Ja echt. Ik kan mezelf welquote:Op donderdag 14 december 2006 18:33 schreef Brighteyes het volgende:
En Syrena, ook op dit bankje blijf je een tut!![]()
We zouden in januari gaan kijken voor huizen, maar lief wil eigenlijk weg op zijn werk etc. etc.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:38 schreef phluphy het volgende:
Oi, teveel assertiviteit schrikt mannen ook af hoor![]()
Wanneer gaan jullie samenwonen? Geen nervous-breakdown krijgen in the meantime, you hear?!
Gelukkig, ik ben niet de enige! Wel lief van dat ISDN-dingquote:Op donderdag 14 december 2006 18:44 schreef Troel het volgende:
Ik heb dat ook wel eens gehad Syrena, toen heb ik iedereen die Bert ook kende gevraagd of ze zijn nummer hadden en uiteindelijk bleek dat zijn internet eruit lag. Had hij zelfs nog geprobeerd om een ISDN-modemkaartding in zijn pc te prutsen omdat ie online wilde zijn.
Fluf! Balgevoel is wel handig bij tennis
Help? Hoe krijg ik de lampjes in de boomquote:Op donderdag 14 december 2006 18:50 schreef phluphy het volgende:
Wat kan er niet lukken met de lampen![]()
Dan gaan we dat gewoon keertje plannen.... (leuke dingen therapie (volgens de psy)quote:
Was die woordspeling bewust?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:30 schreef Brighteyes het volgende:
maar goed, ik denk dat je wel doodgegooid wordt met Bauwer in die branche.![]()
Had twee bankies geleden al een keer gemeld dat het pakketje aangekomen was maar vond kaartje wat persoonlijker.quote:Op donderdag 14 december 2006 21:42 schreef Luchtbel het volgende:
Rottdog, bedankt voor je kaartje vandaag. Ik was al bang dat het niet meer was aangekomen. Jolie heeft hem naast d'r bed gezet omdat er een schaap op staat.
Zeg me waar die man woont, dan rij ik erheen en zoen ik 'm helemaal suf !!!quote:Op donderdag 14 december 2006 21:31 schreef Luchtbel het volgende:
Hij kon daar gelukkig wel om lachen. Ik krijg de komende vijf maanden de tijd om me met wat losse opdrachten te bewijzen dat de rest ook waar is. Gelukkig.
Kan toch best leuk zijn?quote:Op donderdag 14 december 2006 22:39 schreef Saffier het volgende:
We hebben net de boom opgezet hier, een kunststof vol plastic ballen![]()
Mijne staat in FEE maar omdat je het zo vriendlijk vraagt (en ik hem zo mooi vind) zal ik hem hier ook ff postenquote:Op donderdag 14 december 2006 22:42 schreef phluphy het volgende:
[..]
Kan toch best leuk zijn?![]()
Ik zou eigenlijk wel foto's willen zien van al jullie dwaze kerstbomen. Maar dat mag zeker weet niet van de modjes, moeten we naar FEE of zo.![]()
Nee, maar ze willen vleeschquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:16 schreef p_iglet het volgende:
Ow dan ben je al een heel eind leah...
Kun je niet kipfilet in bacon (of katenspek jasje maken), dat is ook lekker met kabeljauwfilet.
Met honing mosterd saus... en dan stoofpeertjes erbij.
Dan heb je tenminste nog ongeveer hetzelfde gerecht en dus ook bijgerechten die bij beide passen.
Of heb je vegetariers die alleen vis eten?
Proost!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:20 schreef Anitra het volgende:
Mixje is heerlijk!
oh dat klinkt al heel lekker Leah! het grootste prbleem is hoofdgerecht dus?
Dank je Leah, ik zal er zoveel mogelijk aan proberen te denkenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:27 schreef Leah het volgende:
[..]
Oh Piglet, geniet wat je genieten kan, zwanger zijn is zo bijzonder, juist door dit soort lieve reacties.
Grillpan. En daar kunnen 3 stukken vlees op, en ik heb 6 man, waarvan ik hoop dat er drie vis eten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:32 schreef Anitra het volgende:
Dat klinkt als een super gezellige avond en nog een verrassing van vriendje ook!
Ik blijf het bijzonder vinden dat jij zwanger bent. Mijn vriendinnetje, oppas, koppellaarster, tante voor de kids en ook mijn helper in nood is zwanger!!!![]()
Sorry drank maakt emo
Oeh rood vlees is mijn specialiteit! ik gaat ff denken. Heb je een grillpan of plaat?
Nooit bij stil gestaan, maar nu je het zo zegt moet ik je gelijk geven!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:32 schreef Leah het volgende:
Zwanger zijn is (meestal) ook pas leuk als je er op terug kan kijken.
Nou dat is dan simpel, Vlees op de grillpan. Vis in de koekenpan of oven....quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:35 schreef Leah het volgende:
[..]
Grillpan. En daar kunnen 3 stukken vlees op, en ik heb 6 man, waarvan ik hoop dat er drie vis eten.
Oftewel, culinair sudoku, want die vis moet natuurlijk korter![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:09 schreef Saffier het volgende:
Die is leuk Maneki! Die veren zouden het hier nog geen tel overleven, maar wat vind ik die leuk zeg!
Phluphy hij is best geinigmooi geworden eigenlijk! En Rewimo hij is compleet met flikkerende lichtjes
quote:Op donderdag 14 december 2006 21:22 schreef melonovy het volgende:
[..]
Was die woordspeling bewust?
Lekker verder dat je gesprek zo goed ging, nu even afwachten of je het werkelijk gaat worden. Zijn er meer mannen of meer vrouwen in die branche?
Fluf lekker getennist, goed hoor, je overgeven aan een nieuwe passie!
Ik zag dat ze bij de blokker van die kleine fonteindingtjes verkopen (niet een zo heel erg duuur!)quote:Op donderdag 14 december 2006 23:53 schreef Anitra het volgende:
Hmmm en lekkere ouderwetse wodka-cola, lekker!
Ik heb dus echt geen flauw idee voor het kerst diner. Ik denk dat 1 dag gourmetten gaat worden, afgezaagd maar wel lekker makkelijk
Maar kerstavond en 2e kerstdag moeten nog.
Dat valt mij ook op ja...quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:36 schreef Rewimo het volgende:
Hoe ouder je wordt, hoe sneller een jaar voorbij gaatAls kind duurt een jaar een eeuwigheid. Nu is het net of het vorige maand januari was, bij wijze van spreken.
Er zijn ook enorm veel spreekwoorden engezegdes met of over de dood. Stof tot nadenken idd als je dat veel gebruikt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 07:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Nee, onbewust! Kan ja nagaan hoeveel van dat soort woorden men/ik gebruik(t) in het dagelijks leven.
Mag ik wel bij na gaan denken tegen die tijd.
Er zijn meer mannen in de branche, vroeger waren het allemaal mannen. Maar er komen wel steeds meer vrouwen bij. Er zijn ook organisaties die alleen met vrouwen werken en er zijn ook vrouwelijke dragersverenigingen.
yep, ik geloof dat ze zoe ites van 39,95 waren..quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:56 schreef lady-wrb het volgende:
heee ik ben gisteren bij twee blokkers geweest en ik heb die dingen niet gezien.
staan ze in de folder ofzo?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:29 schreef Spuuglokje het volgende:
Over cadeautjes gesproken, is de tv al geleverd, Ireth?
quote:
denk je?!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:16 schreef Nijna het volgende:
volgens mij vloog hij veel verder dan ze gepland hadden...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:07 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=2605&Page=2&Period=0&So=0&q=&View=compact&CatID=4&BM=2952&PP=1&Cnt=136
en hier schoot ik toch in de lach
Lekker dan Ireth... hopelijk lossen ze het snel op en krijg jij gewoon je TV! Potverdorie!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef Ireth het volgende:
Net telefonisch contact gehad met Casema. Tv is afgeleverd volgens hun systeem![]()
Ze zoeken het nu uitHoef iig niet binnen te gaan zitten wachten, mochten ze komen en ik ben er niet, komen ze later terug, en zodra ze iets weten bellen ze op mijn mobiel
![]()
hehheh nee hoor, dat deed je zelf al.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:20 schreef Nijna het volgende:
Je zit me toch niet belachelijk te maken he bix...![]()
Ik denk dat jij nu ergens hele blije buren hebtquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef Ireth het volgende:
Net telefonisch contact gehad met Casema. Tv is afgeleverd volgens hun systeem![]()
Ze zoeken het nu uitHoef iig niet binnen te gaan zitten wachten, mochten ze komen en ik ben er niet, komen ze later terug, en zodra ze iets weten bellen ze op mijn mobiel
![]()
dat was ook mijn eerste gedachte!quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu ergens hele blije buren hebt
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
voor iedereen die complexen heeft in verband met terugplooien
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=283&Page=11&Period=0&So=0&q=&View=compact&CatID=4&BM=333&PP=10&Cnt=136
sexyquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=283&Page=11&Period=0&So=0&q=&View=compact&CatID=4&BM=333&PP=10&Cnt=136
....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
het is zo leuk zo'n ding, kinderen vinden het ook funquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:50 schreef patje30 het volgende:
[..]
Ik zag dat ze bij de blokker van die kleine fonteindingtjes verkopen (niet een zo heel erg duuur!)
voor en chocoladefontein!!!
We zijn 1e kerstdag bij mijn paps en mams, en ik denk dat ik zo een ding ga halen, voor de 2e kerstdag, lekker met fruit enzo...
is voor de kids ook wel spectaculair denk ik???
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:49 schreef bixister het volgende:
heel apart met dat roze euh ding!
ja ik zie het al helemaal zitten, lekker met kerst, en ook leuk voor met een verjaardag ofzo!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef Anitra het volgende:
[..]
het is zo leuk zo'n ding, kinderen vinden het ook fun
Ik laat ff iemand bij blokker kijken of ze ze hebben, want ik wil er zo graag 1. Rick is echt een chocolade monster.
Very bright, dat rozequote:Op vrijdag 15 december 2006 11:49 schreef bixister het volgende:
heel apart met dat roze euh ding!
Mja, en dat vind ik nou weer net helemaal niet grappig. Er is ten eerste heel er in het filmpje geknipt en geplakt, het stretchen aan het begin is exact hetzelfde als aan het eind, en daarnaast vragag ik me af, naar het gezicht van die mevrouw kijkend, of deze mevrouw zelf wel helemaal 100% is maar dat kan ik niet zo goed zien.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:48 schreef lady-wrb het volgende:
Of een hele blije bezorger....quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:29 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat jij nu ergens hele blije buren hebt
huh? heb ik het over bright zijn onderdelen gehad dan? volgens mij heb ik er niet eens om gelachen. net als bij het filmpje van de aerobische vrouw, vraag ik me af waarom je er in godsnaam mee op internet wil staan.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Mja, en dat vind ik nou weer net helemaal niet grappig. Er is ten eerste heel er in het filmpje geknipt en geplakt, het stretchen aan het begin is exact hetzelfde als aan het eind, en daarnaast vragag ik me af, naar het gezicht van die mevrouw kijkend, of deze mevrouw zelf wel helemaal 100% is maar dat kan ik niet zo goed zien.
Wel leuk ook, een compleet vreemde vrouw uitlachen mag wel, maar lachen om een totaal a-sexuele foto van de penis van een van je medeusers is not done.Sorry, nu ben ik wrsch de moraalridder, maar ik kan hier echt niet om lachen.
Dan heb ik het plaatsen van het linkje verkeerd begrepen... Oh, en vergeet niet dat dit soort filmpjes en foto's niet altijd vrijwillig openbaargemaakt worden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
huh? heb ik het over bright zijn onderdelen gehad dan? volgens mij heb ik er niet eens om gelachen. net als bij het filmpje van de aerobische vrouw, vraag ik me af waarom je er in godsnaam mee op internet wil staan.
maar jeetje, als je zo'n filmpje online zet, vraag je toch om reakties?
en lachen.... nou ja en nee.... meer verbazing over het feit dat iemand met zo'n filmpje op het internet wil staan.
De zwart-wit printer doet het wel. Ga ze maar bijkleuren met m'n potloden van de Action van 0.98 (echte Bruynzeels!)quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:51 schreef melonovy het volgende:
Nou zeg, had je nog zo je best gedaan op de voorbereidingen ...
En nu?
Dat wilde ik ook net posten. Je wilt niet weten hoeveel van je leuke kinderfoto's kunnen belanden op plekken waar je ze niet wilt hebben! Laat staan dit soort filmpjes. Ik vind die met dat jochie wel een beetje zielig. Gezellig een dagje uit en dan die schrik. Dat eerste filmpje met die vrienden is echt een smakeloze grap en ik neem aan dat dat gewoon een pop was. Een menselijk lichaam kán gewoonweg niet zo ver vliegen op zo'n amateuristische wijze.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:51 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Oh, en vergeet niet dat dit soort filmpjes en foto's niet altijd vrijwillig openbaargemaakt worden.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:37 schreef bixister het volgende:
eerst maar ff checken of dat geen foutje is spekkie.![]()
![]()
gefeliciteerd!
is van 2003 afkomstig en kan zeker kloppenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:37 schreef bixister het volgende:
eerst maar ff checken of dat geen foutje is spekkie.![]()
![]()
gefeliciteerd!
wow!!!!!!!!! doe mij ook zo een teruggave!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:44 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
is van 2003 afkomstig en kan zeker kloppen... het is alleen zo onverwacht en komt zo goed uit op het moment...
ben er helemaal hyperdepieper van
thanks!
Ik vond het wel goed gevonden, want bevlekt waren zequote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef bixister het volgende:
sorry syr.
ik noem jou in gedachten nog altijd zomerpeer. vond ik zo'n leuke naam.![]()
ik ben zo gruwelijk bijgelovig dat ik mijn mond gehouden heb over de kijkers.quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:02 schreef phluphy het volgende:
LadyEcht? Super
Ik heb je helemaal niet "gehoord" over een onderhandelingsfase
![]()
Ik ken dat recept....en ik vind het nog lekker ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:26 schreef Smirre het volgende:
Receptje van mijn oude omaatje voor keelpijn en hoesten: Kook water en meng dit met flink wat honing, een halve uitgeperste citroen en wat bruine suiker. (Hoeveelheid is voor een grote beker). Warm slokje voor slokje drinken. Is niet lekker, maar werkt als een tierelier. Beterschap BE! Hoe is het gegaan, gisteren?
Hmm die hebben we hier niet volgens mij, maar als het davitamon is zullen ze ze wel op meer plekken verkopen.quote:
Precies, die zijn het!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:12 schreef bixister het volgende:
ze vinden ze hier ook echt heerlijk. (ook zonnetjes van davitamon, frambozensmaak).
stoelen gestapeld.![]()
![]()
Dan mag je blij zijn dat ze verder niks heeft. Ik moet ineens denken aan al die reclames van ongelukken met kinderen die ze altijd laten zien. Brrr!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef senesta het volgende:
Het was zo'n multivitaminentabletje, van davitamon, gewoon van die kauwtabletten.
Ze kon wat misselijk worden zeiden ze en ik moest haar even geen calciumhoudende producten geven, en de aankomende dagen even geen tabletjes![]()
Het zijn van die zonnetje en ze zijn er hier gek op maar dit was ook niet helemaal de bedoeling.
Ze had gewoon stoelen gestapelt![]()
Ja het was allebei eng, maar goed we zijn weer wat wijzer gewordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat ze verder niks heeft. Ik moet ineens denken aan al die reclames van ongelukken met kinderen die ze altijd laten zien. Brrr!
Jeetje wat erg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:13 schreef m@x het volgende:
Ik kom even hier bijkomen van de schrik. Kreeg net een telefoontje dat het zusje van een vriendin van me is overleden. Ze was al sinds februari ziek en het ging de laatste tijd slecht, maar zoiets komt toch altijd best onverwacht. Heel naar en oneerlijk is het.
Ah ja, toen ik 'm zag heb ik geen moment getwijfeld. Ik heb 'm bij de Hornbach weg, bij de acition heb ik er 1 in het roze erbij gekocht, was een stuk goedkoper!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:08 schreef phluphy het volgende:
Mel, die groene vlinder is echt heel mooi![]()
Betrapt! Jij hebt het recept gewoon stiekem uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef Anitra het volgende:
eerts
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef Icaä het volgende:
[..]
Betrapt! Jij hebt het recept gewoon stiekem uitgeprobeerd!
Ik krijg even kippenvel van je woorden Bar... de gedachte dat het Thijs is die kriebelt..quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Grrrrrrrr Ik heb hier een Peuter die me vreselijk op mijn rug aan het kriebelen is met zijn beer, het laten zetten is 1, het genezen is 2, maar die jeuk..... morgen snel eens zalf halen dit is om gek van te worden.
De koerier was telkens vertraagd door omstandigheden aldus de meneer die mij mailde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik wilde net vragen of ie al terecht was. Waar was ie nou, Ireth?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:20 schreef phluphy het volgende:
Van Hornbach heb ik nog nooit gehoord, maar ja, ik ben ook pas vorig jaar het eerst bij IKEA geweest.
Hoe gaat het eigenlijk met je gedraai?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:11 schreef Ireth het volgende:
Hij is er!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
En hijs moooooooooooooooooooi!!!!!
Bezigheidstherapiequote:Op zaterdag 16 december 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
En manlief is gaan duiken dus ik kan geheel en al mijn eigen smaak doorvoeren!
Wat ben je actief Bar!
Tsja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Maar dan nog.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:45 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Bezigheidstherapieanders zit ik weer een hele ochtend te huilen en heb ik nu even heel even geen behoefte aan
Ik snap wat je bedoeld, zoiets zit ik ook te denken, een boom komt er hier ook echt niet in, bij Thijs wel eentje met sneeuw, hoop wel dat het zometeen even stopt met gieten anders is het weer zo blubberig aan het grafje.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:45 schreef Brighteyes het volgende:
Eh nee, eigenlijk niet.![]()
Ik denk nog steeds niet dat er een boom komt, maar ik zag gisteren bij mijn zus van die rieten torens met lampjes erin. Beetje lastig uitleggen. Ik heb echt geen idee.
Ach had persoonlijk geen ander idee vandaag, en ruikt in elk geval mijn huisje weer lekker frisquote:Op zaterdag 16 december 2006 10:47 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tsja, daar kan ik me ook wel iets bij voorstellen. Maar dan nog.
Schoonmaken staat dan bij mij wel nog steeds helemaal onderaan het lijstje hoor.
Zwaai je ff als je langsrijdt?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan straks schaatsenChristan voor het eerst, ben benieuwd.
En vanavond lekker uit eten en dan naar de disco, een vriend van ons draait in 's Gravezande
Deze keer geen foto's maar we kregen hem met moeite van de baan afquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:53 schreef Ireth het volgende:
Leuk Rewimo!Je maakt vast wel foto's he! Ben heel benieuwd hoe hij het schaatsen gaat vinden!
Als je even zegt waar ongeveerquote:
Ik kreeg er honger vanquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:52 schreef Vicky het volgende:
Ben nu aan het zoeken naar een hoofdgerecht voor de kerst... iemnd nog ideetjes??
Ow sorry, ik ken alleen de kalkoenversie dus ik ging ervan uit dat het die wasquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:53 schreef phluphy het volgende:
Ireth, fijn dat de tv alsnog gekomen is!
Dat was eend, Rewimo.![]()
Daar heb je speciale sheets voorquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:18 schreef lady-wrb het volgende:
heb je er ook een foto van phluph?
en hoe kopieer je op overhead-sheets?
Heerlijk! Christan was superenthousiast, we kregen hem nauwelijks mee naar huisquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
hoe was het schaatsen?
Likje witte latex over het snoer?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Daar had ik vanmiddag geen zin meer in, na al 4 winkels gehad te hebben.
Mss als ik me van de week nog eens verveel of zo. Je hebt wel gelijk hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |