Je kan ook gewoon alleen die set bestellen nu. Die komt dan automatisch bij je bestelling van een paar dagen geleden te staanquote:Op woensdag 27 december 2006 14:16 schreef alors het volgende:
Krijg je dat set ook als ik nog wat meer gooi bij een bestelling van een paar dagen geleden die pas later kon komen?
Ja, dat had ik ook geprobeerd en het werktequote:Op woensdag 27 december 2006 18:28 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon alleen die set bestellen nu. Die komt dan automatisch bij je bestelling van een paar dagen geleden te staan![]()
Ja dat heb ik ook gedaan, bij mijn bestelling van 15 december, die nog steeds niet verstuurd is, gooi ik steeds wat. Vandaag dus oa die set.quote:Op woensdag 27 december 2006 18:57 schreef alors het volgende:
[..]
Ja, dat had ik ook geprobeerd en het werkte![]()
Ik ga hem er ook even bij gooien. Ik weet alleen niet zo goed wat voor maat ik moet doen. Boven zou ik denk ik 36/38 moeten hebben maar onder is dat denk ik net wat te klein. Ik ga denk ik toch maar voor de 40/42, dan past de broek tenminste.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:06 schreef MissFrodo het volgende:
[..]
Ja dat heb ik ook gedaan, bij mijn bestelling van 15 december, die nog steeds niet verstuurd is, gooi ik steeds wat. Vandaag dus oa die set.
hier geen problemen.quote:Op woensdag 27 december 2006 21:43 schreef maok het volgende:
Ligt de site nou plat?
Je krijgt vanzelf een maandfactuur per postquote:Op donderdag 28 december 2006 17:04 schreef roooosje het volgende:
Ik heb mijn acceptgiro niet op tijd betaald en het wordt dus omgezet in een maandfactuur... Krijg ik daar weer een nieuwe acceptgiro voor? Of moet ik het zelf gaan storten?
Nu alquote:Op vrijdag 29 december 2006 18:05 schreef Maxxieh het volgende:
Voor de mannen vind ik het nog een beetje tegenvallen, maar er komt vast nog wel nieuwe kleding..
en mijn bestelling van gister is nu al in behandeling!
Ik kreeg gewoon weer korting toen ik van de week de kortingscode in had gevoerd. Heb toch echt al veel vaker besteld. Ook met deze code.quote:Op vrijdag 29 december 2006 19:21 schreef G-SaS het volgende:
Dat extra set is ook weer neemgenomen,lekker voor in bed nu t zo koud is! ..alleen beetje korting had ik dan wel weer fijner gevonden
Je bent niet de enige neequote:Op vrijdag 29 december 2006 20:04 schreef ChrisJX het volgende:
Hebben anderen ook het idee dat de kwaliteit van H&M tegenwoordig minder is? Sinds ong. een half jaar koop ik heel vaak shirtjes (hemdjes, longsleeves en t-shirts) waarvan de naden heel snel beginnen te rafelenIk heb het een beetje gehad met de H&M daardoor.
Klopt, maar knopen gaan er vrijwel bij elk kledingstuk snel eraf of gaan heel los zitten. Of er hangen losse draadjes aan, slecht afgewerkt etc. Maar valt redelijk snel weer te maken met wat simpel naaiwerk.quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:10 schreef Matr het volgende:
De kwaliteit wisselt ik heb dingen die goed blijven en dingen die sneller kapot gaan.
Voorheen vond ik de kleding van de H&M meestal prima. Natuurlijk gaat er wel eens iets snel kapot, maar over het algemeen ging de kleding toch vaak een jaar mee, zo niet langer. Tegenwoordig veelal twee maanden...quote:Op vrijdag 29 december 2006 20:09 schreef Chanty87 het volgende:
Je bent niet de enige neeMaarja, die kleding wordt ook in een piekepoelie-land genaamd Bangladesh gemaakt, dus veel kun je er niet van verwachten eigenlijk...
Ik ook vandaag! Heb al wat leuke dingetjes gezien die ik wel wil bestellenquote:Op donderdag 28 december 2006 16:33 schreef Mikani het volgende:
Kreeg vandaag de catalogus over de post! Echt superkleding allemaal.
Ik hou niet zo van die zoete pastel kleurtjes. Ik vind de mode ook wat te kakkerig. Er zitten wel wat leuke dingetjes tussen maar niet erg veel.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:08 schreef Minnie_ het volgende:
[..]
Ik ook vandaag! Heb al wat leuke dingetjes gezien die ik wel wil bestellen![]()
Volgens mij moet je je dan aanmelden bij mijn pagina, daarna kun je een catalogus bestellen (dacht ik)quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef niksan het volgende:
Waar op de site kun je de catalogus bestellen??
Ik zie alleen waar je kunt bestellen uit de catalogus via internet...
Je kunt gewoon bovenaan bij bestellen (naast startpagina) op catalogus klikken en je gegevens invoeren.quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:19 schreef niksan het volgende:
Waar op de site kun je de catalogus bestellen??
Ik zie alleen waar je kunt bestellen uit de catalogus via internet...
Ja hoor, pagina 164 t/m 197quote:Op vrijdag 29 december 2006 21:40 schreef MadGuy het volgende:
Ik kreeg een mailtje, over die catalogus. Ik heb me aangemeld toen, maar staan er eigenlijk ook items voor heren in?
Volgens mij niet echt. Je kunt wel met een kaartje een kado (lees keuze uit een aantal kleding stukken) krijgen als je een vriend of vriendin laat bestellen (die niet eerder wat heeft besteld terwijl jij dat al wel hebt gedaan)quote:Op vrijdag 29 december 2006 22:19 schreef Coconut het volgende:
Staan er in de catalogus eigenlijk andere dingen dan op de site?
Dasnieveul.... discriminatie, dat is het !quote:
quote:Op zaterdag 30 december 2006 10:07 schreef Roeji het volgende:
Iemand enig idee of het pak van deze link nog ergens te bestellen is, inclusief de rok (was van de preview van de voorjaarscollectie)?
Kan het op de site niet zo 1-2-3 terug vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |