Wel 38 op marktplaats..quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:57 schreef lienelien het volgende:
Ik zag eergisteren pas dat de Gift of the day een geweldige mooie jurk was met zwart kant![]()
Heeft iemand 'm soms in maatje 36 over?![]()
Hij was maar ¤20?quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:36 schreef alors het volgende:
[..]
wat een hoeren niet?! er staat wel meer op voor boven de winkelprijs, echt daar kots ik op heBewust spul opkopen om het duurder te verkopen, begin zelf een winkel dan
Er staat nog veel meer op, en bij heel veel; 'bieden vanaf 50 euro!!!', ik zou ze mooi laten rotten voor die prijs, 30 euro winst, dat gun je zulke mensen toch niet?
Ik zou dus gewoon wachten of ze misschien niet weer komen, en anders worden er misschien bij jouw H&M nog wat ingeruild.
Gewoon goed de site in de gaten houden, vooral 's ochtends vroeg volgens mij.. Vanochtend was hij weer beschikbaar.quote:Op dinsdag 19 december 2006 21:42 schreef lienelien het volgende:
Hij was maar ¤20?![]()
![]()
Ik wil de roze met zwarte, niet de grijze... en heb ook geen zin om er ¤50 voor te geven![]()
ja..maatje 34 nu alleenquote:Op dinsdag 19 december 2006 22:55 schreef EyesOpen het volgende:
Bij het model ziet het er heel mooi uit... maar niet iedereen kan zo'n jurk hebben denk ik... En de jurk was idd weer beschikbaar maar is inmiddels alweer uitverkocht...
ahhh, okéquote:Op dinsdag 19 december 2006 23:02 schreef EyesOpen het volgende:
34 is ook al uitverkocht je kunt er nog op klikken (had ik even geprobeerd..) maar bij de kassa zeggen ze dat die uitverkocht is...
Ik heb dat eens gevraagd in de winkel en de gift of the day artikelen worden pas rond 6 uur 's ochtends aangevuld. Om 00.00 uur zijn ze er dus gewoon nog niet en daarom staat er al sold out. Dus als je echt iets wilt hebben wordt dat de wekker zettenquote:Op woensdag 20 december 2006 08:52 schreef Coconut het volgende:
Op de één of andere manier gaat er gewoon iets fout net na middernacht bij GotD denk ik.. Meestal zijn de artikelen later in de nacht wel gewoon beschikbaar.
Dat klopt ook niet helemaal. want ik (en anderen hier) heb ook weleens besteld om een uurtje of 3/4 's nachts.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:19 schreef Flowerbomb het volgende:
Ik heb dat eens gevraagd in de winkel en de gift of the day artikelen worden pas rond 6 uur 's ochtends aangevuld. Om 00.00 uur zijn ze er dus gewoon nog niet en daarom staat er al sold out. Dus als je echt iets wilt hebben wordt dat de wekker zetten![]()
Ow, oke. Dat wordt nog eerder mn wekker zetten. Geloof de laatste tijd ook niet helemaal meer wat ze allemaal vertellen bij de H&M.quote:Op woensdag 20 december 2006 09:36 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dat klopt ook niet helemaal. want ik (en anderen hier) heb ook weleens besteld om een uurtje of 3/4 's nachts.
Wanneer komt de voorjaarsmode in de winkels??quote:
Ik weet alleen dat dit sjaaltje wel alleen de groene voor zover ik weet..quote:Op woensdag 20 december 2006 17:00 schreef Roeji het volgende:
Iemand toevallig een idee van een artikel wat een lange levertijd heeft?Ik wil nl al een gedeelte van mn bestelling hebben/laten versturen, maar ook nog een poging wagen bij de GotD de komende dagen.
Ah das prima, is alvast een begin. Thanx!!quote:Op woensdag 20 december 2006 17:08 schreef alors het volgende:
[..]
Ik weet alleen dat dit sjaaltje wel alleen de groene voor zover ik weet..
[afbeelding]
in januari pas kan komen...
Dit volg ik ff niet, wat is de truc ??quote:Op woensdag 20 december 2006 17:21 schreef Roeji het volgende:
[..]
Ah das prima, is alvast een begin. Thanx!!
Oke truc is gelukt! gewoon 5 sjaaltjes bestelt![]()
Bel even met de klantenservice, die kunnen het goed uitleggenquote:Op woensdag 20 december 2006 19:46 schreef MissJ het volgende:
kan iemand me vertellen hoe het zit met bestellen en een limiet die je hebt?
Ik heb nu 3 bestellingen gedaan. 1e ontvangen, iets retour gestuurd en reeds betaald, was 66 euri.
2e bestelling ontvangen en in zijn geheel retour gestuurd.
nu een 3 bestelling gedaan, en daar heb ik vandaag een briefje over ontvangen dat ik boven de limiet zou zitten en dat ik onder rembours moet betalen en anders de bestelling moet annuleren??!
Hoe zit dit precies?
Dat je niet meerdere malen verzendkosten hoeft te betalen.quote:Op woensdag 20 december 2006 18:39 schreef Burbujas het volgende:
Dit volg ik ff niet, wat is de truc ??
Ik heb geen zin om terug te lezen![]()
![]()
had ik al gedaan... maar ik denk dat ik niet goed geluisterd heb ofzoquote:Op woensdag 20 december 2006 20:26 schreef Coconut het volgende:
[..]
Bel even met de klantenservice, die kunnen het goed uitleggen![]()
Je limiet wordt steeds hoger, naarmate je vaker besteld en netjes betaald.. Maar wat de exacte limieten zijn weet ik ook niet meer. Het ligt er denk ik aan dat je 2e retournering nog niet verwerkt is (en er nog geen betaling is ontvangen?). Zou dat kunnen?quote:Op woensdag 20 december 2006 20:39 schreef MissJ het volgende:
had ik al gedaan... maar ik denk dat ik niet goed geluisterd heb ofzo![]()
Dat meisje vertelde me dat je de eerste keer voor max 150 euri mag bestellen, dat weet ik nog.
maar hoe zit het dan bij de 2e en 3e keer?
Mijn eerst bestelling was in totaal 160 euri, maar heb iets retour gestuurd en toen was het nog 66 euri.
2e retournering heb ik pas vandaag gedaan, dus dat is idd nog niet verwerkt.quote:Op woensdag 20 december 2006 21:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
Je limiet wordt steeds hoger, naarmate je vaker besteld en netjes betaald.. Maar wat de exacte limieten zijn weet ik ook niet meer. Het ligt er denk ik aan dat je 2e retournering nog niet verwerkt is (en er nog geen betaling is ontvangen?). Zou dat kunnen?
Welke kortingscode gebruik jij dan? 7236 werkt bij mij al tijden niet meer namelijkquote:Op donderdag 21 december 2006 13:11 schreef Syytön het volgende:
Die tas vind ik echt afschuwelijk, net zo'n jaren 90 tas.![]()
Vanochtend waren er weer vrij veel V&R dingen, heb toen de zwarte BH en negligé gekocht met de kortingscode. Zal m'n vriend leuk vinden.
een maand na de V&R hype voor het eerst iets gekocht.
Klopt, is welkomstaanbieding. Ik had nog nooit wat besteld via de H&M shop.quote:Op donderdag 21 december 2006 13:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Welke kortingscode gebruik jij dan? 7236 werkt bij mij al tijden niet meer namelijk![]()
Ohhh... Dan snap ik hetquote:Op donderdag 21 december 2006 13:55 schreef Syytön het volgende:
Klopt, is welkomstaanbieding. Ik had nog nooit wat besteld via de H&M shop.
Mwah, ik ben niet zo'n H&M fan, ik koop bijna alleen bij Zara en Mangoquote:Op donderdag 21 december 2006 13:57 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ohhh... Dan snap ik het![]()
Weet waar je aan begint trouwens...
quote:Op donderdag 21 december 2006 14:39 schreef Gizmore het volgende:
[..]
Dat moet nog maar blijken, foto's?
Tof!quote:Op donderdag 21 december 2006 14:58 schreef Syytön het volgende:
[..]
[afbeelding]
http://shop.hm.com/external/media/common/472_dam_21.jpg
![]()
Bij mij wel, maar die wordt steeds sneaky weggehaaldquote:Op donderdag 21 december 2006 13:18 schreef Coconut het volgende:
[..]
Welke kortingscode gebruik jij dan? 7236 werkt bij mij al tijden niet meer namelijk![]()
Sorry, maar wat verwacht je dan ook. Het is een welkomstkorting. Als je dus al een bestelling hebt gedaan, geldt het niet meer. Jij probeert de boel te belazeren, geef dan niet H&M de schuld. Typisch iets Nederlands om voor alles maar korting proberen te krijgen, ook als je er geen recht op hebt.quote:Op donderdag 21 december 2006 17:12 schreef Chanty87 het volgende:
[..]
Bij mij wel, maar die wordt steeds sneaky weggehaaldMaandag en dinsdag "in behandeling" (had het ruim voor de 17e besteld, hoort dus voor de kerst te komen) en toen stond het gewoon weer normaal maar dan zonder kortingscode. Ja hallo! Nu heb ik 'm gewoon weer erbij gegooid, die belofte van dat het voor de kerst geleverd zou worden kunnen ze toch niet waarmaken. Ze zitten gewoon met m'n bestellingen te kloten
(laatst was er weer eentje "verdwenen")
Edit: nu hebben ze WEER die korting weggehaald!![]()
Ja lazer maar op dan, ik bestel er niet meer
![]()
Ik vind m 'in het echt' leuker dan op de foto op de site. Staat je goedquote:Op donderdag 21 december 2006 21:39 schreef melanie_the_miss het volgende:
Jurk is binnneeennn en past!!!!!!!!
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06514/jurk2.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
[[url=http://xs510.xs.to/xs510/06514/jurk1.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
hihihihi!
de pjama's zijn ook fijn
Dit klopt niet helemaal, want je kon de 'welkomstkorting' meerdere malen gebruiken. En tuurlijk probeer je korting te krijgen, je bent gek als je meer gaat betalen als het niet nodig is.quote:Op vrijdag 22 december 2006 10:58 schreef Syytön het volgende:
Sorry, maar wat verwacht je dan ook. Het is een welkomstkorting. Als je dus al een bestelling hebt gedaan, geldt het niet meer. Jij probeert de boel te belazeren, geef dan niet H&M de schuld. Typisch iets Nederlands om voor alles maar korting proberen te krijgen, ook als je er geen recht op hebt.![]()
Nu dus blijkbaar niet meer, ze halen het er niet voor niets af. Het is en blijft een welkomstkorting, ze gaan je niet elke keer weer verwelkomen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:07 schreef Coconut het volgende:
[..]
Dit klopt niet helemaal, want je kon de 'welkomstkorting' meerdere malen gebruiken. En tuurlijk probeer je korting te krijgen, je bent gek als je meer gaat betalen als het niet nodig is.
Blijkbaar verwelkomden ze eerst wel iedere keer dezelfde mensen.quote:Op vrijdag 22 december 2006 11:15 schreef Syytön het volgende:
Nu dus blijkbaar niet meer, ze halen het er niet voor niets af. Het is en blijft een welkomstkorting, ze gaan je niet elke keer weer verwelkomen.
Natuurlijk is het logisch dat je korting probeert te krijgen, maar ga niet klagen over iets waar je in principe geen recht op hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |