quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef Qwea het volgende:
ik voel me nu best exclusief nu ik dat ding heb staan
MM
tyf es op onder mn account MikeyMoquote:Op zaterdag 16 december 2006 19:12 schreef Qwea het volgende:
ik voel me nu best exclusief nu ik dat ding heb staan
MM
Geen dank, tenminste weer iemand blij gemaaktquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij mag naar de volgende in lijn!
Wij hebben de pre-order van thealexfiles op kunnen halen!
thealexfiles super, super, super bedankt!!!
We hebben hem![]()
Ik wil het wel hebben. Dan zou ik namelijk heel blij zijn, want Ik heb de afgelopen week heel arnhem afgezocht, maar wasl alles al uitverkocht.quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:26 schreef Qwea het volgende:
ik heb NU nog 1 bij de dixons emmen.
iemand hebben?
d'r zit vlakbij dat skatepark toch een nieuwe gameshop?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:22 schreef D4V3 het volgende:
Argh,
net een rondje Rotterdam gehad, helemaal nergens iets te bekennen...
MM: Geen Reservering mogelijk, volgende week ergens krijgen ze weer
Intertoys: Levering onbekend, Geen reservering meer mogelijk
FRS en Dixons: Niets
Van Leest: De vrouw voor me ging er met de laatste van doorer kwamen er pas weer in 2007.
Music Store: Niets
Ik baal er echt van, als ik een kwartiertje eerder bij de van Leest was geweest had ik er gewoon 1
Mijn aanbod geldt nog steeds, wil je je pre-order kwijt omdat je al een Wii hebt en het is in de buurt van Rotterdam: Ik geef er een Wii-muts voor! (de enige echte originele colectors item muts)
[afbeelding]
Pleaseeee.....mail me als je wat hebt! (zie profiel)
--edit--
Aanvulling lijstje:
Futurezone: niets
V&D: ook Niets
Ik ga je nu mailenquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef spanks het volgende:
Ik heb een nintendo wii preorder in Utrecht die vandaag opgehaald kan worden (tot 5 uur). Wie m wil kan me mailen!
Heb je teruggemaild.quote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit nu als een gek te F5-en in m'n webmail, Doe er ongeveer 3 kwartier over om in Utrecht te komen dus ik hoop dat ie vaak z'n mail checked
.
Shit ik ben weer net te laat merk ik alquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef spanks het volgende:
Ik heb een nintendo wii preorder in Utrecht die vandaag opgehaald kan worden (tot 5 uur). Wie m wil kan me mailen!
Ik geef je niet veel hoop. Ikzelf had hem op 16 november besteld bij Wehkamp (tijdens de 10% kortingsdagen). Om de een of andere onbekende reden heeft Wehkamp vervolgens mijn bestelling gecancelled, waarna ik begin december de bestelling weer opnieuw heb laten opnemen met die 10% korting erbij vermeld. Maar ook bij mij staat de verwachte levertijd ook nog steeds op Levertijd 2 weken.quote:Op zondag 17 december 2006 16:12 schreef sheriff... het volgende:
om 21u op 10-12 heb ik er een besteld bij wehkamp, iemand hem ook rond die dag besteld en info over wanneer ie hem krijgt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |