abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44452297
quote:
Op vrijdag 1 december 2006 23:08 schreef booo het volgende:
Ohmijngod, die bruine jas is wel heel erg tof
Dat leren jasje heb ik vandaag binnengekregen, en ik vond het erg tegenvallen. Gekke pasvorm, uitgelubberde onderkant. Op het model zag het jasje er ookal niet zo fraai uit, maar ik heb het tegen beter weten in besteld.

Ook een tegenvaller was het bloemenjurkje. De verhoogde taille zat veel te hoog en mijn borsten pasten er niet in. Ook waren de kleuren in het echt niet zo diep als op de foto.

Wel ben ik geslaagd met 2 bloesjes en een wollen jas. Die jas zit echt heerlijk.

Ik vind de jas bij mij leuker staan dan bij het model.

Dit was mijn eerste keer bestellen bij H&M. Jemig, wat duurt dat lang.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_44452335
Zo.. de pyjama ligt al bij de kassa te wachten Nu nog even afwachten of iemand de bestelcodes van de 19e en de 21e kan ontdekken en dan ben ik helemaal gelukkig!

Die wollen jas heb ik ook! Zit echt heerlijk en bij dat model staat hij inderdaad niet! Had daardoor ook mijn twijfels of hij wel leuk zou zijn, maar ben er echt verliefd op geworden!!
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:11:59 #4
63411 Roeji
Oost West Thuis is t ook niks
pi_44452547
pyjama is ook al besteld en dan toch maar gezwicht voor die trenchcoat uit de voorjaarsmode. Maar dat is toch echt het laatste wat ik besteld heb de komende tijd.
Ik ben zo blij, zo blij
Dat mn neus van voren zit en niet van opzij.
M.C.S.E = Minesweeper Consultant & Solitaire Expert
pi_44452581
Ik heb 2 pjama's besteld!
Uno for mama en uno for melanie.
Voices tell me I'm the shit.
  vrijdag 15 december 2006 @ 12:24:55 #6
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_44452959
Wie weet er 19 december?
Blijft u vooral vrolijk, ook na het lezen van deze post!
pi_44453271
Ik ga voorlopig echt proberen ff niet meer te bestellen... het loopt iedere keer weer een beetje uit de hand

Maar zag nu toch op de site dat echt vrijwel alles uitverkocht was in de normale maten/kleuren...
pi_44456265
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 12:02 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Ook een tegenvaller was het bloemenjurkje. De verhoogde taille zat veel te hoog en mijn borsten pasten er niet in. Ook waren de kleuren in het echt niet zo diep als op de foto.

[afbeelding]

Wel ben ik geslaagd met 2 bloesjes en een wollen jas. Die jas zit echt heerlijk.

[afbeelding]

Ik vind de jas bij mij leuker staan dan bij het model.

[afbeelding]
Jammer van het jurkje, ik was aan het twijfelen of ik het in het zwart wilde bestellen.

Die jas heb ik ook, in het grijs.
pi_44462037
Wie heeft de bestelcodes voor 16 en 19 december????
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44470757
Ik wou vragen hoe jullie aan de bestelcodes van gift of the day komen.. ik ben nu al 3 nachten achterelkaar opgebleven voor die dingen zijn ze elke keer om middernacht uitverkocht dat kan toch helemaal niet.. ik snap er echt niks van.. als iemand miss. mij kan helpen graag
pi_44472758
Voor de mensen die het nog wilden weten:
De pyjama is 80% Polyester en 20% katoen. Verder is er naast de pyjama ook nog een supermooi nachthemd voor vrouwen te koop, dus dat is het kijken ook nog wel waard vanavond.
pi_44472866
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:42 schreef parselmouth het volgende:
Voor de mensen die het nog wilden weten:
De pyjama is 80% Polyester en 20% katoen. Verder is er naast de pyjama ook nog een supermooi nachthemd voor vrouwen te koop, dus dat is het kijken ook nog wel waard vanavond.
heb je de code van het nachthemd?
pi_44473322
NU AL UITVERKOCHT ik kon nei teens het nachthemd bekijken
pi_44473341
Nee sorry, geen code. Heb het alleen net even in de winkel gecheckt, werd ingehangen vlak voordat ik naar huis mocht
pi_44473698
Rrrr, er liggen twee bestellingen in Zwolle van mij
Hopelijk zijn ze er morgen dan (of doet TNT niet aan pakketpost op zaterdag?)...
pi_44473720
:S Ik snap d'r niks van. Waarvoor zijn die codes en waarom is alles in 1 minuut uitverkocht?
pi_44473783
ik wil het nachthemd zien..
pi_44474756
* melanie_the_miss weent
pi_44475580
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 22:31 schreef EyesOpen het volgende:
Ik wou vragen hoe jullie aan de bestelcodes van gift of the day komen.. ik ben nu al 3 nachten achterelkaar opgebleven voor die dingen zijn ze elke keer om middernacht uitverkocht dat kan toch helemaal niet.. ik snap er echt niks van.. als iemand miss. mij kan helpen graag
Iemand wist een aantal codes te ontfutselen via de h&m site en postte ze op fok!. Echter zijn die posts gedelete (omdat het niet is toegestaan). Er waren volgens mij ook geen codes bekend voor na vandaag...
amokaapjeeh O+
pi_44481274
Vreemd dat het bij jullie uitverkocht was , ik heb om 03.00 gewoon 4 pyjama's kunnen bestellen
Die nachthemd heb ik trouwens niet kunnen vinden..
pi_44481627
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef Burbujas het volgende:
Vreemd dat het bij jullie uitverkocht was , ik heb om 03.00 gewoon 4 pyjama's kunnen bestellen
Wat moet je met 4 pyjama's?
amokaapjeeh O+
pi_44481707
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 14:14 schreef Coconut het volgende:

[..]

Wat moet je met 4 pyjama's?
Je hebt wel es mensen die iets voor een ander bestellen
pi_44482937
Nouja als iemand miss. straks wel codes heeft voor de komende dagen zou ik het graag horen... Ik baal echt dat ik elke keer niks kan bestellen van de gift of the day...
pi_44482977
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef Burbujas het volgende:
Waat? Ik ben er speciaal tot 12 uur voor opgebleven en toen stond er dus 'sold out'....:(
pi_44482990
Leuke trui de 22e voor mannen!

Komt in verschillende kleuren overigens.
pi_44484856
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:19 schreef Bhuddy het volgende:

[..]

Waat? Ik ben er speciaal tot 12 uur voor opgebleven en toen stond er dus 'sold out'....:(
Ja ik vind het ook vreemd, toen ik bestelde was er nog geen enkele maat, in geen enkele kleur uitverkocht , misschien was het om 12en te druk op de server, dat ie daarom sold out aangaf ofzo
pi_44486222
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 15:20 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]

Welk prijsje hangt hieraan?:)
En de 19e de handschoenen, die ga ik proberen te scoren!
pi_44486318
Weet ik niet, zag het op de kalender staan bij ons in de personeelshal, volgens mij stond daar geen prijs bij. Kijk morgen wel even.

Die handschoenen + sjaal zijn echt leuk
  zaterdag 16 december 2006 @ 19:22:00 #29
63411 Roeji
pi_44488755
Ik snap helemaal niks meer van de maten bij de h&m. De ene keer probeer ik wat in maat 40 en heb ik 46 nodig (blouses waren dat). En de volgende keer pak ik 42 en verzuip ik er zowat in.
Ik had ondergoed bestelt, slipjes, maat 42 zou wel goed moeten zitten. Nou ik heb ze net bekeken en met een beetje geluk ga ik er 2 keer in. Ik weet nu echt niet meer waar ik op moet letten met de maten. De maten tabel op de site geeft mijn maat als 42 aan maardat klopt voor geen meter.
Ik heb al zoveel spullen retour moeten sturen omdat het niet past. Een truitje bijv in de kleur zwart = mt 40/42 en hetzelfde truitje in het grijs = mt 44/46 wat me past. En zo gaat het dus ook met broeken, in de ene heb ik maat 40 en zit ie losjes en de andere moet ik in 42 nemen en dan zit ie nauwsluitend. En het zijn dezelfde soort modellen, dus niet de ene een skinny en de andere een baggy ofzo.

Als iemand een tip heeft, graag.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44489075
Ik denk niet dat daar veel tips voor te geven zijn, wel vervelend dat het zo enorm veel verschilt zeg!

En ik zat al heel de dag op m'n pakketjes te wachten omdat Track & Trace vanochtend aangaf dat ze in de afleverroute zaten, keek ik net, staat er dat het de volgende werkdag pas bezorgd wordt omdat "de lokatie geadresseerde" gesloten was. Terwijl ik heel de dag thuis zet
pi_44489132
Ik had jaren niets meer gekocht bij H&M. Onlangs kocht ik er een T-shirt. Na één keer wassen was 't 5 cm korter en 10 cm wijder
Misschien dat ik 't in 2016 weer eens probeer.
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:32:45 #32
154052 RobertVH
I am your father
pi_44490696
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:38 schreef SuperRembo het volgende:
Ik had jaren niets meer gekocht bij H&M. Onlangs kocht ik er een T-shirt. Na één keer wassen was 't 5 cm korter en 10 cm wijder
Misschien dat ik 't in 2016 weer eens probeer.
Misschien moet je het op de juiste temperatuur wassen.

Vorige weekend gekoch (dat grijze ding, niet die vent)t:
pi_44491864
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:41 schreef Maxxieh het volgende:

[..]

Welk prijsje hangt hieraan?:)
En de 19e de handschoenen, die ga ik proberen te scoren!
De trui is 9,90. De leren handschoenen + sjaal ook, trouwens. Die trui is heel mooi, normaal gesproken is ie 29,90. Is dus wel de moeite waard.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
pi_44491978
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:22 schreef Roeji het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van de maten bij de h&m. De ene keer probeer ik wat in maat 40 en heb ik 46 nodig (blouses waren dat). En de volgende keer pak ik 42 en verzuip ik er zowat in.
Ik had ondergoed bestelt, slipjes, maat 42 zou wel goed moeten zitten. Nou ik heb ze net bekeken en met een beetje geluk ga ik er 2 keer in. Ik weet nu echt niet meer waar ik op moet letten met de maten. De maten tabel op de site geeft mijn maat als 42 aan maardat klopt voor geen meter.
Ik heb al zoveel spullen retour moeten sturen omdat het niet past. Een truitje bijv in de kleur zwart = mt 40/42 en hetzelfde truitje in het grijs = mt 44/46 wat me past. En zo gaat het dus ook met broeken, in de ene heb ik maat 40 en zit ie losjes en de andere moet ik in 42 nemen en dan zit ie nauwsluitend. En het zijn dezelfde soort modellen, dus niet de ene een skinny en de andere een baggy ofzo.

Als iemand een tip heeft, graag.
Ik vind het dit seizoen helemaal erg, met de verschillen in maten. Voorheen was het ook wel zo, maar het lijkt nu nog meer te zijn. Het enige wat ik weet, is dat bijv. bloesjes in Nederland wat klein vallen, omdat we hier wat grotere borsten schijnen te hebben....
  zaterdag 16 december 2006 @ 21:20:27 #35
63411 Roeji
pi_44492199
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:13 schreef Jurk het volgende:

[..]

Ik vind het dit seizoen helemaal erg, met de verschillen in maten. Voorheen was het ook wel zo, maar het lijkt nu nog meer te zijn. Het enige wat ik weet, is dat bijv. bloesjes in Nederland wat klein vallen, omdat we hier wat grotere borsten schijnen te hebben....
Klopt helemaal, voorgaande seizoenen nooit zoveel problemen gehad. Maar nu is het een ramp. Zelfs binnen de 'collectie' van een kledingstuk, dus de verschillende kleuren bedoel ik.
Dat van die blouses klopt idd, puur en alleen vanwege mn borsten moet ik dus ipv 40/42 dus maat 46 nemen! Overigens gold dat ook voor de blouses die ik in België heb gekocht. Was hetzelfde model, maar toch even klein Trouwens ze hadden in belgië hele andere kleuren in de collectie zitten van de blouses wat hier ook worden verkocht. Sommige van die kleuren zijn nu pas hier te krijgen terwijl ze in belgië al een maand of 3 geleden verkocht werden. Is best raar, aangezien het een zomer blouse is.

Overigens vind ik de kwaliteit van sommige truitjes, t-shirtjes en hemdjes ook flink achteruit gegaan. Heb er nu al een stuk of 5 die na 1 keer wassen de naden zo ongeveer dwars hebben lopen ipv recht. En ik was het op de goeie temperatuur of kouder en ben erg voorzichtig met mn kleding. Is zo zonde vind ik.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44492465
Het kan best zijn dat je in het buitenland andere kleding ziet hangen, niet alles wordt overal verkocht (zo schijnen de army broeken niet te lopen in Duitsland...).
En als je kleding na 1 of 2 keer wassen er anders uitziet, moet je gewoon terug gaan naar de winkel. Je kan niet verwachten dat een shirtje van 10 euro jaren mooi blijft, maar het mag niet zo snel verwassen zijn. Ook als je de bon niet meer hebt. Als het goed is, maken ze daar geen probleem van.
pi_44493466
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef RobertVH het volgende:
Misschien moet je het op de juiste temperatuur wassen.
Oh, is 40 ºC te heet
Wil iedereen die in telekinese gelooft nu mijn hand op steken?
| Foto's van toen en nu | Icons | Whatpulse keyboard | .NET developer? |
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:45:40 #38
63411 Roeji
pi_44495842
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 21:28 schreef Jurk het volgende:
Het kan best zijn dat je in het buitenland andere kleding ziet hangen, niet alles wordt overal verkocht (zo schijnen de army broeken niet te lopen in Duitsland...).
En als je kleding na 1 of 2 keer wassen er anders uitziet, moet je gewoon terug gaan naar de winkel. Je kan niet verwachten dat een shirtje van 10 euro jaren mooi blijft, maar het mag niet zo snel verwassen zijn. Ook als je de bon niet meer hebt. Als het goed is, maken ze daar geen probleem van.
Ik weet dat er in het buitenland andere collecties worden verkocht, maar vond het raar dat een blouse wat ik bijna 3 maanden geleden in belgië heb gekocht, nu pas in die kleur hier in de winkels hangt.

Tja ik kan wel met die spullen terug gaan, maar ik heb hetzelfde (of iets wat er ook maar op lijkt) niet meer in de winkel zien hangen. Ik kan dan misschien wel mn geld terug krijgen, maar dan heb ik dat shirtje nog niet. Ik moet me er nog even over bedenken wat ik ermee doe. Misschien toch eens informeren of ze er toch nog aan kunnen komen op een of andere manier.

thanx iig.

Overigens komt dat verdraaien van de naden niet door het wassen. De oorzaak is dat het stof scheef geknipt is. Er is dan niet op de weefrichting gelet. Wordt vaak ook met opzet niet naar gekeken, want als je het schuin knipt dan krijg je meer kleding uit het stof. Alleen ga je het dan wassen dan gaat de stof natuurlijk zijn eigen weg volgen en gaat het draaien omdat de naden niet gelijk met de weefrichting lopen.

Wat er geschreven wordt over het korter en breder worden, heb ik ook al vaker gehad. Dit gebeurt bij mij meestal bij truitjes van 100% katoen die een ribbel structuur in het stof hebben. Dat kan enorm gaan lubberen in de breedte en krimpen in de lengte. Voor de rest heb ik dit met geen enkel soort stof gehad. Mijn oplossing: ik koop dat materiaal niet meer.
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44495938
Heb een tijdje terug een lamswollen v-hals trui gekocht bij de h&m.. (24,50 ofzo)

Na een keer wassen, kromp hij al iets.. Na de tweede keer wassen op 30 graden, hield ik er een naveltruitje aan over
  zaterdag 16 december 2006 @ 23:51:24 #40
63411 Roeji
pi_44495987
En je hebt m met het wolprogramma gewassen? Of gewoon bij de standaard was gedaan?
Ik ben zo blij, zo blij
pi_44505856
bij wolprogramma kan er niks gebeuren.
"The sailor does not pray for wind, he learns to sail."
pi_44518824
Ohh wat hebben we een leuk kerstpakket gehad
Een superluxe picknicktas, met plaid, 4 borden, 4 bestekssets, 4 bekers met voetje, een thermosjasje voor een fles drinken en een zakmes er in. Echt heel geslaagd voor komende zomer, lekker eten op het strand

Ook heb ik vandag nog een huge zonnebril gescoord, bruin met goud, heel fout
pi_44521972
Ik was in Antwerpen bij de h&m en daar had je allerlei spulletjes met hertjes erop, beetje kerst-achtig. Er was een kruikje, schoentjes, en zon ding wat je voor je ogen kunt doen als het donker moet zijn. Weet de naam niet. Maar nu heb ik er spijt van dat ik het kruikje niet heb gekocht, weet iemand of die spulletjes ook in Nederland of via de webshop te verkrijgen zijn?
pi_44522731
een slaapmasker
Saartje
pi_44522814
Denken jullie dat die jurk voor kerst binnen is?
Van de aanbieding
pi_44525523
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef parselmouth het volgende:
Een superluxe picknicktas, met plaid, 4 borden, 4 bestekssets, 4 bekers met voetje, een thermosjasje voor een fles drinken en een zakmes er in. Echt heel geslaagd voor komende zomer, lekker eten op het strand

Ook heb ik vandag nog een huge zonnebril gescoord, bruin met goud, heel fout
Ow kijk Zweedse bedrijven doen het goed in kerstcadeau's...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_44526156
hoe kan ik nu de jas voor mij nichtje bestellen?
pi_44529356
Het is niet eerlijk zo snel uitverkocht, 5sec geleden wassie er nog!
pi_44529405
Ik zou het heel fijn vinden als Kasatka of iemand anders mij kon helpen
  maandag 18 december 2006 @ 11:35:03 #50
67478 Radjesh
Dire Straits!
pi_44532069
Morgen de leren handschoenen halen , met de sjaal
pi_44532279
Yay, m'n pakket met GotD skinny, 2 GotD badjassen en die supertoffe trenchcoat is binnen en alles past perfect
pi_44537658
Die bril is best raar.
pi_44537980
Gave trench!! Wil hem eigenlijk ook maar moet een beetje op mn centjes letten

Weet trouwens iemand iets over die handschoenen van morgen? Zijn die er ook in verschillende maten en vallen ze net zo klein als de dameshandschoenen? Ben ff benieuwd
pi_44540323
quote:
Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef Radjesh het volgende:
Morgen de leren handschoenen halen , met de sjaal
Die moet ik ook hebben
pi_44541275
Ik ga morgenochtend vroeg maar naar de h&m om die handschoenen te halen, duik daarna wel weer mijn bedje in..
  maandag 18 december 2006 @ 16:41:18 #58
114176 Molluck
Suck my deck!
pi_44541587
quote:
[afbeelding]

Die zag ik ook staan in de Metro, hoe kom ik daar aan? Want dat is toch met die special gift actie?
"MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
pi_44544902
Hmm, ik dacht misschien ga ik wel bij de Gift of the Day kijken voor iets leuks, maar zo te horen is het bijna onmogelijk om iets te bestellen
Klussen deel 1 en 2
pi_44545921
Die gift of the day dingen moet je die in de winkel halen of kan je die ook online bestellen?
  maandag 18 december 2006 @ 18:49:08 #61
82525 Little_Angel
Labiel kudtwijf.
pi_44546019
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:45 schreef Matr het volgende:
Die gift of the day dingen moet je die in de winkel halen of kan je die ook online bestellen?
Sommige dingen kunnen online besteld worden dacht ik, anderen weer niet.
Don’t touch the girl,
she will cut your hands off,
and call it an accident.
pi_44546252
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:36 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Dat dus
Het staat je echt super! Goeie koop .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44546290
quote:
Op maandag 18 december 2006 16:41 schreef Molluck het volgende:

[..]

Die zag ik ook staan in de Metro, hoe kom ik daar aan? Want dat is toch met die special gift actie?
Of om 0:00 uur heel snel bestellen bij de H&M shop online of om 9u voor de winkel staan in de hoop dat ze 'm daar hebben .
I know everything changes / All the cities and faces / But I know how I feel / About you
pi_44547671
quote:
Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef parselmouth het volgende:
Echt....ik kom om in de H&M fleece dekentjes....maar ik heb dan ook al jaaaaaren kerstpakketten ervaring.
Om eerlijk te zijn vond ik de zak waar het allemaal in zat leuker dan de inhoud, maar goed, gegeven paard enzo.
pi_44549100
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Mikani het volgende:

[..]

Het staat je echt super! Goeie koop .
Thanks!

Heb van de week nog een kort zwart cape-jasje apart laten hangen en een heel fout luipaardprint cardigannetje. Allebei 50% en dan nog eens personeelskorting = minder dan 10 euro per stuk
H&M
pi_44551961
quote:
[afbeelding]

Die is best cool. Ik heb zoiets in het groen, blauw, bruin gekocht bij de WE: echt puik.
pi_44552361
weten jullie wat het betekent als er bij mijn bestelling (gemaakt afgelopen vrijdag de 15e) staat "helaas, te laat ontvangen" ????
levering staat voor eind december gepland, dat was vóór deze melding ook al het geval.

booeoeoeoe ik wil mn V&R jurkje (zwarte met lakriempje) graag vóór kerst ontvangen, gaat dit lukken denken jullie?
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44552447
quote:
Op maandag 18 december 2006 14:36 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Dat dus
die jas is echt super cool
Staat je ook enorm goed!

misschien ga ik m ook wel bestellen
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_44552551
Thanks .
Waar woon je trouwens? In Rotterdam hangen nog wel wat van die jurkjes die jij zoekt!
pi_44552693
Had ik eindelijk de knoop doorgehakt, en wilde ik iets gaan bestellen, had het allemaal al bij elkaar gezocht wilde naar de 'kassa', ligt die site er ineens uit... tot 04.00
know'm sayin?
word? word.
pi_44553594
WTF idd, de site is tot 04.00 uur vannacht niet bereikbaar
amokaapjeeh O+
pi_44556901
H&M heeft echt toffe klantenservice, online dan, in de winkel (vestiging DH) doen ze altijd zeer onsympathiek. Maar in ieder geval, ik krijg mijn aanmaningskosten gewoon netjes terug, echt top.
  dinsdag 19 december 2006 @ 00:09:06 #73
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_44557874
Dus... als ik het goed begrijp...

1.) De H&M doet een sjaaltje en handschoenen in de aanbieding.
2.) Willaaam denkt tof, die wil ik!
3.) De H&M website ligt eruit, maar het online shopping knopje is er ook niet op het flash plaatje
4.) Willaaam kan dus niets reserveren.
5.) Willaaam moet dus naar één van de paar winkels met accessoires om 10 euro uit te geven
6.) Willaaam staat daar in de winkel rond 15:00 omdat hij ook naar school moet om vervolgens tot de conclusie te gaan komen dat alles al uitverkocht is want je kan niet reserveren.
7.) Willaaam vindt het maar een kut streek.

Het zal me benieuwen, het is dat ik morgen toch langs eindhoven kom...
pi_44557916
Helaas, de site is off
pi_44557991
Willaaam, volgens mij moet je sowieso voor minimaal 25 euro bestellen, dus dan had je waarschijnlijk ook niet verder gekomen wanneer je vannacht dat handschoenensetje ging bestellen....
pi_44559989
De site is nog steeds offline
amokaapjeeh O+
pi_44560160
Hij doet het weer!!

Zo, handschoenensetje besteld Er zijn nu best weer wat GotD's beschikbaar.
amokaapjeeh O+
pi_44560179
Heb jij 3 setjes besteld ofzo? Anders kom ik niet boven de 25 euro
pi_44560192
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:43 schreef Bhuddy het volgende:
Heb jij 3 setjes besteld ofzo? Anders kom ik niet boven de 25 euro
Ik heb al een bestelling staan van boven de 400 euro, dus dit gaat daar gewoon bij
amokaapjeeh O+
pi_44560198
Grmbl. Kan je er niet nog 1 voor mij bestellen?

Ik heb 'em nu wel in de kassa staan. Kan ik 'em nu gewoon krijgen als ik daar binnenkort 25 euro aan bestellingen heb staan? Of verdwijnt 'ie na een paar dagen weer uit de kassa? Nu staat er nog 'op voorraad', maar ik gok dat 'ie zo weg is

[ Bericht 58% gewijzigd door Bhuddy op 19-12-2006 08:17:25 ]
pi_44560593
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:46 schreef Bhuddy het volgende:
Grmbl. Kan je er niet nog 1 voor mij bestellen?

Ik heb 'em nu wel in de kassa staan. Kan ik 'em nu gewoon krijgen als ik daar binnenkort 25 euro aan bestellingen heb staan? Of verdwijnt 'ie na een paar dagen weer uit de kassa? Nu staat er nog 'op voorraad', maar ik gok dat 'ie zo weg is
Alleen in de kassa staan is niet voldoende geloof ik. Je moet het hele proces voltooien en dan krijg je ook een bevestiging...

Bestel dan gewoon wat anders erbij?
amokaapjeeh O+
pi_44560685
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 07:45 schreef Coconut het volgende:

[..]

Ik heb al een bestelling staan van boven de 400 euro, dus dit gaat daar gewoon bij
  dinsdag 19 december 2006 @ 09:42:17 #83
38856 Willaaam
De enige echte!
pi_44561454
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 00:14 schreef parselmouth het volgende:
Willaaam, volgens mij moet je sowieso voor minimaal 25 euro bestellen, dus dan had je waarschijnlijk ook niet verder gekomen wanneer je vannacht dat handschoenensetje ging bestellen....
nouja, het aanvullen had tot 25 euro had toch niet echt een probleem geweest. Ik heb alleen een hekel aan dit soort praktijken. Zorg dan dat je de spullen gewoon op voorraad hebt.
Is het anders ook over een paar dagen nog te krijgen? Dan moet ik toch winkelen met mn vriendin
pi_44561610
Uiteraard weer uitverkocht, dus ik ga zo even naar de winkel toe..
pi_44569065
Waren die handschoenen er eigenlijk ook in maat S? In Amersfoort hadden ze alleen maar maat L liggen helaas
pi_44569611
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:32 schreef Flowerbomb het volgende:
Waren die handschoenen er eigenlijk ook in maat S? In Amersfoort hadden ze alleen maar maat L liggen helaas
S was er ook ja..
amokaapjeeh O+
pi_44569688
Ik heb ze gehaald en ze zitten goed! Die sjaal vind ik wat te kort, maar opzich prima voor erbij..
En er hingen nog 2 leren tassen en 2 leren jassen in de h&m (ook van GotD)!
pi_44570477
Heb ook nog deze trui gekocht:

In grijs gemeleerd, maar misschien breng ik hem weer terug.
pi_44570597
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 14:53 schreef Coconut het volgende:

[..]

S was er ook ja..
Dat is dan weer jammer dat ze die niet bij mij hadden.
pi_44573330
Hmm, er staat nog steeds bij de kassa 'in voorraad'. Is 't toevallig mogelijk om extra dingen te bestellen zodat 't totaalbedrag boven de 25 euro komt, en dan de producten die ik niet wil weer retour te sturen? Ik weet dat ik dan een beetje misbruik maak van de retourservice, maar ik wil die handschoenen en sjaal zo graag...
pi_44574744
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef Bhuddy het volgende:
Hmm, er staat nog steeds bij de kassa 'in voorraad'. Is 't toevallig mogelijk om extra dingen te bestellen zodat 't totaalbedrag boven de 25 euro komt, en dan de producten die ik niet wil weer retour te sturen? Ik weet dat ik dan een beetje misbruik maak van de retourservice, maar ik wil die handschoenen en sjaal zo graag...
Ja dat kan. Kost je wel 4,90 verzendkosten en bij retour sturen komt daar nog 1 euro bij. Terugbrengen naar de winkel kan ook, dan blijft het gewoon bij die 4,90.
amokaapjeeh O+
pi_44574789
Ik denk dat ik maar wacht op die trui, en die ook bestel. Ik ga geen 5 euro verzendkosten betalen over 10 euro Hopen dan maar dat de handschoenen er nog zijn. En anders houdt 't op.
pi_44574899
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef Bhuddy het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht op die trui, en die ook bestel. Ik ga geen 5 euro verzendkosten betalen over 10 euro Hopen dan maar dat de handschoenen er nog zijn. En anders houdt 't op.
Zet dan gewoon alvast een artikel in bestelling welke pas over een paar weken geleverd kan worden.
Je moet wel een beetje creatief zijn hoor..
amokaapjeeh O+
pi_44575504
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
know'm sayin?
word? word.
pi_44576505
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef alors het volgende:
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Nee
amokaapjeeh O+
pi_44579478
Hebben ze ook een gewone zwarte v-hals t shirt voor heren?

waarom vraag ik dat hier?

bespaart me een eventuele winkel tocht.. dankuu
pi_44579862
Heeft iemand hier ervaring met die skinny jeans van H&M, Sqin?
Ik wil namelijk graag een skinny gaan halen, maar vraag me af of het goede kwaliteit is. Dit omdat het stretch is en ik dan bang ben voor uitrekken bij je knieën en kont... iemand? (heb daar namelijk nog trauma's van *vroeger* over, haha) En verschilt dat dan nog tussen de wassingen? Bedankt in ieder geval!
pi_44580018
Ja, broeken van de hennes lopen altijd uit, bij de taille en bij de kont in mijn geval.
Dus je doet er goed aan om een maatje kleiner te kopen dan dat je normaal doet, dan wordt ie na verloop van tijd niet zo los bij je heupen.
pi_44580197
quote:
Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef Leegle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die skinny jeans van H&M, Sqin?
Ik wil namelijk graag een skinny gaan halen, maar vraag me af of het goede kwaliteit is. Dit omdat het stretch is en ik dan bang ben voor uitrekken bij je knieën en kont... iemand? (heb daar namelijk nog trauma's van *vroeger* over, haha) En verschilt dat dan nog tussen de wassingen? Bedankt in ieder geval!
Ik heb zo'n grijze daarvan, en het rekt wel wat uit ja, maar bij mij iig niet dramatisch ofzo Ik was dan ook zo min mogelijk Trouwens hij verder niet gerekt bij mn knieën..
Maar ik let er ook altijd op bij het kopen, bijna alle broeken rekken uit, dus als ik ze pas moeten ze wel vrij strak zitten
know'm sayin?
word? word.
pi_44580523
Bedankt allebei
De reden waarom ik het vroeg is omdat het stretchjeans is. Bij gewone jeans koop ik altijd gewoon m'n maat, want ik heb een hekel aan te strakke broeken. Stretch zit niet snel te strak, maar rekt weer wel uit... ik ga dus denk ik gewoon voor n maatje kleiner.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')