Overvecht wil graag hebben dan als het kan want dat is lekker dichtbij.quote:
mail of PM webby even. Dit is volgens mij dichterbij voor hem dan die van mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:40 schreef digitrasher het volgende:
Ik heb een Pre-order die opgehaald kan worden in Schagen over.
Het is daar vavanond ook nog koopavond, stuur een mailtje als je interesse hebt.
ik weet er wss wel 1 voor je, stuur me ff een mail dan zal ik zeggen waar ;-)quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef Neverstop het volgende:
Zit ik weer in het verkeerde topic te kijken.
Ik wil ook een pre-order die over is.
Als iemand in de randstad ergens een pre-order over heeft, doe mij dan een lol en stuur me een PM.
Help mij aan een wii.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:54 schreef Jonnyboy het volgende:
Het schijnt dat Nintendo te weinig vrachtwagens had om alle Wii's rond te brengen o.a. Naar MM DH en Zoetermeer, ze zeggen nu aanstaande dinsdag/woensdag.
Nu maar ergens anders kijken...
Vriend van me heeft er 3 besteld , Na een uur scheen dat ding al van de site te zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef CyberTijn het volgende:
Wie HEEL snel is kan NU op www.chear.nl bestellen. Mijn wii komt er ook vandaan, ze hebben nu een paar op voorraad.
Vandaag verzonden, morgen in huis.
MM in Almere heeft er dus genoeg binne gehad (stond 27e)quote:
Die tiefusgrote MM in de bijlmer moet een maand wachten op die krengenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef linebear het volgende:
bij de MM Amsterdam zijn ze uitverkocht en krijgen ze ze pas weer volgende maand
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Qwea het volgende:
OMG mikey zit hier als een mongool te boksen
De chocala is binnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:27 schreef Qwea het volgende:
OMG mikey zit hier als een mongool te boksen
Haha, bedankt, heb je een beetje gebruikt voor mijn mailtje, want wat Bart Smit nu flikt is toch achterlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 19:40 schreef made het volgende:
Hierbij even een update over de BartShit in Rijswijk.
Was er vanmiddag even heen gegaan om te vragen hoe het nou zat.
Zegt zo'n muts, ja.. weet niet.. We krijgen ze misschien Maandag of Disndag.
Lalalalalalal
DUS BartShit Rijswijk : Zak in de str*nt.
quote:Geachte,
Mijn pre-order van de Nintendo Wii in een filiaal in Purmerend loopt flink in de soep door voor mij onbekende redenen. Het filiaal zegt geen Wii's binnengehad te hebben, terwijl u in een bericht aan een kennis van mij hebt laten weten dat elk filiaal minstens 9 Wii's zou moeten hebben ontvangen. Ik baal hier flink van, aangezien ik al op jullie had gerekend voor 8 december aangezien wij onze kinderen flink wilden verrassen op de 10e. Nu is dat niet meer haalbaar natuurlijk, en moeten wij het flink uitstellen.
Mijn vraag is dan ook waarom naar jullie zeggen ELK filiaal 9 Wii's zou moeten hebben ontvangen, en het filiaal in het Willem Eggert Centrum te Purmerend er geen ontvangen heeft. Ik snap de manier van handelen niet en hoop dat jullie mij zo spoedig mogelijk een degelijk antwoord kunnen verschaffen.
Hoogachtend,
Een zeer teleurgestelde ****************![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:21 schreef Japppo het volgende:
Bij de Christine le Duc wisten ze ook niet wat een wii was, laat staan dat ze er eentje hadden.
Ik elfdequote:Op vrijdag 15 december 2006 19:15 schreef Erwtensoep het volgende:
Eerste lading naar de Bart Smit in Bergen op Zoom morgen: 9 miezerige consoles.
Gelukkig sta ik 6e.
Hij mag naar de volgende in lijn!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:55 schreef Sokpop het volgende:
Omdat je de eerste bent die aangaf m te willen is ie van jou Anitra. Het is wel onder voorbehoudt zoals ik eerder schreef! Ik mail je later nog even!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Interested!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:38 schreef Anitra het volgende:
[..]
Hij mag naar de volgende in lijn!
Wij hebben de pre-order van thealexfiles op kunnen halen!
thealexfiles super, super, super bedankt!!!
We hebben hem![]()
ik pm je even Zwaallie want jij moet nu ook snel een Wii hebben!quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:39 schreef Zwaalie het volgende:
Helpie!!! Me me me! Ik wil hem vanaaf zelfs op komen halen!!!
Ik heb je net gemaild zwaalie! Sorry voor de rest, besef dat het wel een beetje patserig is om zo een preorder weg te geven, maar het is goed bedoeldquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:39 schreef Zwaalie het volgende:
Helpie!!! Me me me! Ik wil hem vanaaf zelfs op komen halen!!!
Private Messagequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:27 schreef Sokpop het volgende:
[..]
Ik heb je net gemaild zwaalie! Sorry voor de rest, besef dat het wel een beetje patserig is om zo een preorder weg te geven, maar het is goed bedoeld
PS wat is een PM?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |