abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45084230
Kort haar is toch veel mooier
Care For Each Other
pi_45084553
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef GriekSeDaMe het volgende:
Dank voor deze bijdrage
pi_45086370
quote:
Op vrijdag 5 januari 2007 13:39 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Zo ziet het er idd uit. Ga jij dat ook zo laten doen? Want ik vind het wel leuker staan dan als alles één lengte is.
Ja, ik ben vanmorgen naar de kapper geweest en het is inderdaad assymetrisch, maar dat was het ook al. Ik heb een hele tijd 'gezocht' naar het juiste kapsel, maar dit is em volgensmij
pi_45086759
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeit Ik weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
ik heb dat toch ook gedaan.. ik ben ruim een jaar bezig geweest om haar van enige lengte te krijgen, the horror op sommige momenten..
pi_45102389
moet....vol.....hou....den....
  zondag 7 januari 2007 @ 10:39:34 #106
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45102462
gelukkig kan je nu nog een muts (of een pet, capuchon) dragen als je even geen zin hebt om je haar te doen. (En daar maak ik nu handig gebruik van)
pi_45113566
quote:
Op zondag 7 januari 2007 10:39 schreef SHOOOTO het volgende:
gelukkig kan je nu nog een muts (of een pet, capuchon) dragen als je even geen zin hebt om je haar te doen. (En daar maak ik nu handig gebruik van)
Ja, das wel handig he En dat kan ook nog wel een maandje of 2/3
  zondag 7 januari 2007 @ 18:40:49 #108
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45116116
Wat vinden jullie eigenlijk van kerels met langer haar die hun haar in een staart dragen.
Persoonlijk vind ik het echt niet tof staan. Heb je lang haar, ga je het een beetje strak naar achter dragen met een elastiekje. Nee, niks voor mij.

Maar meestal hebben die gasten dan ook veel langer haar, langer dan ik het ooit zou willen. Ik vind tot een paar cm over mijn oren, boven mijn schouders, echt lang zat.
pi_45118425
Een volledige staart vind ik ook niet mooi, maar bv zo'n halve staart, dus alleen de boven en zijkanten, vind ik wel tof eruit zien, al is niet iedereen dat met me eens

maandag 8 januari 2007 @ 00:51:31 #110
95608 Speth
Rorschach
pi_45131552
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 19:39 schreef GriekSeDaMe het volgende:
dat ligt aan je kop kort haar staat bij mij volslagen belachelijk
  maandag 8 januari 2007 @ 00:53:48 #111
95608 Speth
Rorschach
pi_45131624
quote:
Op zondag 7 januari 2007 19:42 schreef Viper88 het volgende:
Een volledige staart vind ik ook niet mooi, maar bv zo'n halve staart, dus alleen de boven en zijkanten, vind ik wel tof eruit zien, al is niet iedereen dat met me eens

[afbeelding]
van dat voetballersgedoe met haarbanden en staarten vind ik ook geen gezicht eerlijk gezegd, staat zo ordinair
pi_45133408
Poging nummer 359, ben aardig onderweg al zeg ik 't zelf.

Foto is genomen na een regenachtige en winderige dag door Berlijn lopen zonder dat ik m'n eigen haarspul bij de hand had (kutvliegvelden met hun kutregeltjes!), dus ik was afhankelijk van een 100 ml-potje Hema-creamgel. Smerig spul.
suburban gangster flow
  maandag 8 januari 2007 @ 20:48:35 #113
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45156569
quote:
Op maandag 8 januari 2007 00:53 schreef Speth het volgende:

[..]

van dat voetballersgedoe met haarbanden en staarten vind ik ook geen gezicht eerlijk gezegd, staat zo ordinair
Vooral bij die Ronaldinho met zijn haarband, pure commercie
pi_45164818
Waarom is een haarband commercieel?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 01:02:57 #115
12871 Myster_E
Ne t'en fais pas,
pi_45166983
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

Zou het misschien wat te maken kunnen hebben met het feit dat hij haar in zijn ogen zou kunnen krijgen?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 05:29:15 #116
95608 Speth
Rorschach
pi_45168538
quote:
Op maandag 8 januari 2007 20:48 schreef SHOOOTO het volgende:

[..]

euh nee dat bedoelde ik dan net weer niet
pi_45169334
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 05:29 schreef Speth het volgende:

[..]

euh nee dat bedoelde ik dan net weer niet
Nou het meeste wat die voetballers dragen is gewoon puur praktisch.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 08:51:05 #118
163039 SHOOOTO
ottokukukara shooto!
pi_45169636
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 01:02 schreef Myster_E het volgende:

[..]

Zou het misschien wat te maken kunnen hebben met het feit dat hij haar in zijn ogen zou kunnen krijgen?
Daar had ik voor de CL finale geen last van geen last. Hij heeft zijn haar toch altijd in een staart?
  dinsdag 9 januari 2007 @ 09:24:58 #119
104367 Thrackan
new and improved
pi_45170070
quote:
Op zaterdag 6 januari 2007 17:23 schreef -Dries- het volgende:
Ik ben echt de enige die denk ik gewoon schijt heeft aan de tussenfases en gewoon braaf doorgroeit Ik weet toch dat het eindresultaat tof wordt.
oh, ik loop al geruime tijd met een tussenkapsel rond, ik heb er echt schijt aan hoe het zit, daar ga ik wel aan denken als het lang genoeg is
Don't flatter yourself, let someone else do it for you.
  dinsdag 9 januari 2007 @ 14:56:59 #120
95608 Speth
Rorschach
pi_45177747
quote:
Op dinsdag 9 januari 2007 08:24 schreef Viper88 het volgende:

[..]

Nou het meeste wat die voetballers dragen is gewoon puur praktisch.
dat zij het dragen begrijp ik ook wel maar ik vind het niet mooi ofzo, het staat een beetje italiaanse playboy achtig
pi_45199712
Ik heb ook lang haar en heb het vaak in een staartje. anderen vinden dat weer wel mooi. het bevalt me wel goed
  woensdag 10 januari 2007 @ 00:29:40 #122
105982 L-IS
arrogante kutclown
pi_45199748
whaha, ik had eerst wat langer haar zoals dit:

En nu 2 mm, echt veel vetter!
Vinden jullie dat niet irritant, dat lange haar overal?
Op vrijdag 19 januari 2007 05:02 schreef RottePeer het volgende:
je bent zelf een slechte kaolo-kloon boeler. pitoes smoken is da shizznit
met je homo-ass poppetje met make-up op z'n wangen
pi_45199857
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:27 schreef jacle7 het volgende:
Ik heb ook lang haar en heb het vaak in een staartje. anderen vinden dat weer wel mooi. het bevalt me wel goed
een staartje? wtf? Doe jij een ICT gerichte opleiding?
pi_45199862
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 00:29 schreef L-IS het volgende:
whaha, ik had eerst wat langer haar zoals dit:

[afbeelding]

En nu 2 mm, echt veel vetter!
Vinden jullie dat niet irritant, dat lange haar overal?
ik vind het geweldig, al dat haar dat lekker in je gezicht waait
pi_45203807
woh... hebben jullie wel eens op het long hair hyperboard ( ) gekeken? Echt krankzinnig wat je daar allemaal ziet. Mensen die hun haar vet serieus nemen, en allemaal haar tot hun reet willen hebben.

Een paar voorbeelden:

http://www.mlhh.org
pi_45204074
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Viper88 het volgende:
woh... hebben jullie wel eens op het long hair hyperboard ( ) gekeken? Echt krankzinnig wat je daar allemaal ziet. Mensen die hun haar vet serieus nemen, en allemaal haar tot hun reet willen hebben.

Een paar voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

wat zijn die mensen lelijk allemaal zo'n jaren 70 bril
pi_45204141
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 10:01 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

wat zijn die mensen lelijk allemaal zo'n jaren 70 bril
Los daarvan, wat bezielt je om je haar zo lang te laten groeien!? Hebben ze geen mensen in hun buurt die zeggen dat het er echt belachelijk uitziet?
pi_45208443
Bij de 1ste en 3de zou je zo denken dat het vrouwen zijn
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:04:27 #129
58039 Domai
heeft slaap nodig
pi_45208825
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 12:52 schreef -Dries- het volgende:
Bij de 1ste en 3de zou je zo denken dat het vrouwen zijn
Niet dan?

Tis ammoal wah. En di, da dn dieje en da is, godverdomme!
pi_45210229
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:04 schreef Domai het volgende:

[..]

Niet dan?

Nou...
  woensdag 10 januari 2007 @ 13:57:24 #131
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_45210582
Als je lang haar hebt, dan moet je het vooral stylen en niet los laten hangen. En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
Sorry ik kon ff niet zo snel pics vinden van niet-aziaten met lang haar (waarbij het goed stond).

Hier mss een beter voorbeeld:

(onverzorgd en lelijk)

(verzorgd en netjes)
Nu mogen jullie allemaal weer netjes je haar kort knippen
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
pi_45211533
@bioboy

Los van het feit of je het mooi vindt of niet, moet je toegeven dat deze kerel er links tof uitziet, terwijl hij er op de "verzorgd en netjes" kant (rechts) er als een sullige stumper uitziet. Ik heb liever dat ik er dan voor sommige wat onverzorgd uitzie, dan dat ik er als een watje bijloop.
  woensdag 10 januari 2007 @ 15:26:59 #133
162358 bioboystudent
for (y=0; y<=h; y++)
pi_45213418
idd bij deze jongen staat lang haar beter hoewel op de linker heeft die een baardje laaten staan en hij kijkt ook wat woester daarnaast heeft ie ook een kraagloze shirt aan en hij oogt btw ook wat ouder.

Op de rechterfoto zie je nog een deel van zijn kraag (polo shirt), zijn haar heeft die vooraan naar links gekamt soort van korte balkenende kapsel en dat en al ziet hij idd stumperiger uit. Hij had zijn haar op de rechterfoto omhoog moeten doen en niet naar achter/links moeten kammen.

Natuurlijk ook weer niet TE kort.
for (y=0; y&lt;=h; y++)
g.drawLine(0, y*d, w*d, y*d);
pi_45213697
hehe, ik begrijp je hoor. Nou ben ik eigenlijk wel erg benieuwd hoe jij je haar hebt
pi_45218229
Zo, meld me ook maar weer eens in dit topic. Heb 't afgelopen jaar beetje soort van Arctic Monkeys-coup gehad (zie foto onder); maar omdat ik er elke keer een hele zooi gel in moet flikkeren (en zo'n beetje m'n hele omgeving het er uit vindt zien als een berg hooi) vind ik het tijd voor iets nieuws.

M'n plan is om m'n haar nog een stukkie langer te laten groeien, en hopen dat 't dan zodanig valt dat 't automatisch goed zit; zonder wax en dergelijken er steeds in te hoeven doen. Beetje stereotype Amerikaanse-surfer-look zeg maar dus Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!

Tanx!

pi_45219235
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 17:34 schreef DonStefano het volgende:
Probleem is echter dat er nogal slag in m'n haar zit, en het vrij pluizig is. Iemand enig idee wat daar aan te doen valt?!
Wax is the way to go boy!
pi_45220296
of een shaper
pi_45220497
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 09:48 schreef Viper88 het volgende:

Een paar voorbeelden:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

OMG Tja als dit je voorbeelden zouden zijn zou ik direct stoppen met het hele groeiproces. Wat een uglies.... Niet bepaald reclame voor mooi langer haar. Gelukkig kan het ook op een hoop andere mooiere manieren
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_45220938
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 18:42 schreef Samson het volgende:

[..]

OMG Tja als dit je voorbeelden zouden zijn zou ik direct stoppen met het hele groeiproces. Wat een uglies.... Niet bepaald reclame voor mooi langer haar. Gelukkig kan het ook op een hoop andere mooiere manieren
Idd, ik snap ook niet pcies wat ze proberen te bereiken. Zo lang mogelijk? Waar doe je het dan nog voor ?
pi_45220994
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef bioboystudent het volgende:
Als je lang haar hebt, dan moet je het vooral stylen en niet los laten hangen. En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
Sorry ik kon ff niet zo snel pics vinden van niet-aziaten met lang haar (waarbij het goed stond).
[afbeelding]
[afbeelding]
Hier mss een beter voorbeeld:
[afbeelding]
(onverzorgd en lelijk)
[afbeelding]
(verzorgd en netjes)
Nu mogen jullie allemaal weer netjes je haar kort knippen
whatever ik heb ook een breed gezicht en een brede kaak maar kort haar staat bij mij gewoon absoluut niet en middellang haar juist goed. brad pitt ziet er op die 2e foto uit als een gaylord terwijl hij op de 1e juist wel cool is, hoewel natuurlijk niet modieus, maar het past verder prima bij z'n gezicht.

die chinees ziet er trouwens ook niet uit, veel te myspace-homofielerig met highlights. dan liever gewoon au naturel
pi_45223359
Damn! Nooit geweten dat het hele lang-haar-kweken-proces voor jongens net zo irritant is als voor meisjes! Ik vind wat langer haar bij de meeste jongens echt vet staan, maar het hangt idd een beetje van je gezicht af... Maar ik zou zeggen: hou vol! Ik heb als meisje misschien niet echt recht van spreken, maar toen ik van kort (kaaklengte) naar lang ging heb ik ook wel periodes gehad waarin het voor geen meter zat, maar nu is het mooi lang en ben ik er heel blij mee!
you look so fine
I want to break your heart
and give you mine
pi_45224227
Toch denk ik dat het voor meisjes makkelijker is dan voor jongens. Want zoals je zelf zegt, je begon met kaaklengte, en wilde gewoon steeds langer, maar dan heb je dus al vanaf het begin best wel een behoorlijke lengte. Terwijl je als jongen vaak begint met kort haar, en dan door een soort uitgegroeid kort kapsel moet.....rrrrr....

maar misschien heb ik het mis
  woensdag 10 januari 2007 @ 20:50:37 #143
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45226015
Ik heb nu zo'n 2 jaar lang haar, bevalt me nog steeds uitstekend. Heb er misschien 2 maanden over moeten doen om het van stekeltjes -achtig (hoe verassend) naar een scheiding te laten groeien. Inmiddels heb ik al m'n haar over m'n voorhoofd, maar ben ik er nog steeds niet uit of ik het de huidige lengte wil (bijna voor m'n ogen), of net ietsje korter . Beide vind ik wel tof staan tbh

Zo zit het inmiddels (Klik op de foto voor een iets scherpere versie.). De wax die ik gebruik is Shaper van de Hema, bevalt me prima en heeft nog enigszins een normale prijs . Alleen tegen wind is het niet opgewassen natuurlijk .

Trouwens wel enorm vervelend, als ik er ook maar geen wax in doe, zit m'n haar echt als 1 grote pluizige bol
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45226835
Had zelf het probleem , dat het bij mij totaal oncontroleerbaar word . Dus je wilt het in bepaalde styl hebben , en het lukt dan gewoon niet .Waait het, zit het weer kut, dus toen knip .
pi_45227765
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Brembo het volgende:
Had zelf het probleem , dat het bij mij totaal oncontroleerbaar word . Dus je wilt het in bepaalde styl hebben , en het lukt dan gewoon niet .Waait het, zit het weer kut, dus toen knip .
Tja, zo'n enorme wind vraagt om drastische maatregelen, ik smeer er dan toch een erg stevige gel in en spray er nog ns gellac overheen, dan is het orkaanproof Normaal ben ik niet zo'n smeerder hoor, dan is het gewoon in model brengen en drogen
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
  woensdag 10 januari 2007 @ 21:32:27 #146
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_45227776
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:11 schreef Brembo het volgende:
De laatste dagen heb ik die neiging wel gehad ja met al die wind
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_45232256
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Tomasso het volgende:

[..]

De laatste dagen heb ik die neiging wel gehad ja met al die wind
Ja maar volgens mij is het echt afhankelijk van de gebruikte producten en haartype, zonde dat je niet kan testen . Zit je weer vast aan een kut potje wax, waar je niksmee kan .
pi_45236810
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 20:50 schreef Tomasso het volgende:
Ik heb nu zo'n 2 jaar lang haar, bevalt me nog steeds uitstekend. Heb er misschien 2 maanden over moeten doen om het van stekeltjes -achtig (hoe verassend) naar een scheiding te laten groeien. Inmiddels heb ik al m'n haar over m'n voorhoofd, maar ben ik er nog steeds niet uit of ik het de huidige lengte wil (bijna voor m'n ogen), of net ietsje korter . Beide vind ik wel tof staan tbh

[[url=http://xs511.xs.to/xs511/07023/hyvespic.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]

Zo zit het inmiddels (Klik op de foto voor een iets scherpere versie.). De wax die ik gebruik is Shaper van de Hema, bevalt me prima en heeft nog enigszins een normale prijs . Alleen tegen wind is het niet opgewassen natuurlijk .

Trouwens wel enorm vervelend, als ik er ook maar geen wax in doe, zit m'n haar echt als 1 grote pluizige bol
dat pluizige bolletje heb ik altijd zonder wax/gel.. ziet er niet uit man

En het haar boven mn voorhoofd groeit niet zo hard dus daar hangt nog niet in mn ogen alleen van de zijkant waait het soms in mn ogen, maar das niet zo erg
  donderdag 11 januari 2007 @ 03:55:26 #149
114845 Sh0g
Orenji-kun
pi_45237975
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 13:57 schreef bioboystudent het volgende:
[..] En eerlijk gezegd vind ik lang haar maar bij weinig jongens goed staan omdat je een smal gezicht voor moet hebben want dan staat het elegant.
[..]
Nou, heb ik dan ff geluk. Ik heb een smal gezicht. En langwerpig.
Met langer haar probeer ik dan een vierkanter hoofd te krijgen.
quote:
Op woensdag 10 januari 2007 21:32 schreef Samson het volgende:

[..]

Tja, zo'n enorme wind vraagt om drastische maatregelen, ik smeer er dan toch een erg stevige gel in en spray er nog ns gellac overheen, dan is het orkaanproof Normaal ben ik niet zo'n smeerder hoor, dan is het gewoon in model brengen en drogen
Ik maak het zo droog mogelijk met de handdoek, smeer er dan remix in van l'oreal of toucheable texture van wella (niet te veel bij beide) en dan ros ik er nog een keer met de handdoek door voor wat volume. Daarna gaat het over het voorhoofd en een beetje naar links, maar zonder een scheiding te maken en ik wil ook geen mushroom-achtig iets .
Daarna ga ik naar buiten en waait het alle kanten op, maar als ik op de plek van bestemming ben, dan is het 1, 2, 3 met de handen het weer de goede richting op leggen en klaar.

Volgens mij is lang haar dan ook niet handig als je buiten werkt en het graag in model hebt zitten, want dan blijf je bezig natuurlijk .
pi_45238572
quote:
Op donderdag 11 januari 2007 01:32 schreef LoggedIn het volgende:

En het haar boven mn voorhoofd groeit niet zo hard dus daar hangt nog niet in mn ogen
Ik stelde me jou haar altijd veel langer voor Maar ja, die haren voor lijken altijd minder snel te groeien dan de rest, maar ik kan ze nu in mijn mond stoppen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')