Damn, had weer flink wat kunnen vangen met een weddenschapjequote:Op donderdag 14 december 2006 08:40 schreef Viper88 het volgende:
haha, ik had durven wedden dat je je haar fohndeMaar ja, dan is het echt zaak om een goede kapper te vinden die er wat mee kan, want dan gaat het nog lastig worden.
![]()
Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:13 schreef Samson het volgende:
Tja, het is gewoon precies hetzelfde maar idd wat korter. Persoonlijk vind ik het niet mooi, sorry
OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:14 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.
Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht langquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:15 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"
Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef mazdarossa het volgende:
[..]
Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht lang![]()
Je zegt het zelf al, die zijkanten komen gauw genoeg bij. Maar wat vind jij dan een goede groeibasis?
Ik heb overigens wel een beetje het idee dat het er in de spiegel (en dus irl, maar da's voor mij een beetje lastig te zien) anders/beter/minder belazerd uit ziet dan op de foto's.
Haha, ik begon ooit zo:quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef Domai het volgende:
Kheb net een vet ouwe film met Helen Hunt gekeken en Doagere toont wel overeenkomst.
Het telt trouwens niet als je hier komt showen met lange haren als meisje, het is algemeen geaccepteerd om dan lang haar te hebben en dus ook geen kunst om het zo lang te hebben.In principe natuurlijk wel OT
Helemaal mee eens, neem ons advies nu een keer ter harte. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Face it, is het nou precies wat je zelf mooi vind? Neem de stap om ns een andere kapper te bezoeken. Laat er gewoon een goed model in knippen, al dan niet een stuk korter, dan kun je daarvanuit verder werken. Tja, en over die foto's en real life, je kan foto's op zoveel manieren maken dat het er idd anders uit kan zien dan wat je normaal in je spiegel ziet. Is niet zo vreemd hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.
Ik zit net een kwartier te kijken en kom er nu al achter welke jij bentquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef Doagere het volgende:
[..]
Haha, ik begon ooit zo:
[afbeelding]
Helen Hunt speelt de vrouw van Chuck in de film Cast Away (2000). Daar heb ik miesschien wel wat van weg ja.![]()
Laat je wenkbrauwen eens wat epileren misschien, het ziet er zo streng uit! Niet dat hier iets mee te maken heeft, maar okequote:Op zaterdag 16 december 2006 19:57 schreef Doagere het volgende:
Gister naar kapper geweest, oa dode puntjes eraf laten knippen
Ziet er nu ongeveer zo lang uit..
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is héél stijl haarquote:
Hmm, bij nader inzien heb je idd gelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Dit is héél stijl haarIk denk niet dat Steijn dit voor ogen heeft
![]()
HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF!quote:Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Hmm, bij nader inzien heb je idd gelijk.![]()
Grappig trouwens dat ik nu pas begin te merken wat het inhoudt om langer haar te hebben, en ik kan je vertellen, ik ben er nog lang niet.Eerst denk je dat als je je korte kapsel een paar maandjes laat groeien het vanzelf wel een lang kapsel wordt, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn
Ik ben nu al 9 maanden op gang, en pas nu wordt het echt wat langer. Nog steeds is het van achteren nog lang niet waar het moet zijn. Nog steeds dat onvermijdelijke matje, ipv langere haren die van boven eroverheen vallen. Nog steeds vallen de zijkanten niet lekker naar achteren, daar moet het nog iets langer voor zijn. Al met al heb ik nog even te gaan, en wordt het wachten steeds moeilijker
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 18:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF!
sorry![]()
Foto? Als ik dit visualiseer, zit het prima...quote:[b] Ik ben nu al 9 maanden op gang, en pas nu wordt het echt wat langer. Nog steeds is het van achteren nog lang niet waar het moet zijn. Nog steeds dat onvermijdelijke matje, ipv langere haren die van boven eroverheen vallen. Nog steeds vallen de zijkanten niet lekker naar achteren, daar moet het nog iets langer voor zijn. Al met al heb ik nog even te gaan, en wordt het wachten steeds moeilijker![]()
niet meer kammen dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De eerste twee zijn van voor het kammen, de derde van erna.
Hehe, volgens mij lees je foutquote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef XXR het volgende:
[..]
Foto? Als ik dit visualiseer, zit het prima...
duude, hoe snel groeit jou haar echtquote:Op woensdag 20 december 2006 05:08 schreef dewitteparel het volgende:
woei, dat dit topic nog loopt... Ben inmiddels terug van haar tot bijna op de schouders naar 3mm![]()
![]()
ik heb het vorige jaar rond deze tijd kort gedaan, daarna niet weer lang gehad. In juli ben ik vervolgens kaalgeschoren en dat kapsel heb ik nog steedsquote:Op woensdag 20 december 2006 09:14 schreef Viper88 het volgende:
[..]
duude, hoe snel groeit jou haar echt![]()
Want ik herriner me geloof ik dat je het ook eens allemaal eraf had gehaald zo rond april ofzo?
Een beetje een Patrick Bateman/jaren '80 yuppen-idee. Maar het heeft zijn charmes.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:44 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik ben nu ook me haar langer aan het laten worden, ik heb nog niet echt een eind doel, maar ik wil eigenlijk gewoon kijken hoe het is als het langer wordt.
Het is nu ongeveer zo.
[afbeelding] [afbeelding]
Normaal doe ik mijn haar niet zo maar het zit zo omdat ik vandaag niet naar school moet.
Ik zal mischien later nog wel een ander foto plaatsen waar het normaal zit.
HOE krijg je het zo!?!?!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef JAY-T het volgende:
Morgen naar de kapper, denkt dat ik er een flink stuk af laat halen..
Voor komt het nu over mn neus, en de zijkanten (valt ruim over mn oren) en achterkant zijn ook behoorlijk lang aan het worden..
ff foto's uit vorige deel gehaald.. Dit is hoe ik het nu ongeveer heb, alleen heb ik het voor meer schuin over mn voorhoofd zegmaar, en achter is het korter..
Wil meer iets richting dit model, alleen dan ook weer de achterkant een stuk korter:
[afbeelding]
Begin dat langere haar echt zat te worden.. Af en toe heb ik de neiging om er gewoon álles af te halen![]()
Ik ben bang dat ze die gel nog moeten uitvindenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef Phraze het volgende:
Ik laat mijn haar weer eens langer groeien en heb nu dus een andere gel nodig om dit beter in model te houden. Ik wil ongeveer het zelfde model als Winston Gerschtanowitz (zie foto).
De bedoeling is dat de gel gewoon lekker non-chalant het haar in model blijft houden en dus geen vaste massa is. Maar de gel moet wel weer stevig genoeg zijn zodat het de gehele dag hetzelfde model blijft.
[afbeelding]
Hm, zit nou niet echt iets tussen waarvan ik denk, ja, zo zou ik het willen dragenquote:Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef Sh0g het volgende:
Heeeel veel voorbeeldjes zijn hier te vinden:
http://www.pettyshaarmode.nl/?page=pages/modellenboek/list&ges=m&mn=6
Haha, gewoon doorgaan. Ik ben ook vanaf begin april bezig, had toen al wel een kort kapsel, de haren voor waren iets van 3 cm. En ik voorzie dat het hier ook nog wel een tijdje gaat duren. Vooral de achterkant moet gewoon echt lang ingroeien. Het is nu nog een uitgegroeid kort kapsel, met matje. Dat duurt denk ik echt een jaar ofzo voordat het echt langer is, dus komende april zou dat er veel beter uit moeten zien. Keep it upquote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef Emu het volgende:
Zucht ik ben nu al bezig van April 2006, en ik durft het nog niet eens halflang te noemen, maarja ik kom dan ook van bijna kaal
De vraag is of dat gaat lukken...quote:Op maandag 1 januari 2007 10:54 schreef Samson het volgende:
Ik hoop dat het in 2007 voor het merendeel hier gaat lukken. Het goede voornemen is dus om echt door te zetten denk ik![]()
Nee, gewoon opzij gekamd (gestreken) denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef Viper88 het volgende:
uhm... das toch niet echt langer haar? Naja, langer dan stekeltjes, dat wel. Maar dat kapsel van de arctic monkeys is wel vet. Is bij hem de (voor ons) linkerkant nou korter dan de rechterkant?
Mijn haar groeit hardquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef ArendBarend het volgende:
in 4,5 maand al op je doel?das snel
Ik ben nu anderhalf jaar al bezigmaar moet nu wel maar es naar de kapper
Naja, had het september 2005 gemillimeterd, en ook nog wel paar keer naar de kapper geweest natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:59 schreef Viper88 het volgende:
damn, 1,5 jaar al. Hoe lang wil je het dan? Wat is je doel?
links is wel korter dan rechts.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, gewoon opzij gekamd (gestreken) denk ik.
Zo ziet het er idd uit. Ga jij dat ook zo laten doen? Want ik vind het wel leuker staan dan als alles één lengte is.quote:
Tegen de tijd dat je uitgekeken bent op dat kapsel is het toch weer tijd om naar de kapper te gaan, en kan je het dan gewoon weer recht laten knippenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef ArendBarend het volgende:
Dan kun je ook gelijk totaal niets anders meer met je haar, he...
zelfdequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
mijn haar is nu lang, maar ik heb geen id wat ik er nu mee moet
Gewoon alle kanten op laten waaien. Dat lijkt mij nou cool. Zo'n kapsel dat gewoon altijd wel weer op z'n plaats valt, of niet, maar dat het dan toch wel tof zit. Lekker makkelijk ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
mijn haar is nu lang, maar ik heb geen id wat ik er nu mee moet
Hehe, droom maar lekker verder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Gewoon alle kanten op laten waaien. Dat lijkt mij nou cool. Zo'n kapsel dat gewoon altijd wel weer op z'n plaats valt, of niet, maar dat het dan toch wel tof zit. Lekker makkelijk ook.
idd bah wat haat ik wind. helemaal mn haar goed gedaan, waait t veel te hard, heb ik opeens een mislukte out of bed lookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:36 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Hehe, droom maar lekker verder.Ik kan je wel vertellen dat dat niet werkt als je wat langer haar hebt. Het waait voor je ogen, gaat helemaal bol staan, en doet alles wat je niet wilt.
![]()
Precies je haar is toch lang genoeg dus kan je er alles mee laten doen door de kapper wat je wil.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:38 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je uitgekeken bent op dat kapsel is het toch weer tijd om naar de kapper te gaan, en kan je het dan gewoon weer recht laten knippen![]()
misschien binnenkort maar even langs de kapper, had in Mei '06 alles eraf gehaald en nu zit ik met een mat in mijn nek. Doelstelling..? Even een tijdje met lang haar zitten en daarna weer erafquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:24 schreef Retro het volgende:
Zojuist mijn mat laten verwijderen, en de rest een beetje laten bijsnijden. Ik moet zeggen, het is écht een hele verbetering tov mijn uitgegroeide kapsel. Nu kan ik met een gerust hart weer een tijdje doorgroeien.
Hehe...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:53 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
idd bah wat haat ik wind. helemaal mn haar goed gedaan, waait t veel te hard, heb ik opeens een mislukte out of bed look
hm, nou voor mij begint de tondeuze weer aantrekkelijk te worden....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zou eigenlijk niet meer echt terug willen naar kort haar hoor.. dit is echt zo chillmaar ik moet gewoon ff een goed model in mn haar aanleggen, want zo zie ik er echt niet uit
Dat is bij jou om de minuut zoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:33 schreef Viper88 het volgende:
[..]
hm, nou voor mij begint de tondeuze weer aantrekkelijk te worden....![]()
Tussenfase is ook een koud kunstje met het juiste goedje dat je erin smeert. Heb het paar posts boven neergezet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeitIk weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
Ja, ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en het is inderdaad assymetrisch, maar dat was het ook al. Ik heb een hele tijd 'gezocht' naar het juiste kapsel, maar dit is em volgensmijquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:39 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Zo ziet het er idd uit. Ga jij dat ook zo laten doen? Want ik vind het wel leuker staan dan als alles één lengte is.
ik heb dat toch ook gedaan.. ik ben ruim een jaar bezig geweest om haar van enige lengte te krijgen, the horror op sommige momenten..quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeitIk weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
Ja, das wel handig hequote:Op zondag 7 januari 2007 10:39 schreef SHOOOTO het volgende:
gelukkig kan je nu nog een muts (of een pet, capuchon) dragen als je even geen zin hebt om je haar te doen. (En daar maak ik nu handig gebruik van)
van dat voetballersgedoe met haarbanden en staarten vind ik ook geen gezicht eerlijk gezegd, staat zo ordinairquote:Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef Viper88 het volgende:
Een volledige staart vind ik ook niet mooi, maar bv zo'n halve staart, dus alleen de boven en zijkanten, vind ik wel tof eruit zien, al is niet iedereen dat met me eens
[afbeelding]
Vooral bij die Ronaldinho met zijn haarband, pure commerciequote:Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Speth het volgende:
[..]
van dat voetballersgedoe met haarbanden en staarten vind ik ook geen gezicht eerlijk gezegd, staat zo ordinair
Zou het misschien wat te maken kunnen hebben met het feit dat hij haar in zijn ogen zou kunnen krijgen?quote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Vooral bij die Ronaldinho met zijn haarband, pure commercie![]()
euh nee dat bedoelde ik dan net weer nietquote:Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Vooral bij die Ronaldinho met zijn haarband, pure commercie![]()
Nou het meeste wat die voetballers dragen is gewoon puur praktisch.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 05:29 schreef Speth het volgende:
[..]
euh nee dat bedoelde ik dan net weer niet
Daar had ik voor de CL finale geen last van geen last. Hij heeft zijn haar toch altijd in een staart?quote:Op dinsdag 9 januari 2007 01:02 schreef Myster_E het volgende:
[..]
Zou het misschien wat te maken kunnen hebben met het feit dat hij haar in zijn ogen zou kunnen krijgen?
oh, ik loop al geruime tijd met een tussenkapsel rond, ik heb er echt schijt aan hoe het zit, daar ga ik wel aan denken als het lang genoeg isquote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
dat zij het dragen begrijp ik ook wel maar ik vind het niet mooi ofzo, het staat een beetje italiaanse playboy achtigquote:Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Nou het meeste wat die voetballers dragen is gewoon puur praktisch.
een staartje? wtf?quote:Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef jacle7 het volgende:
Ik heb ook lang haar en heb het vaak in een staartje. anderen vinden dat weer wel mooi. het bevalt me wel goed
ik vind het geweldig, al dat haar dat lekker in je gezicht waaitquote:Op woensdag 10 januari 2007 00:29 schreef L-IS het volgende:
whaha, ik had eerst wat langer haar zoals dit:
[afbeelding]
En nu 2 mm, echt veel vetter!![]()
Vinden jullie dat niet irritant, dat lange haar overal?
wat zijn die mensen lelijkquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Viper88 het volgende:
woh... hebben jullie wel eens op het long hair hyperboard () gekeken? Echt krankzinnig wat je daar allemaal ziet. Mensen die hun haar vet serieus nemen, en allemaal haar tot hun reet willen hebben.
Een paar voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.mlhh.org
Los daarvan, wat bezielt je om je haar zo lang te laten groeien!? Hebben ze geen mensen in hun buurt die zeggen dat het er echt belachelijk uitziet?quote:Op woensdag 10 januari 2007 10:01 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
wat zijn die mensen lelijkallemaal zo'n jaren 70 bril
Niet dan?quote:Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef -Dries- het volgende:
Bij de 1ste en 3de zou je zo denken dat het vrouwen zijn
Wax is the way to go boy!quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!
OMGquote:Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Viper88 het volgende:
woh... hebben jullie wel eens op het long hair hyperboard () gekeken? Echt krankzinnig wat je daar allemaal ziet. Mensen die hun haar vet serieus nemen, en allemaal haar tot hun reet willen hebben.
Een paar voorbeelden:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
http://www.mlhh.org
Idd, ik snap ook niet pcies wat ze proberen te bereiken. Zo lang mogelijk? Waar doe je het dan nog voorquote:Op woensdag 10 januari 2007 18:42 schreef Samson het volgende:
[..]
OMGTja als dit je voorbeelden zouden zijn zou ik direct stoppen met het hele groeiproces. Wat een uglies.... Niet bepaald reclame voor mooi langer haar. Gelukkig kan het ook op een hoop andere mooiere manieren
![]()
whatever ik heb ook een breed gezicht en een brede kaak maar kort haar staat bij mij gewoon absoluut niet en middellang haar juist goed. brad pitt ziet er op die 2e foto uit als een gaylord terwijl hij op de 1e juist wel cool is, hoewel natuurlijk niet modieus, maar het past verder prima bij z'n gezicht.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef bioboystudent het volgende:
Als je lang haar hebt, dan moet je het vooral stylen en niet los laten hangen. En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
Sorry ik kon ff niet zo snel pics vinden van niet-aziaten met lang haar (waarbij het goed stond).
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier mss een beter voorbeeld:
[afbeelding]
(onverzorgd en lelijk)
[afbeelding]
(verzorgd en netjes)
Nu mogen jullie allemaal weer netjes je haar kort knippen![]()
Tja, zo'n enorme wind vraagt om drastische maatregelen, ik smeer er dan toch een erg stevige gel in en spray er nog ns gellac overheen, dan is het orkaanproofquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Brembo het volgende:
Had zelf het probleem , dat het bij mij totaal oncontroleerbaar word. Dus je wilt het in bepaalde styl hebben , en het lukt dan gewoon niet .Waait het, zit het weer kut, dus toen knip
.
De laatste dagen heb ik die neiging wel gehad ja met al die windquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Brembo het volgende:
Had zelf het probleem , dat het bij mij totaal oncontroleerbaar word. Dus je wilt het in bepaalde styl hebben , en het lukt dan gewoon niet .Waait het, zit het weer kut, dus toen knip
.
Ja maar volgens mij is het echt afhankelijk van de gebruikte producten en haartype, zonde dat je niet kan testenquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:
[..]
De laatste dagen heb ik die neiging wel gehad ja met al die wind
dat pluizige bolletje heb ik altijd zonder wax/gel.. ziet er niet uit manquote:Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb nu zo'n 2 jaar lang haar, bevalt me nog steeds uitstekend. Heb er misschien 2 maanden over moeten doen om het van stekeltjes -achtig (hoe verassend) naar een scheiding te laten groeien. Inmiddels heb ik al m'n haar over m'n voorhoofd, maar ben ik er nog steeds niet uit of ik het de huidige lengte wil (bijna voor m'n ogen), of net ietsje korter. Beide vind ik wel tof staan tbh
[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07023/hyvespic.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
Zo zit het inmiddels (Klik op de foto voor een iets scherpere versie.). De wax die ik gebruik is Shaper van de Hema, bevalt me prima en heeft nog enigszins een normale prijs. Alleen tegen wind is het niet opgewassen natuurlijk
.
Trouwens wel enorm vervelend, als ik er ook maar geen wax in doe, zit m'n haar echt als 1 grote pluizige bol![]()
Nou, heb ik dan ff geluk. Ik heb een smal gezicht. En langwerpig.quote:Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef bioboystudent het volgende:
[..] En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
[..]
Ik maak het zo droog mogelijk met de handdoek, smeer er dan remix in van l'oreal of toucheable texture van wella (niet te veel bij beide) en dan ros ik er nog een keer met de handdoek door voor wat volume. Daarna gaat het over het voorhoofd en een beetje naar links, maar zonder een scheiding te maken en ik wil ook geen mushroom-achtig ietsquote:Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Samson het volgende:
[..]
Tja, zo'n enorme wind vraagt om drastische maatregelen, ik smeer er dan toch een erg stevige gel in en spray er nog ns gellac overheen, dan is het orkaanproofNormaal ben ik niet zo'n smeerder hoor, dan is het gewoon in model brengen en drogen
Ik stelde me jou haar altijd veel langer voorquote:Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef LoggedIn het volgende:
En het haar boven mn voorhoofd groeit niet zo harddus daar hangt nog niet in mn ogen
![]()
Die wind is inderdaad echt fokking irritant. Vooral als je ook nog op de brommer zit (ja sorry).quote:Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Brembo het volgende:
.
ongeveer een cm per maand he, you do the mathquote:Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Hoi, ik laat het ook groeien, paar jaar geleden had ik het ook lang tot over de schouders maar door een dwaling liet ik alles er weer vanaf knippen..Dus heb ik besloten om het weer lang te laten groeien.
.Hoe lang duurt het eigenlijk om van 4 cm haar naar ongeveer 34 cm haar te gaan (=over de schouders)? Het is voor mij te lang geleden om nog te herinneren hoe snel het ging!
Ruwe schatting: 3/4 jaar?
idd helemaal mee eens, al vind ik lang haar bij hem niet echt mooi staan, maar kort haar is bij hem nog fouter!quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef Viper88 het volgende:
@bioboy
[afbeelding]
Los van het feit of je het mooi vindt of niet, moet je toegeven dat deze kerel er links tof uitziet, terwijl hij er op de "verzorgd en netjes" kant (rechts) er als een sullige stumper uitziet. Ik heb liever dat ik er dan voor sommige wat onverzorgd uitzie, dan dat ik er als een watje bijloop.
En welke lengte heb je nu?quote:Op maandag 15 januari 2007 21:02 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
mijn haar moet ook langer.. 30 cm of zo
welke gebruik je dan want bij mij werkt het juist wel hoewel niet altijd ten goede aangezien je er van dat glimhaar van krijgt en dat is lelijk als je blond haar hebtquote:Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef Vassili_Z het volgende:
Mijn ervaring met conditioner is dat het niet echt werkt....ja, wel als je het 3 keer per dag gebruikt
ik gebruikte die van L'oreal? weet niet zeker omda thet zo lang geleden is dat ik lang haar had.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef Speth het volgende:
[..]
welke gebruik je dan want bij mij werkt het juist wel hoewel niet altijd ten goede aangezien je er van dat glimhaar van krijgt en dat is lelijk als je blond haar hebt
Ik gebruik die van John Frieda. Je hebt van die speciale tubes voor blond, donker of rood haar. Is wel duur ¤8,- per tube ofzo, maar dan heb je ook wat.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
ik gebruikte die van L'oreal? weet niet zeker omda thet zo lang geleden is dat ik lang haar had.
Brylcreem werkt ook heel goed tegen pluis, en het verstevigt je haar + antiroos.
Lang rood, goed verzorgd haar...dat is echt vet uniek. Je ziet t heel zelden op TV, laatste keer dat ik lang rood haar zag was in een film op NL3...dat zag er echt vet uit. Als ik nou maar gewoon geduld heb tot t lang is dan ben ik ook zo apart.....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Mavro het volgende:
[..]
Ik gebruik die van John Frieda. Je hebt van die speciale tubes voor blond, donker of rood haar. Is wel duur ¤8,- per tube ofzo, maar dan heb je ook wat.
wat brylcreem bij mij vooral doet is m'n haar zwaar en wat vettig maken zodat het platter gaat hangenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
ik gebruikte die van L'oreal? weet niet zeker omda thet zo lang geleden is dat ik lang haar had.
Brylcreem werkt ook heel goed tegen pluis, en het verstevigt je haar + antiroos.
Brylcream is meer geschikt voor dikker donkerder haar en idd niet voor wat dunner blonder haar (niet negatief bedoeld, want dat heb ik zelf ook). Dan wordt het snel vet en slap, heb ik ook al snel met wax.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef Speth het volgende:
[..]
wat brylcreem bij mij vooral doet is m'n haar zwaar en wat vettig maken zodat het platter gaat hangen
wel coole bril.. Weet iemand welke dat is?quote:Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Zo, meld me ook maar weer eens in dit topic. Heb 't afgelopen jaar beetje soort van Arctic Monkeys-coup gehad (zie foto onder); maar omdat ik er elke keer een hele zooi gel in moet flikkeren (en zo'n beetje m'n hele omgeving het er uit vindt zien als een berg hooi) vind ik het tijd voor iets nieuws.
M'n plan is om m'n haar nog een stukkie langer te laten groeien, en hopen dat 't dan zodanig valt dat 't automatisch goed zit; zonder wax en dergelijken er steeds in te hoeven doen. Beetje stereotype Amerikaanse-surfer-look zeg maar dusProbleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!
Tanx!
[afbeelding]afbeelding]
mmm zoiets als dit?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Brylcream is meer geschikt voor dikker donkerder haar en idd niet voor wat dunner blonder haar (niet negatief bedoeld, want dat heb ik zelf ook). Dan wordt het snel vet en slap, heb ik ook al snel met wax.
persoonlijk vind ik vers gewassen blond haar bij mezelf erg lelijk (het gaat bol staan en wordt heel licht) dus dat vind ik juist wel prima van brylcreemquote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Samson het volgende:
[..]
Brylcream is meer geschikt voor dikker donkerder haar en idd niet voor wat dunner blonder haar (niet negatief bedoeld, want dat heb ik zelf ook). Dan wordt het snel vet en slap, heb ik ook al snel met wax.
Nou, nee, gelukkig dat ook weer niet (t haar), dit is wel echt supervlasdunhaarquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
mmm zoiets als dit?
[afbeelding]
...
t haar dan he.
Gelukkigquote:Op woensdag 17 januari 2007 18:20 schreef Samson het volgende:
[..]
Nou, nee, gelukkig dat ook weer niet (t haar), dit is wel echt supervlasdunhaar![]()
Voor 3 Euro in Italie op de markt gekocht....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:10 schreef The.PhantoM het volgende:
[..]
wel coole bril.. Weet iemand welke dat is?
BN'er, ja.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Voor 3 Euro in Italie op de markt gekocht....![]()
En wie is die lelijke gast hierboven? Z'n kop komt me heel bekend voor... een of andere quasi bn'er??
jumping jesus wat een monsterquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
mmm zoiets als dit?
[afbeelding]
...
t haar dan he.
Heerlijk, al die haren in je mond.quote:
Hij is van beauty and the nerd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef DonStefano het volgende:
[..]
Voor 3 Euro in Italie op de markt gekocht....![]()
En wie is die lelijke gast hierboven? Z'n kop komt me heel bekend voor... een of andere quasi bn'er??
wilde iemand uberhaubt met 'm omgaan dan want dit is wel een heel extreem geval van lelijkheidquote:Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef super-muffin het volgende:
[..]
Hij is van beauty and the nerd.
Daarom hebben ze em ook uitgekozenquote:Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef Speth het volgende:
[..]
wilde iemand uberhaubt met 'm omgaan dan want dit is wel een heel extreem geval van lelijkheid
ja maar ik bedoel, ik heb dat programma wel eens gezien en het waren allemaal nog enigszins toonbare nerds die alleen een beetje raar waren, maar deze gast is gewoon afzichtelijkquote:Op donderdag 18 januari 2007 16:25 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Daarom hebben ze em ook uitgekozen![]()
Hema wax works for me.quote:Op donderdag 18 januari 2007 23:13 schreef Ewaldus het volgende:
ik meer er nu dagelijks Cream Gel van Nivea in.
Nadeel van dit spul is dat het na 10 minuten zijn kracht verliest en mijn haar niet meer zo zit zoals ik het wil...
Zijn er nog tips voor betere haardproducten die voor mij geschikt zijn? Ik wil dus niet dat hard wordt.
Heb donker, dik krullend/met een slag erin haar..
Er was ook ooit iemand in dit topic, en die had dikke bos krullen maar ooit op een feestje had iemand het gestijld...
wat is hier over te vertellen (zodra men weet over wie ik het heb)
Je kunt ook dof haar hebben omdat bv je eetpatroon ongezond is. Heel veel water drinken wil ook nog wel eens helpen. Gezond eten, vitamine b pilletjes slikken etc.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef Emu het volgende:
He ik kom dus zoals ik al eerder in het topic heb gezegd (dacht ik) van 6mm haar in april 2006.
Ik heb er de lat eens naast gehouden, en momenteel heeft mijn haard een lengte van tussen 6 en 7 cm. Maar ik heb er dus helemaal niks aan gedaan, ook niet laten bijknippen, en ik smeer en niks in kwa product. Als gevolg begint het er momenteel toch wel onverzorgd uit te zien vind ik, alhoewel het bijna dagelijks word gewassen.
Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen, ga ik er nu mee naar de kapper om het te laten bijknippen of gewoon rustig verder laten groeien.
Welke producten kan ik bovendien zoal ik langer haar smeren of vrijven. Gel of wax was altijd ideaal voor kort haar, maar als ik dit in mijn langer haar doe is het om niet aan te zien natuurlijk. Ik heb veel droog en dik haar trouwens.
Zijn er ook manieren om je haren glanzend te krijgen zodat ze er wat mooier/verzorgder uit zien, want mij haar is meestal altijd dof. Ik was met shampoo voor droog haar (2keer per week). En met een conditioner glanzend en zijdezacht (3keer per week).
je kan haar ook teveel wassen ik was m'n haar misschien 2x per week en het ziet er verder totaal niet ranzig uit. vroeger waste ik het dagelijks en toen was het droog als fuckquote:Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef Emu het volgende:
He ik kom dus zoals ik al eerder in het topic heb gezegd (dacht ik) van 6mm haar in april 2006.
Ik heb er de lat eens naast gehouden, en momenteel heeft mijn haard een lengte van tussen 6 en 7 cm. Maar ik heb er dus helemaal niks aan gedaan, ook niet laten bijknippen, en ik smeer en niks in kwa product. Als gevolg begint het er momenteel toch wel onverzorgd uit te zien vind ik, alhoewel het bijna dagelijks word gewassen.
Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen, ga ik er nu mee naar de kapper om het te laten bijknippen of gewoon rustig verder laten groeien.
Welke producten kan ik bovendien zoal ik langer haar smeren of vrijven. Gel of wax was altijd ideaal voor kort haar, maar als ik dit in mijn langer haar doe is het om niet aan te zien natuurlijk. Ik heb veel droog en dik haar trouwens.
Zijn er ook manieren om je haren glanzend te krijgen zodat ze er wat mooier/verzorgder uit zien, want mij haar is meestal altijd dof. Ik was met shampoo voor droog haar (2keer per week). En met een conditioner glanzend en zijdezacht (3keer per week).
Ziet er goed uitquote:
thanksquote:Op vrijdag 19 januari 2007 12:09 schreef Samson het volgende:
[..]
Ziet er goed uitJij bent een goed voorbeeld van iemand waarbij langer haar idd veel beter staat dan kort. Geeft je echt een heel ander gezicht.
het is nog een tweeling ookquote:Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef Speth het volgende:
[..]
ja maar ik bedoel, ik heb dat programma wel eens gezien en het waren allemaal nog enigszins toonbare nerds die alleen een beetje raar waren, maar deze gast is gewoon afzichtelijk
dat zijn er twee teveelquote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
[..]
het is nog een tweeling ook
[afbeelding]
Sjeum! Bijna precies dezelfde lengte en kapsel als ik nu heb!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef -Dries- het volgende:
Ik... Ik.. ben bijna bij mijn doel aangekomen denk ikMisschien nog een halve maand ofzo
![]()
Ik gebruik ook een steiltang. Werkt inderdaad, maar het is niet goed voor je haar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:59 schreef XXR het volgende:
Oké, voor mensen met: krul / slag / pluizig / onhandelbaar haar die mooi glad, woelhaar willen hebben... KOOP EEN STEILTANG!
Alleen op deze manier heb ik het langer kunnen laten groeien. En het behoudt een aantal dagen het gewenste resultaat.
nee, wel jaloers...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Haten jullie mij omdat ik wel lang haar heb
En mn haar groeit ook nog eens snelquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En mn haar groeit ook nog eens snel
Maar seriously, waarom willen jullie allemaal lang haar zeg.
Beetje wind en je haar zit constant in your face.
Beetje regen en je haar zit vol knopen
Beetje ruzie en je wordt hard aan je haar getrokken
En stel dat je kookt, en je lang haar valt in t gasfornuis
![]()
Is ook niet nodig voor die dingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:41 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
niet iedereen hier wil het haar tot over de tepels hoor
Lang haar is tof. punt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En mn haar groeit ook nog eens snel
Maar seriously, waarom willen jullie allemaal lang haar zeg.
Beetje wind en je haar zit constant in your face.
Beetje regen en je haar zit vol knopen
Beetje ruzie en je wordt hard aan je haar getrokken
En stel dat je kookt, en je lang haar valt in t gasfornuis
![]()
ik ben geen homo ofzow, maar ik denk niet dat deze man ooit problemen gehad heeft met de vrouwtjes..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:11 schreef Viper88 het volgende:
ja![]()
ik ga voor deze lengte [afbeelding]
En ik ben er bijna![]()
Nou, mijn haar groeit sneller dan gemiddeld ja. En ik zou daar echt geen jaar mee bezig zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Viper88 het volgende:
haar groeit iets van een cm per maand, ben begonnen met 2 cm, zal nu wel iets van 14 cm ofzo hebben. Klopt dan toch? Of heb jij soms superhaar?![]()
bij mij is het precies zo gegaan hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Viper88 het volgende:
haar groeit iets van een cm per maand, ben begonnen met 2 cm, zal nu wel iets van 14 cm ofzo hebben. Klopt dan toch? Of heb jij soms superhaar?![]()
Nee die bovenaan dan, rechts. Zonder make up en danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik ben geen homo ofzow, maar ik denk niet dat deze man ooit problemen gehad heeft met de vrouwtjes..Ik zou ook zon kapsel nemen als ik er zo uitzag
maar jij bent een vrouw.. jij zal ook niet het probleem hebben dat je haar niet overal even snel groeitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, mijn haar groeit sneller dan gemiddeld ja. En ik zou daar echt geen jaar mee bezig zijn![]()
Oh, dat ligt aan man of vrouw zijnde?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouw.. jij zal ook niet het probleem hebben dat je haar niet overal even snel groeit
jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, dat ligt aan man of vrouw zijnde?
Nou, dan moet je wel een vrouw zijn, dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:28 schreef Paltos het volgende:
Ik heb zoiets op 4 maanden.
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Viper88 het volgende:
[..]
ja![]()
Mannen die lang haar willen hebben het moeilijk hoor. Jullie worden gewoon vanaf dat je haar begint te groeien als baby al die moeite bespaart, wij moeten het zelf maar zien te klaren als we oud genoeg zijn om te weten dat al die tussenlengtes er belachelijk uitzien...![]()
Dat moet haast!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dan moet je wel een vrouw zijn, dus.
Wel als je altijd gedacht hebt dat je van het mannelijke geslacht was en je ineens doorhebt dat je eigenlijk vrouw bent! De psychologische trauma's!quote:
Oh god, daar zeg je wat idd. Misschien helpt het als je een kort mannelijk kapsel neemtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wel als je altijd gedacht hebt dat je van het mannelijke geslacht was en je ineens doorhebt dat je eigenlijk vrouw bent! De psychologische trauma's!![]()
Ik heb het gevoel dat je ons hier alleen maar belachelijk probeert te makenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Doen jullie trouwens wel punten bijknippen, of zijn jullie dan bang teveel lengte te verliezen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je ons hier alleen maar belachelijk probeert te maken![]()
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:41 schreef Viper88 het volgende:
je klikte he?Nou, ik ga eten, leuk om even zo met je gesproken te hebben!
dank je schatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Smakelijk arme schat met je moeilijke haar ^^
ze zien je al aankomen bij de kapper.. "hoooiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Doen jullie trouwens wel punten bijknippen, of zijn jullie dan bang teveel lengte te verliezen?
ff offtopic, maar sta je met paris hilton op de foto in je fotoboek?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Nah ja, het staat je niet verkeerd iig
Bedankt dat je me dr op gepretendeerd hebt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
ff offtopic, maar sta je met paris hilton op de foto in je fotoboek?
Jouw haar is de jaren '70 ontsnapt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:14 schreef zwahiel het volgende:
Mijn haar ATM
[afbeelding]
Het is gelukkig weer wat aangegroeit sinds die kapper er de schaar nogal riggelreus in zette![]()
ging ie even 10cm eraf knippen terwijl ik alleen gevraagd had om wat bij te knippen en wat uit te dunnen
![]()
![]()
Ik gebruik overigens een olie van Fructies voor mijn haar, die smeer ik erin wacht even en daarna ga ik er met de handdoek overheen en 'kneed' ik het zo in modelDat is me dus na een aantal weken nu eindelijk gelukt, met die handdoek truc! 't blijft ook wel mooi zitten zo en je ziet niet dat er wat in zit!
1. Dat is Paris ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:11 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Bedankt dat je me dr op gepretendeerd hebt.
..
jezus wat een reacties heeft zij....
Al die eenzame gefrustreerde gasten op Fok! die haar proberen te versieren... omfg![]()
Ok, ik geef ze geen ongelijk, het is een leuk popje! Queen Bee houdt wel van de aandacht![]()
Twee á drie dagen lang is het echt steil, daarna komt er langzamerhand wat slag in, maar zeker niet storend.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef Ewaldus het volgende:
Hoelang blijft die shit dan stijl?
en hoe werkt het ? 'hittebestendig goedje'...
De handdoektruc is tof iddquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik gebruik overigens een olie van Fructies voor mijn haar, die smeer ik erin wacht even en daarna ga ik er met de handdoek overheen en 'kneed' ik het zo in modelDat is me dus na een aantal weken nu eindelijk gelukt, met die handdoek truc! 't blijft ook wel mooi zitten zo en je ziet niet dat er wat in zit!
Nog wat langer beetje zo dat model wat ik al 's hier aangaf wat ik wilde hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:21 schreef Viper88 het volgende:
^ en wat is je doel, zwahiel?
Ghehe, ik wilde 't al een tijdje een beetje zo, gisteren viel 't wat erg 70's uit, maar ik vind 't wel goed eigenlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jouw haar is de jaren '70 ontsnapt.
Idd handdoektrucquote:
olie in je haar, even een heel klein beetje met vochtige handen erin wrijven, ff wachtenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef Klapdeur het volgende:
Handdoek truc? Hoe werkt dat?
*Intresse toont*
Ik heb 1 roze flesje van Loreal, weet zo de naam niet. En 1 flesje van Got2B, werkt ook goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef Ewaldus het volgende:
Hoelang blijft die shit dan stijl?
en hoe werkt het ? 'hittebestendig goedje'...
JIj komt zeker nooit in ONZ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:15 schreef -Dries- het volgende:
Zo danOverload aan
smileys in de laatste 4 posts
onz is voor gaylords zonder humorquote:
ik vrees dat je hiermee nogal voor lul loopt, dit is echt zoiets wat gemaakt is voor een film ofzo en er in die context wel acceptabel uit ziet. denk dat als je zo over straat gaat het er even weird uitziet als van die gasten in die in matrix-jassen over straat lopen, veel te flamboyant.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Speth het volgende:
[..]
onz is voor gaylords zonder humor
[..]
ik vrees dat je hiermee nogal voor lul loopt, dit is echt zoiets wat gemaakt is voor een film ofzo en er in die context wel acceptabel uit ziet. denk dat als je zo over straat gaat het er even weird uitziet als van die gasten in die in matrix-jassen over straat lopen, veel te flamboyant.
Naaaah nee hoor. Je moet dingen niet TE letterlijk nemen natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Speth het volgende:
[..]
onz is voor gaylords zonder humor
[..]
ik vrees dat je hiermee nogal voor lul loopt, dit is echt zoiets wat gemaakt is voor een film ofzo en er in die context wel acceptabel uit ziet. denk dat als je zo over straat gaat het er even weird uitziet als van die gasten in die in matrix-jassen over straat lopen, veel te flamboyant.
Misschien is je haar dan al te langquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef Viper88 het volgende:
l'oreal remix gebruikt...bah.. vies spul, en werkt niet lekker voor mij
![]()
Mijn kappers verkopen oa wel loreal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef MadGuy het volgende:
Maar het maakt wel schoon, dat moet ik ze nageven.Ik hoef minder te gebruiken voor het zelfde effect. Overigens had ze het niet over de kappersshampoo's. Ze had het over de consumentenlijn van L'Oreal die je gewoon in de winkel koopt.
Ik ben wel eens benieuwd naar zo'n kappersmerk, zoals bijvoorbeeld Wella Professional die iemand eens in dit topic aanraadde...
Maar volgens mij is er verschil tussen de consumentenlijn van l'oreal, en de dingen die ze gewoon in de winkel verkopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn kappers verkopen oa wel loreal.
In Haarlem zit een heel hippe kapper (voor jongeren vooral) die wel goede haarspulletjes verkoopt, wat andere kappers niet verkopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef Samson het volgende:
Weet iemand een kapper in Zaandam/Amsterdam waar ze de fudge lijn verkopen?
Haarlem is idd ook wel dichtbij maar ik zoek specifiek fudge producten, weet je of ze dat ook verkopen daar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:09 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
In Haarlem zit een heel hippe kapper (voor jongeren vooral) die wel goede haarspulletjes verkoopt, wat andere kappers niet verkopen.
Deze kapper is het:quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Haarlem is idd ook wel dichtbij maar ik zoek specifiek fudge producten, weet je of ze dat ook verkopen daar?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:09 schreef Ewaldus het volgende:
Er wordt weer genoeg over shampoo's gepraat.
Ik ben er nog steeds niet achter wat nou de beste gel/wax whatever voor mijn haar is.
Ik ben tervreden over die Nivea Creamgel maar dat verliest snel zijn kracht, maar de substantie (eigenlijk precies de huidcreme uit het blauwe blikje van Nivea). Shaper's van de Hema en andere Wax is te dik voor mijn haar, en is er nauwelijks in te smeren.
Ik zoek dus iets wat niet hard wordt, wat mijn haarlokken niet filterdun maakt zoals gel's dat doen.
Heb overigens dik, halflang haar met slagen erin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |