Precies, die zijn het!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:12 schreef bixister het volgende:
ze vinden ze hier ook echt heerlijk. (ook zonnetjes van davitamon, frambozensmaak).
stoelen gestapeld.![]()
![]()
Dan mag je blij zijn dat ze verder niks heeft. Ik moet ineens denken aan al die reclames van ongelukken met kinderen die ze altijd laten zien. Brrr!quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:06 schreef senesta het volgende:
Het was zo'n multivitaminentabletje, van davitamon, gewoon van die kauwtabletten.
Ze kon wat misselijk worden zeiden ze en ik moest haar even geen calciumhoudende producten geven, en de aankomende dagen even geen tabletjes![]()
Het zijn van die zonnetje en ze zijn er hier gek op maar dit was ook niet helemaal de bedoeling.
Ze had gewoon stoelen gestapelt![]()
Ja het was allebei eng, maar goed we zijn weer wat wijzer gewordenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:03 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
[..]
Dan mag je blij zijn dat ze verder niks heeft. Ik moet ineens denken aan al die reclames van ongelukken met kinderen die ze altijd laten zien. Brrr!
Jeetje wat erg.quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:13 schreef m@x het volgende:
Ik kom even hier bijkomen van de schrik. Kreeg net een telefoontje dat het zusje van een vriendin van me is overleden. Ze was al sinds februari ziek en het ging de laatste tijd slecht, maar zoiets komt toch altijd best onverwacht. Heel naar en oneerlijk is het.
Ah ja, toen ik 'm zag heb ik geen moment getwijfeld. Ik heb 'm bij de Hornbach weg, bij de acition heb ik er 1 in het roze erbij gekocht, was een stuk goedkoper!quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:08 schreef phluphy het volgende:
Mel, die groene vlinder is echt heel mooi![]()
Betrapt! Jij hebt het recept gewoon stiekem uitgeprobeerdquote:Op vrijdag 15 december 2006 22:16 schreef Anitra het volgende:
eerts
quote:Op vrijdag 15 december 2006 22:40 schreef Icaä het volgende:
[..]
Betrapt! Jij hebt het recept gewoon stiekem uitgeprobeerd!
Ik krijg even kippenvel van je woorden Bar... de gedachte dat het Thijs is die kriebelt..quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Grrrrrrrr Ik heb hier een Peuter die me vreselijk op mijn rug aan het kriebelen is met zijn beer, het laten zetten is 1, het genezen is 2, maar die jeuk..... morgen snel eens zalf halen dit is om gek van te worden.
De koerier was telkens vertraagd door omstandigheden aldus de meneer die mij mailde.quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:17 schreef Rewimo het volgende:
Ik wilde net vragen of ie al terecht was. Waar was ie nou, Ireth?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:20 schreef phluphy het volgende:
Van Hornbach heb ik nog nooit gehoord, maar ja, ik ben ook pas vorig jaar het eerst bij IKEA geweest.
Hoe gaat het eigenlijk met je gedraai?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 23:11 schreef Ireth het volgende:
Hij is er!!!!
[afbeelding]
[afbeelding]
En hijs moooooooooooooooooooi!!!!!
Bezigheidstherapiequote:Op zaterdag 16 december 2006 10:43 schreef Brighteyes het volgende:
En manlief is gaan duiken dus ik kan geheel en al mijn eigen smaak doorvoeren!
Wat ben je actief Bar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |