Stalinquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:17 schreef Sidekick het volgende:
Gematigder, mja, je hebt natuurlijk finder_elf, maar zijn aanwezigheid wordt gecompenseerd door Stalin.
sorry, Isolde vergeten..quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:57 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
gay.
Damn straight hehehe. Al die lozers die moesten bellen om te reserveren hebben we gepwnd natuurlijk, dan klap je voor henquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:00 schreef Autodidact het volgende:
Heb je nog meegeklapt?
Zag het idd. Ben benieuwd.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:09 schreef Aoristus het volgende:
hij was wel vol lof over de Engelse Al-Jazeera hoor
Me too, hij zei na de uitzending wel dat het lastig was om die zender hier te ontvangen via Internepquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:13 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Zag het idd. Ben benieuwd.
van Speerhead?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:13 schreef Autodidact het volgende:
(dadelijk Michael Franti bij Rayman)
Ach, genoeg alternatieven. Voor nieuws uit het midden-oosten is het wel weer aardig natuurlijk. Veel verslaggevers, een mega-budget (hebben ook veel lui overgenomen van gerenommeerde westerse nieuwsbronnen) en de locatie zit mee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:14 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Me too, hij zei na de uitzending wel dat het lastig was om die zender hier te ontvangen via Internep
Ik vroeg me af hoe een zender zo onbekend kan blijven als ze groter zijn dan BBC Worldservicequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:16 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ach, genoeg alternatieven. Voor nieuws uit het midden-oosten is het wel weer aardig natuurlijk. Veel verslaggevers, een mega-budget (hebben ook veel lui overgenomen van gerenommeerde westerse nieuwsbronnen) en de locatie zit mee.
Nee hoor, da's een Belgisch paardquote:
Jezus wat een viespeuk. Hij neem 't ervan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:27 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Nee hoor, da's een Belgisch paard
Jij staat linksachter?quote:
zou jij daar niet met een stijve zitten als je gezegd werd dat er welkom op je schoot staat?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:28 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Jezus wat een viespeuk. Hij neem 't ervan.
Yep, het was niet mijn ideequote:Op vrijdag 15 december 2006 23:29 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jij staat linksachter?
Ik herken je meteen.quote:
door de drank, zoals gewoonlijkquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:30 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik herken je meteen.
Hoe kom je daarzo verzeild?
Niet alleen, hoop ik...?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:31 schreef Aoristus het volgende:
[..]
door de drank, zoals gewoonlijk
nee, die aap aan de andere kant was een oud-collega die ik moest vermaken. Dus dan crash je maar bij een uitzending van dwdd toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:32 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Niet alleen, hoop ik...?
Nee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:34 schreef Aoristus het volgende:
[..]
nee, die aap aan de andere kant was een oud-collega die ik moest vermaken. Dus dan crash je maar bij een uitzending van dwdd toch?
Had jij geen ouderavond vanavond?
doe het in rijmquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Nee.
Volgende week pas die martelingen.
We praten hier over Oost-Groningen. In O-G staat het woord humor nog niet in de dikke van Dale.quote:
O-G, Original Gangster (Gangstarr)quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:40 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
We praten hier over Oost-Groningen. In O-G staat het woord humor nog niet in de dikke van Dale.
Omnipotent toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:42 schreef Aoristus het volgende:
Is die aanwezig in Pol dan?
Het evidente product van de mensheid. Dit is waar we stiekem allemaal naartoe willen, maar doen moeite om het te onderdrukken. Nu we lui zijn, gebeurt het alsnog.quote:
Ik refereer naar de film Twelve Monkeys natuurlijk, nu op net 5.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:45 schreef Yildiz het volgende:
Ach fuck it, de hele mensheid gaat er toch aan.
Vreemd genoeg een goede vraag.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:29 schreef Aoristus het volgende:
[..]
zou jij daar niet met een stijve zitten als je gezegd werd dat er welkom op je schoot staat?
Stalin was wel extreem rechts voor communistische begrippen.. dus dat lijkt me nietquote:
Tot voor kort las ik hier nooit nee. Het is echter niet de drukte die me verbaast, maar het enclave effect.quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:05 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je hier komt, maar als het pas sinds kort is dan tref je het wel qua drukte en aandacht van mensen die hier normaal hun gezicht nauwelijks laten zien. Rel Verdonk/AHA, verkiezingen, rel Verdonk/Rutte, rel Verdonk/formatie. Het is hier idd wel wat normaler, ook zonder alle politieke drukte, dat klopt denk ik wel.
Er was een tijd dat ook hier de loopgravenoorlog oververhit gevoerd werd, maar nu is het minder.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:58 schreef multatuli het volgende:
maar het enclave effect.
daar verbaas ik mij ook keer op keer over. Ik ben benieuwd of er veel mensen zijn die hier wel meekijken, maar niet posten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:58 schreef multatuli het volgende:
[..]
Dat verschil tussen hier en daar verwondert me ook nog steeds. Dat je hier je hart kan luchten over andere topics (of reltopics kan plannen) en dat je dan het gevoel van een soort enclave hebt terwijl het toch gewoon in de topic lijst staat en voor een ieder leesbaar is. Wonderbaarlijk eigenlijk.
net gezien, wat een gave film! heerlijke terry gilliam absurdheid.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik refereer naar de film Twelve Monkeys natuurlijk, nu op net 5.
Hopelijk vind je het niet erg dat ik je genoemd heb bij Benoeming van ministers en dualismequote:Op zaterdag 16 december 2006 00:56 schreef problematiQue het volgende:
[..]
net gezien, wat een gave film! heerlijke terry gilliam absurdheid.
in tegendeel.quote:Op zaterdag 16 december 2006 00:57 schreef ExtraWaskracht het volgende:
[..]
Hopelijk vind je het niet erg dat ik je genoemd heb bij Benoeming van ministers en dualisme
ik vroeg mij trouwens af ofquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:49 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Ik refereer naar de film Twelve Monkeys natuurlijk, nu op net 5.
heeft geleid tot het idee van the sixth sense.quote:James Cole: All I see are dead people.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |