Pakje is binnen en alles pastquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:40 schreef nieky het volgende:
Eergisteren besteld, nu is mijn pakje al in het sorteercentrum in Zwolle.
Denk dat mijn pakje er dinsdag dus zal zijn. Morgen is denk ik echt te snel!
Graag gedaan! Gezien de ene knoop aan de blazer en de steekzakken in de broek leek het mij dezelfde. Maar een bijpassende rok kan ik inderdaad ook niet vinden nee..quote:Op zaterdag 30 december 2006 11:26 schreef Roeji het volgende:
Ja die had ik ook gevonden, maar ik meen dat het pak effen grijs was. En die blazer en broek zijn gestreept. Desondanks toch errug mooi! En die gaat t dan ook worden als ik dat andere niet meer vind. Ik wilde alleen heel graag een rok erbij en die kan ik dus helemaal niet meer terug vinden.![]()
Thanx iig Coconut!!
zelfde probleem hier. Ik heb boven 36/38 en onder 40, nu heb ik de 40/42 maar besteld. Van een vest is het niet zo erg als die te groot is, als de broek maar niet af zaktquote:Op zaterdag 30 december 2006 15:17 schreef MissJ het volgende:
Heeft iemand de gratis set al ontvangen?
ben ff benieuwd hoe de maten vallen...
Ik heb van boven nl 38/40 en van onder meestal 42. Heb de set in maat 40/42 besteld, ben benieuwd of dat goed is, maar gok van wel.
Ik heb m gevondenquote:Op zaterdag 30 december 2006 13:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Graag gedaan! Gezien de ene knoop aan de blazer en de steekzakken in de broek leek het mij dezelfde. Maar een bijpassende rok kan ik inderdaad ook niet vinden nee..
Bij mij hetzelfde, ook al zeker 2 weken geleden iets teruggestuurd en zie het nog steeds niet terug bij mn retouren. Ik ga ervanuit dat t door de feestdagen komt. Maar als eind volgende week het er nog steeds niet bij staat, dan ga ik toch maar even bellen. Want dan vrees ik ervoor. (en het was net een flinke bestelling wat retour is gegaan, alles viel enorm tegen of pastte niet. Ik hoop dus maar dat ie nog boven water komt)quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:06 schreef Liejannuh het volgende:
Ik had bij mijn bestelling pas iets terug gestuurd en dat zie ik nog niet in mijn retourgegevens staan. Hoe lang duurt dat normaal? Het is al zeker 2 weken geleden dat ik de handel heb terug gestuurd.
Moet je dat aangetekend terug sturen? Dan kun je het namelijk volgen via de code die je bij het postkantoor krijgt. Dan kun je in iedergeval zien of het daar al is aangekomen. (en bewijzen dat je het opgestuurd hebt)quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:28 schreef Roeji het volgende:
[..]
Bij mij hetzelfde, ook al zeker 2 weken geleden iets teruggestuurd en zie het nog steeds niet terug bij mn retouren. Ik ga ervanuit dat t door de feestdagen komt. Maar als eind volgende week het er nog steeds niet bij staat, dan ga ik toch maar even bellen. Want dan vrees ik ervoor. (en het was net een flinke bestelling wat retour is gegaan, alles viel enorm tegen of pastte niet. Ik hoop dus maar dat ie nog boven water komt)
Nee, hoeft niet aangetekent. Er zit bij de zending een retour adres sticker. Als je die gebruikt is het oke. Je krijgt van het postkantoor een soort van bewijsje dat je het hebt retour gestuurd. Ik ga ervanuit dat dat dan ook voldoende is om te bewijzen dat het verstuurd is, mocht het kwijt zijn. Maar ik ga er niet vanuit dat t weg is (voorlopig althans).quote:Op zaterdag 30 december 2006 16:43 schreef maok het volgende:
[..]
Moet je dat aangetekend terug sturen? Dan kun je het namelijk volgen via de code die je bij het postkantoor krijgt. Dan kun je in iedergeval zien of het daar al is aangekomen. (en bewijzen dat je het opgestuurd hebt)
quote:Op zaterdag 30 december 2006 17:34 schreef Coconut het volgende:
Het terugsturen duurt minimaal 2 weken. I.v.m. de feestdagen kan het wel 3 weken duren.
@ Roeji: wat goed dat je de rok ook hebt gevonden! Samen komen we er wel![]()
Dan is die bijgevoegde bestellijst te klein denk ikquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Wat een toffe catalogus. Ga ik van de week maar eens een uurtje mee zitten, op m'n gemak dingen aankruisen en de ideale bestellijst maken
.
Leuk, Vixen! Past goed bij je.quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:23 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
net besteld![]()
Die vind ik ook leuk!quote:Op zaterdag 30 december 2006 20:23 schreef VixenFromHell het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
net besteld![]()
op het elle girl forum worden altijd duizenden H&M dingen verkocht, misschien hebben ze hem daarquote:Op zaterdag 30 december 2006 22:20 schreef Little_Angel het volgende:
Iemand deze nog gezien ?
[afbeelding]
Ik wil hem zooo graag.
Whieeee 25% kortingquote:Op zondag 31 december 2006 01:17 schreef VixenFromHell het volgende:
ja gaaf he![]()
ik vond trouwens deze code op een andere site: 7376
Je betaald altijd verzendkosten.quote:Op zondag 31 december 2006 11:41 schreef Burbujas het volgende:
Weet iemand vanaf welke bedrag je geen verzendkosten meer betaald? Kan het zo snel niet vinden op de site.
Nou nee, ik heb nu een bestelling van boven de 500 euro staanquote:
500 euroquote:Op zondag 31 december 2006 12:03 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb nu een bestelling van boven de 500 euro staanen ik heb nu geen verzendkosten. Kan me niet meer herinneren vanaf welk bedrag die zijn verdwenen, vandaar dat ik het vraag...
![]()
Ben ik ook wel benieuwd naarquote:Op zondag 31 december 2006 12:03 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Nou nee, ik heb nu een bestelling van boven de 500 euro staanen ik heb nu geen verzendkosten. Kan me niet meer herinneren vanaf welk bedrag die zijn verdwenen, vandaar dat ik het vraag...
![]()
Ik zit nu op 420, inclusief verzendkosten. Dus of er een bepaald bedrag is zonder verzendkosten, dan ligt dat toch in de buurt van jouw 500. Is het niet een vervolgbestelling/levering waaraan je dingen hebt toegevoegd?quote:Op zondag 31 december 2006 12:03 schreef Burbujas het volgende:
[..]
![]()
Ik heb net nog even snel een artikel uit mijn bestelling gehaald en daarna opnieuw toegevoegd, met korting... JEEJ!quote:Op zondag 31 december 2006 01:17 schreef VixenFromHell het volgende:
ja gaaf he![]()
ik vond trouwens deze code op een andere site: 7376
Ja, ik denk dat 500 dan idd het drempelbedrag is ja, thnxquote:Op zondag 31 december 2006 12:24 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ik zit nu op 420, inclusief verzendkosten. Dus of er een bepaald bedrag is zonder verzendkosten, dan ligt dat toch in de buurt van jouw 500. Is het niet een vervolgbestelling/levering waaraan je dingen hebt toegevoegd?
Ik kan me overigens heel mooi uit mijn enorme bedrag pratener zit een hoop voor mn moeder bij en sommige dingen bestel ik dubbel, althans in 2 verschillende maten omdat ik nooit weet of het past. Toch wel goed excuus he.
![]()
Ik heb net even hetzelfde gedaanquote:Op zondag 31 december 2006 12:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb net nog even snel een artikel uit mijn bestelling gehaald en daarna opnieuw toegevoegd, met korting... JEEJ!![]()
Gaat het samen met die andere code? Of mag je er maar 1 tegelijk gebruiken?quote:Op zondag 31 december 2006 12:27 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb net nog even snel een artikel uit mijn bestelling gehaald en daarna opnieuw toegevoegd, met korting... JEEJ!![]()
Heb nu een bestelling lopen met 2 koritngscodes; De oude en de nieuwe...quote:Op zondag 31 december 2006 13:27 schreef Roeji het volgende:
[..]
Gaat het samen met die andere code? Of mag je er maar 1 tegelijk gebruiken?
Dat schept mogelijkhedenquote:Op zondag 31 december 2006 13:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Heb nu een bestelling lopen met 2 koritngscodes; De oude en de nieuwe...
quote:Op zondag 31 december 2006 13:39 schreef colorito het volgende:
Krijgen jullie ook altijd maar korting op één artikel?
Nee, ook daar wordt hij gezocht.. baal zo, heb hem zelfs nog nooit in de winkel gezien, dus hij was al snel verkocht volgens mij.quote:Op zondag 31 december 2006 00:45 schreef invasionofheads het volgende:
[..]
op het elle girl forum worden altijd duizenden H&M dingen verkocht, misschien hebben ze hem daar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |