Oh ja hoor, we gaan meteen conclusies trekkenquote:Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef Syytön het volgende:
[..]
Sorry, maar wat verwacht je dan ook. Het is een welkomstkorting. Als je dus al een bestelling hebt gedaan, geldt het niet meer. Jij probeert de boel te belazeren, geef dan niet H&M de schuld. Typisch iets Nederlands om voor alles maar korting proberen te krijgen, ook als je er geen recht op hebt.![]()
Uhm ja.. want daar ligt de H&M ook echt wakker vanquote:Op vrijdag 22 december 2006 14:37 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
bla bla. Jammer voor hun dan, aangezien ik nogal heb besteld daar.
Aan mijn bestelgeschiedenis te zien misschien wel ja, bijdehand.quote:Op vrijdag 22 december 2006 15:00 schreef Burbujas het volgende:
[..]
Uhm ja, want ligt de H&M ook echt wakker van![]()
![]()
en gewoon nog happen ookquote:Op vrijdag 22 december 2006 15:01 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Aan mijn bestelgeschiedenis te zien misschien wel ja, bijdehand.![]()
Leuk!! Ik heb hem vanmorgen vroeg in 2 kleuren besteld voor mijnquote:Op vrijdag 22 december 2006 17:20 schreef Bhuddy het volgende:
Ik heb de trui (grijze) van GotD gekocht in Den Haag. Was 1 van de laatste![]()
[afbeelding]
True, truequote:Op vrijdag 22 december 2006 16:43 schreef lienelien het volgende:
Lief doen tegen elkaar!![]()
Het is bijna kerst![]()
Hey, bedankt!quote:Op vrijdag 22 december 2006 22:31 schreef Bhuddy het volgende:
Dat had ik ook. Opnieuw aanmelden met 't zelfde e-mail adres, dan krijg je 't zelfde klantennummer
Ik wil die 38 wel van je overkopenquote:Op zaterdag 23 december 2006 20:39 schreef MissFrodo het volgende:
Even een vraagje.
Heeft iemand toevallig de GotD jurk in maat 36 in roze en wil diegene ruilen voor een maatje 38?
Ik heb dus de 38 maar hij is net een beetje te ruim.
welke h&m werk je nou want ik ben altijd op die op de lijnbaan maar zie je nooitquote:Op zondag 24 december 2006 13:28 schreef parselmouth het volgende:
Jezus christus wat was het gisteren druk
En dan nog tot 19.00 ook, echt een gekkenhuis. En ik stond natuurlijk weer op de Sale-afdeling.
Dat vind ik altijd een hele vervelende h&m.quote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef parselmouth het volgende:
Koopgoot!
Ik was er een tijdje geleden nog! Ik vind het een mooie winkel hoor, lekker ruime kids afdeling.quote:Op zondag 24 december 2006 14:11 schreef parselmouth het volgende:
Koopgoot!
Omdat ik de afgelopen twee weken alleen daar geen tijd voor heb gehad en alle artikelen uit de voorjaarscollectie kwamen...quote:Op zondag 24 december 2006 15:50 schreef jovink het volgende:
waarom ga je dan nietgewoon even passen in de winkel./.
Klopt wel, het is er echt altijd druk.quote:Op zondag 24 december 2006 17:54 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd een hele vervelende h&m.
Zit al in de bestellingquote:Op woensdag 27 december 2006 03:32 schreef Chanty87 het volgende:
Nieuwe collectie online! Gratis trui met capuchon en capribroek trouwens 14.gif.
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat ik niet echt weg ben ervan. Wel een leuke blouse en die trenchcoat en een enkel shirtje. Maar de broeken, rokken en jurkjes vind ik ronduit lelijk. Beetje jaren 60 stijl met al die streepjes enzo. Niet mijn smaak helaas.quote:
Broeken, jurkjes en rokjes zijn inderdaad niet zo leuk. Maar de shirtjes, topjes, vestjes en blousjes daarentegen..quote:Op woensdag 27 december 2006 09:42 schreef Roeji het volgende:
Ik moet zeggen dat ik niet echt weg ben ervan. Wel een leuke blouse en die trenchcoat en een enkel shirtje. Maar de broeken, rokken en jurkjes vind ik ronduit lelijk. Beetje jaren 60 stijl met al die streepjes enzo. Niet mijn smaak helaas.
Iemand overigens enig idee of de jeans model Chino of Chinos nog te krijgen is? Ik zie m wel in de outlet in mt 36 (gewone maat 36 niet jeans maat) staan, maar moet m een paar maatjes groter hebben. Of is dat een model van vorig jaar?
quote:Zendingen volgen
Vul hier uw zendinggegevens in en klik vervolgens op 'Zoeken'
Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie.
Ik denk dat je gewoon een dag moet wachten, meestal duurt het even voordat je zending te tracken is.quote:Op woensdag 27 december 2006 12:21 schreef MissJ het volgende:
[..]
dit staat bij mijn bestelling.... HELP wat betekent dit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |