Staan wel allemaal op mijn naam die pre ordersquote:Op zaterdag 16 december 2006 00:21 schreef Zwaalie het volgende:
Sokpop SUPER gaaf! Net mailtje terug gestuurd! Ook als het allemaal niet mag lukken vind ik het erg fijn om te weten dat er mensen zijn die gewoon andere mensen willen helpen. Dat alleen al maakt mijn Wii-loze dag weer een beetje goed.![]()
quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:21 schreef Zwaalie het volgende:
Sokpop SUPER gaaf! Net mailtje terug gestuurd! Ook als het allemaal niet mag lukken vind ik het erg fijn om te weten dat er mensen zijn die gewoon andere mensen willen helpen. Dat alleen al maakt mijn Wii-loze dag weer een beetje goed.![]()
Straks zijn wij nog de enige twee die zonder Wii hier treuren, omdat we bij de Wehkamp besteld hebben...quote:Op zaterdag 16 december 2006 08:38 schreef linebear het volgende:
gefeliciteerd:)
Denk dat zoeken in Amsterdam weinig zin heeft, dus wacht welop mijn wehkampbestelling
bestel dus ook nooit meer bij Wehkamp....quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:27 schreef Haay1971 het volgende:
[..]
Straks zijn wij nog de enige twee die zonder Wii hier treuren, omdat we bij de Wehkamp besteld hebben...![]()
Ja INTERESSE !!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:25 schreef mara25 het volgende:
Ik heb ook nog een pre order 'over' in Spijkenisse (ze hadden gisteren mijn thuisvoicemail ingesproken. Als er iemand interesse heeft kan je even reageren. Anders bel ik vanmiddag dat mijn pre order geschrapt mag worden.
Als je ervoor naar Zierikzee wilt rijden, heb ik nog een pre order voor je.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:40 schreef draganosis het volgende:
zelfde hier . heb alle winkels in de omgeving eindhoven gehad nu niemand heeft ze hier ..
in oirschot zeide zelfs de wii ?? maar goed ik moet er 1 hebben
geen probleem zit er gewoon bijquote:Op zaterdag 16 december 2006 09:47 schreef diamondvoodoo het volgende:
Mijn Wii zit nog steeds in doos... (ff druk enzo) maar ff vraagje voor ik de doos open... zit er wel een RGB kabel bij of gaat het alleen via scart aansluiting. Mijn scart aansluiting op me tv is namelijk kapot.. Mag aannemen van wel..
Heb nog wel een pre order die vandaag opgehaald kan worden als het goed is.quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:14 schreef linebear het volgende:
ik geef het ook op
nu maar hopen op een snelle levering van wehkamp
quote:Op zaterdag 16 december 2006 09:56 schreef Zwaalie het volgende:
spanks -- U ook eeuwig dank!![]()
sokpop -- Misschien heb ik net je belletje gemist. Maar in ieder geval springt Zwaalie nu in de auto, want ik heb net bij een Top 1 Toys winkel er eentje kunnen reserveren die we gelijk op kunnen halen! Desalniettemin erg dank voor alle moeite en je SUPER aanbod
Who's next?![]()
Waar kan die pre-order opgehaald worden? Als het een beetje in mijn omgeving is heb ik wel interessequote:Op zaterdag 16 december 2006 11:17 schreef spanks het volgende:
[..]
Heb nog wel een pre order die vandaag opgehaald kan worden als het goed is.
Woo-hoo gefeli!!!quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:18 schreef gebakken-koekje het volgende:
IK![]()
HEB![]()
OOK![]()
EEN![]()
WII![]()
Mag hem zo ophalen![]()
Je sign klopt niet meerquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:35 schreef Zwaalie het volgende:
[..]
Woo-hoo gefeli!!!
Nog even een update: mission completed!![]()
He man,quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:33 schreef linebear het volgende:
geloof dat ik nu wel 20 winkels gebeld heb.... alleen maar NEE
Woohoo, mocht hij hem niet willen... Mag ik hem dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:53 schreef Sokpop het volgende:
[..]
He man,
Er staat nog een preorder (via mij, maar van Spanks) klaar in Utrecht, wil je die?
Mail me even!
dreetjem@hotmail.com
@Spanks, Ik heb m!![]()
Super bedankt man!
Dinsdag zei je he? Of desnoods woensdag..?quote:
Ja...quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:41 schreef RipCore het volgende:
[..]
Dinsdag zei je he? Of desnoods woensdag..?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |