d'r zit vlakbij dat skatepark toch een nieuwe gameshop?quote:Op zaterdag 16 december 2006 16:22 schreef D4V3 het volgende:
Argh,
net een rondje Rotterdam gehad, helemaal nergens iets te bekennen...
MM: Geen Reservering mogelijk, volgende week ergens krijgen ze weer
Intertoys: Levering onbekend, Geen reservering meer mogelijk
FRS en Dixons: Niets
Van Leest: De vrouw voor me ging er met de laatste van doorer kwamen er pas weer in 2007.
Music Store: Niets
Ik baal er echt van, als ik een kwartiertje eerder bij de van Leest was geweest had ik er gewoon 1
Mijn aanbod geldt nog steeds, wil je je pre-order kwijt omdat je al een Wii hebt en het is in de buurt van Rotterdam: Ik geef er een Wii-muts voor! (de enige echte originele colectors item muts)
[afbeelding]
Pleaseeee.....mail me als je wat hebt! (zie profiel)
--edit--
Aanvulling lijstje:
Futurezone: niets
V&D: ook Niets
Ik ga je nu mailenquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef spanks het volgende:
Ik heb een nintendo wii preorder in Utrecht die vandaag opgehaald kan worden (tot 5 uur). Wie m wil kan me mailen!
Heb je teruggemaild.quote:Op zondag 17 december 2006 15:14 schreef Neverstop het volgende:
Ik zit nu als een gek te F5-en in m'n webmail, Doe er ongeveer 3 kwartier over om in Utrecht te komen dus ik hoop dat ie vaak z'n mail checked
.
Shit ik ben weer net te laat merk ik alquote:Op zondag 17 december 2006 14:13 schreef spanks het volgende:
Ik heb een nintendo wii preorder in Utrecht die vandaag opgehaald kan worden (tot 5 uur). Wie m wil kan me mailen!
Ik geef je niet veel hoop. Ikzelf had hem op 16 november besteld bij Wehkamp (tijdens de 10% kortingsdagen). Om de een of andere onbekende reden heeft Wehkamp vervolgens mijn bestelling gecancelled, waarna ik begin december de bestelling weer opnieuw heb laten opnemen met die 10% korting erbij vermeld. Maar ook bij mij staat de verwachte levertijd ook nog steeds op Levertijd 2 weken.quote:Op zondag 17 december 2006 16:12 schreef sheriff... het volgende:
om 21u op 10-12 heb ik er een besteld bij wehkamp, iemand hem ook rond die dag besteld en info over wanneer ie hem krijgt?
*meldtquote:Op zondag 17 december 2006 22:33 schreef LoveProfusion het volgende:
Ik heb nog een nr 32 reservering bij de bart smits in Delft op mijn naam. Als iemand die wil overnemen of iets dergelijks. Geen idee wanneer ze me bellen of iets dergelijks maar aangezien ik bij de Dixons al geslaagd ben kan iemand hem hier van me krijgen:D
mailbox LoveProfusion niet beschikbaar ....quote:Op zondag 17 december 2006 22:46 schreef LoveProfusion het volgende:
Zaterdag lol..maar ze hadden eerst 70 reserveringen...daar gingen er 65 van weg ofzo dus ze krijgen er veel geleverd. pm me even dan zal ik je even berichten als ik een telefoontje van bart smits krijg.
gemail, haal em nu snel maar wegquote:Op zondag 17 december 2006 23:40 schreef LoveProfusion het volgende:
* doe die maar.
ik treur met je mee, heb em ook nog nietquote:Op maandag 18 december 2006 09:23 schreef linebear het volgende:
ik treur vrolijk verder in mijn eentje hier
Hoe weet je dat? Klantenservice gebeld, of gewoon in je orderstatus op Mijn Wehkamp op de website ? En als je de klantenservice gebeld hebt, is de status op Mijn Wehkamp dan ook aangepast of staat die nog wel op 2 weken ?quote:Op maandag 18 december 2006 11:02 schreef linebear het volgende:
volgens wehkamp komt ie binnen 1 week bij me
Nee en mn order staat nog steeds 'in behandeling'quote:Op maandag 18 december 2006 15:07 schreef shoomba het volgende:
mensen die vorige week bij www.chear.nl besteld hebben al een verzendbevestiging (voor morgen) gehad?
Want ik ben toch wel benieuwd of ze geleverd gaan worden
Veel plezier ermee! Ben blij dat het uiteindelijk toch gelukt is!quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Neverstop het volgende:
Graag wil ik deze postruimte inrichten om Spanks een paar veren in z'n reet te steken.
Dankzij hem zit ik hier nu in Rotterdam (school) met een grote tas met een hele mooie witte doos erin.
De posts van mij hierboven, zijn zondag geplaatst. Hoe komt het dan dat ik nu pas een Wii heb?
Toen ik zondagmiddag de post van Spanks las vloog ik zo ongeveer door het dank, Utrecht is niet te ver en er had nog niemand gereageerd. Het was echter ondertussen al 15.30 en de rit naar Utrecht zou ongeveer 45 min tot een uur in beslag nemen.
Vriendin als TomTom in de auto gegooid en als een gek naar Utrecht gescheurd. Eenmaal daar aangekomen begint het gelazer. De mensen die niet in Utrecht wonen maar er af en toe wel is moeten zijn (een keer peer jaar ofzo) weten waar ik het over heb. De anwb routeplanner liet ons in de steek toen we het centrum inreden. We hebben ons een ongeluk gezocht, uiteindelijk zelfs met m'n broertje aan de telefoon die de route vanaf internet voorlas en veranderde terwijl wij nog verder van ons doel raakte.
Ondertussen was het al 16.45 en reden we ergens tussen de oude en de nieuwe gracht rond. Om 16.55 Spanks maar gebeld dat we het niet gingen redden en ik het graag maandag (vandaag dus) nog een keer wilde proberen met het OV. De Bart Smit was zo vriendelijk om de Wii nog een dagje te laten liggen.
Vervolgens geprobeerd de openingstijden van de Bart Smit te achterhalen, niet te vinden en dus maar aangenomen dat hij om 13.00 zijn deuren zou openen.
Vanuit Alphen a/d Rijn naar Utrecht (1 uur), Wii halen, Utrecht naar Rotterdam (1.5 uur) en vervolgens om 16.00 op school aankomen.
Ik hoop dat ie het waard is (en alles gewoon werkt enzo). IK HEB EEN WII!!! Thanks Spanks!
Werd me trouwens gemeld dat ik bij de BS garantie heb tot 8 januari en daarna via Nintendo, dat klinkt niet helemaal zoals het hoort. Een maand garantie, is wel erg kort. Iemand hier een verhelderend antwoord op?
Een maand?quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Neverstop het volgende:
Werd me trouwens gemeld dat ik bij de BS garantie heb tot 8 januari en daarna via Nintendo, dat klinkt niet helemaal zoals het hoort. Een maand garantie, is wel erg kort. Iemand hier een verhelderend antwoord op?
Je hebt gewoon een paar jaar garantie bij nintendo. Zo gaat het bijna met elke console. Garantie op de hardware bij de makers. En wees blij, die service is over het algemeen 10 keer beter dan zo`n simpele speelgoedwinkel.quote:Op maandag 18 december 2006 15:35 schreef Neverstop het volgende:
Thanks!quote:Op maandag 18 december 2006 15:41 schreef spanks het volgende:
[..]
Veel plezier ermee! Ben blij dat het uiteindelijk toch gelukt is!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |