abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_44439882
Hier weer verder!

Dit is mijn doel trouwens, ongeveer deze lengte.

Vorig topic: Centraal: Ik wil langer haar #34
pi_44442448
quote:
Op donderdag 14 december 2006 08:40 schreef Viper88 het volgende:
haha, ik had durven wedden dat je je haar fohnde Maar ja, dan is het echt zaak om een goede kapper te vinden die er wat mee kan, want dan gaat het nog lastig worden.
Damn, had weer flink wat kunnen vangen met een weddenschapje

Ff serieus, uitdunnen is volgens mij het magische woord, of niet? Werd vroeger dacht ik ook gewoon gedaan (ik ging ondanks de lengte iig wel vrij regelmatig naar de kapper). Moet ik anders eens een speurtocht ondernemen naar een foto van toen?

Afspraak staat voor morgenavond btw...
pi_44467143
a
pi_44468706
Ah, leuk, ik werd al bang dat er geen nummertje 35 meer kwam. Straks kom ik 2007 niet door
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_44471829
Zo, de kapper heeft wat puin geruimd: oren vrijgemaakt, bakkenbaarden eraf, pony bijgeschaafd en de achterkant rechtgeknipt. Ook nog ff uitgedund aan de zijkanten zodat het niet zo wijd gaat staan. Verder is mij meegedeeld dat ik met gelwax in de weer moet zodat het niet zo'n pluizebol wordt en het haar ook wat zwaarder wordt, in de hoop dat de zwaartekracht er ooit vat op gaat krijgen. Over een week of 8 weer melden, kijken of er wat acceptabels van te brouwen valt.

Net nog even een kam er doorheen gehaald om alle losse haren weg te werken (was de kapper vergeten ) en morgen dus ff achter een potje gelwax aan.

Leuk detail: mijn ouders (bij wie ik daarna nog ff was) hadden niet eens in de gaten dat er helemaal niet zoveel af gegaan is Die weten nl. nog niet van dit plan. Mss maar gewoon m'n kop houden en kijken wanneer het kwintje valt
pi_44472829
Foto van het resultaat?
pi_44473251

De eerste twee zijn van voor het kammen, de derde van erna.
pi_44473397
Oké, ff een leuke pot gel/wax kopen en maak er wat leuks van!
pi_44477920
vooral de eerste ziet er al veel beter uit, dus duidelijke vooruitgang
pi_44479042
Tja, het is gewoon precies hetzelfde maar idd wat korter. Persoonlijk vind ik het niet mooi, sorry. Het blijft bovenop veel te vol en opzij kun je het zo nooit laten bijgroeien omdat het al heel snel weer uit verhouding is. Toch niet naar een andere kapper geweest ben ik bang
pi_44479066
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:13 schreef Samson het volgende:
Tja, het is gewoon precies hetzelfde maar idd wat korter. Persoonlijk vind ik het niet mooi, sorry
Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.
pi_44479079
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:14 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.
OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"
  zaterdag 16 december 2006 @ 16:05:21 #13
20023 Retro
studio bruxelles
pi_44483962
Teruvindpost.
pi_44484001
ik heb al langer haar
feest
pi_44486541
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 12:15 schreef Samson het volgende:

[..]

OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"
Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht lang

Je zegt het zelf al, die zijkanten komen gauw genoeg bij. Maar wat vind jij dan een goede groeibasis?

Ik heb overigens wel een beetje het idee dat het er in de spiegel (en dus irl, maar da's voor mij een beetje lastig te zien) anders/beter/minder belazerd uit ziet dan op de foto's.
pi_44488057
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef mazdarossa het volgende:

[..]

Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht lang

Je zegt het zelf al, die zijkanten komen gauw genoeg bij. Maar wat vind jij dan een goede groeibasis?

Ik heb overigens wel een beetje het idee dat het er in de spiegel (en dus irl, maar da's voor mij een beetje lastig te zien) anders/beter/minder belazerd uit ziet dan op de foto's.
Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.
BlaBlaBla
pi_44489628
Gister naar kapper geweest, oa dode puntjes eraf laten knippen

Ziet er nu ongeveer zo lang uit..

[ Bericht 34% gewijzigd door Doagere op 16-12-2006 20:46:15 ]
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:09:40 #18
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_44490000
Mn wenkbrauwen beginnen te verdwijnen
Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
  zaterdag 16 december 2006 @ 20:12:17 #19
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_44490093
Kheb net een vet ouwe film met Helen Hunt gekeken en Doagere toont wel overeenkomst.

Het telt trouwens niet als je hier komt showen met lange haren als meisje, het is algemeen geaccepteerd om dan lang haar te hebben en dus ook geen kunst om het zo lang te hebben. In principe natuurlijk wel OT
pi_44491138
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef Domai het volgende:
Kheb net een vet ouwe film met Helen Hunt gekeken en Doagere toont wel overeenkomst.

Het telt trouwens niet als je hier komt showen met lange haren als meisje, het is algemeen geaccepteerd om dan lang haar te hebben en dus ook geen kunst om het zo lang te hebben. In principe natuurlijk wel OT
Haha, ik begon ooit zo:

Helen Hunt speelt de vrouw van Chuck in de film Cast Away (2000). Daar heb ik miesschien wel wat van weg ja.
pi_44492943
Ongelofelijk dat je dan het doorzettingsvermogen hebt gehad om tot de lengte die je nu hebt te laten groeien. Ik bedoel, meisjes die als meisje geboren worden (zal ik maar zeggen) hebben het voordeel dat ze gewoon vanaf jonge leeftijd al lange haren hebben, dus zij hoeven niet bewust door die groei periode heen te gaan. En de meeste jongens in dit topic kunnen makkelijk opgeven en weer voor een kort kapsel gaan.

Ik sta weer in tweestrijd om het er weer allemaal af te halen....
pi_44493366
Achja, ik moest lang haar hebben. En meestal als ik ergens voor ga dan ga ik er ook helemaal voor.

In het begin 1x in het halfjaar naar de kapper voor dode puntjes, en dan gewoon doorzetten. Alhoewel ik ook een hele lastige periode heb gehad, dan heb je een lengte waar je niets mee kunt dat is het vervelendste.
pi_44493806
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef Soldier2000 het volgende:

[..]

Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.
Helemaal mee eens, neem ons advies nu een keer ter harte. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Face it, is het nou precies wat je zelf mooi vind? Neem de stap om ns een andere kapper te bezoeken. Laat er gewoon een goed model in knippen, al dan niet een stuk korter, dan kun je daarvanuit verder werken. Tja, en over die foto's en real life, je kan foto's op zoveel manieren maken dat het er idd anders uit kan zien dan wat je normaal in je spiegel ziet. Is niet zo vreemd hoor
pi_44498898
Mijn haar wordt ook langer en langer, binnenkort maar eens kijken of ik er wat leuks van kan maken. Ik kam het tegenwoordig uit luiheid gewoon achterover met gel maar iets meer creativiteit moet mogelijk zijn. Weet iemand iets leuk wat weinig tijd kost? Ik heb vrij stijl haar maar er zit ook een bepaalde slag in, in een soort S-vorm, dus een volledig stijl kapsel zit er helaas niet in.
pi_44500874
^
?
  zondag 17 december 2006 @ 22:11:51 #26
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_44522008
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef Doagere het volgende:

[..]

Haha, ik begon ooit zo:

[afbeelding]

Helen Hunt speelt de vrouw van Chuck in de film Cast Away (2000). Daar heb ik miesschien wel wat van weg ja.
Ik zit net een kwartier te kijken en kom er nu al achter welke jij bent

Ik denk al: Zo! Die kan beter gaan posten in een Dieettopic om mensen aan te moedigen als goed voorbeeld
pi_44522156
quote:
Op zaterdag 16 december 2006 19:57 schreef Doagere het volgende:
Gister naar kapper geweest, oa dode puntjes eraf laten knippen

Ziet er nu ongeveer zo lang uit..

[afbeelding]

[afbeelding]
Laat je wenkbrauwen eens wat epileren misschien, het ziet er zo streng uit! Niet dat hier iets mee te maken heeft, maar oke .
  maandag 18 december 2006 @ 17:50:52 #28
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_44544225
quote:
Op zondag 17 december 2006 09:39 schreef Viper88 het volgende:
^
[afbeelding]?
Dit is héél stijl haar Ik denk niet dat Steijn dit voor ogen heeft
Fear and Loathing in Clarksville.
pi_44544825
quote:
Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef Coldplaya het volgende:

[..]

Dit is héél stijl haar Ik denk niet dat Steijn dit voor ogen heeft
Hmm, bij nader inzien heb je idd gelijk.

Grappig trouwens dat ik nu pas begin te merken wat het inhoudt om langer haar te hebben, en ik kan je vertellen, ik ben er nog lang niet. Eerst denk je dat als je je korte kapsel een paar maandjes laat groeien het vanzelf wel een lang kapsel wordt, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn Ik ben nu al 9 maanden op gang, en pas nu wordt het echt wat langer. Nog steeds is het van achteren nog lang niet waar het moet zijn. Nog steeds dat onvermijdelijke matje, ipv langere haren die van boven eroverheen vallen. Nog steeds vallen de zijkanten niet lekker naar achteren, daar moet het nog iets langer voor zijn. Al met al heb ik nog even te gaan, en wordt het wachten steeds moeilijker
pi_44545137
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Hmm, bij nader inzien heb je idd gelijk.

Grappig trouwens dat ik nu pas begin te merken wat het inhoudt om langer haar te hebben, en ik kan je vertellen, ik ben er nog lang niet. Eerst denk je dat als je je korte kapsel een paar maandjes laat groeien het vanzelf wel een lang kapsel wordt, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn Ik ben nu al 9 maanden op gang, en pas nu wordt het echt wat langer. Nog steeds is het van achteren nog lang niet waar het moet zijn. Nog steeds dat onvermijdelijke matje, ipv langere haren die van boven eroverheen vallen. Nog steeds vallen de zijkanten niet lekker naar achteren, daar moet het nog iets langer voor zijn. Al met al heb ik nog even te gaan, en wordt het wachten steeds moeilijker
HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF!

sorry
pi_44549486
quote:
Op maandag 18 december 2006 18:20 schreef -Dries- het volgende:

[..]

HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF!

sorry

De grap is dat ik het misschien nog doe ook. Maar ach, dat heb ik hiervoor ook al 2834 keer gezegd...

maandag 18 december 2006 @ 20:30:41 #32
150059 XXR
Proud 2 B FOUT ! !
pi_44550031
quote:
[b] Ik ben nu al 9 maanden op gang, en pas nu wordt het echt wat langer. Nog steeds is het van achteren nog lang niet waar het moet zijn. Nog steeds dat onvermijdelijke matje, ipv langere haren die van boven eroverheen vallen. Nog steeds vallen de zijkanten niet lekker naar achteren, daar moet het nog iets langer voor zijn. Al met al heb ik nog even te gaan, en wordt het wachten steeds moeilijker
Foto? Als ik dit visualiseer, zit het prima...
You'll never get a second chance to make a first impression !
  maandag 18 december 2006 @ 20:35:28 #33
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44550206
edit: ik lees verkeerd

tvp dan maar
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  maandag 18 december 2006 @ 20:39:23 #34
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44550347
quote:
Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]

De eerste twee zijn van voor het kammen, de derde van erna.
niet meer kammen dus
  maandag 18 december 2006 @ 20:41:50 #35
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44550460
ik groei alweer ruim een jaar nu trouwens
pi_44561712
ik heb vrij lang haar, ongeveer zoiets als op eerste foto. Maar ik vind het vervelend (het is wel mooi maar irritant) wil het eigenlijk een keer gemillimeterd maar durf niet echt
0023
pi_44572908
quote:
Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef XXR het volgende:

[..]

Foto? Als ik dit visualiseer, zit het prima...
Hehe, volgens mij lees je fout De achterkant is dus nog niet lang genoeg, waardoor ik een matje heb, en de zijkanten vallen juist níet goed naar achteren. Maar foto gaat niet lukken, heb hier geen camera liggen..
pi_44588932
woei, dat dit topic nog loopt... Ben inmiddels terug van haar tot bijna op de schouders naar 3mm
pi_44590069
quote:
Op woensdag 20 december 2006 05:08 schreef dewitteparel het volgende:
woei, dat dit topic nog loopt... Ben inmiddels terug van haar tot bijna op de schouders naar 3mm
duude, hoe snel groeit jou haar echt Want ik herriner me geloof ik dat je het ook eens allemaal eraf had gehaald zo rond april ofzo?
pi_44622630
quote:
Op woensdag 20 december 2006 09:14 schreef Viper88 het volgende:

[..]

duude, hoe snel groeit jou haar echt Want ik herriner me geloof ik dat je het ook eens allemaal eraf had gehaald zo rond april ofzo?
ik heb het vorige jaar rond deze tijd kort gedaan, daarna niet weer lang gehad. In juli ben ik vervolgens kaalgeschoren en dat kapsel heb ik nog steeds (6mm), heb dus geen turbohaar
  donderdag 21 december 2006 @ 17:47:33 #41
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_44633670
dit is volgens mij al 100x hier langs gekomen, maar ik kan geen goede gel meer vinden.
dat wax en shaper dat is veels te zwaar en dik voor mijn haar.. het gaat dan ook helemaal bol staan omdat mijn haar slagen heeft.

ongeveer 1 maand terug had ik dit haar:

heb het nu bij laten knippen en ziet er al een stuk verzorgder uit De krullen zijn daar ook veel overdrever dan ik eigenlijk heb. (vraag mij niet hoe)
wat is nou het beste er in te stoppen? Dat nivea cream spul klinkt wel goed, maar wat doet het nou met je?
niets
pi_44634697
Hrm, kun je dat zwarte blok even weg halen, ik zie je haar niet zo goed erdoor.

pi_44655236
Ik ben nu ook me haar langer aan het laten worden, ik heb nog niet echt een eind doel, maar ik wil eigenlijk gewoon kijken hoe het is als het langer wordt.
Het is nu ongeveer zo.

Normaal doe ik mijn haar niet zo maar het zit zo omdat ik vandaag niet naar school moet .

Ik zal mischien later nog wel een ander foto plaatsen waar het normaal zit.
I noticed you noticing me, so I just want to put you on notice that I noticed you too.
pi_44656185
woh Wat een supermat Van voren zie je het niet zo erg, maar damn.... van achteren Ik zou dat echt even laten bijwerken. Voor de rest zou lang haar je denk ik wel staan, heb je wel het hoofd voor.
pi_44660378
Sinds juni niet meer naar de kapper geweest .
pi_44660669
Vandaag die Hair Shaper van Fudge gekocht, damn wat ruikt dat lekker!
pi_44661033
Een ferme mat! De kortste dag is geloof ik alweer geweest, misschien eens tijd om de mat wat in te korten?
pi_44802736
Iedereen plots aan de tondeuze?
pi_44803652
Morgen naar de kapper, denkt dat ik er een flink stuk af laat halen..

Voor komt het nu over mn neus, en de zijkanten (valt ruim over mn oren) en achterkant zijn ook behoorlijk lang aan het worden..

ff foto's uit vorige deel gehaald.. Dit is hoe ik het nu ongeveer heb, alleen heb ik het voor meer schuin over mn voorhoofd zegmaar, en achter is het korter..

Wil meer iets richting dit model, alleen dan ook weer de achterkant een stuk korter:

Begin dat langere haar echt zat te worden.. Af en toe heb ik de neiging om er gewoon álles af te halen
  vrijdag 29 december 2006 @ 00:23:24 #50
120392 Coldplaya
Speed of sound
pi_44813307
quote:
Op vrijdag 22 december 2006 12:44 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik ben nu ook me haar langer aan het laten worden, ik heb nog niet echt een eind doel, maar ik wil eigenlijk gewoon kijken hoe het is als het langer wordt.
Het is nu ongeveer zo.
[afbeelding] [afbeelding]

Normaal doe ik mijn haar niet zo maar het zit zo omdat ik vandaag niet naar school moet .

Ik zal mischien later nog wel een ander foto plaatsen waar het normaal zit.
Een beetje een Patrick Bateman/jaren '80 yuppen-idee. Maar het heeft zijn charmes.
Fear and Loathing in Clarksville.
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:18:53 #51
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_44829049
Jeuh eindelijk eens naar de kapper gegaan
En ook een kwartier voor lul gezeten omdat ze het gelijk heel "hip" in model moesten doen
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  vrijdag 29 december 2006 @ 16:41:31 #52
20023 Retro
studio bruxelles
pi_44829753
Foto's? Bespreekt wat makkelijker
  vrijdag 29 december 2006 @ 18:38:59 #53
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_44833458
quote:
Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef JAY-T het volgende:
Morgen naar de kapper, denkt dat ik er een flink stuk af laat halen..

Voor komt het nu over mn neus, en de zijkanten (valt ruim over mn oren) en achterkant zijn ook behoorlijk lang aan het worden..

ff foto's uit vorige deel gehaald.. Dit is hoe ik het nu ongeveer heb, alleen heb ik het voor meer schuin over mn voorhoofd zegmaar, en achter is het korter..

Wil meer iets richting dit model, alleen dan ook weer de achterkant een stuk korter:

[afbeelding]

Begin dat langere haar echt zat te worden.. Af en toe heb ik de neiging om er gewoon álles af te halen
HOE krijg je het zo!?!?!
Ik ben naar de kapper geweest, had ook foto's bij me, maar die heeft een ravage aangericht model was er totaal uit, alles was weg Hij heeft er 10 cm afgeknipt en nu is 't weer een beetje terug aan het groeien. Maar ik denk er serieus over na om 't wat korter te doen, ik weet 't nog niet. Ik ben een beetje huiverig voor die kappers hier, helemaal omdat ze natuurlijk alleen Spaans praten wat ik nog niet zo perfect doen.

Zoals op die foto wilde ik 't namelijk ook al een hele tijd terug...
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_44839610
Hoe? Heel makkelijk.. Mn haar valt bijna vanzelf in dat model Hoef er 's ochtends eigenlijk ook niet meer aan te doen, dan het een beetje in model te brengen.. En ik heb een kapper die luisterd (een van de weinige zo te lezen )

Vandaag kwam dus ook de kapper, maar heb het maar niet in dat andere model laten knippen.. Enkel wat bijgepunt en uitgedunt dus

Maar af en toe vind ik dat langere haar ook zwaar irritant. Vooral met dit weer.. Als het hard waait staat het alle kanten op, en als het regent zakt de hele boel in enzo.. Moet nog steeds is opzoek gaan naar een goede wax oid Gebruik nu vaak lak om het in model te houden, maar dat vind ik ook niet ideaal..

[ Bericht 11% gewijzigd door JAY-T op 29-12-2006 21:41:35 ]
pi_44849983
hehe, herkenbaar over het waaien en regenen. Ik heb nu best wel vaak een muts op, en wacht gewoon op de zomer voor ik weer echt moeite in mijn haar steek met gel/wax.
pi_44863516
Ik laat mijn haar weer eens langer groeien en heb nu dus een andere gel nodig om dit beter in model te houden. Ik wil ongeveer het zelfde model als Winston Gerschtanowitz (zie foto).
De bedoeling is dat de gel gewoon lekker non-chalant het haar in model blijft houden en dus geen vaste massa is. Maar de gel moet wel weer stevig genoeg zijn zodat het de gehele dag hetzelfde model blijft.
pi_44864493
quote:
Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef Phraze het volgende:
Ik laat mijn haar weer eens langer groeien en heb nu dus een andere gel nodig om dit beter in model te houden. Ik wil ongeveer het zelfde model als Winston Gerschtanowitz (zie foto).
De bedoeling is dat de gel gewoon lekker non-chalant het haar in model blijft houden en dus geen vaste massa is. Maar de gel moet wel weer stevig genoeg zijn zodat het de gehele dag hetzelfde model blijft.
[afbeelding]
Ik ben bang dat ze die gel nog moeten uitvinden
  zaterdag 30 december 2006 @ 19:29:41 #58
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44866164
Fudge hair shaper
pi_44871990
hehe, volgens mij is het standaard antwoord op elke vraag in dit topic fudge shaper
  zaterdag 30 december 2006 @ 23:55:37 #60
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_44875884
Probeer het eens zou ik zeggen
  zondag 31 december 2006 @ 05:29:24 #61
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_44882197
Ik zit in de zomer

Ik probeer nu zoals een huisgenoot het noemt die het ook heeft een "pelo Playmobiel" te laten groeien, maar nu is mijn haar weer te lang. Beetje typisch Chileens. Ik heb 't ook dat 't ongeveer zo in model valt alleen heb ik 't niet zo lang en blijft het nooit zitten zoals ik wil.

Het probleem is dat mijn spaans niet zo spectaculair goed is dat ik een kapper aan het verstand kan brengen wat ik wil, misschien dat ik de foto morgen maar 's op mijn mobiel zet en naar de kapper ga Zo vlak voor nieuwjaar misschien wel leuk
Maakt bruin haar veel verschil denk 't niet toch?
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
  zondag 31 december 2006 @ 17:13:45 #62
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_44895787
Ha! Dit is ook een topic voor mij.

Ik ben bezig met langgroeipoging 4. Ik heb het eerder nooit volgehouden, omdat ik niet wist wat ik met die tussenlengte aanmoest en toen ging iedere keer weer de schaar erin. Maar nu houd ik vol, want ik heb nu 2 toffe gels gevonden waarmee je de tussenlengte kunt doorkomen: Studio Remix van L'Oreal Paris en Wella New Wave Touchable Texture (die van de reclame). Daarmee oogt het in ieder geval lekker droog en het geeft een wat wildere look.

Waarschijnlijk ga ik proberen om in de buurt te komen van dit:

Ik heb een lang gezicht en ik wil het met zo'n kapsel wat vierkanter laten ogen. Ik heb een klein beetje slag, het krult op rond de oren en in de nek, maar het is nogal slap eigenlijk. Ik denk ook niet dat ik de deur uit kan zonder er iets in gesmeerd te hebben om wat volume te kweken. Maar tot nu toe gaat het goed. Het is wel wennen.

Heeeel veel voorbeeldjes zijn hier te vinden:
http://www.pettyshaarmode.nl/?page=pages/modellenboek/list&ges=m&mn=6
pi_44897955
Zucht ik ben nu al bezig van April 2006, en ik durft het nog niet eens halflang te noemen, maarja ik kom dan ook van bijna kaal
pi_44909942
quote:
Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef Sh0g het volgende:

Heeeel veel voorbeeldjes zijn hier te vinden:
http://www.pettyshaarmode.nl/?page=pages/modellenboek/list&ges=m&mn=6
Hm, zit nou niet echt iets tussen waarvan ik denk, ja, zo zou ik het willen dragen
Hoe dan ook, succes met groeien, laat je updates hier weten
quote:
Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef Emu het volgende:
Zucht ik ben nu al bezig van April 2006, en ik durft het nog niet eens halflang te noemen, maarja ik kom dan ook van bijna kaal
Haha, gewoon doorgaan. Ik ben ook vanaf begin april bezig, had toen al wel een kort kapsel, de haren voor waren iets van 3 cm. En ik voorzie dat het hier ook nog wel een tijdje gaat duren. Vooral de achterkant moet gewoon echt lang ingroeien. Het is nu nog een uitgegroeid kort kapsel, met matje. Dat duurt denk ik echt een jaar ofzo voordat het echt langer is, dus komende april zou dat er veel beter uit moeten zien. Keep it up
pi_44910233
Ik hoop dat het in 2007 voor het merendeel hier gaat lukken. Het goede voornemen is dus om echt door te zetten denk ik
pi_44939819
quote:
Op maandag 1 januari 2007 10:54 schreef Samson het volgende:
Ik hoop dat het in 2007 voor het merendeel hier gaat lukken. Het goede voornemen is dus om echt door te zetten denk ik
De vraag is of dat gaat lukken... Het probleem bij mij is, toen ik kort haar had, zag ik altijd langere kapsels die ik tof vond, vandaar dat ik begon te groeien. Maar nu dat het langer is, en ik nog wel een tijdje te gaan heb voordat het de gewenste lengte is, zie ik opeens weer allemaal korte kapsel die ik tof vind.... Het blijft lastig.

Maar ja, om de motivatie wat aan te sterken probeer ik nu even wat leven in dit topic te gooien. Vertel daarom waarom je bent gaan groeien, hoe lang al, wat je doel is, misschien een plaatje van hoe je het wil, groeiervaringen, etc. Ik zal beginnen

Ik wil al iets van 3 jaar lang haar, maar heb eerst iets van 3 tevergeefse pogingen moeten ondernemen Ik heb altijd al lang haar erg tof gevonden. Iedereen liep op school met zn stekeltjeshoofd, en ik wilde lang haar hebben. Vooral die gast in Once Upon A Time In Mexico vond ik echt stoer haar hebben, dat wilde ik dus ook

De laatste poging, waar ik nu nog mee bezig ben, begon ik begin april, dus ben al weer iets van 9 maandjes bezig. In die tussentijd veranderde mijn doel niet echt, gewoon zoals het bovenstaande plaatje, Totti, Daniel de Ridder, dat idee.

Ik heb in de laatste maanden gemerkt dat als je denkt dat je ergens begint te komen, je nergens in de buurt van lang haar zit En het is zoooo makkelijk om het allemaal er weer af te halen

Vertel eens wat over jou haargroei avonturen
pi_44954544
OK Viper, daar gaan we dan. Ik probeer dus ook al jaren aan het langere haar te geraken. Reden is dat ik vroeger mn haar wel iets langer had en dat eigenlijk beter staat bij mij dan kort. Dat hoor ik ook geregeld van anderen, dus als ze zien dat t weer begint te groeien krijg ik ook al goeie reacties.

Maar..... het feit is dat ik nogal veel sport, bijna elke dag dus ivm het sporten is korter haar een stuk makkelijker. Steeds douchen, weer nat haar, etc. Dus er komt steeds een moment dat ik het zat ben en het er dus toch weer afgaat. Toch heb ik dan elke keer weer spijt en begint het weer van voren af aan.

Echter is een van mn goede voornemens om meer door te zetten met de dingen die ik wil bereiken. (ook in de sport) en het uiteindelijk toch langer te krijgen. Sporten kan tenslotte ook met een petje of gewoon met sterke gel je haar naar achter dus eigenlijk is het geen excuus.

Ik ga er dus van uit dat 2007 het jaar wordt waarin het me lukt
pi_44990091
Zaterdag maar weer eens naar de kapper, ik ga dan zoiets doen: (2e van links)

Het is niet heel veel anders dan wat ik nu heb.

3e van links ben ik, daar zat mn haar nogal kut door de wind maarja.
pi_45004215
uhm... das toch niet echt langer haar? Naja, langer dan stekeltjes, dat wel. Maar dat kapsel van de arctic monkeys is wel vet. Is bij hem de (voor ons) linkerkant nou korter dan de rechterkant?
pi_45006173
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef Viper88 het volgende:
uhm... das toch niet echt langer haar? Naja, langer dan stekeltjes, dat wel. Maar dat kapsel van de arctic monkeys is wel vet. Is bij hem de (voor ons) linkerkant nou korter dan de rechterkant?
Nee, gewoon opzij gekamd (gestreken) denk ik.
pi_45008901
Dries, vertel jij eens wat over je haargroei avonturen, Samson en ik zijn je al voor gegaan
pi_45013462
Omg, haar groei avonturen Oke,

Ik wou langer haar, en groei nu 3 maanden ofzo. Nog nooit echte tegenslagen zoals jullie gehad ofzo eigenlijk. Ik denk dat ik over 1,5 maand mijn doel wel bereikt heb.

Klaar Sorry, maar ik heb niet echt een spannend verhaal

[ Bericht 16% gewijzigd door -Dries- op 04-01-2007 19:24:51 ]
  donderdag 4 januari 2007 @ 19:58:09 #73
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45015851
in 4,5 maand al op je doel? das snel

Ik ben nu anderhalf jaar al bezig maar moet nu wel maar es naar de kapper
pi_45015887
damn, 1,5 jaar al. Hoe lang wil je het dan? Wat is je doel?
pi_45015916
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef ArendBarend het volgende:
in 4,5 maand al op je doel? das snel

Ik ben nu anderhalf jaar al bezig maar moet nu wel maar es naar de kapper
Mijn haar groeit hard En volgens mij is mijn doel een stuk korter dan wat jullie willen.
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:02:42 #76
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45015993
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 19:59 schreef Viper88 het volgende:
damn, 1,5 jaar al. Hoe lang wil je het dan? Wat is je doel?
Naja, had het september 2005 gemillimeterd, en ook nog wel paar keer naar de kapper geweest natuurlijk

Maar het is nu wel ongeveer de goede lengte eens zien of ik een plaatje van mijn coupe( )kan vinden
  donderdag 4 januari 2007 @ 20:25:11 #77
104367 Thrackan
new and improved
pi_45016877
ik groei de meuk eigenlijk door zolang ik te lui ben om het eraf te halen, met een beanie erbovenop ziet het er ook nog wel redelijk uit

binnenkort maar een keer de matvorming op laten ruimen en kijken wat er uit komt, dan zie ik wel weer verder, kortste haren komen tot mijn neus
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 12:24:57 #78
20023 Retro
studio bruxelles
pi_45035078
Zojuist mijn mat laten verwijderen, en de rest een beetje laten bijsnijden. Ik moet zeggen, het is écht een hele verbetering tov mijn uitgegroeide kapsel. Nu kan ik met een gerust hart weer een tijdje doorgroeien.
pi_45035419
^
Heb ik ook gemerkt. Hoewel ik in eerste instantie bang was op naar de kapper te gaan, viel het me erg mee, en was het eigenlijk zo'n verbetering dan doorgroeien makkelijker werd.
pi_45035588
quote:
Op donderdag 4 januari 2007 15:10 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Nee, gewoon opzij gekamd (gestreken) denk ik.
links is wel korter dan rechts.
pi_45037746
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:39 schreef riX- het volgende:

[..]

links is wel korter dan rechts.
Zo ziet het er idd uit. Ga jij dat ook zo laten doen? Want ik vind het wel leuker staan dan als alles één lengte is.
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:43:10 #82
104367 Thrackan
new and improved
pi_45037864
is echt een typische britse stijl, dat asymmetrische
op zich heeft het wel wat, maar het is niet iets waar ik zelf blij mee zou zijn...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 13:53:54 #83
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45038228
Dan kun je ook gelijk totaal niets anders meer met je haar, he...
  vrijdag 5 januari 2007 @ 14:05:04 #84
104367 Thrackan
new and improved
pi_45038595
ook dat natuurlijk
ach, ik laat het net zo lang groeien tot ik weet wat ik ermee wil
pi_45041837
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef ArendBarend het volgende:
Dan kun je ook gelijk totaal niets anders meer met je haar, he...
Tegen de tijd dat je uitgekeken bent op dat kapsel is het toch weer tijd om naar de kapper te gaan, en kan je het dan gewoon weer recht laten knippen
pi_45045443
mijn haar is nu lang, maar ik heb geen id wat ik er nu mee moet
pi_45047073
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
zelfde
  zaterdag 6 januari 2007 @ 01:58:12 #88
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45064202
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
Gewoon alle kanten op laten waaien. Dat lijkt mij nou cool. Zo'n kapsel dat gewoon altijd wel weer op z'n plaats valt, of niet, maar dat het dan toch wel tof zit. Lekker makkelijk ook.
pi_45067022
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 01:58 schreef Sh0g het volgende:

[..]

Gewoon alle kanten op laten waaien. Dat lijkt mij nou cool. Zo'n kapsel dat gewoon altijd wel weer op z'n plaats valt, of niet, maar dat het dan toch wel tof zit. Lekker makkelijk ook.
Hehe, droom maar lekker verder. Ik kan je wel vertellen dat dat niet werkt als je wat langer haar hebt. Het waait voor je ogen, gaat helemaal bol staan, en doet alles wat je niet wilt.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 11:53:49 #90
162594 dikkekaas
crazy legoracer
pi_45068858
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 08:36 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Hehe, droom maar lekker verder. Ik kan je wel vertellen dat dat niet werkt als je wat langer haar hebt. Het waait voor je ogen, gaat helemaal bol staan, en doet alles wat je niet wilt.
idd bah wat haat ik wind. helemaal mn haar goed gedaan, waait t veel te hard, heb ik opeens een mislukte out of bed look
pi_45068995
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 15:38 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Tegen de tijd dat je uitgekeken bent op dat kapsel is het toch weer tijd om naar de kapper te gaan, en kan je het dan gewoon weer recht laten knippen
Precies je haar is toch lang genoeg dus kan je er alles mee laten doen door de kapper wat je wil.
  zaterdag 6 januari 2007 @ 12:05:11 #92
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45069054
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 12:24 schreef Retro het volgende:
Zojuist mijn mat laten verwijderen, en de rest een beetje laten bijsnijden. Ik moet zeggen, het is écht een hele verbetering tov mijn uitgegroeide kapsel. Nu kan ik met een gerust hart weer een tijdje doorgroeien.
misschien binnenkort maar even langs de kapper, had in Mei '06 alles eraf gehaald en nu zit ik met een mat in mijn nek. Doelstelling..? Even een tijdje met lang haar zitten en daarna weer eraf
pi_45071216
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 11:53 schreef dikkekaas het volgende:

[..]

idd bah wat haat ik wind. helemaal mn haar goed gedaan, waait t veel te hard, heb ik opeens een mislukte out of bed look
Hehe...

Als je eigenlijk alles op een rijtje zet, snap ik niet waarom ik nog steeds aan het groeien ben, ik bedoel..

voordelen: ----> ziet er (uiteindelijk!) tof uit (na verscheidene hopeloze tussenfases te hebben moeten doorstaan)
nadelen: -----> - Duurt lang voordat het gewenste lengte is
- Tussenfases zijn rampzalig
- Moet wel in de weer gaan met gel/wax/shaper, anders wordt het niks
- Haar waait alle kanten op in de wind
- Regen is nog erger
- Droogt belachelijk lang na douchen
- Zit steeds in je ogen
- Is s'zomers warm

Hmmm....
pi_45071310
Ik zou eigenlijk niet meer echt terug willen naar kort haar hoor.. dit is echt zo chill maar ik moet gewoon ff een goed model in mn haar aanleggen, want zo zie ik er echt niet uit
pi_45073155
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zou eigenlijk niet meer echt terug willen naar kort haar hoor.. dit is echt zo chill maar ik moet gewoon ff een goed model in mn haar aanleggen, want zo zie ik er echt niet uit
hm, nou voor mij begint de tondeuze weer aantrekkelijk te worden....
pi_45078877
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 14:33 schreef Viper88 het volgende:

[..]

hm, nou voor mij begint de tondeuze weer aantrekkelijk te worden....
Dat is bij jou om de minuut zo
pi_45078910
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:14 schreef -Dries- het volgende:

[..]

Dat is bij jou om de minuut zo
ik weet
pi_45079224
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeit Ik weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
pi_45079397
ja, maar jij bent ook in 1,5 maand klaar, dan zou zelfs ik het nog kunnen volhouden. Ik moet nog wel even...
  zaterdag 6 januari 2007 @ 19:36:27 #100
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45084123
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeit Ik weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
Tussenfase is ook een koud kunstje met het juiste goedje dat je erin smeert. Heb het paar posts boven neergezet.
pi_45084230
Kort haar is toch veel mooier
Care For Each Other
pi_45084553
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef GriekSeDaMe het volgende:
Dank voor deze bijdrage
pi_45086370
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:39 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Zo ziet het er idd uit. Ga jij dat ook zo laten doen? Want ik vind het wel leuker staan dan als alles één lengte is.
Ja, ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en het is inderdaad assymetrisch, maar dat was het ook al. Ik heb een hele tijd 'gezocht' naar het juiste kapsel, maar dit is em volgensmij
pi_45086759
quote:
ik heb dat toch ook gedaan.. ik ben ruim een jaar bezig geweest om haar van enige lengte te krijgen, the horror op sommige momenten..
pi_45102389
moet....vol.....hou....den....
  zondag 7 januari 2007 @ 10:39:34 #106
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45102462
gelukkig kan je nu nog een muts (of een pet, capuchon) dragen als je even geen zin hebt om je haar te doen. (En daar maak ik nu handig gebruik van)
pi_45113566
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:39 schreef SHOOOTO het volgende:
gelukkig kan je nu nog een muts (of een pet, capuchon) dragen als je even geen zin hebt om je haar te doen. (En daar maak ik nu handig gebruik van)
Ja, das wel handig he En dat kan ook nog wel een maandje of 2/3
  zondag 7 januari 2007 @ 18:40:49 #108
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45116116
Wat vinden jullie eigenlijk van kerels met langer haar die hun haar in een staart dragen.
Persoonlijk vind ik het echt niet tof staan. Heb je lang haar, ga je het een beetje strak naar achter dragen met een elastiekje. Nee, niks voor mij.

Maar meestal hebben die gasten dan ook veel langer haar, langer dan ik het ooit zou willen. Ik vind tot een paar cm over mijn oren, boven mijn schouders, echt lang zat.
pi_45118425
Een volledige staart vind ik ook niet mooi, maar bv zo'n halve staart, dus alleen de boven en zijkanten, vind ik wel tof eruit zien, al is niet iedereen dat met me eens

maandag 8 januari 2007 @ 00:51:31 #110
95608 Speth
Rorschach
pi_45131552
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef GriekSeDaMe het volgende:
dat ligt aan je kop kort haar staat bij mij volslagen belachelijk
  maandag 8 januari 2007 @ 00:53:48 #111
95608 Speth
Rorschach
pi_45131624
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef Viper88 het volgende:
Een volledige staart vind ik ook niet mooi, maar bv zo'n halve staart, dus alleen de boven en zijkanten, vind ik wel tof eruit zien, al is niet iedereen dat met me eens

[afbeelding]
van dat voetballersgedoe met haarbanden en staarten vind ik ook geen gezicht eerlijk gezegd, staat zo ordinair
pi_45133408
Poging nummer 359, ben aardig onderweg al zeg ik 't zelf.

Foto is genomen na een regenachtige en winderige dag door Berlijn lopen zonder dat ik m'n eigen haarspul bij de hand had (kutvliegvelden met hun kutregeltjes!), dus ik was afhankelijk van een 100 ml-potje Hema-creamgel. Smerig spul.
suburban gangster flow
  maandag 8 januari 2007 @ 20:48:35 #113
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45156569
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Speth het volgende:

[..]

van dat voetballersgedoe met haarbanden en staarten vind ik ook geen gezicht eerlijk gezegd, staat zo ordinair
Vooral bij die Ronaldinho met zijn haarband, pure commercie
pi_45164818
Waarom is een haarband commercieel?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:02:57 #115
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_45166983
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Zou het misschien wat te maken kunnen hebben met het feit dat hij haar in zijn ogen zou kunnen krijgen?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 05:29:15 #116
95608 Speth
Rorschach
pi_45168538
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

euh nee dat bedoelde ik dan net weer niet
pi_45169334
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 05:29 schreef Speth het volgende:

[..]

euh nee dat bedoelde ik dan net weer niet
Nou het meeste wat die voetballers dragen is gewoon puur praktisch.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:51:05 #118
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45169636
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:02 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Zou het misschien wat te maken kunnen hebben met het feit dat hij haar in zijn ogen zou kunnen krijgen?
Daar had ik voor de CL finale geen last van geen last. Hij heeft zijn haar toch altijd in een staart?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:24:58 #119
104367 Thrackan
new and improved
pi_45170070
quote:
oh, ik loop al geruime tijd met een tussenkapsel rond, ik heb er echt schijt aan hoe het zit, daar ga ik wel aan denken als het lang genoeg is
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:56:59 #120
95608 Speth
Rorschach
pi_45177747
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Nou het meeste wat die voetballers dragen is gewoon puur praktisch.
dat zij het dragen begrijp ik ook wel maar ik vind het niet mooi ofzo, het staat een beetje italiaanse playboy achtig
pi_45199712
Ik heb ook lang haar en heb het vaak in een staartje. anderen vinden dat weer wel mooi. het bevalt me wel goed
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:29:40 #122
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45199748
whaha, ik had eerst wat langer haar zoals dit:

En nu 2 mm, echt veel vetter!
Vinden jullie dat niet irritant, dat lange haar overal?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_45199857
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef jacle7 het volgende:
Ik heb ook lang haar en heb het vaak in een staartje. anderen vinden dat weer wel mooi. het bevalt me wel goed
een staartje? wtf? Doe jij een ICT gerichte opleiding?
pi_45199862
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:29 schreef L-IS het volgende:
whaha, ik had eerst wat langer haar zoals dit:

[afbeelding]

En nu 2 mm, echt veel vetter!
Vinden jullie dat niet irritant, dat lange haar overal?
ik vind het geweldig, al dat haar dat lekker in je gezicht waait
pi_45203807
woh... hebben jullie wel eens op het long hair hyperboard ( ) gekeken? Echt krankzinnig wat je daar allemaal ziet. Mensen die hun haar vet serieus nemen, en allemaal haar tot hun reet willen hebben.

Een paar voorbeelden:

http://www.mlhh.org
pi_45204074
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Viper88 het volgende:
woh... hebben jullie wel eens op het long hair hyperboard ( ) gekeken? Echt krankzinnig wat je daar allemaal ziet. Mensen die hun haar vet serieus nemen, en allemaal haar tot hun reet willen hebben.

Een paar voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wat zijn die mensen lelijk allemaal zo'n jaren 70 bril
pi_45204141
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:01 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wat zijn die mensen lelijk allemaal zo'n jaren 70 bril
Los daarvan, wat bezielt je om je haar zo lang te laten groeien!? Hebben ze geen mensen in hun buurt die zeggen dat het er echt belachelijk uitziet?
pi_45208443
Bij de 1ste en 3de zou je zo denken dat het vrouwen zijn
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:04:27 #129
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_45208825
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef -Dries- het volgende:
Bij de 1ste en 3de zou je zo denken dat het vrouwen zijn
Niet dan?

pi_45210229
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:04 schreef Domai het volgende:

[..]

Niet dan?

Nou...
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:57:24 #131
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_45210582
Als je lang haar hebt, dan moet je het vooral stylen en niet los laten hangen. En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
Sorry ik kon ff niet zo snel pics vinden van niet-aziaten met lang haar (waarbij het goed stond).

Hier mss een beter voorbeeld:

(onverzorgd en lelijk)

(verzorgd en netjes)
Nu mogen jullie allemaal weer netjes je haar kort knippen
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
pi_45211533
@bioboy

Los van het feit of je het mooi vindt of niet, moet je toegeven dat deze kerel er links tof uitziet, terwijl hij er op de "verzorgd en netjes" kant (rechts) er als een sullige stumper uitziet. Ik heb liever dat ik er dan voor sommige wat onverzorgd uitzie, dan dat ik er als een watje bijloop.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:26:59 #133
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_45213418
idd bij deze jongen staat lang haar beter hoewel op de linker heeft die een baardje laaten staan en hij kijkt ook wat woester daarnaast heeft ie ook een kraagloze shirt aan en hij oogt btw ook wat ouder.

Op de rechterfoto zie je nog een deel van zijn kraag (polo shirt), zijn haar heeft die vooraan naar links gekamt soort van korte balkenende kapsel en dat en al ziet hij idd stumperiger uit. Hij had zijn haar op de rechterfoto omhoog moeten doen en niet naar achter/links moeten kammen.

Natuurlijk ook weer niet TE kort.
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
pi_45213697
hehe, ik begrijp je hoor. Nou ben ik eigenlijk wel erg benieuwd hoe jij je haar hebt
pi_45218229
Zo, meld me ook maar weer eens in dit topic. Heb 't afgelopen jaar beetje soort van Arctic Monkeys-coup gehad (zie foto onder); maar omdat ik er elke keer een hele zooi gel in moet flikkeren (en zo'n beetje m'n hele omgeving het er uit vindt zien als een berg hooi) vind ik het tijd voor iets nieuws.

M'n plan is om m'n haar nog een stukkie langer te laten groeien, en hopen dat 't dan zodanig valt dat 't automatisch goed zit; zonder wax en dergelijken er steeds in te hoeven doen. Beetje stereotype Amerikaanse-surfer-look zeg maar dus Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!

Tanx!

pi_45219235
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!
Wax is the way to go boy!
pi_45220296
of een shaper
pi_45220497
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Viper88 het volgende:

Een paar voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

OMG Tja als dit je voorbeelden zouden zijn zou ik direct stoppen met het hele groeiproces. Wat een uglies.... Niet bepaald reclame voor mooi langer haar. Gelukkig kan het ook op een hoop andere mooiere manieren
pi_45220938
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:42 schreef Samson het volgende:

[..]

OMG Tja als dit je voorbeelden zouden zijn zou ik direct stoppen met het hele groeiproces. Wat een uglies.... Niet bepaald reclame voor mooi langer haar. Gelukkig kan het ook op een hoop andere mooiere manieren
Idd, ik snap ook niet pcies wat ze proberen te bereiken. Zo lang mogelijk? Waar doe je het dan nog voor ?
pi_45220994
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef bioboystudent het volgende:
Als je lang haar hebt, dan moet je het vooral stylen en niet los laten hangen. En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
Sorry ik kon ff niet zo snel pics vinden van niet-aziaten met lang haar (waarbij het goed stond).
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier mss een beter voorbeeld:
[afbeelding]
(onverzorgd en lelijk)
[afbeelding]
(verzorgd en netjes)
Nu mogen jullie allemaal weer netjes je haar kort knippen
whatever ik heb ook een breed gezicht en een brede kaak maar kort haar staat bij mij gewoon absoluut niet en middellang haar juist goed. brad pitt ziet er op die 2e foto uit als een gaylord terwijl hij op de 1e juist wel cool is, hoewel natuurlijk niet modieus, maar het past verder prima bij z'n gezicht.

die chinees ziet er trouwens ook niet uit, veel te myspace-homofielerig met highlights. dan liever gewoon au naturel
pi_45223359
Damn! Nooit geweten dat het hele lang-haar-kweken-proces voor jongens net zo irritant is als voor meisjes! Ik vind wat langer haar bij de meeste jongens echt vet staan, maar het hangt idd een beetje van je gezicht af... Maar ik zou zeggen: hou vol! Ik heb als meisje misschien niet echt recht van spreken, maar toen ik van kort (kaaklengte) naar lang ging heb ik ook wel periodes gehad waarin het voor geen meter zat, maar nu is het mooi lang en ben ik er heel blij mee!
you look so fine
I want to break your heart
and give you mine
pi_45224227
Toch denk ik dat het voor meisjes makkelijker is dan voor jongens. Want zoals je zelf zegt, je begon met kaaklengte, en wilde gewoon steeds langer, maar dan heb je dus al vanaf het begin best wel een behoorlijke lengte. Terwijl je als jongen vaak begint met kort haar, en dan door een soort uitgegroeid kort kapsel moet.....rrrrr....

maar misschien heb ik het mis
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:50:37 #143
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45226015
Ik heb nu zo'n 2 jaar lang haar, bevalt me nog steeds uitstekend. Heb er misschien 2 maanden over moeten doen om het van stekeltjes -achtig (hoe verassend) naar een scheiding te laten groeien. Inmiddels heb ik al m'n haar over m'n voorhoofd, maar ben ik er nog steeds niet uit of ik het de huidige lengte wil (bijna voor m'n ogen), of net ietsje korter . Beide vind ik wel tof staan tbh

Zo zit het inmiddels (Klik op de foto voor een iets scherpere versie.). De wax die ik gebruik is Shaper van de Hema, bevalt me prima en heeft nog enigszins een normale prijs . Alleen tegen wind is het niet opgewassen natuurlijk .

Trouwens wel enorm vervelend, als ik er ook maar geen wax in doe, zit m'n haar echt als 1 grote pluizige bol
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45226835
Had zelf het probleem , dat het bij mij totaal oncontroleerbaar word . Dus je wilt het in bepaalde styl hebben , en het lukt dan gewoon niet .Waait het, zit het weer kut, dus toen knip .
pi_45227765
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Brembo het volgende:
Had zelf het probleem , dat het bij mij totaal oncontroleerbaar word . Dus je wilt het in bepaalde styl hebben , en het lukt dan gewoon niet .Waait het, zit het weer kut, dus toen knip .
Tja, zo'n enorme wind vraagt om drastische maatregelen, ik smeer er dan toch een erg stevige gel in en spray er nog ns gellac overheen, dan is het orkaanproof Normaal ben ik niet zo'n smeerder hoor, dan is het gewoon in model brengen en drogen
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:32:27 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45227776
quote:
De laatste dagen heb ik die neiging wel gehad ja met al die wind
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45232256
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De laatste dagen heb ik die neiging wel gehad ja met al die wind
Ja maar volgens mij is het echt afhankelijk van de gebruikte producten en haartype, zonde dat je niet kan testen . Zit je weer vast aan een kut potje wax, waar je niksmee kan .
pi_45236810
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb nu zo'n 2 jaar lang haar, bevalt me nog steeds uitstekend. Heb er misschien 2 maanden over moeten doen om het van stekeltjes -achtig (hoe verassend) naar een scheiding te laten groeien. Inmiddels heb ik al m'n haar over m'n voorhoofd, maar ben ik er nog steeds niet uit of ik het de huidige lengte wil (bijna voor m'n ogen), of net ietsje korter . Beide vind ik wel tof staan tbh

[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07023/hyvespic.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]

Zo zit het inmiddels (Klik op de foto voor een iets scherpere versie.). De wax die ik gebruik is Shaper van de Hema, bevalt me prima en heeft nog enigszins een normale prijs . Alleen tegen wind is het niet opgewassen natuurlijk .

Trouwens wel enorm vervelend, als ik er ook maar geen wax in doe, zit m'n haar echt als 1 grote pluizige bol
dat pluizige bolletje heb ik altijd zonder wax/gel.. ziet er niet uit man

En het haar boven mn voorhoofd groeit niet zo hard dus daar hangt nog niet in mn ogen alleen van de zijkant waait het soms in mn ogen, maar das niet zo erg
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:55:26 #149
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45237975
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef bioboystudent het volgende:
[..] En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
[..]
Nou, heb ik dan ff geluk. Ik heb een smal gezicht. En langwerpig.
Met langer haar probeer ik dan een vierkanter hoofd te krijgen.
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, zo'n enorme wind vraagt om drastische maatregelen, ik smeer er dan toch een erg stevige gel in en spray er nog ns gellac overheen, dan is het orkaanproof Normaal ben ik niet zo'n smeerder hoor, dan is het gewoon in model brengen en drogen
Ik maak het zo droog mogelijk met de handdoek, smeer er dan remix in van l'oreal of toucheable texture van wella (niet te veel bij beide) en dan ros ik er nog een keer met de handdoek door voor wat volume. Daarna gaat het over het voorhoofd en een beetje naar links, maar zonder een scheiding te maken en ik wil ook geen mushroom-achtig iets .
Daarna ga ik naar buiten en waait het alle kanten op, maar als ik op de plek van bestemming ben, dan is het 1, 2, 3 met de handen het weer de goede richting op leggen en klaar.

Volgens mij is lang haar dan ook niet handig als je buiten werkt en het graag in model hebt zitten, want dan blijf je bezig natuurlijk .
pi_45238572
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef LoggedIn het volgende:

En het haar boven mn voorhoofd groeit niet zo hard dus daar hangt nog niet in mn ogen
Ik stelde me jou haar altijd veel langer voor Maar ja, die haren voor lijken altijd minder snel te groeien dan de rest, maar ik kan ze nu in mijn mond stoppen
  zondag 14 januari 2007 @ 01:05:14 #151
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45332799
Hoi, ik laat het ook groeien, paar jaar geleden had ik het ook lang tot over de schouders maar door een dwaling liet ik alles er weer vanaf knippen..Dus heb ik besloten om het weer lang te laten groeien.
.Hoe lang duurt het eigenlijk om van 4 cm haar naar ongeveer 34 cm haar te gaan (=over de schouders)? Het is voor mij te lang geleden om nog te herinneren hoe snel het ging!

Ruwe schatting: 3/4 jaar?
Era Vulgaris
pi_45334273
quote:
Die wind is inderdaad echt fokking irritant. Vooral als je ook nog op de brommer zit (ja sorry).

Eigenlijk moet ik het maar eens in model laten knippen. Maarja wanneer heb ik zin .
pi_45335962
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Hoi, ik laat het ook groeien, paar jaar geleden had ik het ook lang tot over de schouders maar door een dwaling liet ik alles er weer vanaf knippen..Dus heb ik besloten om het weer lang te laten groeien.
.Hoe lang duurt het eigenlijk om van 4 cm haar naar ongeveer 34 cm haar te gaan (=over de schouders)? Het is voor mij te lang geleden om nog te herinneren hoe snel het ging!

Ruwe schatting: 3/4 jaar?
ongeveer een cm per maand he, you do the math
  zondag 14 januari 2007 @ 12:36:54 #154
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45339044
halve millimeter per dag groeit haar
  zondag 14 januari 2007 @ 12:49:33 #155
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45339389
Einde van het jaar is het pas echt goed op lengte bij mij.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_45340074
tvp. Mijn haar moet weer korter
  maandag 15 januari 2007 @ 10:52:12 #157
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45366493
helpt haargroeimiddel ook om t sneller te laten gaan? niet om inactieve wortels weer actief te maken, maar om actieve wortels te stimuleren?
Era Vulgaris
pi_45368475
^ ik denk dat geduld beter werkt

Ik heb trouwens weer een nieuwe spulletje nodig om erin te gooien. Heb nu een tijd lang wax gebruikt, maar begin het steeds viezer te vinden, je haar wordt er wel erg smerig van. Ik zoek iets dat een beetje het effect heeft van nat haar, maar dat niet echt vies/plakkerig/smerig wordt. Heeft iemand ervarin met wetlook gel? Zorgt dit er alleen voor dat het haar er nat uitziet, of valt het haar met wetlook gel ook op een manier waarop nat haar zou vallen? En dan bedoel ik vooral dat het zwaarder wordt en naar achteren blijft. Iemand ideeën of alternatieven?
pi_45368669
Ik heb wel eens die wetlook gel van lóreal gehad, maar daar werd je haar knetterhard van, niet om aan te raden dus. Ik gebruik nu trouwens de wax van Hema, bevalt prima.
  maandag 15 januari 2007 @ 13:15:50 #160
160346 Mavro
Black & Red
pi_45370347
Aan de heren die klagen dat hun haar een pluizige bol is zonder wax en dergelijke, gebruiken jullie ook conditioner? Want heel veel jongens die ik ken (ook met langer haar) gebruiken alleen shampoo, terwijl condiotioner er gewoon voor zorgt dat je haar een stuk soepeler en minder pluizig is.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  maandag 15 januari 2007 @ 13:22:55 #161
104367 Thrackan
new and improved
pi_45370508
Ik heb zelf de ervaring dat met een conditioner mijn haar 3 keer zo snel vet en daardoor slap wordt (dus dat is dan al na een halve dag). Maar ik heb sowieso slap en vet haar hoor, nooit pluizig *poef*
Binnenkort mijn haartjes eventjes op lengte laten knippen. Ben ik dan niet tevreden, dan gaat het weer kort. Of dat millimeterwerk wordt of een centimeter of 3-4-5 zien we dan wel weer.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:23:13 #162
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45384666
Mijn ervaring met conditioner is dat het niet echt werkt....ja, wel als je het 3 keer per dag gebruikt
Era Vulgaris
  maandag 15 januari 2007 @ 20:23:46 #163
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45384691
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef Viper88 het volgende:
@bioboy

[afbeelding]

Los van het feit of je het mooi vindt of niet, moet je toegeven dat deze kerel er links tof uitziet, terwijl hij er op de "verzorgd en netjes" kant (rechts) er als een sullige stumper uitziet. Ik heb liever dat ik er dan voor sommige wat onverzorgd uitzie, dan dat ik er als een watje bijloop.
idd helemaal mee eens, al vind ik lang haar bij hem niet echt mooi staan, maar kort haar is bij hem nog fouter!
Era Vulgaris
  maandag 15 januari 2007 @ 21:02:45 #164
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_45386270
mijn haar moet ook langer.. 30 cm of zo
veni vidi gebanned
pi_45397105
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:02 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
mijn haar moet ook langer.. 30 cm of zo
En welke lengte heb je nu?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:15:11 #166
95608 Speth
Rorschach
pi_45401787
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef Vassili_Z het volgende:
Mijn ervaring met conditioner is dat het niet echt werkt....ja, wel als je het 3 keer per dag gebruikt
welke gebruik je dan want bij mij werkt het juist wel hoewel niet altijd ten goede aangezien je er van dat glimhaar van krijgt en dat is lelijk als je blond haar hebt
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:06:08 #167
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45414398
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef Speth het volgende:

[..]

welke gebruik je dan want bij mij werkt het juist wel hoewel niet altijd ten goede aangezien je er van dat glimhaar van krijgt en dat is lelijk als je blond haar hebt
ik gebruikte die van L'oreal? weet niet zeker omda thet zo lang geleden is dat ik lang haar had.

Brylcreem werkt ook heel goed tegen pluis, en het verstevigt je haar + antiroos.
Era Vulgaris
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:26:40 #168
160346 Mavro
Black & Red
pi_45415133
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

ik gebruikte die van L'oreal? weet niet zeker omda thet zo lang geleden is dat ik lang haar had.

Brylcreem werkt ook heel goed tegen pluis, en het verstevigt je haar + antiroos.
Ik gebruik die van John Frieda. Je hebt van die speciale tubes voor blond, donker of rood haar. Is wel duur ¤8,- per tube ofzo, maar dan heb je ook wat.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:06:52 #169
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45416515
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Mavro het volgende:

[..]

Ik gebruik die van John Frieda. Je hebt van die speciale tubes voor blond, donker of rood haar. Is wel duur ¤8,- per tube ofzo, maar dan heb je ook wat.
Lang rood, goed verzorgd haar...dat is echt vet uniek. Je ziet t heel zelden op TV, laatste keer dat ik lang rood haar zag was in een film op NL3...dat zag er echt vet uit. Als ik nou maar gewoon geduld heb tot t lang is dan ben ik ook zo apart.....

Ijdelheid is een zonde, I know
Era Vulgaris
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:57:38 #170
95608 Speth
Rorschach
pi_45418416
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

wat brylcreem bij mij vooral doet is m'n haar zwaar en wat vettig maken zodat het platter gaat hangen
pi_45418811
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef Speth het volgende:

[..]

wat brylcreem bij mij vooral doet is m'n haar zwaar en wat vettig maken zodat het platter gaat hangen
Brylcream is meer geschikt voor dikker donkerder haar en idd niet voor wat dunner blonder haar (niet negatief bedoeld, want dat heb ik zelf ook). Dan wordt het snel vet en slap, heb ik ook al snel met wax.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:10:06 #172
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_45418856
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Zo, meld me ook maar weer eens in dit topic. Heb 't afgelopen jaar beetje soort van Arctic Monkeys-coup gehad (zie foto onder); maar omdat ik er elke keer een hele zooi gel in moet flikkeren (en zo'n beetje m'n hele omgeving het er uit vindt zien als een berg hooi) vind ik het tijd voor iets nieuws.

M'n plan is om m'n haar nog een stukkie langer te laten groeien, en hopen dat 't dan zodanig valt dat 't automatisch goed zit; zonder wax en dergelijken er steeds in te hoeven doen. Beetje stereotype Amerikaanse-surfer-look zeg maar dus Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!

Tanx!

[afbeelding]afbeelding]
wel coole bril.. Weet iemand welke dat is?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:25:01 #173
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45437246
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Samson het volgende:

[..]

Brylcream is meer geschikt voor dikker donkerder haar en idd niet voor wat dunner blonder haar (niet negatief bedoeld, want dat heb ik zelf ook). Dan wordt het snel vet en slap, heb ik ook al snel met wax.
mmm zoiets als dit?

...

t haar dan he.
Era Vulgaris
pi_45442653
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Samson het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik vers gewassen blond haar bij mezelf erg lelijk (het gaat bol staan en wordt heel licht) dus dat vind ik juist wel prima van brylcreem
pi_45445462
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

mmm zoiets als dit?
[afbeelding]

...

t haar dan he.
Nou, nee, gelukkig dat ook weer niet (t haar), dit is wel echt supervlasdunhaar
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:02:12 #176
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45448894
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:20 schreef Samson het volgende:

[..]

Nou, nee, gelukkig dat ook weer niet (t haar), dit is wel echt supervlasdunhaar
Gelukkig

Hier staat t wel cool:
Era Vulgaris
pi_45449087
^ ja maar dat heeft er gewoon puur mee te maken wat voor gezicht je eronder zet. Verwissel je het haar van de plaatjes die je postte, dan ziet het "lelijke" haar er opeens een stuk beter uit, en het ander niet. Hard, maar waar...
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:20:55 #178
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_45449567
Ik loop nu sinds twee weken fulltime met een staartje en ik krijg voornamelijk positieve reacties.
Het is alleen een beetje rot dat de voorste haren nog steeds niet in de staart kunnen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:35:25 #179
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45450044
wat een uberlelijke kerel is dat
pi_45451313
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:10 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

wel coole bril.. Weet iemand welke dat is?
Voor 3 Euro in Italie op de markt gekocht....

En wie is die lelijke gast hierboven? Z'n kop komt me heel bekend voor... een of andere quasi bn'er??
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:15:21 #181
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45451431
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef DonStefano het volgende:

[..]

En wie is die lelijke gast hierboven? Z'n kop komt me heel bekend voor... een of andere quasi bn'er??
BN'er, ja.

Bekende Nerd
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:05:05 #182
152398 JingleKoning
Allemaal cabaret"
pi_45466514
Leuk hé die storm jongens
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnen treedt"
pi_45466806
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

mmm zoiets als dit?
[afbeelding]

...

t haar dan he.
jumping jesus wat een monster
pi_45467484
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef JingleKoning het volgende:
Leuk hé die storm jongens
Heerlijk, al die haren in je mond.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_45467813
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Hij is van beauty and the nerd.
pi_45468613
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Hij is van beauty and the nerd.
wilde iemand uberhaubt met 'm omgaan dan want dit is wel een heel extreem geval van lelijkheid
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:25:44 #187
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45476255
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef Speth het volgende:

[..]

wilde iemand uberhaubt met 'm omgaan dan want dit is wel een heel extreem geval van lelijkheid
Daarom hebben ze em ook uitgekozen
Era Vulgaris
pi_45479790
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Daarom hebben ze em ook uitgekozen
ja maar ik bedoel, ik heb dat programma wel eens gezien en het waren allemaal nog enigszins toonbare nerds die alleen een beetje raar waren, maar deze gast is gewoon afzichtelijk
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:13:46 #189
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45493140
ik meer er nu dagelijks Cream Gel van Nivea in.
Nadeel van dit spul is dat het na 10 minuten zijn kracht verliest en mijn haar niet meer zo zit zoals ik het wil...
Zijn er nog tips voor betere haardproducten die voor mij geschikt zijn? Ik wil dus niet dat hard wordt.
Heb donker, dik krullend/met een slag erin haar..

Er was ook ooit iemand in dit topic, en die had dikke bos krullen maar ooit op een feestje had iemand het gestijld...
wat is hier over te vertellen (zodra men weet over wie ik het heb)
niets
pi_45498656
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:13 schreef Ewaldus het volgende:
ik meer er nu dagelijks Cream Gel van Nivea in.
Nadeel van dit spul is dat het na 10 minuten zijn kracht verliest en mijn haar niet meer zo zit zoals ik het wil...
Zijn er nog tips voor betere haardproducten die voor mij geschikt zijn? Ik wil dus niet dat hard wordt.
Heb donker, dik krullend/met een slag erin haar..

Er was ook ooit iemand in dit topic, en die had dikke bos krullen maar ooit op een feestje had iemand het gestijld...
wat is hier over te vertellen (zodra men weet over wie ik het heb)
Hema wax works for me.
pi_45500266
He ik kom dus zoals ik al eerder in het topic heb gezegd (dacht ik) van 6mm haar in april 2006.

Ik heb er de lat eens naast gehouden, en momenteel heeft mijn haard een lengte van tussen 6 en 7 cm. Maar ik heb er dus helemaal niks aan gedaan, ook niet laten bijknippen, en ik smeer en niks in kwa product. Als gevolg begint het er momenteel toch wel onverzorgd uit te zien vind ik, alhoewel het bijna dagelijks word gewassen.

Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen, ga ik er nu mee naar de kapper om het te laten bijknippen of gewoon rustig verder laten groeien.

Welke producten kan ik bovendien zoal ik langer haar smeren of vrijven. Gel of wax was altijd ideaal voor kort haar, maar als ik dit in mijn langer haar doe is het om niet aan te zien natuurlijk. Ik heb veel droog en dik haar trouwens.

Zijn er ook manieren om je haren glanzend te krijgen zodat ze er wat mooier/verzorgder uit zien, want mij haar is meestal altijd dof. Ik was met shampoo voor droog haar (2keer per week). En met een conditioner glanzend en zijdezacht (3keer per week).
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:25:37 #192
95608 Speth
Rorschach
pi_45501295
het mijne is wel mad lang nu
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:29:44 #193
160346 Mavro
Black & Red
pi_45501420
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef Emu het volgende:
He ik kom dus zoals ik al eerder in het topic heb gezegd (dacht ik) van 6mm haar in april 2006.

Ik heb er de lat eens naast gehouden, en momenteel heeft mijn haard een lengte van tussen 6 en 7 cm. Maar ik heb er dus helemaal niks aan gedaan, ook niet laten bijknippen, en ik smeer en niks in kwa product. Als gevolg begint het er momenteel toch wel onverzorgd uit te zien vind ik, alhoewel het bijna dagelijks word gewassen.

Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen, ga ik er nu mee naar de kapper om het te laten bijknippen of gewoon rustig verder laten groeien.

Welke producten kan ik bovendien zoal ik langer haar smeren of vrijven. Gel of wax was altijd ideaal voor kort haar, maar als ik dit in mijn langer haar doe is het om niet aan te zien natuurlijk. Ik heb veel droog en dik haar trouwens.

Zijn er ook manieren om je haren glanzend te krijgen zodat ze er wat mooier/verzorgder uit zien, want mij haar is meestal altijd dof. Ik was met shampoo voor droog haar (2keer per week). En met een conditioner glanzend en zijdezacht (3keer per week).
Je kunt ook dof haar hebben omdat bv je eetpatroon ongezond is. Heel veel water drinken wil ook nog wel eens helpen. Gezond eten, vitamine b pilletjes slikken etc.
Ik zou het wel in model laten knippen maar tegen de kapper zeggen dat je het lang wil laten groeien dus dattie er zo veel mogelijk aan mote laten.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:37:37 #194
95608 Speth
Rorschach
pi_45501641
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef Emu het volgende:

je kan haar ook teveel wassen ik was m'n haar misschien 2x per week en het ziet er verder totaal niet ranzig uit. vroeger waste ik het dagelijks en toen was het droog als fuck
pi_45502519
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef Speth het volgende:
Ziet er goed uit Jij bent een goed voorbeeld van iemand waarbij langer haar idd veel beter staat dan kort. Geeft je echt een heel ander gezicht.
pi_45502957
Ik wil dit weekend naar de kapper, maar ik weet niet hoe ik het moet laten knippen.

Mijn haar is al aardig lang, een stuk langer dan die van Speth. Te lang eigenlijk.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:24:28 #197
95608 Speth
Rorschach
pi_45504803
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:09 schreef Samson het volgende:

[..]

Ziet er goed uit Jij bent een goed voorbeeld van iemand waarbij langer haar idd veel beter staat dan kort. Geeft je echt een heel ander gezicht.
thanks

het is een beetje moeilijk te zeggen waardoor het nou komt dat bij de een kort haar veel beter staat en bij de ander lang haar.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:53:52 #198
romantically challenged
pi_45505460
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef Speth het volgende:

[..]

ja maar ik bedoel, ik heb dat programma wel eens gezien en het waren allemaal nog enigszins toonbare nerds die alleen een beetje raar waren, maar deze gast is gewoon afzichtelijk
het is nog een tweeling ook

veni vidi gebanned
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:55:38 #199
romantically challenged
pi_45505502
quote:
cute
veni vidi gebanned
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:57:02 #200
95608 Speth
Rorschach
pi_45505547
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:53 schreef KingKullWarriorKing het volgende:

[..]

het is nog een tweeling ook

[afbeelding]
dat zijn er twee teveel
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:58:21 #201
romantically challenged
pi_45505582
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:57 schreef Speth het volgende:

[..]

dat zijn er twee teveel
o nu vind ik je toch maar niet meer zo cute
veni vidi gebanned
pi_45505619

Op rechts: cool haar!
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:59:47 #203
104367 Thrackan
new and improved
pi_45505627
quote:
Sjeum! Bijna precies dezelfde lengte en kapsel als ik nu heb!

Moet het nog wel laten bijwerken, maar ik heb geen zin om centimetertjes kwijt te raken...
pi_45508841
Oké, kap maar even met de nerd pics bitte.
pi_45509438
Tis nu ruim over mijn schouders.

pi_45510084
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 13:59 schreef MadGuy het volgende:
[afbeelding]

Op rechts: cool haar!
Madguy! Jij bent er ook weer ! Al je doel weten te bereiken?
pi_45512582
Netjes trouwens, Speth en Doagere! (Sorry als ik iemand vergeet, maar dit zijn wat opvallende voorbeelden die mij bekend voorkomen )

@ Viper88: ik lurk nog wel hoor, maar ben niet zo actief bezig. Dat obsessieve haargedoe. Aan de andere kant heb ik nog steeds mijn eigenlijke doel niet bereikt. Mijn haar is er gewoon te dun voor, helaas.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 18:59:50 #208
150059 XXR
Proud 2 B FOUT ! !
pi_45513042
Oké, voor mensen met: krul / slag / pluizig / onhandelbaar haar die mooi glad, woelhaar willen hebben... KOOP EEN STEILTANG!
Alleen op deze manier heb ik het langer kunnen laten groeien. En het behoudt een aantal dagen het gewenste resultaat.
pi_45514758
Ik... Ik.. ben bijna bij mijn doel aangekomen denk ik Misschien nog een halve maand ofzo
pi_45516695
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef -Dries- het volgende:
Ik... Ik.. ben bijna bij mijn doel aangekomen denk ik Misschien nog een halve maand ofzo
, ik moet denk ik nog een maandje of 3 á 4, dus zou perfect moeten zijn voor de zomer.
pi_45519649
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 18:59 schreef XXR het volgende:
Oké, voor mensen met: krul / slag / pluizig / onhandelbaar haar die mooi glad, woelhaar willen hebben... KOOP EEN STEILTANG!
Alleen op deze manier heb ik het langer kunnen laten groeien. En het behoudt een aantal dagen het gewenste resultaat.
Ik gebruik ook een steiltang. Werkt inderdaad, maar het is niet goed voor je haar.

Pas ermee op, en gebruik een hittebestendig goedje om je haren te beschermen.
pi_45519684
En volgens mij is het voor dunnig haar helemaal al niet zo plezierig. Toch cool dat het voor jou werkt.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 23:51:50 #213
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45522617
Hoelang blijft die shit dan stijl?
en hoe werkt het ? 'hittebestendig goedje'...
niets
  zaterdag 20 januari 2007 @ 04:48:01 #214
150152 Queen_Bee
See ya in another life, brotha
pi_45526736
Haten jullie mij omdat ik wel lang haar heb
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
pi_45527021
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 04:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Haten jullie mij omdat ik wel lang haar heb
nee, wel jaloers...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 08:14:12 #216
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45527061
Mijn haar ATM

Het is gelukkig weer wat aangegroeit sinds die kapper er de schaar nogal riggelreus in zette ging ie even 10cm eraf knippen terwijl ik alleen gevraagd had om wat bij te knippen en wat uit te dunnen

Ik gebruik overigens een olie van Fructies voor mijn haar, die smeer ik erin wacht even en daarna ga ik er met de handdoek overheen en 'kneed' ik het zo in model Dat is me dus na een aantal weken nu eindelijk gelukt, met die handdoek truc! 't blijft ook wel mooi zitten zo en je ziet niet dat er wat in zit!
pi_45527269
^ en wat is je doel, zwahiel?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:27:36 #218
150152 Queen_Bee
pi_45528661
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 07:45 schreef Viper88 het volgende:

[..]

nee, wel jaloers...
En mn haar groeit ook nog eens snel

Maar seriously, waarom willen jullie allemaal lang haar zeg.
Beetje wind en je haar zit constant in your face.
Beetje regen en je haar zit vol knopen
Beetje ruzie en je wordt hard aan je haar getrokken
En stel dat je kookt, en je lang haar valt in t gasfornuis

I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:41:37 #219
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45528895
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:27 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

niet iedereen hier wil het haar tot over de tepels hoor
niets
  zaterdag 20 januari 2007 @ 11:54:40 #220
150152 Queen_Bee
pi_45529139
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:41 schreef Ewaldus het volgende:

[..]

niet iedereen hier wil het haar tot over de tepels hoor
Is ook niet nodig voor die dingen.

Maar ik was niet serieus

Ik ga hier wel weer weg
I'm super sonic man
pi_45529244
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 11:27 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Lang haar is tof. punt.

Maar wat je zegt klopt allemaal wel... behalve dat over het ruzieën
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:01:51 #222
150152 Queen_Bee
pi_45529264

Lang genoeg?
I'm super sonic man
pi_45529503
ja

ik ga voor deze lengte

En ik ben er bijna
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:13:06 #224
150152 Queen_Bee
pi_45529554
Dat kan best sexy zijn

Hoe lang ben je ermee bezig omdat te krijgen
I'm super sonic man
pi_45529658
ik ben nu bijna een jaar bezig, begonnen met een lengte van iets van 2 cm ofzo.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:18:52 #226
150152 Queen_Bee
pi_45529729
Serieus?! Wtf
I'm super sonic man
pi_45529817
haar groeit iets van een cm per maand, ben begonnen met 2 cm, zal nu wel iets van 14 cm ofzo hebben. Klopt dan toch? Of heb jij soms superhaar?
pi_45529835
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:11 schreef Viper88 het volgende:
ja

ik ga voor deze lengte [afbeelding]

En ik ben er bijna
ik ben geen homo ofzow, maar ik denk niet dat deze man ooit problemen gehad heeft met de vrouwtjes.. Ik zou ook zon kapsel nemen als ik er zo uitzag
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:23:14 #229
150152 Queen_Bee
pi_45529853
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Viper88 het volgende:
haar groeit iets van een cm per maand, ben begonnen met 2 cm, zal nu wel iets van 14 cm ofzo hebben. Klopt dan toch? Of heb jij soms superhaar?
Nou, mijn haar groeit sneller dan gemiddeld ja. En ik zou daar echt geen jaar mee bezig zijn
I'm super sonic man
pi_45529865
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Viper88 het volgende:
bij mij is het precies zo gegaan hoor
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:23:59 #231
150152 Queen_Bee
pi_45529872
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

ik ben geen homo ofzow, maar ik denk niet dat deze man ooit problemen gehad heeft met de vrouwtjes.. Ik zou ook zon kapsel nemen als ik er zo uitzag
Nee die bovenaan dan, rechts. Zonder make up en dan
I'm super sonic man
pi_45529884
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nou, mijn haar groeit sneller dan gemiddeld ja. En ik zou daar echt geen jaar mee bezig zijn
maar jij bent een vrouw.. jij zal ook niet het probleem hebben dat je haar niet overal even snel groeit
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:25:55 #233
150152 Queen_Bee
pi_45529925
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:24 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

maar jij bent een vrouw.. jij zal ook niet het probleem hebben dat je haar niet overal even snel groeit
Oh, dat ligt aan man of vrouw zijnde?
I'm super sonic man
pi_45529982
Ik heb zoiets op 4 maanden.
pi_45530007
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Oh, dat ligt aan man of vrouw zijnde?
ja

Mannen die lang haar willen hebben het moeilijk hoor. Jullie worden gewoon vanaf dat je haar begint te groeien als baby al die moeite bespaart, wij moeten het zelf maar zien te klaren als we oud genoeg zijn om te weten dat al die tussenlengtes er belachelijk uitzien...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:29:30 #236
150152 Queen_Bee
pi_45530014
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:28 schreef Paltos het volgende:
Ik heb zoiets op 4 maanden.
Nou, dan moet je wel een vrouw zijn, dus.
I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:30:08 #237
150152 Queen_Bee
pi_45530022
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Viper88 het volgende:

[..]

ja

Mannen die lang haar willen hebben het moeilijk hoor. Jullie worden gewoon vanaf dat je haar begint te groeien als baby al die moeite bespaart, wij moeten het zelf maar zien te klaren als we oud genoeg zijn om te weten dat al die tussenlengtes er belachelijk uitzien...
Ik ga hier niet eens op reageren
I'm super sonic man
pi_45530027
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nou, dan moet je wel een vrouw zijn, dus.
Dat moet haast!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:30:34 #239
150152 Queen_Bee
pi_45530037
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:30 schreef Paltos het volgende:

[..]

Dat moet haast!
Alsof dat zo erg is
I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:31:18 #240
150152 Queen_Bee
pi_45530056
Doen jullie trouwens wel punten bijknippen, of zijn jullie dan bang teveel lengte te verliezen?
I'm super sonic man
pi_45530065
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:30 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Alsof dat zo erg is
Wel als je altijd gedacht hebt dat je van het mannelijke geslacht was en je ineens doorhebt dat je eigenlijk vrouw bent! De psychologische trauma's!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:32:58 #242
150152 Queen_Bee
pi_45530096
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Paltos het volgende:

[..]

Wel als je altijd gedacht hebt dat je van het mannelijke geslacht was en je ineens doorhebt dat je eigenlijk vrouw bent! De psychologische trauma's!
Oh god, daar zeg je wat idd. Misschien helpt het als je een kort mannelijk kapsel neemt
I'm super sonic man
pi_45530101
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Doen jullie trouwens wel punten bijknippen, of zijn jullie dan bang teveel lengte te verliezen?
Ik heb het gevoel dat je ons hier alleen maar belachelijk probeert te maken
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:33:49 #244
150152 Queen_Bee
pi_45530122
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Ik heb het gevoel dat je ons hier alleen maar belachelijk probeert te maken
Nee hoor MIsschien jouw opmerking over mannen en vrouwen haar, verder niet echt.
I'm super sonic man
pi_45530154
Er zat meer waarheid in die post dan je denkt...
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:35:42 #246
150152 Queen_Bee
pi_45530170
Ah joh, ik ben een blonde langharige vrouw. Ik denk niet
I'm super sonic man
pi_45530213
neem dan maar van een man aan, die wel denkt, dat die post veel waarheid bevatte.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:38:11 #248
150152 Queen_Bee
pi_45530245
Bron
I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:41:08 #250
150152 Queen_Bee
pi_45530317
I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:41:20 #251
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45530325
ik laat het tot zo lang groeien:

(de linker)

of zo:
Era Vulgaris
pi_45530342
je klikte he? Nou, ik ga eten, leuk om even zo met je gesproken te hebben!
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:42:04 #253
150152 Queen_Bee
pi_45530348
Ik vind dat kapsel wat minder
I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:42:28 #254
150152 Queen_Bee
pi_45530359
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:41 schreef Viper88 het volgende:
je klikte he? Nou, ik ga eten, leuk om even zo met je gesproken te hebben!
Nee, sorry.

Smakelijk arme schat met je moeilijke haar ^^
I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:47:07 #255
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45530470
enfin...

[ Bericht 89% gewijzigd door Vassili_Z op 20-01-2007 13:38:58 ]
Era Vulgaris
pi_45530487
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:42 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Nee, sorry.

Smakelijk arme schat met je moeilijke haar ^^
dank je schat
  zaterdag 20 januari 2007 @ 12:47:51 #257
150152 Queen_Bee
pi_45530490
Nah ja, het staat je niet verkeerd iig
I'm super sonic man
pi_45530643
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Queen_Bee het volgende:
ze zien je al aankomen bij de kapper.. "hoooi kunnen jullie mn puntjes even bijknippen? "
  zaterdag 20 januari 2007 @ 13:39:57 #259
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45531772
Ja puntjes bijknippen als jongen zijnde doe je toch alleen maar wanneer je haar de juiste lengte heeft bereikt...niet eerder, toch?
Era Vulgaris
pi_45534167
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 12:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Nah ja, het staat je niet verkeerd iig
ff offtopic, maar sta je met paris hilton op de foto in je fotoboek?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 16:11:24 #261
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45534935
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef -Dries- het volgende:

[..]

ff offtopic, maar sta je met paris hilton op de foto in je fotoboek?
Bedankt dat je me dr op gepretendeerd hebt.
..
jezus wat een reacties heeft zij....
Al die eenzame gefrustreerde gasten op Fok! die haar proberen te versieren... omfg

Ok, ik geef ze geen ongelijk, het is een leuk popje! Queen Bee houdt wel van de aandacht
Era Vulgaris
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:16:21 #262
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45536673
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 08:14 schreef zwahiel het volgende:
Mijn haar ATM

[afbeelding]

Het is gelukkig weer wat aangegroeit sinds die kapper er de schaar nogal riggelreus in zette ging ie even 10cm eraf knippen terwijl ik alleen gevraagd had om wat bij te knippen en wat uit te dunnen

Ik gebruik overigens een olie van Fructies voor mijn haar, die smeer ik erin wacht even en daarna ga ik er met de handdoek overheen en 'kneed' ik het zo in model Dat is me dus na een aantal weken nu eindelijk gelukt, met die handdoek truc! 't blijft ook wel mooi zitten zo en je ziet niet dat er wat in zit!
Jouw haar is de jaren '70 ontsnapt.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:17:48 #263
150152 Queen_Bee
pi_45536726
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 16:11 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Bedankt dat je me dr op gepretendeerd hebt.
..
jezus wat een reacties heeft zij....
Al die eenzame gefrustreerde gasten op Fok! die haar proberen te versieren... omfg

Ok, ik geef ze geen ongelijk, het is een leuk popje! Queen Bee houdt wel van de aandacht
1. Dat is Paris ja.
2. Dat versieren valt wel mee.
3. Dankje.
4. Ja.
I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:18:14 #264
150059 XXR
Proud 2 B FOUT ! !
pi_45536743
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef Ewaldus het volgende:
Twee á drie dagen lang is het echt steil, daarna komt er langzamerhand wat slag in, maar zeker niet storend.
Ik gebruik geen hittbestendig spul. (vast héél fout) Maar ik heb ooit gehoord dat je in principe ook gewoon mouse of iets dergelijks daarvoor kan gebruiken.
  zaterdag 20 januari 2007 @ 17:19:27 #265
150152 Queen_Bee
pi_45536782
Nou, het is toch heeel slecht voor je haar. Erg slecht. En mousse beschermt daar niet tegen
I'm super sonic man
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:02:06 #266
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45538002
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 08:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
De handdoektruc is tof idd
  zaterdag 20 januari 2007 @ 18:28:36 #267
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45538824
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 09:21 schreef Viper88 het volgende:
^ en wat is je doel, zwahiel?
Nog wat langer beetje zo dat model wat ik al 's hier aangaf wat ik wilde hebben
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef OFfSprngr het volgende:

[..]

Jouw haar is de jaren '70 ontsnapt.
Ghehe, ik wilde 't al een tijdje een beetje zo, gisteren viel 't wat erg 70's uit, maar ik vind 't wel goed eigenlijk
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 18:02 schreef Sh0g het volgende:

[..]

De handdoektruc is tof idd
Idd handdoektruc
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:18:26 #268
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_45542320
Handdoek truc? Hoe werkt dat?

*Intresse toont*
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:25:47 #269
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45542607
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef Klapdeur het volgende:
Handdoek truc? Hoe werkt dat?

*Intresse toont*
olie in je haar, even een heel klein beetje met vochtige handen erin wrijven, ff wachten
nog een klein beetje olie erin. Daarna met een droge handdoek je haren 'droog' maken. Daarna kun je ze zo in model 'kneden' zeg maar En 't blijft ook zitten

Eventueel als 't niet zo goed blijft zitten nog een heel klein beetje olie pakken en het geheel nog 's herhalen. Werkt echt prima, mijn haar zaten gisteren ongeveer zoals ik ze wilde hebben (moeten nog ietsie langer) en je zag niet dat er iets in zat
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:27:07 #270
146402 Klapdeur
Listen Defected
pi_45542656
Zodadelijk eens uittesten of dat ook met mijn wax lukt.
Ik heb ooit iemand met een royal flush van tafel gebluft, dus zo heel slecht ben ik ook weer niet
Als Adam en Eva zo knap waren, waar komen dan al die lelijke mensen vandaan?
  zaterdag 20 januari 2007 @ 20:35:37 #271
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45542952
Ik gebruik hier olie van Fructis en die werkt prima

deze dus Hij's eigenlijk voor haar meer kracht bij te geven, maar doordat 't een vettige olie is werkt het prima om mijn haar in model te brengen
pi_45544094
En 's avonds uitspoelen neem ik aan?
pi_45547390
Zo dan Overload aan smileys in de laatste 4 posts
pi_45553955
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef Ewaldus het volgende:
Ik heb 1 roze flesje van Loreal, weet zo de naam niet. En 1 flesje van Got2B, werkt ook goed.

Anders gewoon even in de drogist vragen, dan kunnen ze je wel helpen.
  zondag 21 januari 2007 @ 11:50:58 #275
150152 Queen_Bee
pi_45554186
quote:
Op zaterdag 20 januari 2007 23:15 schreef -Dries- het volgende:
Zo dan Overload aan smileys in de laatste 4 posts
JIj komt zeker nooit in ONZ?
I'm super sonic man
  zondag 21 januari 2007 @ 13:30:22 #276
95608 Speth
Rorschach
pi_45557018
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:50 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

onz is voor gaylords zonder humor
quote:
ik vrees dat je hiermee nogal voor lul loopt, dit is echt zoiets wat gemaakt is voor een film ofzo en er in die context wel acceptabel uit ziet. denk dat als je zo over straat gaat het er even weird uitziet als van die gasten in die in matrix-jassen over straat lopen, veel te flamboyant.
  zondag 21 januari 2007 @ 14:01:22 #277
69994 seto
-|||--------|||-
pi_45558092
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Speth het volgende:

[..]

[..]

ik vrees dat je hiermee nogal voor lul loopt, dit is echt zoiets wat gemaakt is voor een film ofzo en er in die context wel acceptabel uit ziet. denk dat als je zo over straat gaat het er even weird uitziet als van die gasten in die in matrix-jassen over straat lopen, veel te flamboyant.
Op dinsdag 3 december 2013 21:29 schreef JackieBrown het volgende:
Seto is zo ene baas he
  zondag 21 januari 2007 @ 14:12:29 #278
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45558467
quote:
Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Speth het volgende:

[..]

[..]

Naaaah nee hoor. Je moet dingen niet TE letterlijk nemen natuurlijk
Era Vulgaris
pi_45567073
quote:
Op zondag 21 januari 2007 11:50 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Uhm, nee. Heeft dat er iets mee te maken dan?
  maandag 22 januari 2007 @ 02:54:40 #280
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45569680
* zwahiel is smilie addicted

@Klapdeur is 't gelukt?

En over dat uitspoelen, dat doe ik eigenlijk nooit ik was mijn haar elke morgen en anders om de ene dag
pi_45591705
l'oreal remix gebruikt... bah.. vies spul, en werkt niet lekker voor mij
  dinsdag 23 januari 2007 @ 13:41:53 #282
166557 LennartCM
He's lost control
pi_45594672
Ik heb lang haar

ongeveer tot in mn nek/schouders
  dinsdag 23 januari 2007 @ 15:34:54 #283
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45598271
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef Viper88 het volgende:
l'oreal remix gebruikt... bah.. vies spul, en werkt niet lekker voor mij
Misschien is je haar dan al te lang
Het is inderdaad een beetje vreemd spul, een soort van pasta ofzo. Je hebt er ook niet heel veel van nodig. Ik begin er steeds minder van te gebruiken iig.
pi_45598512
Zal me ook eens melden, heb overigens gelukkig al aardig lang haar...

Maar zelf gebruik ik altijd de shampoo + creme spoeling van AH icm Fructis Wax.

Met de fructis kun je echt perfect je haar stylen, blijft gehele dag in het zelfde model zonder een zware massa te worden. Echter zat ik vorige week bij de kapper en die begon bjina te flippen toen ze me wilde knippen en voelde dat er Fructis in m'n haren zat. Was schijnbaar super slecht voor je haar en ze moest eerst m'n haar met Dreft gaan uitwassen.

Nu heb ik dan ook maar zo'n overigens lekker ruikende pot Fudge voor de hoofdprijs aangeschaft, maar het resultaat wat je daarmee kweekt is toch zwaar beroerd in vergelijking met Fructis. Houdt ook lang niet zoveel stand..

Nu is de hamvraag natuurlijk, weet iemand in hoeverre dat spul slecht is voor je haar? Die olie zal waarschijnlijk geen steek beter zijn aangezien die ook van L'oreal/Fructis is.
"Now I've got to spend the next two minutes, shaking... and sweating... like a crack whore looking for a fix... Should have taken the stairs... cause it's getting very... very tight in here."
pi_45603209
Als ik Fructis zie staan is het eerste dat bij me opkomt dat het slecht is voor je haar. Jaren terug was er ook zo'n ander merk dat daarom bekend stond en dat is ook al van de markt. Ik zou t risico niet nemen. Ik denk dat Fructis zo goed werkt doordat het een soort van laag om je haar aanbrengt. Maar juist dat schijnt heel slecht te zijn maar het fijne weet ik er ook niet van. Voor hetzelfde geld is het een of andere "urban legend"......
pi_45604595
Mijn kapster zegt dat je haar er snottig van wordt. Whatever that may be. Ze merkt het in ieder geval altijd als er Fructis in iemands haar zit.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 18:48:01 #287
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_45605064
Nee je haar met dreft uitwassen dat is goed voor je haar wou je zeggen
pi_45607233
Nee, natuurlijk niet. Maar het maakt wel extreem schoon. Als je haar constant is geteisterd met producten als Fructis, is het soms wel eens nodig.

Mijn kapster heeft ook een hekel aan al die zogenaamde shampoo's die een winterboost, extreem zacht haar of whatever geven. Volgens haar heeft shampoo maar één nut en dat is goed schoonmaken. De meeste consumentenshampoo's doen het meestal niet goed, overigens. Welke dat dan wel deden, daar was ze vaag in, maar L'Oreal vond ze bijvoorbeeld wel goed. Fructis dus niet.
  dinsdag 23 januari 2007 @ 19:43:09 #289
150152 Queen_Bee
pi_45607394
Ja, duur merk
Die de kapper verkoopt
I'm super sonic man
pi_45607437
Maar het maakt wel schoon, dat moet ik ze nageven. Ik hoef minder te gebruiken voor het zelfde effect. Overigens had ze het niet over de kappersshampoo's. Ze had het over de consumentenlijn van L'Oreal die je gewoon in de winkel koopt.

Ik ben wel eens benieuwd naar zo'n kappersmerk, zoals bijvoorbeeld Wella Professional die iemand eens in dit topic aanraadde...
  woensdag 24 januari 2007 @ 16:43:33 #291
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45634536
Sunlicht zeep schijnt ook heel goed te zijn voor je haar... (heb ik ergens gelezen)
Era Vulgaris
pi_45650321
Ik heb zelf het probleem dat me haar eigenlijk vederlicht is, en dan is het natuurlijk licht maar als ik bij andere zie en ik gebruik dezelfde gel, dan stort het bij mij naar beneden terwijl bij andere het in model blijft zitten .
  donderdag 25 januari 2007 @ 00:14:11 #293
150152 Queen_Bee
pi_45650388
quote:
Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef MadGuy het volgende:
Maar het maakt wel schoon, dat moet ik ze nageven. Ik hoef minder te gebruiken voor het zelfde effect. Overigens had ze het niet over de kappersshampoo's. Ze had het over de consumentenlijn van L'Oreal die je gewoon in de winkel koopt.

Ik ben wel eens benieuwd naar zo'n kappersmerk, zoals bijvoorbeeld Wella Professional die iemand eens in dit topic aanraadde...
Mijn kappers verkopen oa wel loreal.
I'm super sonic man
pi_45653573
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:

[..]

Mijn kappers verkopen oa wel loreal.
Maar volgens mij is er verschil tussen de consumentenlijn van l'oreal, en de dingen die ze gewoon in de winkel verkopen.
  donderdag 25 januari 2007 @ 09:09:54 #295
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45654058
Er wordt weer genoeg over shampoo's gepraat.
Ik ben er nog steeds niet achter wat nou de beste gel/wax whatever voor mijn haar is.

Ik ben tervreden over die Nivea Creamgel maar dat verliest snel zijn kracht, maar de substantie (eigenlijk precies de huidcreme uit het blauwe blikje van Nivea). Shaper's van de Hema en andere Wax is te dik voor mijn haar, en is er nauwelijks in te smeren.
Ik zoek dus iets wat niet hard wordt, wat mijn haarlokken niet filterdun maakt zoals gel's dat doen.

Heb overigens dik, halflang haar met slagen erin...
niets
pi_45654640
Weet iemand een kapper in Zaandam/Amsterdam waar ze de fudge lijn verkopen?
  donderdag 25 januari 2007 @ 20:09:23 #297
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45672476
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef Samson het volgende:
Weet iemand een kapper in Zaandam/Amsterdam waar ze de fudge lijn verkopen?
In Haarlem zit een heel hippe kapper (voor jongeren vooral) die wel goede haarspulletjes verkoopt, wat andere kappers niet verkopen.
Era Vulgaris
pi_45680650
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 20:09 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

In Haarlem zit een heel hippe kapper (voor jongeren vooral) die wel goede haarspulletjes verkoopt, wat andere kappers niet verkopen.
Haarlem is idd ook wel dichtbij maar ik zoek specifiek fudge producten, weet je of ze dat ook verkopen daar?
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:20:49 #299
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45693417
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Samson het volgende:

[..]

Haarlem is idd ook wel dichtbij maar ik zoek specifiek fudge producten, weet je of ze dat ook verkopen daar?
Deze kapper is het:

Kinki Kappers
Kl Houtstr 17
2011DD Haarlem

of mail naar info@kinki.nl <info@kinki.nl>
Era Vulgaris
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:25:19 #300
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45693583
quote:
Op donderdag 25 januari 2007 09:09 schreef Ewaldus het volgende:
Er wordt weer genoeg over shampoo's gepraat.
Ik ben er nog steeds niet achter wat nou de beste gel/wax whatever voor mijn haar is.

Ik ben tervreden over die Nivea Creamgel maar dat verliest snel zijn kracht, maar de substantie (eigenlijk precies de huidcreme uit het blauwe blikje van Nivea). Shaper's van de Hema en andere Wax is te dik voor mijn haar, en is er nauwelijks in te smeren.
Ik zoek dus iets wat niet hard wordt, wat mijn haarlokken niet filterdun maakt zoals gel's dat doen.

Heb overigens dik, halflang haar met slagen erin...
niets
  vrijdag 26 januari 2007 @ 13:30:44 #301
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_45693763
Shiit, ik denk dat ik maar ff langs de kapper ga.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')