Damn, had weer flink wat kunnen vangen met een weddenschapjequote:Op donderdag 14 december 2006 08:40 schreef Viper88 het volgende:
haha, ik had durven wedden dat je je haar fohndeMaar ja, dan is het echt zaak om een goede kapper te vinden die er wat mee kan, want dan gaat het nog lastig worden.
![]()
Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:13 schreef Samson het volgende:
Tja, het is gewoon precies hetzelfde maar idd wat korter. Persoonlijk vind ik het niet mooi, sorry
OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:14 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ja maar het ziet er nu imo wel een stuk minder oude vrouwerig eruit.
Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht langquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:15 schreef Samson het volgende:
[..]
OK, dat wel enigszins, maar wat ik zeg, het is niet echt een goeie "groeibasis"
Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:52 schreef mazdarossa het volgende:
[..]
Tja, ik kan het bovenop ook kort laten knippen, da's waar. Maarja dan wordt het nooit écht lang![]()
Je zegt het zelf al, die zijkanten komen gauw genoeg bij. Maar wat vind jij dan een goede groeibasis?
Ik heb overigens wel een beetje het idee dat het er in de spiegel (en dus irl, maar da's voor mij een beetje lastig te zien) anders/beter/minder belazerd uit ziet dan op de foto's.
Haha, ik begon ooit zo:quote:Op zaterdag 16 december 2006 20:12 schreef Domai het volgende:
Kheb net een vet ouwe film met Helen Hunt gekeken en Doagere toont wel overeenkomst.
Het telt trouwens niet als je hier komt showen met lange haren als meisje, het is algemeen geaccepteerd om dan lang haar te hebben en dus ook geen kunst om het zo lang te hebben.In principe natuurlijk wel OT
Helemaal mee eens, neem ons advies nu een keer ter harte. Beter ten halve gekeerd dan ten hele gedwaald. Face it, is het nou precies wat je zelf mooi vind? Neem de stap om ns een andere kapper te bezoeken. Laat er gewoon een goed model in knippen, al dan niet een stuk korter, dan kun je daarvanuit verder werken. Tja, en over die foto's en real life, je kan foto's op zoveel manieren maken dat het er idd anders uit kan zien dan wat je normaal in je spiegel ziet. Is niet zo vreemd hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ga gewoon eens een keer naar een andere kapper, en daar zeg je tegen ik ben dit kapsel goed zat want het ziet er niet uit, knip er maar iets leuks van.
Ik zit net een kwartier te kijken en kom er nu al achter welke jij bentquote:Op zaterdag 16 december 2006 20:45 schreef Doagere het volgende:
[..]
Haha, ik begon ooit zo:
[afbeelding]
Helen Hunt speelt de vrouw van Chuck in de film Cast Away (2000). Daar heb ik miesschien wel wat van weg ja.![]()
Laat je wenkbrauwen eens wat epileren misschien, het ziet er zo streng uit! Niet dat hier iets mee te maken heeft, maar okequote:Op zaterdag 16 december 2006 19:57 schreef Doagere het volgende:
Gister naar kapper geweest, oa dode puntjes eraf laten knippen
Ziet er nu ongeveer zo lang uit..
[afbeelding]
[afbeelding]
Dit is héél stijl haarquote:
Hmm, bij nader inzien heb je idd gelijk.quote:Op maandag 18 december 2006 17:50 schreef Coldplaya het volgende:
[..]
Dit is héél stijl haarIk denk niet dat Steijn dit voor ogen heeft
![]()
HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF!quote:Op maandag 18 december 2006 18:10 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Hmm, bij nader inzien heb je idd gelijk.![]()
Grappig trouwens dat ik nu pas begin te merken wat het inhoudt om langer haar te hebben, en ik kan je vertellen, ik ben er nog lang niet.Eerst denk je dat als je je korte kapsel een paar maandjes laat groeien het vanzelf wel een lang kapsel wordt, maar dat blijkt dus niet het geval te zijn
Ik ben nu al 9 maanden op gang, en pas nu wordt het echt wat langer. Nog steeds is het van achteren nog lang niet waar het moet zijn. Nog steeds dat onvermijdelijke matje, ipv langere haren die van boven eroverheen vallen. Nog steeds vallen de zijkanten niet lekker naar achteren, daar moet het nog iets langer voor zijn. Al met al heb ik nog even te gaan, en wordt het wachten steeds moeilijker
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 18:20 schreef -Dries- het volgende:
[..]
HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF! HAAL HET ERAF!
sorry![]()
Foto? Als ik dit visualiseer, zit het prima...quote:[b] Ik ben nu al 9 maanden op gang, en pas nu wordt het echt wat langer. Nog steeds is het van achteren nog lang niet waar het moet zijn. Nog steeds dat onvermijdelijke matje, ipv langere haren die van boven eroverheen vallen. Nog steeds vallen de zijkanten niet lekker naar achteren, daar moet het nog iets langer voor zijn. Al met al heb ik nog even te gaan, en wordt het wachten steeds moeilijker![]()
niet meer kammen dusquote:Op vrijdag 15 december 2006 23:59 schreef mazdarossa het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
De eerste twee zijn van voor het kammen, de derde van erna.
Hehe, volgens mij lees je foutquote:Op maandag 18 december 2006 20:30 schreef XXR het volgende:
[..]
Foto? Als ik dit visualiseer, zit het prima...
duude, hoe snel groeit jou haar echtquote:Op woensdag 20 december 2006 05:08 schreef dewitteparel het volgende:
woei, dat dit topic nog loopt... Ben inmiddels terug van haar tot bijna op de schouders naar 3mm![]()
![]()
ik heb het vorige jaar rond deze tijd kort gedaan, daarna niet weer lang gehad. In juli ben ik vervolgens kaalgeschoren en dat kapsel heb ik nog steedsquote:Op woensdag 20 december 2006 09:14 schreef Viper88 het volgende:
[..]
duude, hoe snel groeit jou haar echt![]()
Want ik herriner me geloof ik dat je het ook eens allemaal eraf had gehaald zo rond april ofzo?
Een beetje een Patrick Bateman/jaren '80 yuppen-idee. Maar het heeft zijn charmes.quote:Op vrijdag 22 december 2006 12:44 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik ben nu ook me haar langer aan het laten worden, ik heb nog niet echt een eind doel, maar ik wil eigenlijk gewoon kijken hoe het is als het langer wordt.
Het is nu ongeveer zo.
[afbeelding] [afbeelding]
Normaal doe ik mijn haar niet zo maar het zit zo omdat ik vandaag niet naar school moet.
Ik zal mischien later nog wel een ander foto plaatsen waar het normaal zit.
HOE krijg je het zo!?!?!quote:Op donderdag 28 december 2006 20:03 schreef JAY-T het volgende:
Morgen naar de kapper, denkt dat ik er een flink stuk af laat halen..
Voor komt het nu over mn neus, en de zijkanten (valt ruim over mn oren) en achterkant zijn ook behoorlijk lang aan het worden..
ff foto's uit vorige deel gehaald.. Dit is hoe ik het nu ongeveer heb, alleen heb ik het voor meer schuin over mn voorhoofd zegmaar, en achter is het korter..
Wil meer iets richting dit model, alleen dan ook weer de achterkant een stuk korter:
[afbeelding]
Begin dat langere haar echt zat te worden.. Af en toe heb ik de neiging om er gewoon álles af te halen![]()
Ik ben bang dat ze die gel nog moeten uitvindenquote:Op zaterdag 30 december 2006 18:11 schreef Phraze het volgende:
Ik laat mijn haar weer eens langer groeien en heb nu dus een andere gel nodig om dit beter in model te houden. Ik wil ongeveer het zelfde model als Winston Gerschtanowitz (zie foto).
De bedoeling is dat de gel gewoon lekker non-chalant het haar in model blijft houden en dus geen vaste massa is. Maar de gel moet wel weer stevig genoeg zijn zodat het de gehele dag hetzelfde model blijft.
[afbeelding]
Hm, zit nou niet echt iets tussen waarvan ik denk, ja, zo zou ik het willen dragenquote:Op zondag 31 december 2006 17:13 schreef Sh0g het volgende:
Heeeel veel voorbeeldjes zijn hier te vinden:
http://www.pettyshaarmode.nl/?page=pages/modellenboek/list&ges=m&mn=6
Haha, gewoon doorgaan. Ik ben ook vanaf begin april bezig, had toen al wel een kort kapsel, de haren voor waren iets van 3 cm. En ik voorzie dat het hier ook nog wel een tijdje gaat duren. Vooral de achterkant moet gewoon echt lang ingroeien. Het is nu nog een uitgegroeid kort kapsel, met matje. Dat duurt denk ik echt een jaar ofzo voordat het echt langer is, dus komende april zou dat er veel beter uit moeten zien. Keep it upquote:Op zondag 31 december 2006 18:16 schreef Emu het volgende:
Zucht ik ben nu al bezig van April 2006, en ik durft het nog niet eens halflang te noemen, maarja ik kom dan ook van bijna kaal
De vraag is of dat gaat lukken...quote:Op maandag 1 januari 2007 10:54 schreef Samson het volgende:
Ik hoop dat het in 2007 voor het merendeel hier gaat lukken. Het goede voornemen is dus om echt door te zetten denk ik![]()
Nee, gewoon opzij gekamd (gestreken) denk ik.quote:Op donderdag 4 januari 2007 14:08 schreef Viper88 het volgende:
uhm... das toch niet echt langer haar? Naja, langer dan stekeltjes, dat wel. Maar dat kapsel van de arctic monkeys is wel vet. Is bij hem de (voor ons) linkerkant nou korter dan de rechterkant?
Mijn haar groeit hardquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:58 schreef ArendBarend het volgende:
in 4,5 maand al op je doel?das snel
Ik ben nu anderhalf jaar al bezigmaar moet nu wel maar es naar de kapper
Naja, had het september 2005 gemillimeterd, en ook nog wel paar keer naar de kapper geweest natuurlijkquote:Op donderdag 4 januari 2007 19:59 schreef Viper88 het volgende:
damn, 1,5 jaar al. Hoe lang wil je het dan? Wat is je doel?
links is wel korter dan rechts.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:10 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Nee, gewoon opzij gekamd (gestreken) denk ik.
Zo ziet het er idd uit. Ga jij dat ook zo laten doen? Want ik vind het wel leuker staan dan als alles één lengte is.quote:
Tegen de tijd dat je uitgekeken bent op dat kapsel is het toch weer tijd om naar de kapper te gaan, en kan je het dan gewoon weer recht laten knippenquote:Op vrijdag 5 januari 2007 13:53 schreef ArendBarend het volgende:
Dan kun je ook gelijk totaal niets anders meer met je haar, he...
zelfdequote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
mijn haar is nu lang, maar ik heb geen id wat ik er nu mee moet
Gewoon alle kanten op laten waaien. Dat lijkt mij nou cool. Zo'n kapsel dat gewoon altijd wel weer op z'n plaats valt, of niet, maar dat het dan toch wel tof zit. Lekker makkelijk ook.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 17:12 schreef LoggedIn het volgende:
mijn haar is nu lang, maar ik heb geen id wat ik er nu mee moet
Hehe, droom maar lekker verder.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 01:58 schreef Sh0g het volgende:
[..]
Gewoon alle kanten op laten waaien. Dat lijkt mij nou cool. Zo'n kapsel dat gewoon altijd wel weer op z'n plaats valt, of niet, maar dat het dan toch wel tof zit. Lekker makkelijk ook.
idd bah wat haat ik wind. helemaal mn haar goed gedaan, waait t veel te hard, heb ik opeens een mislukte out of bed lookquote:Op zaterdag 6 januari 2007 08:36 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Hehe, droom maar lekker verder.Ik kan je wel vertellen dat dat niet werkt als je wat langer haar hebt. Het waait voor je ogen, gaat helemaal bol staan, en doet alles wat je niet wilt.
![]()
Precies je haar is toch lang genoeg dus kan je er alles mee laten doen door de kapper wat je wil.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 15:38 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je uitgekeken bent op dat kapsel is het toch weer tijd om naar de kapper te gaan, en kan je het dan gewoon weer recht laten knippen![]()
misschien binnenkort maar even langs de kapper, had in Mei '06 alles eraf gehaald en nu zit ik met een mat in mijn nek. Doelstelling..? Even een tijdje met lang haar zitten en daarna weer erafquote:Op vrijdag 5 januari 2007 12:24 schreef Retro het volgende:
Zojuist mijn mat laten verwijderen, en de rest een beetje laten bijsnijden. Ik moet zeggen, het is écht een hele verbetering tov mijn uitgegroeide kapsel. Nu kan ik met een gerust hart weer een tijdje doorgroeien.
Hehe...quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:53 schreef dikkekaas het volgende:
[..]
idd bah wat haat ik wind. helemaal mn haar goed gedaan, waait t veel te hard, heb ik opeens een mislukte out of bed look
hm, nou voor mij begint de tondeuze weer aantrekkelijk te worden....quote:Op zaterdag 6 januari 2007 13:33 schreef LoggedIn het volgende:
Ik zou eigenlijk niet meer echt terug willen naar kort haar hoor.. dit is echt zo chillmaar ik moet gewoon ff een goed model in mn haar aanleggen, want zo zie ik er echt niet uit
Dat is bij jou om de minuut zoquote:Op zaterdag 6 januari 2007 14:33 schreef Viper88 het volgende:
[..]
hm, nou voor mij begint de tondeuze weer aantrekkelijk te worden....![]()
Tussenfase is ook een koud kunstje met het juiste goedje dat je erin smeert. Heb het paar posts boven neergezet.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeitIk weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |