiero te staren naar dat pakje
MM thuiskomen godverdomme! Ik wil wii'en
Webby is happy, ik kan nu al niet meer wachten! Zelda ligt al vanaf 7 december naast de tvquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:03 schreef Qwea het volgende:
let op die pre order in emmen is reeds vergeven aan webby
Ik kan wel pm-en.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:12 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Ik heb een preorder bij de MM Almere voor je. Vandaag nog.
Stuur maar een PM.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:14 schreef Webby het volgende:
[..]
Webby is happy, ik kan nu al niet meer wachten! Zelda ligt al vanaf 7 december naast de tv
ik heb serieus geen ideequote:Op vrijdag 15 december 2006 15:11 schreef depax het volgende:
[..]
Waarom wordt je signature gefilterd met 'sex' op mijn werk
Ik ga vanavond gewoon vroeg naar bed. Kan ik me ook niet per ongeluk toch klem zuipen zoals ik normaal doe op vrijdag. Bespaar ik mezelf de kater onder de autorit.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Had hem eerst zelf willen houden en met winst willen doorverkopenvriendlief vondt dat niet zo'n heel goed plan. En aangezien ik zelf ook niet zou willen dat ik er 1 met vette winst zou moeten kopen,heb ik er maar als "extraatje" een reep chocolade bij gedaan
Maar jij kan morgen pas spelen :_P Ik vanaaf
Moet mn vent wle opschieten met thuiskomen!
URL: http://www.mikeymo.nl/kerstquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:31 schreef Qwea het volgende:
[..]
ik heb serieus geen ideehet is een flash kerstkaart gemaakt door mikey
om iedereen/vrienden merry x-mas te wensen.
http://www.mikeymo.nl/kerst
geen sex![]()
Lijkt me dat het niks met het plaatje, maar alles met de signature tekst erboven te maken heeft: Fucked by MikeyMo.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:46 schreef depax het volgende:
URL: http://www.mikeymo.nl/kerst
Reason: The URL that you tried to access was blocked because it belongs to the following Websense category, "Sex".
Click here for further information.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:50 schreef Floeperdepoepp het volgende:
Een sneeuwpop is sexueel opwindend?
Hmm nee oké duidelijk wat voor soort mensen die filter gemaakt hebben.
Wel leuke kerstkaart!![]()
waar kun je die bestellen? online? heb je dan de link?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:10 schreef donderopman het volgende:
ik heb alvast dikkere bandjes besteldstraks heb ik die nog eerder dan mn Wii
maar als het goed is kan ik mn Wii morgen echt ophalen
Voeg me maar toe the_alex_files AT hotmail.comquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:02 schreef Haay1971 het volgende:
Mocht iemand in ALMERE nog een pre-order die opgehaald kan worden OVER hebben, dan heb ik daar als beloning nog een 10 euro (online) kortingsbon voor de Free Record Shop webwinkel voor...
Ik ben hier...quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:54 schreef RipCore het volgende:
Waar is Johnnyboy met zijn inside info over de MM DH?
bellen:quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:12 schreef Qwea het volgende:
[..]
waar kun je die bestellen? online? heb je dan de link?
moet ik dan de wii openmaken en de reg code doorgeven? of kan ik ze gewoon normaal bestellen?quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:14 schreef donderopman het volgende:
[..]
bellen:
Het staat op de game site van fok!
nee hoor alleen je naam en adres, ik heb nog niet eens een wiiquote:Op vrijdag 15 december 2006 16:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
moet ik dan de wii openmaken en de reg code doorgeven? of kan ik ze gewoon normaal bestellen?
Nog steeds niet binnen daar dus?quote:
Niet dat ik weetquote:
Doe rustig hè, die gasten kunnen d'r ook niks aan doen dat Nintendo ze niet aflevert...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:26 schreef RipCore het volgende:
Kolere.
Ik zit nou op stage in DH, en ga denk ik zo die MM-mensen daar toch echt lastig vallen met de vraag of die fokking console er nou al is...
Joehoe ik had al geroepen en een pm gestuurd naar je dacht ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:13 schreef Thealexfiles het volgende:
[..]
Voeg me maar toe the_alex_files AT hotmail.com
Er is nog hoop...quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:41 schreef Cid het volgende:
Laat die pre-orders maar zitten! Hij is BINNEN! wohooooooooo
Overvecht wil graag hebben dan als het kan want dat is lekker dichtbij.quote:
mail of PM webby even. Dit is volgens mij dichterbij voor hem dan die van mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef digitrasher het volgende:
Ik heb een Pre-order die opgehaald kan worden in Schagen over.
Het is daar vavanond ook nog koopavond, stuur een mailtje als je interesse hebt.
ik weet er wss wel 1 voor je, stuur me ff een mail dan zal ik zeggen waar ;-)quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef Neverstop het volgende:
Zit ik weer in het verkeerde topic te kijken.
Ik wil ook een pre-order die over is.
Als iemand in de randstad ergens een pre-order over heeft, doe mij dan een lol en stuur me een PM.
Help mij aan een wii.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef Jonnyboy het volgende:
Het schijnt dat Nintendo te weinig vrachtwagens had om alle Wii's rond te brengen o.a. Naar MM DH en Zoetermeer, ze zeggen nu aanstaande dinsdag/woensdag.
Nu maar ergens anders kijken...
Vriend van me heeft er 3 besteld , Na een uur scheen dat ding al van de site te zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef CyberTijn het volgende:
MM in Almere heeft er dus genoeg binne gehad (stond 27e)quote:
Die tiefusgrote MM in de bijlmer moet een maand wachten op die krengenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef linebear het volgende:
bij de MM Amsterdam zijn ze uitverkocht en krijgen ze ze pas weer volgende maand
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Qwea het volgende:
OMG mikey zit hier als een mongool te boksen
De chocala is binnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Qwea het volgende:
OMG mikey zit hier als een mongool te boksen
Haha, bedankt, heb je een beetje gebruikt voor mijn mailtje, want wat Bart Smit nu flikt is toch achterlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:40 schreef made het volgende:
Hierbij even een update over de BartShit in Rijswijk.
Was er vanmiddag even heen gegaan om te vragen hoe het nou zat.
Zegt zo'n muts, ja.. weet niet.. We krijgen ze misschien Maandag of Disndag.
Lalalalalalal
DUS BartShit Rijswijk : Zak in de str*nt.
quote:Geachte,
Mijn pre-order van de Nintendo Wii in een filiaal in Purmerend loopt flink in de soep door voor mij onbekende redenen. Het filiaal zegt geen Wii's binnengehad te hebben, terwijl u in een bericht aan een kennis van mij hebt laten weten dat elk filiaal minstens 9 Wii's zou moeten hebben ontvangen. Ik baal hier flink van, aangezien ik al op jullie had gerekend voor 8 december aangezien wij onze kinderen flink wilden verrassen op de 10e. Nu is dat niet meer haalbaar natuurlijk, en moeten wij het flink uitstellen.
Mijn vraag is dan ook waarom naar jullie zeggen ELK filiaal 9 Wii's zou moeten hebben ontvangen, en het filiaal in het Willem Eggert Centrum te Purmerend er geen ontvangen heeft. Ik snap de manier van handelen niet en hoop dat jullie mij zo spoedig mogelijk een degelijk antwoord kunnen verschaffen.
Hoogachtend,
Een zeer teleurgestelde ****************![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef Japppo het volgende:
Bij de Christine le Duc wisten ze ook niet wat een wii was, laat staan dat ze er eentje hadden.
Ik elfdequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste lading naar de Bart Smit in Bergen op Zoom morgen: 9 miezerige consoles.
Gelukkig sta ik 6e.
Hij mag naar de volgende in lijn!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef Sokpop het volgende:
Omdat je de eerste bent die aangaf m te willen is ie van jou Anitra. Het is wel onder voorbehoudt zoals ik eerder schreef! Ik mail je later nog even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interested!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij mag naar de volgende in lijn!
Wij hebben de pre-order van thealexfiles op kunnen halen!
thealexfiles super, super, super bedankt!!!
We hebben hem![]()
ik pm je even Zwaallie want jij moet nu ook snel een Wii hebben!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:39 schreef Zwaalie het volgende:
Helpie!!! Me me me! Ik wil hem vanaaf zelfs op komen halen!!!
Ik heb je net gemaild zwaalie! Sorry voor de rest, besef dat het wel een beetje patserig is om zo een preorder weg te geven, maar het is goed bedoeldquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:39 schreef Zwaalie het volgende:
Helpie!!! Me me me! Ik wil hem vanaaf zelfs op komen halen!!!
Private Messagequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:27 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Ik heb je net gemaild zwaalie! Sorry voor de rest, besef dat het wel een beetje patserig is om zo een preorder weg te geven, maar het is goed bedoeld
PS wat is een PM?
Staan wel allemaal op mijn naam die pre ordersquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:21 schreef Zwaalie het volgende:
Sokpop SUPER gaaf! Net mailtje terug gestuurd! Ook als het allemaal niet mag lukken vind ik het erg fijn om te weten dat er mensen zijn die gewoon andere mensen willen helpen. Dat alleen al maakt mijn Wii-loze dag weer een beetje goed.![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:21 schreef Zwaalie het volgende:
Sokpop SUPER gaaf! Net mailtje terug gestuurd! Ook als het allemaal niet mag lukken vind ik het erg fijn om te weten dat er mensen zijn die gewoon andere mensen willen helpen. Dat alleen al maakt mijn Wii-loze dag weer een beetje goed.![]()
Straks zijn wij nog de enige twee die zonder Wii hier treuren, omdat we bij de Wehkamp besteld hebben...quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:38 schreef linebear het volgende:
gefeliciteerd:)
Denk dat zoeken in Amsterdam weinig zin heeft, dus wacht welop mijn wehkampbestelling
bestel dus ook nooit meer bij Wehkamp....quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:27 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Straks zijn wij nog de enige twee die zonder Wii hier treuren, omdat we bij de Wehkamp besteld hebben...![]()
Ja INTERESSE !!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:25 schreef mara25 het volgende:
Ik heb ook nog een pre order 'over' in Spijkenisse (ze hadden gisteren mijn thuisvoicemail ingesproken. Als er iemand interesse heeft kan je even reageren. Anders bel ik vanmiddag dat mijn pre order geschrapt mag worden.
Als je ervoor naar Zierikzee wilt rijden, heb ik nog een pre order voor je.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:40 schreef draganosis het volgende:
zelfde hier . heb alle winkels in de omgeving eindhoven gehad nu niemand heeft ze hier ..
in oirschot zeide zelfs de wii ?? maar goed ik moet er 1 hebben
geen probleem zit er gewoon bijquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn Wii zit nog steeds in doos... (ff druk enzo) maar ff vraagje voor ik de doos open... zit er wel een RGB kabel bij of gaat het alleen via scart aansluiting. Mijn scart aansluiting op me tv is namelijk kapot.. Mag aannemen van wel..
Heb nog wel een pre order die vandaag opgehaald kan worden als het goed is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:14 schreef linebear het volgende:
ik geef het ook op
nu maar hopen op een snelle levering van wehkamp
quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:56 schreef Zwaalie het volgende:
spanks -- U ook eeuwig dank!![]()
sokpop -- Misschien heb ik net je belletje gemist. Maar in ieder geval springt Zwaalie nu in de auto, want ik heb net bij een Top 1 Toys winkel er eentje kunnen reserveren die we gelijk op kunnen halen! Desalniettemin erg dank voor alle moeite en je SUPER aanbod
Who's next?![]()
Waar kan die pre-order opgehaald worden? Als het een beetje in mijn omgeving is heb ik wel interessequote:Op zaterdag 16 december 2006 11:17 schreef spanks het volgende:
[..]
Heb nog wel een pre order die vandaag opgehaald kan worden als het goed is.
Woo-hoo gefeli!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
IK![]()
HEB![]()
OOK![]()
EEN![]()
WII![]()
Mag hem zo ophalen![]()
Je sign klopt niet meerquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:35 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Woo-hoo gefeli!!!
Nog even een update: mission completed!![]()
He man,quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:33 schreef linebear het volgende:
geloof dat ik nu wel 20 winkels gebeld heb.... alleen maar NEE
Woohoo, mocht hij hem niet willen... Mag ik hem dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:53 schreef Sokpop het volgende:
[..]
He man,
Er staat nog een preorder (via mij, maar van Spanks) klaar in Utrecht, wil je die?
Mail me even!
dreetjem@hotmail.com
@Spanks, Ik heb m!![]()
Super bedankt man!
Dinsdag zei je he? Of desnoods woensdag..?quote:
Ja...quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:41 schreef RipCore het volgende:
[..]
Dinsdag zei je he? Of desnoods woensdag..?
Geen dank, veel plezier ermee! Welke heb je opgehaald?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:53 schreef Sokpop het volgende:
[..]
He man,
Er staat nog een preorder (via mij, maar van Spanks) klaar in Utrecht, wil je die?
Mail me even!
dreetjem@hotmail.com
@Spanks, Ik heb m!![]()
Super bedankt man!
Mail mij of Sokpop maar even.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:57 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Woohoo, mocht hij hem niet willen... Mag ik hem dan?![]()
Mooi, bel het bedrijf nog even dat je m vandaag komt ophalen, want ze belden mij net weer alleen was ik er niet. Bevestig het dus even aan ze (onder mijn naam dan hequote:Op zaterdag 16 december 2006 13:10 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Sokpop heb ik reeds gemaild..
Ik heb alleen nog geen gegevens gehad van sokpopquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:11 schreef spanks het volgende:
[..]
Mooi, bel het bedrijf nog even dat je m vandaag komt ophalen, want ze belden mij net weer alleen was ik er niet. Bevestig het dus even aan ze (onder mijn naam dan he).
E-Plazaquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:52 schreef LoveProfusion het volgende:
Wat is ook alweer de dochteronderneming van bart smits? Had iemand van Bart Smits aan de lijn waar ik nr 32 ben maar hij zei dat ze eerst aan hun dochteronderneming werden geleverd omdat zij in games zijn gespecialiseerd..i nog wat.
inmiddels helemaal niks meer, ik bel stad en land af, overal krijg ik te horen:quote:Op zaterdag 16 december 2006 14:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb hem! Dixons Delft troelstralaan had er nog 4, 8 minuten later was ik er...zag een meisje gehaast lopen door het winkelcentrum, panisch om zich heen kijkend..ik besloot haar maar even te passeren:D en was dik voor haar in de rij en had hem:D haha...heerlijk zo racen
volgens mij hebben ze er nu nog 1, reserveren kan niet, waarschijnlijk uitverkocht tegen de tijd dat je het leest maar je kan dixon in delft bellen ze hebben 2 fillialen en de consoles liggen achter.
Ze hadden ze nog wel, maar het personeel heeft zelf alles opgekocht! Ze gaven het zelf nog toe ookquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:31 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb hem! Dixons Delft troelstralaan had er nog 4, 8 minuten later was ik er...zag een meisje gehaast lopen door het winkelcentrum, panisch om zich heen kijkend..ik besloot haar maar even te passeren:D en was dik voor haar in de rij en had hem:D haha...heerlijk zo racen
volgens mij hebben ze er nu nog 1, reserveren kan niet, waarschijnlijk uitverkocht tegen de tijd dat je het leest maar je kan dixon in delft bellen ze hebben 2 fillialen en de consoles liggen achter.
ooh hoiquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:40 schreef Buttercup het volgende:
Hallo!
Dankzij Qwea en aanhang zijn ik en Webby sinds enkele uurtjes ook in het bezit van een Wii.
Ik heb me gister op een lijst van de Top1toys te Bergen op zoom laten zetten en ben 11e of 12e. Ik begreep van de dame aan de telefoon dat ze redelijk worden bevoorraad komende week, dus mocht ik door haar worden gebeld in the days to come dan heb ik nog een pre order openstaan in het schone Bergen op Zoom voor gegadigden!
PLayer 1.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:18 schreef diamondvoodoo het volgende:
Voor de mensen die de Wii al hebben wat betekenen de blauwe LEDS op de afstandsbediening? Bij mij brand er 1 LED van de 4, wat houd dat in?
dus de 29'ste moeten we massaal gaan shoppe??quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:29 schreef DarkManta het volgende:
Van mijn leverancier weet ik dat 29 december een colosale levering aan Wii`s zullen plaats vinden.
Ik vermoed dat de jacht dan echt over is.
Omgeving Rotterdam is inderdaad behoorlijk kut jaquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:22 schreef D4V3 het volgende:
Argh,
net een rondje Rotterdam gehad, helemaal nergens iets te bekennen...
MM: Geen Reservering mogelijk, volgende week ergens krijgen ze weer
Intertoys: Levering onbekend, Geen reservering meer mogelijk
FRS en Dixons: Niets
Van Leest: De vrouw voor me ging er met de laatste van doorer kwamen er pas weer in 2007.
Music Store: Niets
Ik baal er echt van, als ik een kwartiertje eerder bij de van Leest was geweest had ik er gewoon 1
Mijn aanbod geldt nog steeds, wil je je pre-order kwijt omdat je al een Wii hebt en het is in de buurt van Rotterdam: Ik geef er een Wii-muts voor! (de enige echte originele colectors item muts)
[afbeelding]
Pleaseeee.....mail me als je wat hebt! (zie profiel)
--edit--
Aanvulling lijstje:
Futurezone: niets
V&D: ook Niets
quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef Qwea het volgende:
ik voel me nu best exclusief nu ik dat ding heb staan
MM
tyf es op onder mn account MikeyMoquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef Qwea het volgende:
ik voel me nu best exclusief nu ik dat ding heb staan
MM
Geen dank, tenminste weer iemand blij gemaaktquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij mag naar de volgende in lijn!
Wij hebben de pre-order van thealexfiles op kunnen halen!
thealexfiles super, super, super bedankt!!!
We hebben hem![]()
Ik wil het wel hebben. Dan zou ik namelijk heel blij zijn, want Ik heb de afgelopen week heel arnhem afgezocht, maar wasl alles al uitverkocht.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:26 schreef Qwea het volgende:
ik heb NU nog 1 bij de dixons emmen.
iemand hebben?
d'r zit vlakbij dat skatepark toch een nieuwe gameshop?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:22 schreef D4V3 het volgende:
Argh,
net een rondje Rotterdam gehad, helemaal nergens iets te bekennen...
MM: Geen Reservering mogelijk, volgende week ergens krijgen ze weer
Intertoys: Levering onbekend, Geen reservering meer mogelijk
FRS en Dixons: Niets
Van Leest: De vrouw voor me ging er met de laatste van doorer kwamen er pas weer in 2007.
Music Store: Niets
Ik baal er echt van, als ik een kwartiertje eerder bij de van Leest was geweest had ik er gewoon 1
Mijn aanbod geldt nog steeds, wil je je pre-order kwijt omdat je al een Wii hebt en het is in de buurt van Rotterdam: Ik geef er een Wii-muts voor! (de enige echte originele colectors item muts)
[afbeelding]
Pleaseeee.....mail me als je wat hebt! (zie profiel)
--edit--
Aanvulling lijstje:
Futurezone: niets
V&D: ook Niets
Ik ga je nu mailenquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef spanks het volgende:
Ik heb een nintendo wii preorder in Utrecht die vandaag opgehaald kan worden (tot 5 uur). Wie m wil kan me mailen!
Heb je teruggemaild.quote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit nu als een gek te F5-en in m'n webmail, Doe er ongeveer 3 kwartier over om in Utrecht te komen dus ik hoop dat ie vaak z'n mail checked
.
Shit ik ben weer net te laat merk ik alquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef spanks het volgende:
Ik heb een nintendo wii preorder in Utrecht die vandaag opgehaald kan worden (tot 5 uur). Wie m wil kan me mailen!
Ik geef je niet veel hoop. Ikzelf had hem op 16 november besteld bij Wehkamp (tijdens de 10% kortingsdagen). Om de een of andere onbekende reden heeft Wehkamp vervolgens mijn bestelling gecancelled, waarna ik begin december de bestelling weer opnieuw heb laten opnemen met die 10% korting erbij vermeld. Maar ook bij mij staat de verwachte levertijd ook nog steeds op Levertijd 2 weken.quote:Op zondag 17 december 2006 16:12 schreef sheriff... het volgende:
om 21u op 10-12 heb ik er een besteld bij wehkamp, iemand hem ook rond die dag besteld en info over wanneer ie hem krijgt?
*meldtquote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb nog een nr 32 reservering bij de bart smits in Delft op mijn naam. Als iemand die wil overnemen of iets dergelijks. Geen idee wanneer ze me bellen of iets dergelijks maar aangezien ik bij de Dixons al geslaagd ben kan iemand hem hier van me krijgen:D
mailbox LoveProfusion niet beschikbaar ....quote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Zaterdag lol..maar ze hadden eerst 70 reserveringen...daar gingen er 65 van weg ofzo dus ze krijgen er veel geleverd. pm me even dan zal ik je even berichten als ik een telefoontje van bart smits krijg.
gemail, haal em nu snel maar wegquote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
* doe die maar.
ik treur met je mee, heb em ook nog nietquote:Op maandag 18 december 2006 09:23 schreef linebear het volgende:
ik treur vrolijk verder in mijn eentje hier
Hoe weet je dat? Klantenservice gebeld, of gewoon in je orderstatus op Mijn Wehkamp op de website ? En als je de klantenservice gebeld hebt, is de status op Mijn Wehkamp dan ook aangepast of staat die nog wel op 2 weken ?quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef linebear het volgende:
volgens wehkamp komt ie binnen 1 week bij me
Nee en mn order staat nog steeds 'in behandeling'quote:Op maandag 18 december 2006 15:07 schreef shoomba het volgende:
mensen die vorige week bij www.chear.nl besteld hebben al een verzendbevestiging (voor morgen) gehad?
Want ik ben toch wel benieuwd of ze geleverd gaan worden
Veel plezier ermee! Ben blij dat het uiteindelijk toch gelukt is!quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Neverstop het volgende:
Graag wil ik deze postruimte inrichten om Spanks een paar veren in z'n reet te steken.
Dankzij hem zit ik hier nu in Rotterdam (school) met een grote tas met een hele mooie witte doos erin.
De posts van mij hierboven, zijn zondag geplaatst. Hoe komt het dan dat ik nu pas een Wii heb?
Toen ik zondagmiddag de post van Spanks las vloog ik zo ongeveer door het dank, Utrecht is niet te ver en er had nog niemand gereageerd. Het was echter ondertussen al 15.30 en de rit naar Utrecht zou ongeveer 45 min tot een uur in beslag nemen.
Vriendin als TomTom in de auto gegooid en als een gek naar Utrecht gescheurd. Eenmaal daar aangekomen begint het gelazer. De mensen die niet in Utrecht wonen maar er af en toe wel is moeten zijn (een keer peer jaar ofzo) weten waar ik het over heb. De anwb routeplanner liet ons in de steek toen we het centrum inreden. We hebben ons een ongeluk gezocht, uiteindelijk zelfs met m'n broertje aan de telefoon die de route vanaf internet voorlas en veranderde terwijl wij nog verder van ons doel raakte.
Ondertussen was het al 16.45 en reden we ergens tussen de oude en de nieuwe gracht rond. Om 16.55 Spanks maar gebeld dat we het niet gingen redden en ik het graag maandag (vandaag dus) nog een keer wilde proberen met het OV. De Bart Smit was zo vriendelijk om de Wii nog een dagje te laten liggen.
Vervolgens geprobeerd de openingstijden van de Bart Smit te achterhalen, niet te vinden en dus maar aangenomen dat hij om 13.00 zijn deuren zou openen.
Vanuit Alphen a/d Rijn naar Utrecht (1 uur), Wii halen, Utrecht naar Rotterdam (1.5 uur) en vervolgens om 16.00 op school aankomen.
Ik hoop dat ie het waard is (en alles gewoon werkt enzo). IK HEB EEN WII!!! Thanks Spanks!
Werd me trouwens gemeld dat ik bij de BS garantie heb tot 8 januari en daarna via Nintendo, dat klinkt niet helemaal zoals het hoort. Een maand garantie, is wel erg kort. Iemand hier een verhelderend antwoord op?
Een maand?quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Neverstop het volgende:
Werd me trouwens gemeld dat ik bij de BS garantie heb tot 8 januari en daarna via Nintendo, dat klinkt niet helemaal zoals het hoort. Een maand garantie, is wel erg kort. Iemand hier een verhelderend antwoord op?
Je hebt gewoon een paar jaar garantie bij nintendo. Zo gaat het bijna met elke console. Garantie op de hardware bij de makers. En wees blij, die service is over het algemeen 10 keer beter dan zo`n simpele speelgoedwinkel.quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Neverstop het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 18 december 2006 15:41 schreef spanks het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Ben blij dat het uiteindelijk toch gelukt is!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |