abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45084230
Kort haar is toch veel mooier
Care For Each Other
pi_45084553
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef GriekSeDaMe het volgende:
Dank voor deze bijdrage
pi_45086370
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:39 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Zo ziet het er idd uit. Ga jij dat ook zo laten doen? Want ik vind het wel leuker staan dan als alles één lengte is.
Ja, ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en het is inderdaad assymetrisch, maar dat was het ook al. Ik heb een hele tijd 'gezocht' naar het juiste kapsel, maar dit is em volgensmij
pi_45086759
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeit Ik weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
ik heb dat toch ook gedaan.. ik ben ruim een jaar bezig geweest om haar van enige lengte te krijgen, the horror op sommige momenten..
pi_45102389
moet....vol.....hou....den....
  zondag 7 januari 2007 @ 10:39:34 #106
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45102462
gelukkig kan je nu nog een muts (of een pet, capuchon) dragen als je even geen zin hebt om je haar te doen. (En daar maak ik nu handig gebruik van)
pi_45113566
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:39 schreef SHOOOTO het volgende:
gelukkig kan je nu nog een muts (of een pet, capuchon) dragen als je even geen zin hebt om je haar te doen. (En daar maak ik nu handig gebruik van)
Ja, das wel handig he En dat kan ook nog wel een maandje of 2/3
  zondag 7 januari 2007 @ 18:40:49 #108
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45116116
Wat vinden jullie eigenlijk van kerels met langer haar die hun haar in een staart dragen.
Persoonlijk vind ik het echt niet tof staan. Heb je lang haar, ga je het een beetje strak naar achter dragen met een elastiekje. Nee, niks voor mij.

Maar meestal hebben die gasten dan ook veel langer haar, langer dan ik het ooit zou willen. Ik vind tot een paar cm over mijn oren, boven mijn schouders, echt lang zat.
pi_45118425
Een volledige staart vind ik ook niet mooi, maar bv zo'n halve staart, dus alleen de boven en zijkanten, vind ik wel tof eruit zien, al is niet iedereen dat met me eens

maandag 8 januari 2007 @ 00:51:31 #110
95608 Speth
Rorschach
pi_45131552
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef GriekSeDaMe het volgende:
dat ligt aan je kop kort haar staat bij mij volslagen belachelijk
  maandag 8 januari 2007 @ 00:53:48 #111
95608 Speth
Rorschach
pi_45131624
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef Viper88 het volgende:
Een volledige staart vind ik ook niet mooi, maar bv zo'n halve staart, dus alleen de boven en zijkanten, vind ik wel tof eruit zien, al is niet iedereen dat met me eens

[afbeelding]
van dat voetballersgedoe met haarbanden en staarten vind ik ook geen gezicht eerlijk gezegd, staat zo ordinair
pi_45133408
Poging nummer 359, ben aardig onderweg al zeg ik 't zelf.

Foto is genomen na een regenachtige en winderige dag door Berlijn lopen zonder dat ik m'n eigen haarspul bij de hand had (kutvliegvelden met hun kutregeltjes!), dus ik was afhankelijk van een 100 ml-potje Hema-creamgel. Smerig spul.
suburban gangster flow
  maandag 8 januari 2007 @ 20:48:35 #113
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45156569
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Speth het volgende:

[..]

van dat voetballersgedoe met haarbanden en staarten vind ik ook geen gezicht eerlijk gezegd, staat zo ordinair
Vooral bij die Ronaldinho met zijn haarband, pure commercie
pi_45164818
Waarom is een haarband commercieel?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:02:57 #115
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_45166983
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Zou het misschien wat te maken kunnen hebben met het feit dat hij haar in zijn ogen zou kunnen krijgen?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 05:29:15 #116
95608 Speth
Rorschach
pi_45168538
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

euh nee dat bedoelde ik dan net weer niet
pi_45169334
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 05:29 schreef Speth het volgende:

[..]

euh nee dat bedoelde ik dan net weer niet
Nou het meeste wat die voetballers dragen is gewoon puur praktisch.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:51:05 #118
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45169636
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:02 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Zou het misschien wat te maken kunnen hebben met het feit dat hij haar in zijn ogen zou kunnen krijgen?
Daar had ik voor de CL finale geen last van geen last. Hij heeft zijn haar toch altijd in een staart?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:24:58 #119
104367 Thrackan
new and improved
pi_45170070
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeit Ik weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
oh, ik loop al geruime tijd met een tussenkapsel rond, ik heb er echt schijt aan hoe het zit, daar ga ik wel aan denken als het lang genoeg is
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:56:59 #120
95608 Speth
Rorschach
pi_45177747
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Nou het meeste wat die voetballers dragen is gewoon puur praktisch.
dat zij het dragen begrijp ik ook wel maar ik vind het niet mooi ofzo, het staat een beetje italiaanse playboy achtig
pi_45199712
Ik heb ook lang haar en heb het vaak in een staartje. anderen vinden dat weer wel mooi. het bevalt me wel goed
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:29:40 #122
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45199748
whaha, ik had eerst wat langer haar zoals dit:

En nu 2 mm, echt veel vetter!
Vinden jullie dat niet irritant, dat lange haar overal?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_45199857
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef jacle7 het volgende:
Ik heb ook lang haar en heb het vaak in een staartje. anderen vinden dat weer wel mooi. het bevalt me wel goed
een staartje? wtf? Doe jij een ICT gerichte opleiding?
pi_45199862
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:29 schreef L-IS het volgende:
whaha, ik had eerst wat langer haar zoals dit:

[afbeelding]

En nu 2 mm, echt veel vetter!
Vinden jullie dat niet irritant, dat lange haar overal?
ik vind het geweldig, al dat haar dat lekker in je gezicht waait
pi_45203807
woh... hebben jullie wel eens op het long hair hyperboard ( ) gekeken? Echt krankzinnig wat je daar allemaal ziet. Mensen die hun haar vet serieus nemen, en allemaal haar tot hun reet willen hebben.

Een paar voorbeelden:

http://www.mlhh.org
pi_45204074
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Viper88 het volgende:
woh... hebben jullie wel eens op het long hair hyperboard ( ) gekeken? Echt krankzinnig wat je daar allemaal ziet. Mensen die hun haar vet serieus nemen, en allemaal haar tot hun reet willen hebben.

Een paar voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wat zijn die mensen lelijk allemaal zo'n jaren 70 bril
pi_45204141
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:01 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wat zijn die mensen lelijk allemaal zo'n jaren 70 bril
Los daarvan, wat bezielt je om je haar zo lang te laten groeien!? Hebben ze geen mensen in hun buurt die zeggen dat het er echt belachelijk uitziet?
pi_45208443
Bij de 1ste en 3de zou je zo denken dat het vrouwen zijn
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:04:27 #129
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_45208825
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef -Dries- het volgende:
Bij de 1ste en 3de zou je zo denken dat het vrouwen zijn
Niet dan?

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_45210229
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:04 schreef Domai het volgende:

[..]

Niet dan?

Nou...
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:57:24 #131
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_45210582
Als je lang haar hebt, dan moet je het vooral stylen en niet los laten hangen. En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
Sorry ik kon ff niet zo snel pics vinden van niet-aziaten met lang haar (waarbij het goed stond).

Hier mss een beter voorbeeld:

(onverzorgd en lelijk)

(verzorgd en netjes)
Nu mogen jullie allemaal weer netjes je haar kort knippen
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
pi_45211533
@bioboy

Los van het feit of je het mooi vindt of niet, moet je toegeven dat deze kerel er links tof uitziet, terwijl hij er op de "verzorgd en netjes" kant (rechts) er als een sullige stumper uitziet. Ik heb liever dat ik er dan voor sommige wat onverzorgd uitzie, dan dat ik er als een watje bijloop.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:26:59 #133
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_45213418
idd bij deze jongen staat lang haar beter hoewel op de linker heeft die een baardje laaten staan en hij kijkt ook wat woester daarnaast heeft ie ook een kraagloze shirt aan en hij oogt btw ook wat ouder.

Op de rechterfoto zie je nog een deel van zijn kraag (polo shirt), zijn haar heeft die vooraan naar links gekamt soort van korte balkenende kapsel en dat en al ziet hij idd stumperiger uit. Hij had zijn haar op de rechterfoto omhoog moeten doen en niet naar achter/links moeten kammen.

Natuurlijk ook weer niet TE kort.
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
pi_45213697
hehe, ik begrijp je hoor. Nou ben ik eigenlijk wel erg benieuwd hoe jij je haar hebt
pi_45218229
Zo, meld me ook maar weer eens in dit topic. Heb 't afgelopen jaar beetje soort van Arctic Monkeys-coup gehad (zie foto onder); maar omdat ik er elke keer een hele zooi gel in moet flikkeren (en zo'n beetje m'n hele omgeving het er uit vindt zien als een berg hooi) vind ik het tijd voor iets nieuws.

M'n plan is om m'n haar nog een stukkie langer te laten groeien, en hopen dat 't dan zodanig valt dat 't automatisch goed zit; zonder wax en dergelijken er steeds in te hoeven doen. Beetje stereotype Amerikaanse-surfer-look zeg maar dus Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!

Tanx!

pi_45219235
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!
Wax is the way to go boy!
pi_45220296
of een shaper
pi_45220497
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Viper88 het volgende:

Een paar voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

OMG Tja als dit je voorbeelden zouden zijn zou ik direct stoppen met het hele groeiproces. Wat een uglies.... Niet bepaald reclame voor mooi langer haar. Gelukkig kan het ook op een hoop andere mooiere manieren
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_45220938
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:42 schreef Samson het volgende:

[..]

OMG Tja als dit je voorbeelden zouden zijn zou ik direct stoppen met het hele groeiproces. Wat een uglies.... Niet bepaald reclame voor mooi langer haar. Gelukkig kan het ook op een hoop andere mooiere manieren
Idd, ik snap ook niet pcies wat ze proberen te bereiken. Zo lang mogelijk? Waar doe je het dan nog voor ?
pi_45220994
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef bioboystudent het volgende:
Als je lang haar hebt, dan moet je het vooral stylen en niet los laten hangen. En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
Sorry ik kon ff niet zo snel pics vinden van niet-aziaten met lang haar (waarbij het goed stond).
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier mss een beter voorbeeld:
[afbeelding]
(onverzorgd en lelijk)
[afbeelding]
(verzorgd en netjes)
Nu mogen jullie allemaal weer netjes je haar kort knippen
whatever ik heb ook een breed gezicht en een brede kaak maar kort haar staat bij mij gewoon absoluut niet en middellang haar juist goed. brad pitt ziet er op die 2e foto uit als een gaylord terwijl hij op de 1e juist wel cool is, hoewel natuurlijk niet modieus, maar het past verder prima bij z'n gezicht.

die chinees ziet er trouwens ook niet uit, veel te myspace-homofielerig met highlights. dan liever gewoon au naturel
pi_45223359
Damn! Nooit geweten dat het hele lang-haar-kweken-proces voor jongens net zo irritant is als voor meisjes! Ik vind wat langer haar bij de meeste jongens echt vet staan, maar het hangt idd een beetje van je gezicht af... Maar ik zou zeggen: hou vol! Ik heb als meisje misschien niet echt recht van spreken, maar toen ik van kort (kaaklengte) naar lang ging heb ik ook wel periodes gehad waarin het voor geen meter zat, maar nu is het mooi lang en ben ik er heel blij mee!
you look so fine
I want to break your heart
and give you mine
pi_45224227
Toch denk ik dat het voor meisjes makkelijker is dan voor jongens. Want zoals je zelf zegt, je begon met kaaklengte, en wilde gewoon steeds langer, maar dan heb je dus al vanaf het begin best wel een behoorlijke lengte. Terwijl je als jongen vaak begint met kort haar, en dan door een soort uitgegroeid kort kapsel moet.....rrrrr....

maar misschien heb ik het mis
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:50:37 #143
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45226015
Ik heb nu zo'n 2 jaar lang haar, bevalt me nog steeds uitstekend. Heb er misschien 2 maanden over moeten doen om het van stekeltjes -achtig (hoe verassend) naar een scheiding te laten groeien. Inmiddels heb ik al m'n haar over m'n voorhoofd, maar ben ik er nog steeds niet uit of ik het de huidige lengte wil (bijna voor m'n ogen), of net ietsje korter . Beide vind ik wel tof staan tbh

Zo zit het inmiddels (Klik op de foto voor een iets scherpere versie.). De wax die ik gebruik is Shaper van de Hema, bevalt me prima en heeft nog enigszins een normale prijs . Alleen tegen wind is het niet opgewassen natuurlijk .

Trouwens wel enorm vervelend, als ik er ook maar geen wax in doe, zit m'n haar echt als 1 grote pluizige bol
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45226835
Had zelf het probleem , dat het bij mij totaal oncontroleerbaar word . Dus je wilt het in bepaalde styl hebben , en het lukt dan gewoon niet .Waait het, zit het weer kut, dus toen knip .
pi_45227765
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Brembo het volgende:
Had zelf het probleem , dat het bij mij totaal oncontroleerbaar word . Dus je wilt het in bepaalde styl hebben , en het lukt dan gewoon niet .Waait het, zit het weer kut, dus toen knip .
Tja, zo'n enorme wind vraagt om drastische maatregelen, ik smeer er dan toch een erg stevige gel in en spray er nog ns gellac overheen, dan is het orkaanproof Normaal ben ik niet zo'n smeerder hoor, dan is het gewoon in model brengen en drogen
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:32:27 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45227776
quote:
De laatste dagen heb ik die neiging wel gehad ja met al die wind
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45232256
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De laatste dagen heb ik die neiging wel gehad ja met al die wind
Ja maar volgens mij is het echt afhankelijk van de gebruikte producten en haartype, zonde dat je niet kan testen . Zit je weer vast aan een kut potje wax, waar je niksmee kan .
pi_45236810
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb nu zo'n 2 jaar lang haar, bevalt me nog steeds uitstekend. Heb er misschien 2 maanden over moeten doen om het van stekeltjes -achtig (hoe verassend) naar een scheiding te laten groeien. Inmiddels heb ik al m'n haar over m'n voorhoofd, maar ben ik er nog steeds niet uit of ik het de huidige lengte wil (bijna voor m'n ogen), of net ietsje korter . Beide vind ik wel tof staan tbh

[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07023/hyvespic.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]

Zo zit het inmiddels (Klik op de foto voor een iets scherpere versie.). De wax die ik gebruik is Shaper van de Hema, bevalt me prima en heeft nog enigszins een normale prijs . Alleen tegen wind is het niet opgewassen natuurlijk .

Trouwens wel enorm vervelend, als ik er ook maar geen wax in doe, zit m'n haar echt als 1 grote pluizige bol
dat pluizige bolletje heb ik altijd zonder wax/gel.. ziet er niet uit man

En het haar boven mn voorhoofd groeit niet zo hard dus daar hangt nog niet in mn ogen alleen van de zijkant waait het soms in mn ogen, maar das niet zo erg
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:55:26 #149
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45237975
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef bioboystudent het volgende:
[..] En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
[..]
Nou, heb ik dan ff geluk. Ik heb een smal gezicht. En langwerpig.
Met langer haar probeer ik dan een vierkanter hoofd te krijgen.
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, zo'n enorme wind vraagt om drastische maatregelen, ik smeer er dan toch een erg stevige gel in en spray er nog ns gellac overheen, dan is het orkaanproof Normaal ben ik niet zo'n smeerder hoor, dan is het gewoon in model brengen en drogen
Ik maak het zo droog mogelijk met de handdoek, smeer er dan remix in van l'oreal of toucheable texture van wella (niet te veel bij beide) en dan ros ik er nog een keer met de handdoek door voor wat volume. Daarna gaat het over het voorhoofd en een beetje naar links, maar zonder een scheiding te maken en ik wil ook geen mushroom-achtig iets .
Daarna ga ik naar buiten en waait het alle kanten op, maar als ik op de plek van bestemming ben, dan is het 1, 2, 3 met de handen het weer de goede richting op leggen en klaar.

Volgens mij is lang haar dan ook niet handig als je buiten werkt en het graag in model hebt zitten, want dan blijf je bezig natuurlijk .
pi_45238572
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef LoggedIn het volgende:

En het haar boven mn voorhoofd groeit niet zo hard dus daar hangt nog niet in mn ogen
Ik stelde me jou haar altijd veel langer voor Maar ja, die haren voor lijken altijd minder snel te groeien dan de rest, maar ik kan ze nu in mijn mond stoppen
  zondag 14 januari 2007 @ 01:05:14 #151
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45332799
Hoi, ik laat het ook groeien, paar jaar geleden had ik het ook lang tot over de schouders maar door een dwaling liet ik alles er weer vanaf knippen..Dus heb ik besloten om het weer lang te laten groeien.
.Hoe lang duurt het eigenlijk om van 4 cm haar naar ongeveer 34 cm haar te gaan (=over de schouders)? Het is voor mij te lang geleden om nog te herinneren hoe snel het ging!

Ruwe schatting: 3/4 jaar?
Era Vulgaris
pi_45334273
quote:
Die wind is inderdaad echt fokking irritant. Vooral als je ook nog op de brommer zit (ja sorry).

Eigenlijk moet ik het maar eens in model laten knippen. Maarja wanneer heb ik zin .
pi_45335962
quote:
Op zondag 14 januari 2007 01:05 schreef Vassili_Z het volgende:
Hoi, ik laat het ook groeien, paar jaar geleden had ik het ook lang tot over de schouders maar door een dwaling liet ik alles er weer vanaf knippen..Dus heb ik besloten om het weer lang te laten groeien.
.Hoe lang duurt het eigenlijk om van 4 cm haar naar ongeveer 34 cm haar te gaan (=over de schouders)? Het is voor mij te lang geleden om nog te herinneren hoe snel het ging!

Ruwe schatting: 3/4 jaar?
ongeveer een cm per maand he, you do the math
  zondag 14 januari 2007 @ 12:36:54 #154
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45339044
halve millimeter per dag groeit haar
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
  zondag 14 januari 2007 @ 12:49:33 #155
117776 OFfSprngr
Meest boze Punker van Fok!
pi_45339389
Einde van het jaar is het pas echt goed op lengte bij mij.
You must learn to live with your own conscience, your own morality, your own decision, your own self. You alone can do it. There is no authority but yourself!
http://www.last.fm/user/OFfSprngr
.
.
pi_45340074
tvp. Mijn haar moet weer korter
  maandag 15 januari 2007 @ 10:52:12 #157
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45366493
helpt haargroeimiddel ook om t sneller te laten gaan? niet om inactieve wortels weer actief te maken, maar om actieve wortels te stimuleren?
Era Vulgaris
pi_45368475
^ ik denk dat geduld beter werkt

Ik heb trouwens weer een nieuwe spulletje nodig om erin te gooien. Heb nu een tijd lang wax gebruikt, maar begin het steeds viezer te vinden, je haar wordt er wel erg smerig van. Ik zoek iets dat een beetje het effect heeft van nat haar, maar dat niet echt vies/plakkerig/smerig wordt. Heeft iemand ervarin met wetlook gel? Zorgt dit er alleen voor dat het haar er nat uitziet, of valt het haar met wetlook gel ook op een manier waarop nat haar zou vallen? En dan bedoel ik vooral dat het zwaarder wordt en naar achteren blijft. Iemand ideeën of alternatieven?
pi_45368669
Ik heb wel eens die wetlook gel van lóreal gehad, maar daar werd je haar knetterhard van, niet om aan te raden dus. Ik gebruik nu trouwens de wax van Hema, bevalt prima.
  maandag 15 januari 2007 @ 13:15:50 #160
160346 Mavro
Black & Red
pi_45370347
Aan de heren die klagen dat hun haar een pluizige bol is zonder wax en dergelijke, gebruiken jullie ook conditioner? Want heel veel jongens die ik ken (ook met langer haar) gebruiken alleen shampoo, terwijl condiotioner er gewoon voor zorgt dat je haar een stuk soepeler en minder pluizig is.
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
  maandag 15 januari 2007 @ 13:22:55 #161
104367 Thrackan
new and improved
pi_45370508
Ik heb zelf de ervaring dat met een conditioner mijn haar 3 keer zo snel vet en daardoor slap wordt (dus dat is dan al na een halve dag). Maar ik heb sowieso slap en vet haar hoor, nooit pluizig *poef*
Binnenkort mijn haartjes eventjes op lengte laten knippen. Ben ik dan niet tevreden, dan gaat het weer kort. Of dat millimeterwerk wordt of een centimeter of 3-4-5 zien we dan wel weer.
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  maandag 15 januari 2007 @ 20:23:13 #162
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45384666
Mijn ervaring met conditioner is dat het niet echt werkt....ja, wel als je het 3 keer per dag gebruikt
Era Vulgaris
  maandag 15 januari 2007 @ 20:23:46 #163
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45384691
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 14:29 schreef Viper88 het volgende:
@bioboy

[afbeelding]

Los van het feit of je het mooi vindt of niet, moet je toegeven dat deze kerel er links tof uitziet, terwijl hij er op de "verzorgd en netjes" kant (rechts) er als een sullige stumper uitziet. Ik heb liever dat ik er dan voor sommige wat onverzorgd uitzie, dan dat ik er als een watje bijloop.
idd helemaal mee eens, al vind ik lang haar bij hem niet echt mooi staan, maar kort haar is bij hem nog fouter!
Era Vulgaris
  maandag 15 januari 2007 @ 21:02:45 #164
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_45386270
mijn haar moet ook langer.. 30 cm of zo
veni vidi gebanned
pi_45397105
quote:
Op maandag 15 januari 2007 21:02 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
mijn haar moet ook langer.. 30 cm of zo
En welke lengte heb je nu?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 12:15:11 #166
95608 Speth
Rorschach
pi_45401787
quote:
Op maandag 15 januari 2007 20:23 schreef Vassili_Z het volgende:
Mijn ervaring met conditioner is dat het niet echt werkt....ja, wel als je het 3 keer per dag gebruikt
welke gebruik je dan want bij mij werkt het juist wel hoewel niet altijd ten goede aangezien je er van dat glimhaar van krijgt en dat is lelijk als je blond haar hebt
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:06:08 #167
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45414398
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 12:15 schreef Speth het volgende:

[..]

welke gebruik je dan want bij mij werkt het juist wel hoewel niet altijd ten goede aangezien je er van dat glimhaar van krijgt en dat is lelijk als je blond haar hebt
ik gebruikte die van L'oreal? weet niet zeker omda thet zo lang geleden is dat ik lang haar had.

Brylcreem werkt ook heel goed tegen pluis, en het verstevigt je haar + antiroos.
Era Vulgaris
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:26:40 #168
160346 Mavro
Black & Red
pi_45415133
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

ik gebruikte die van L'oreal? weet niet zeker omda thet zo lang geleden is dat ik lang haar had.

Brylcreem werkt ook heel goed tegen pluis, en het verstevigt je haar + antiroos.
Ik gebruik die van John Frieda. Je hebt van die speciale tubes voor blond, donker of rood haar. Is wel duur ¤8,- per tube ofzo, maar dan heb je ook wat.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:06:52 #169
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45416515
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:26 schreef Mavro het volgende:

[..]

Ik gebruik die van John Frieda. Je hebt van die speciale tubes voor blond, donker of rood haar. Is wel duur ¤8,- per tube ofzo, maar dan heb je ook wat.
Lang rood, goed verzorgd haar...dat is echt vet uniek. Je ziet t heel zelden op TV, laatste keer dat ik lang rood haar zag was in een film op NL3...dat zag er echt vet uit. Als ik nou maar gewoon geduld heb tot t lang is dan ben ik ook zo apart.....

Ijdelheid is een zonde, I know
Era Vulgaris
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:57:38 #170
95608 Speth
Rorschach
pi_45418416
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:06 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

wat brylcreem bij mij vooral doet is m'n haar zwaar en wat vettig maken zodat het platter gaat hangen
pi_45418811
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 20:57 schreef Speth het volgende:

[..]

wat brylcreem bij mij vooral doet is m'n haar zwaar en wat vettig maken zodat het platter gaat hangen
Brylcream is meer geschikt voor dikker donkerder haar en idd niet voor wat dunner blonder haar (niet negatief bedoeld, want dat heb ik zelf ook). Dan wordt het snel vet en slap, heb ik ook al snel met wax.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:10:06 #172
26411 The.PhantoM
IN URBANITY WE TRUST
pi_45418856
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Zo, meld me ook maar weer eens in dit topic. Heb 't afgelopen jaar beetje soort van Arctic Monkeys-coup gehad (zie foto onder); maar omdat ik er elke keer een hele zooi gel in moet flikkeren (en zo'n beetje m'n hele omgeving het er uit vindt zien als een berg hooi) vind ik het tijd voor iets nieuws.

M'n plan is om m'n haar nog een stukkie langer te laten groeien, en hopen dat 't dan zodanig valt dat 't automatisch goed zit; zonder wax en dergelijken er steeds in te hoeven doen. Beetje stereotype Amerikaanse-surfer-look zeg maar dus Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!

Tanx!

[afbeelding]afbeelding]
wel coole bril.. Weet iemand welke dat is?
Life is a Journey, Not a Destination. Enjoy the Ride!
  woensdag 17 januari 2007 @ 14:25:01 #173
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45437246
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Samson het volgende:

[..]

Brylcream is meer geschikt voor dikker donkerder haar en idd niet voor wat dunner blonder haar (niet negatief bedoeld, want dat heb ik zelf ook). Dan wordt het snel vet en slap, heb ik ook al snel met wax.
mmm zoiets als dit?

...

t haar dan he.
Era Vulgaris
pi_45442653
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:08 schreef Samson het volgende:

[..]

persoonlijk vind ik vers gewassen blond haar bij mezelf erg lelijk (het gaat bol staan en wordt heel licht) dus dat vind ik juist wel prima van brylcreem
pi_45445462
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

mmm zoiets als dit?
[afbeelding]

...

t haar dan he.
Nou, nee, gelukkig dat ook weer niet (t haar), dit is wel echt supervlasdunhaar
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:02:12 #176
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45448894
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 18:20 schreef Samson het volgende:

[..]

Nou, nee, gelukkig dat ook weer niet (t haar), dit is wel echt supervlasdunhaar
Gelukkig

Hier staat t wel cool:
Era Vulgaris
pi_45449087
^ ja maar dat heeft er gewoon puur mee te maken wat voor gezicht je eronder zet. Verwissel je het haar van de plaatjes die je postte, dan ziet het "lelijke" haar er opeens een stuk beter uit, en het ander niet. Hard, maar waar...
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:20:55 #178
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_45449567
Ik loop nu sinds twee weken fulltime met een staartje en ik krijg voornamelijk positieve reacties.
Het is alleen een beetje rot dat de voorste haren nog steeds niet in de staart kunnen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
  woensdag 17 januari 2007 @ 20:35:25 #179
154726 ArendBarend
Spread the hype!
pi_45450044
wat een uberlelijke kerel is dat
Ouderdom is ook slecht voor de gezondheid!
pi_45451313
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:10 schreef The.PhantoM het volgende:

[..]

wel coole bril.. Weet iemand welke dat is?
Voor 3 Euro in Italie op de markt gekocht....

En wie is die lelijke gast hierboven? Z'n kop komt me heel bekend voor... een of andere quasi bn'er??
  woensdag 17 januari 2007 @ 21:15:21 #181
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45451431
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef DonStefano het volgende:

[..]

En wie is die lelijke gast hierboven? Z'n kop komt me heel bekend voor... een of andere quasi bn'er??
BN'er, ja.

Bekende Nerd
  donderdag 18 januari 2007 @ 12:05:05 #182
152398 JingleKoning
Allemaal cabaret"
pi_45466514
Leuk hé die storm jongens
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnen treedt"
pi_45466806
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 14:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

mmm zoiets als dit?
[afbeelding]

...

t haar dan he.
jumping jesus wat een monster
pi_45467484
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:05 schreef JingleKoning het volgende:
Leuk hé die storm jongens
Heerlijk, al die haren in je mond.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_45467813
quote:
Op woensdag 17 januari 2007 21:12 schreef DonStefano het volgende:

[..]

Hij is van beauty and the nerd.
pi_45468613
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 12:44 schreef super-muffin het volgende:

[..]

Hij is van beauty and the nerd.
wilde iemand uberhaubt met 'm omgaan dan want dit is wel een heel extreem geval van lelijkheid
  donderdag 18 januari 2007 @ 16:25:44 #187
42306 Vassili_Z
Low Man's Lyric
pi_45476255
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 13:09 schreef Speth het volgende:

[..]

wilde iemand uberhaubt met 'm omgaan dan want dit is wel een heel extreem geval van lelijkheid
Daarom hebben ze em ook uitgekozen
Era Vulgaris
pi_45479790
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 16:25 schreef Vassili_Z het volgende:

[..]

Daarom hebben ze em ook uitgekozen
ja maar ik bedoel, ik heb dat programma wel eens gezien en het waren allemaal nog enigszins toonbare nerds die alleen een beetje raar waren, maar deze gast is gewoon afzichtelijk
  donderdag 18 januari 2007 @ 23:13:46 #189
98312 Ewaldus
Save the cheerleader
pi_45493140
ik meer er nu dagelijks Cream Gel van Nivea in.
Nadeel van dit spul is dat het na 10 minuten zijn kracht verliest en mijn haar niet meer zo zit zoals ik het wil...
Zijn er nog tips voor betere haardproducten die voor mij geschikt zijn? Ik wil dus niet dat hard wordt.
Heb donker, dik krullend/met een slag erin haar..

Er was ook ooit iemand in dit topic, en die had dikke bos krullen maar ooit op een feestje had iemand het gestijld...
wat is hier over te vertellen (zodra men weet over wie ik het heb)
niets
pi_45498656
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 23:13 schreef Ewaldus het volgende:
ik meer er nu dagelijks Cream Gel van Nivea in.
Nadeel van dit spul is dat het na 10 minuten zijn kracht verliest en mijn haar niet meer zo zit zoals ik het wil...
Zijn er nog tips voor betere haardproducten die voor mij geschikt zijn? Ik wil dus niet dat hard wordt.
Heb donker, dik krullend/met een slag erin haar..

Er was ook ooit iemand in dit topic, en die had dikke bos krullen maar ooit op een feestje had iemand het gestijld...
wat is hier over te vertellen (zodra men weet over wie ik het heb)
Hema wax works for me.
pi_45500266
He ik kom dus zoals ik al eerder in het topic heb gezegd (dacht ik) van 6mm haar in april 2006.

Ik heb er de lat eens naast gehouden, en momenteel heeft mijn haard een lengte van tussen 6 en 7 cm. Maar ik heb er dus helemaal niks aan gedaan, ook niet laten bijknippen, en ik smeer en niks in kwa product. Als gevolg begint het er momenteel toch wel onverzorgd uit te zien vind ik, alhoewel het bijna dagelijks word gewassen.

Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen, ga ik er nu mee naar de kapper om het te laten bijknippen of gewoon rustig verder laten groeien.

Welke producten kan ik bovendien zoal ik langer haar smeren of vrijven. Gel of wax was altijd ideaal voor kort haar, maar als ik dit in mijn langer haar doe is het om niet aan te zien natuurlijk. Ik heb veel droog en dik haar trouwens.

Zijn er ook manieren om je haren glanzend te krijgen zodat ze er wat mooier/verzorgder uit zien, want mij haar is meestal altijd dof. Ik was met shampoo voor droog haar (2keer per week). En met een conditioner glanzend en zijdezacht (3keer per week).
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:25:37 #192
95608 Speth
Rorschach
pi_45501295
het mijne is wel mad lang nu
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:29:44 #193
160346 Mavro
Black & Red
pi_45501420
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef Emu het volgende:
He ik kom dus zoals ik al eerder in het topic heb gezegd (dacht ik) van 6mm haar in april 2006.

Ik heb er de lat eens naast gehouden, en momenteel heeft mijn haard een lengte van tussen 6 en 7 cm. Maar ik heb er dus helemaal niks aan gedaan, ook niet laten bijknippen, en ik smeer en niks in kwa product. Als gevolg begint het er momenteel toch wel onverzorgd uit te zien vind ik, alhoewel het bijna dagelijks word gewassen.

Ik weet dus niet zo goed wat ik moet doen, ga ik er nu mee naar de kapper om het te laten bijknippen of gewoon rustig verder laten groeien.

Welke producten kan ik bovendien zoal ik langer haar smeren of vrijven. Gel of wax was altijd ideaal voor kort haar, maar als ik dit in mijn langer haar doe is het om niet aan te zien natuurlijk. Ik heb veel droog en dik haar trouwens.

Zijn er ook manieren om je haren glanzend te krijgen zodat ze er wat mooier/verzorgder uit zien, want mij haar is meestal altijd dof. Ik was met shampoo voor droog haar (2keer per week). En met een conditioner glanzend en zijdezacht (3keer per week).
Je kunt ook dof haar hebben omdat bv je eetpatroon ongezond is. Heel veel water drinken wil ook nog wel eens helpen. Gezond eten, vitamine b pilletjes slikken etc.
Ik zou het wel in model laten knippen maar tegen de kapper zeggen dat je het lang wil laten groeien dus dattie er zo veel mogelijk aan mote laten.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 11:37:37 #194
95608 Speth
Rorschach
pi_45501641
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 10:45 schreef Emu het volgende:

je kan haar ook teveel wassen ik was m'n haar misschien 2x per week en het ziet er verder totaal niet ranzig uit. vroeger waste ik het dagelijks en toen was het droog als fuck
pi_45502519
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef Speth het volgende:
Ziet er goed uit Jij bent een goed voorbeeld van iemand waarbij langer haar idd veel beter staat dan kort. Geeft je echt een heel ander gezicht.
pi_45502957
Ik wil dit weekend naar de kapper, maar ik weet niet hoe ik het moet laten knippen.

Mijn haar is al aardig lang, een stuk langer dan die van Speth. Te lang eigenlijk.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:24:28 #197
95608 Speth
Rorschach
pi_45504803
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 12:09 schreef Samson het volgende:

[..]

Ziet er goed uit Jij bent een goed voorbeeld van iemand waarbij langer haar idd veel beter staat dan kort. Geeft je echt een heel ander gezicht.
thanks

het is een beetje moeilijk te zeggen waardoor het nou komt dat bij de een kort haar veel beter staat en bij de ander lang haar.
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:53:52 #198
romantically challenged
pi_45505460
quote:
Op donderdag 18 januari 2007 17:42 schreef Speth het volgende:

[..]

ja maar ik bedoel, ik heb dat programma wel eens gezien en het waren allemaal nog enigszins toonbare nerds die alleen een beetje raar waren, maar deze gast is gewoon afzichtelijk
het is nog een tweeling ook

veni vidi gebanned
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:55:38 #199
romantically challenged
pi_45505502
quote:
Op vrijdag 19 januari 2007 11:25 schreef Speth het volgende:
cute
veni vidi gebanned
  vrijdag 19 januari 2007 @ 13:57:02 #200