Sjeum! Bijna precies dezelfde lengte en kapsel als ik nu heb!quote:
quote:Op vrijdag 19 januari 2007 19:49 schreef -Dries- het volgende:
Ik... Ik.. ben bijna bij mijn doel aangekomen denk ikMisschien nog een halve maand ofzo
![]()
Ik gebruik ook een steiltang. Werkt inderdaad, maar het is niet goed voor je haar.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 18:59 schreef XXR het volgende:
Oké, voor mensen met: krul / slag / pluizig / onhandelbaar haar die mooi glad, woelhaar willen hebben... KOOP EEN STEILTANG!
Alleen op deze manier heb ik het langer kunnen laten groeien. En het behoudt een aantal dagen het gewenste resultaat.
nee, wel jaloers...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 04:48 schreef Queen_Bee het volgende:
Haten jullie mij omdat ik wel lang haar heb
En mn haar groeit ook nog eens snelquote:
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En mn haar groeit ook nog eens snel
Maar seriously, waarom willen jullie allemaal lang haar zeg.
Beetje wind en je haar zit constant in your face.
Beetje regen en je haar zit vol knopen
Beetje ruzie en je wordt hard aan je haar getrokken
En stel dat je kookt, en je lang haar valt in t gasfornuis
![]()
Is ook niet nodig voor die dingen.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:41 schreef Ewaldus het volgende:
[..]
niet iedereen hier wil het haar tot over de tepels hoor
Lang haar is tof. punt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 11:27 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
En mn haar groeit ook nog eens snel
Maar seriously, waarom willen jullie allemaal lang haar zeg.
Beetje wind en je haar zit constant in your face.
Beetje regen en je haar zit vol knopen
Beetje ruzie en je wordt hard aan je haar getrokken
En stel dat je kookt, en je lang haar valt in t gasfornuis
![]()
ik ben geen homo ofzow, maar ik denk niet dat deze man ooit problemen gehad heeft met de vrouwtjes..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:11 schreef Viper88 het volgende:
ja![]()
ik ga voor deze lengte [afbeelding]
En ik ben er bijna![]()
Nou, mijn haar groeit sneller dan gemiddeld ja. En ik zou daar echt geen jaar mee bezig zijnquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Viper88 het volgende:
haar groeit iets van een cm per maand, ben begonnen met 2 cm, zal nu wel iets van 14 cm ofzo hebben. Klopt dan toch? Of heb jij soms superhaar?![]()
bij mij is het precies zo gegaan hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef Viper88 het volgende:
haar groeit iets van een cm per maand, ben begonnen met 2 cm, zal nu wel iets van 14 cm ofzo hebben. Klopt dan toch? Of heb jij soms superhaar?![]()
Nee die bovenaan dan, rechts. Zonder make up en danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:22 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
ik ben geen homo ofzow, maar ik denk niet dat deze man ooit problemen gehad heeft met de vrouwtjes..Ik zou ook zon kapsel nemen als ik er zo uitzag
maar jij bent een vrouw.. jij zal ook niet het probleem hebben dat je haar niet overal even snel groeitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:23 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, mijn haar groeit sneller dan gemiddeld ja. En ik zou daar echt geen jaar mee bezig zijn![]()
Oh, dat ligt aan man of vrouw zijnde?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:24 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
maar jij bent een vrouw.. jij zal ook niet het probleem hebben dat je haar niet overal even snel groeit
jaquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Oh, dat ligt aan man of vrouw zijnde?
Nou, dan moet je wel een vrouw zijn, dus.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:28 schreef Paltos het volgende:
Ik heb zoiets op 4 maanden.
Ik ga hier niet eens op reagerenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Viper88 het volgende:
[..]
ja![]()
Mannen die lang haar willen hebben het moeilijk hoor. Jullie worden gewoon vanaf dat je haar begint te groeien als baby al die moeite bespaart, wij moeten het zelf maar zien te klaren als we oud genoeg zijn om te weten dat al die tussenlengtes er belachelijk uitzien...![]()
Dat moet haast!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:29 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nou, dan moet je wel een vrouw zijn, dus.
Wel als je altijd gedacht hebt dat je van het mannelijke geslacht was en je ineens doorhebt dat je eigenlijk vrouw bent! De psychologische trauma's!quote:
Oh god, daar zeg je wat idd. Misschien helpt het als je een kort mannelijk kapsel neemtquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Paltos het volgende:
[..]
Wel als je altijd gedacht hebt dat je van het mannelijke geslacht was en je ineens doorhebt dat je eigenlijk vrouw bent! De psychologische trauma's!![]()
Ik heb het gevoel dat je ons hier alleen maar belachelijk probeert te makenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Doen jullie trouwens wel punten bijknippen, of zijn jullie dan bang teveel lengte te verliezen?
Nee hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:33 schreef Viper88 het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat je ons hier alleen maar belachelijk probeert te maken![]()
Nee, sorry.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:41 schreef Viper88 het volgende:
je klikte he?Nou, ik ga eten, leuk om even zo met je gesproken te hebben!
dank je schatquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:42 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Nee, sorry.
Smakelijk arme schat met je moeilijke haar ^^
ze zien je al aankomen bij de kapper.. "hoooiquote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:31 schreef Queen_Bee het volgende:
Doen jullie trouwens wel punten bijknippen, of zijn jullie dan bang teveel lengte te verliezen?
ff offtopic, maar sta je met paris hilton op de foto in je fotoboek?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 12:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Nah ja, het staat je niet verkeerd iig
Bedankt dat je me dr op gepretendeerd hebt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 15:40 schreef -Dries- het volgende:
[..]
ff offtopic, maar sta je met paris hilton op de foto in je fotoboek?
Jouw haar is de jaren '70 ontsnapt.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:14 schreef zwahiel het volgende:
Mijn haar ATM
[afbeelding]
Het is gelukkig weer wat aangegroeit sinds die kapper er de schaar nogal riggelreus in zette![]()
ging ie even 10cm eraf knippen terwijl ik alleen gevraagd had om wat bij te knippen en wat uit te dunnen
![]()
![]()
Ik gebruik overigens een olie van Fructies voor mijn haar, die smeer ik erin wacht even en daarna ga ik er met de handdoek overheen en 'kneed' ik het zo in modelDat is me dus na een aantal weken nu eindelijk gelukt, met die handdoek truc! 't blijft ook wel mooi zitten zo en je ziet niet dat er wat in zit!
1. Dat is Paris ja.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 16:11 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
Bedankt dat je me dr op gepretendeerd hebt.
..
jezus wat een reacties heeft zij....
Al die eenzame gefrustreerde gasten op Fok! die haar proberen te versieren... omfg![]()
Ok, ik geef ze geen ongelijk, het is een leuk popje! Queen Bee houdt wel van de aandacht![]()
Twee á drie dagen lang is het echt steil, daarna komt er langzamerhand wat slag in, maar zeker niet storend.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef Ewaldus het volgende:
Hoelang blijft die shit dan stijl?
en hoe werkt het ? 'hittebestendig goedje'...
De handdoektruc is tof iddquote:Op zaterdag 20 januari 2007 08:14 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Ik gebruik overigens een olie van Fructies voor mijn haar, die smeer ik erin wacht even en daarna ga ik er met de handdoek overheen en 'kneed' ik het zo in modelDat is me dus na een aantal weken nu eindelijk gelukt, met die handdoek truc! 't blijft ook wel mooi zitten zo en je ziet niet dat er wat in zit!
Nog wat langer beetje zo dat model wat ik al 's hier aangaf wat ik wilde hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 09:21 schreef Viper88 het volgende:
^ en wat is je doel, zwahiel?
Ghehe, ik wilde 't al een tijdje een beetje zo, gisteren viel 't wat erg 70's uit, maar ik vind 't wel goed eigenlijkquote:Op zaterdag 20 januari 2007 17:16 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Jouw haar is de jaren '70 ontsnapt.
Idd handdoektrucquote:
olie in je haar, even een heel klein beetje met vochtige handen erin wrijven, ff wachtenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef Klapdeur het volgende:
Handdoek truc? Hoe werkt dat?
*Intresse toont*
Ik heb 1 roze flesje van Loreal, weet zo de naam niet. En 1 flesje van Got2B, werkt ook goed.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 23:51 schreef Ewaldus het volgende:
Hoelang blijft die shit dan stijl?
en hoe werkt het ? 'hittebestendig goedje'...
JIj komt zeker nooit in ONZ?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 23:15 schreef -Dries- het volgende:
Zo danOverload aan
smileys in de laatste 4 posts
onz is voor gaylords zonder humorquote:
ik vrees dat je hiermee nogal voor lul loopt, dit is echt zoiets wat gemaakt is voor een film ofzo en er in die context wel acceptabel uit ziet. denk dat als je zo over straat gaat het er even weird uitziet als van die gasten in die in matrix-jassen over straat lopen, veel te flamboyant.quote:
quote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Speth het volgende:
[..]
onz is voor gaylords zonder humor
[..]
ik vrees dat je hiermee nogal voor lul loopt, dit is echt zoiets wat gemaakt is voor een film ofzo en er in die context wel acceptabel uit ziet. denk dat als je zo over straat gaat het er even weird uitziet als van die gasten in die in matrix-jassen over straat lopen, veel te flamboyant.
Naaaah nee hoor. Je moet dingen niet TE letterlijk nemen natuurlijkquote:Op zondag 21 januari 2007 13:30 schreef Speth het volgende:
[..]
onz is voor gaylords zonder humor
[..]
ik vrees dat je hiermee nogal voor lul loopt, dit is echt zoiets wat gemaakt is voor een film ofzo en er in die context wel acceptabel uit ziet. denk dat als je zo over straat gaat het er even weird uitziet als van die gasten in die in matrix-jassen over straat lopen, veel te flamboyant.
Misschien is je haar dan al te langquote:Op dinsdag 23 januari 2007 11:50 schreef Viper88 het volgende:
l'oreal remix gebruikt...bah.. vies spul, en werkt niet lekker voor mij
![]()
Mijn kappers verkopen oa wel loreal.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:44 schreef MadGuy het volgende:
Maar het maakt wel schoon, dat moet ik ze nageven.Ik hoef minder te gebruiken voor het zelfde effect. Overigens had ze het niet over de kappersshampoo's. Ze had het over de consumentenlijn van L'Oreal die je gewoon in de winkel koopt.
Ik ben wel eens benieuwd naar zo'n kappersmerk, zoals bijvoorbeeld Wella Professional die iemand eens in dit topic aanraadde...
Maar volgens mij is er verschil tussen de consumentenlijn van l'oreal, en de dingen die ze gewoon in de winkel verkopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 00:14 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Mijn kappers verkopen oa wel loreal.
In Haarlem zit een heel hippe kapper (voor jongeren vooral) die wel goede haarspulletjes verkoopt, wat andere kappers niet verkopen.quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:46 schreef Samson het volgende:
Weet iemand een kapper in Zaandam/Amsterdam waar ze de fudge lijn verkopen?
Haarlem is idd ook wel dichtbij maar ik zoek specifiek fudge producten, weet je of ze dat ook verkopen daar?quote:Op donderdag 25 januari 2007 20:09 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
In Haarlem zit een heel hippe kapper (voor jongeren vooral) die wel goede haarspulletjes verkoopt, wat andere kappers niet verkopen.
Deze kapper is het:quote:Op donderdag 25 januari 2007 22:47 schreef Samson het volgende:
[..]
Haarlem is idd ook wel dichtbij maar ik zoek specifiek fudge producten, weet je of ze dat ook verkopen daar?
quote:Op donderdag 25 januari 2007 09:09 schreef Ewaldus het volgende:
Er wordt weer genoeg over shampoo's gepraat.
Ik ben er nog steeds niet achter wat nou de beste gel/wax whatever voor mijn haar is.
Ik ben tervreden over die Nivea Creamgel maar dat verliest snel zijn kracht, maar de substantie (eigenlijk precies de huidcreme uit het blauwe blikje van Nivea). Shaper's van de Hema en andere Wax is te dik voor mijn haar, en is er nauwelijks in te smeren.
Ik zoek dus iets wat niet hard wordt, wat mijn haarlokken niet filterdun maakt zoals gel's dat doen.
Heb overigens dik, halflang haar met slagen erin...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |