Zwaai je ff als je langsrijdt?quote:Op zaterdag 16 december 2006 11:52 schreef Rewimo het volgende:
Wij gaan straks schaatsenChristan voor het eerst, ben benieuwd.
En vanavond lekker uit eten en dan naar de disco, een vriend van ons draait in 's Gravezande
Deze keer geen foto's maar we kregen hem met moeite van de baan afquote:Op zaterdag 16 december 2006 11:53 schreef Ireth het volgende:
Leuk Rewimo!Je maakt vast wel foto's he! Ben heel benieuwd hoe hij het schaatsen gaat vinden!
Als je even zegt waar ongeveerquote:
Ik kreeg er honger vanquote:Op zaterdag 16 december 2006 14:52 schreef Vicky het volgende:
Ben nu aan het zoeken naar een hoofdgerecht voor de kerst... iemnd nog ideetjes??
Ow sorry, ik ken alleen de kalkoenversie dus ik ging ervan uit dat het die wasquote:Op zaterdag 16 december 2006 15:53 schreef phluphy het volgende:
Ireth, fijn dat de tv alsnog gekomen is!
Dat was eend, Rewimo.![]()
Daar heb je speciale sheets voorquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:18 schreef lady-wrb het volgende:
heb je er ook een foto van phluph?
en hoe kopieer je op overhead-sheets?
Heerlijk! Christan was superenthousiast, we kregen hem nauwelijks mee naar huisquote:Op zaterdag 16 december 2006 16:25 schreef lady-wrb het volgende:
hoe was het schaatsen?
Likje witte latex over het snoer?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:01 schreef Brighteyes het volgende:
Daar had ik vanmiddag geen zin meer in, na al 4 winkels gehad te hebben.
Mss als ik me van de week nog eens verveel of zo. Je hebt wel gelijk hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |