Dat leren jasje heb ik vandaag binnengekregen, en ik vond het erg tegenvallen. Gekke pasvorm, uitgelubberde onderkant. Op het model zag het jasje er ookal niet zo fraai uit, maar ik heb het tegen beter weten in besteld.quote:Op vrijdag 1 december 2006 23:08 schreef booo het volgende:
Ohmijngod, die bruine jas is wel heel erg tof
Jammer van het jurkje, ik was aan het twijfelen of ik het in het zwart wilde bestellen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ook een tegenvaller was het bloemenjurkje. De verhoogde taille zat veel te hoog en mijn borsten pasten er niet in. Ook waren de kleuren in het echt niet zo diep als op de foto.
[afbeelding]
Wel ben ik geslaagd met 2 bloesjes en een wollen jas.Die jas zit echt heerlijk.
[afbeelding]
Ik vind de jas bij mij leuker staan dan bij het model.![]()
[afbeelding]
heb je de code van het nachthemd?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:42 schreef parselmouth het volgende:
Voor de mensen die het nog wilden weten:
De pyjama is 80% Polyester en 20% katoen. Verder is er naast de pyjama ook nog een supermooi nachthemd voor vrouwen te koop, dus dat is het kijken ook nog wel waard vanavond.
Iemand wist een aantal codes te ontfutselen via de h&m site en postte ze op fok!. Echter zijn die posts gedelete (omdat het niet is toegestaan). Er waren volgens mij ook geen codes bekend voor na vandaag...quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:31 schreef EyesOpen het volgende:
Ik wou vragen hoe jullie aan de bestelcodes van gift of the day komen.. ik ben nu al 3 nachten achterelkaar opgebleven voor die dingen zijn ze elke keer om middernacht uitverkocht dat kan toch helemaal niet.. ik snap er echt niks van.. als iemand miss. mij kan helpen graag
Wat moet je met 4 pyjama's?quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef Burbujas het volgende:
Vreemd dat het bij jullie uitverkocht was, ik heb om 03.00 gewoon 4 pyjama's kunnen bestellen
![]()
Die nachthemd heb ik trouwens niet kunnen vinden..
Waat? Ik ben er speciaal tot 12 uur voor opgebleven en toen stond er dus 'sold out'....:(quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:58 schreef Burbujas het volgende:
Vreemd dat het bij jullie uitverkocht was, ik heb om 03.00 gewoon 4 pyjama's kunnen bestellen
![]()
Die nachthemd heb ik trouwens niet kunnen vinden..
Ja ik vind het ook vreemd, toen ik bestelde was er nog geen enkele maat, in geen enkele kleur uitverkochtquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:19 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Waat? Ik ben er speciaal tot 12 uur voor opgebleven en toen stond er dus 'sold out'....:(
Welk prijsje hangt hieraan?:)quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:20 schreef parselmouth het volgende:
Leuke trui de 22e voor mannen!
[afbeelding]
Komt in verschillende kleuren overigens.
Misschien moet je het op de juiste temperatuur wassen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:38 schreef SuperRembo het volgende:
Ik had jaren niets meer gekocht bij H&M. Onlangs kocht ik er een T-shirt. Na één keer wassen was 't 5 cm korter en 10 cm wijder
Misschien dat ik 't in 2016 weer eens probeer.
De trui is 9,90. De leren handschoenen + sjaal ook, trouwens. Die trui is heel mooi, normaal gesproken is ie 29,90. Is dus wel de moeite waard.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:41 schreef Maxxieh het volgende:
[..]
Welk prijsje hangt hieraan?:)
En de 19e de handschoenen, die ga ik proberen te scoren!
Ik vind het dit seizoen helemaal erg, met de verschillen in maten. Voorheen was het ook wel zo, maar het lijkt nu nog meer te zijn. Het enige wat ik weet, is dat bijv. bloesjes in Nederland wat klein vallen, omdat we hier wat grotere borsten schijnen te hebben....quote:Op zaterdag 16 december 2006 19:22 schreef Roeji het volgende:
Ik snap helemaal niks meer van de maten bij de h&m. De ene keer probeer ik wat in maat 40 en heb ik 46 nodig (blouses waren dat). En de volgende keer pak ik 42 en verzuip ik er zowat in.![]()
Ik had ondergoed bestelt, slipjes, maat 42 zou wel goed moeten zitten. Nou ik heb ze net bekeken en met een beetje geluk ga ik er 2 keer in. Ik weet nu echt niet meer waar ik op moet letten met de maten. De maten tabel op de site geeft mijn maat als 42 aan maardat klopt voor geen meter.
Ik heb al zoveel spullen retour moeten sturen omdat het niet past. Een truitje bijv in de kleur zwart = mt 40/42 en hetzelfde truitje in het grijs = mt 44/46 wat me past. En zo gaat het dus ook met broeken, in de ene heb ik maat 40 en zit ie losjes en de andere moet ik in 42 nemen en dan zit ie nauwsluitend. En het zijn dezelfde soort modellen, dus niet de ene een skinny en de andere een baggy ofzo.
Als iemand een tip heeft, graag.
Klopt helemaal, voorgaande seizoenen nooit zoveel problemen gehad. Maar nu is het een ramp. Zelfs binnen de 'collectie' van een kledingstuk, dus de verschillende kleuren bedoel ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:13 schreef Jurk het volgende:
[..]
Ik vind het dit seizoen helemaal erg, met de verschillen in maten. Voorheen was het ook wel zo, maar het lijkt nu nog meer te zijn. Het enige wat ik weet, is dat bijv. bloesjes in Nederland wat klein vallen, omdat we hier wat grotere borsten schijnen te hebben....![]()
Oh, is 40 ºC te heetquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:32 schreef RobertVH het volgende:
Misschien moet je het op de juiste temperatuur wassen.![]()
Ik weet dat er in het buitenland andere collecties worden verkocht, maar vond het raar dat een blouse wat ik bijna 3 maanden geleden in belgië heb gekocht, nu pas in die kleur hier in de winkels hangt.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:28 schreef Jurk het volgende:
Het kan best zijn dat je in het buitenland andere kleding ziet hangen, niet alles wordt overal verkocht (zo schijnen de army broeken niet te lopen in Duitsland...).
En als je kleding na 1 of 2 keer wassen er anders uitziet, moet je gewoon terug gaan naar de winkel. Je kan niet verwachten dat een shirtje van 10 euro jaren mooi blijft, maar het mag niet zo snel verwassen zijn. Ook als je de bon niet meer hebt. Als het goed is, maken ze daar geen probleem van.
Ow kijk Zweedse bedrijven doen het goed in kerstcadeau's...quote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef parselmouth het volgende:
Ohh wat hebben we een leuk kerstpakket gehad
Een superluxe picknicktas, met plaid, 4 borden, 4 bestekssets, 4 bekers met voetje, een thermosjasje voor een fles drinken en een zakmes er in. Echt heel geslaagd voor komende zomer, lekker eten op het strand
Ook heb ik vandag nog een huge zonnebril gescoord, bruin met goud, heel fout
Die moet ik ook hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 11:35 schreef Radjesh het volgende:
Morgen de leren handschoenen halen , met de sjaal![]()
Die zag ik ook staan in de Metro, hoe kom ik daar aan? Want dat is toch met die special gift actie?quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:20 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
Sommige dingen kunnen online besteld worden dacht ik, anderen weer niet.quote:Op maandag 18 december 2006 18:45 schreef Matr het volgende:
Die gift of the day dingen moet je die in de winkel halen of kan je die ook online bestellen?
Het staat je echt super! Goeie koopquote:
Of om 0:00 uur heel snel bestellen bij de H&M shop online of om 9u voor de winkel staan in de hoop dat ze 'm daar hebbenquote:Op maandag 18 december 2006 16:41 schreef Molluck het volgende:
[..]
Die zag ik ook staan in de Metro, hoe kom ik daar aan? Want dat is toch met die special gift actie?
Echt....ik kom om in de H&M fleece dekentjes....maar ik heb dan ook al jaaaaaren kerstpakketten ervaring.quote:Op zondag 17 december 2006 20:51 schreef parselmouth het volgende:
Ohh wat hebben we een leuk kerstpakket gehad
Een superluxe picknicktas, met plaid, 4 borden, 4 bestekssets, 4 bekers met voetje, een thermosjasje voor een fles drinken en een zakmes er in. Echt heel geslaagd voor komende zomer, lekker eten op het strand
Thanks!quote:Op maandag 18 december 2006 18:55 schreef Mikani het volgende:
[..]
Het staat je echt super! Goeie koop.
Die is best cool. Ik heb zoiets in het groen, blauw, bruin gekocht bij de WE: echt puik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 15:20 schreef parselmouth het volgende:
[afbeelding]
die jas is echt super coolquote:
Ik heb al een bestelling staan van boven de 400 euro, dus dit gaat daar gewoon bijquote:Op dinsdag 19 december 2006 07:43 schreef Bhuddy het volgende:
Heb jij 3 setjes besteld ofzo? Anders kom ik niet boven de 25 euro
Alleen in de kassa staan is niet voldoende geloof ik. Je moet het hele proces voltooien en dan krijg je ook een bevestiging...quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:46 schreef Bhuddy het volgende:
Grmbl. Kan je er niet nog 1 voor mij bestellen?![]()
![]()
Ik heb 'em nu wel in de kassa staan. Kan ik 'em nu gewoon krijgen als ik daar binnenkort 25 euro aan bestellingen heb staan? Of verdwijnt 'ie na een paar dagen weer uit de kassa? Nu staat er nog 'op voorraad', maar ik gok dat 'ie zo weg is
quote:Op dinsdag 19 december 2006 07:45 schreef Coconut het volgende:
[..]
Ik heb al een bestelling staan van boven de 400 euro, dus dit gaat daar gewoon bij![]()
nouja, het aanvullen had tot 25 euro had toch niet echt een probleem geweest. Ik heb alleen een hekel aan dit soort praktijken. Zorg dan dat je de spullen gewoon op voorraad hebt.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:14 schreef parselmouth het volgende:
Willaaam, volgens mij moet je sowieso voor minimaal 25 euro bestellen, dus dan had je waarschijnlijk ook niet verder gekomen wanneer je vannacht dat handschoenensetje ging bestellen....
S was er ook ja..quote:Op dinsdag 19 december 2006 14:32 schreef Flowerbomb het volgende:
Waren die handschoenen er eigenlijk ook in maat S? In Amersfoort hadden ze alleen maar maat L liggen helaas![]()
Ja dat kan. Kost je wel 4,90 verzendkosten en bij retour sturen komt daar nog 1 euro bij. Terugbrengen naar de winkel kan ook, dan blijft het gewoon bij die 4,90.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:03 schreef Bhuddy het volgende:
Hmm, er staat nog steeds bij de kassa 'in voorraad'. Is 't toevallig mogelijk om extra dingen te bestellen zodat 't totaalbedrag boven de 25 euro komt, en dan de producten die ik niet wil weer retour te sturen? Ik weet dat ik dan een beetje misbruik maak van de retourservice, maar ik wil die handschoenen en sjaal zo graag...
Zet dan gewoon alvast een artikel in bestelling welke pas over een paar weken geleverd kan worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 17:49 schreef Bhuddy het volgende:
Ik denk dat ik maar wacht op die trui, en die ook bestel. Ik ga geen 5 euro verzendkosten betalen over 10 euroHopen dan maar dat de handschoenen er nog zijn. En anders houdt 't op.
Neequote:Op dinsdag 19 december 2006 18:15 schreef alors het volgende:
Nog even een vraagje voor de ervaren bestellers, als een paar dingen later worden geleverd en je wilt de rest al meteen hebben, dan hoef je toch geen 2 keer de verzendkosten te betalen.. of wel?
Ik heb zo'n grijze daarvan, en het rekt wel wat uit ja, maar bij mij iig niet dramatisch ofzoquote:Op dinsdag 19 december 2006 20:32 schreef Leegle het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met die skinny jeans van H&M, Sqin?
Ik wil namelijk graag een skinny gaan halen, maar vraag me af of het goede kwaliteit is. Dit omdat het stretch is en ik dan bang ben voor uitrekken bij je knieën en kont... iemand? (heb daar namelijk nog trauma's van *vroeger* over, haha) En verschilt dat dan nog tussen de wassingen? Bedankt in ieder geval!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |