Ik moet eerst werken, dus ben rond zessen thuis. Daarna ben je welkom, ik moet nog wel even etenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:14 schreef Mathijz het volgende:
Laura, hoelaat spreken we af in utrecht?
Ook niet met mij?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:03 schreef Rianne84 het volgende:
ik zal zo blij zijn als ik thuis ben, dan is dit iig allemaal achter de rug... hou niet van afscheid nemen, dat gezoen de hele tijd
Station Utrecht Overvecht, dan kan je naar mijn huis lopen, maar je kan ook gewoon naar Centraal gaan en dan bus 1 Overvecht, nemenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:16 schreef Mathijz het volgende:
ah en welk station?
Kan er niet een lijst worden gemaakt met een erelijst van oud-stagiaires.. hoeft er ook geen streep door jouw naamquote:Op donderdag 14 december 2006 14:15 schreef Rianne84 het volgende:
in het volgende topic komt er een streep door mijn naam
nou, jij doet ook niet aardigquote:Op donderdag 14 december 2006 14:18 schreef tonks het volgende:
Dag dianne ondankbare
Half 7 station overvecht?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:17 schreef LunaticLaUrA het volgende:
[..]
Station Utrecht Overvecht, dan kan je naar mijn huis lopen, maar je kan ook gewoon naar Centraal gaan en dan bus 1 Overvecht, nemen
Marshmellows zijn op
Lijkt er wel op!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:24 schreef SvenM het volgende:
Gaan jullie meeten?
saampjes romantisch met jullie 2en?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:24 schreef SvenM het volgende:
Gaan jullie meeten?
ik ben er bijquote:Op donderdag 14 december 2006 14:29 schreef Mathijz het volgende:
Zaterdag 23 dec. 18:30 station utrecht overvecht
laat maar, dan is de ovkaart niet geldigquote:Op donderdag 14 december 2006 14:29 schreef Mathijz het volgende:
zaterdag..quote:Op donderdag 14 december 2006 14:29 schreef Mathijz het volgende:
Dat moet ik ook niet vergeten neequote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
laat maar, dan is de ovkaart niet geldig(shit, moet nog steeds mijn nieuwe ophalen
)
oh ja! ik ook!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 14:31 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
laat maar, dan is de ovkaart niet geldig(shit, moet nog steeds mijn nieuwe ophalen
)
ow 10 dec zelfsquote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef PieterBas het volgende:
Gelieve OV-jaarkaart ophalen voor 10 december in verband met de kerstdrukte _0-
ja, my ass, dat ding ligt er gewoon tot 31 december 2007quote:Op donderdag 14 december 2006 14:34 schreef PieterBas het volgende:
Gelieve OV-jaarkaart ophalen voor 10 december in verband met de kerstdrukte
Koester je nog ietsquote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
ja, my ass, dat ding ligt er gewoon tot 31 december 2007![]()
wel jammer dat dit mijn laatste ovkaart wordt...dat moment moet ik toch even koesteren![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 14:35 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
wel jammer dat dit mijn laatste ovkaart wordt...dat moment moet ik toch even koesteren![]()
Dat stond bij mij op mijn afhaalbericht..of was het nou de 11e?quote:
ja hoor, maar niet te vroegquote:Op donderdag 14 december 2006 14:36 schreef SvenM het volgende:
Rot op hier je bent klaar met je stage!!
Kom je nog is langs hier als je echt klaar bent?
wie leest dat soort aanbevelingen zowiezo.quote:Op donderdag 14 december 2006 14:38 schreef tonks het volgende:
Mijne 8 december vanwege de kerstdrukte
dat is gewoon dat ze willen dat je snel komt zodat ze het niet te druk hebben met die OV's als ze bezig zijn met de kerstkaarten en postzegelsquote:Op donderdag 14 december 2006 14:36 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Dat stond bij mij op mijn afhaalbericht..of was het nou de 11e?
hmmm lekker, voor bij de borrelquote:Op donderdag 14 december 2006 14:49 schreef Rianne84 het volgende:
ik heb al bloemen in de keuken zien staan
Ik ben dan toevallig wel in NLquote:Op donderdag 14 december 2006 14:59 schreef Mathijz het volgende:
Maar gaan er nog mensen mee meeten?
Waar ga je eigenlijk heen in D?quote:Op donderdag 14 december 2006 14:30 schreef SvenM het volgende:
Noobs, dan zit ik in Duitsland Kartoffels te eten!
waar hebben we het over, zal wel wat gemist hebbenquote:Op donderdag 14 december 2006 14:59 schreef Mathijz het volgende:
Maar gaan er nog mensen mee meeten?
Winterberg, Gran Dorado, Hochsauerlandquote:
ik ook vertel ?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:08 schreef NrSiX het volgende:
[..]
waar hebben we het over, zal wel wat gemist hebben![]()
24e is een zondag!quote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Mathijz het volgende:
Zaterdag 24 dec. of je kan blijven slapen moet je ff aan laura vragen
klinkt gezzelig, alleen ben ik die dag al op vakantie helaasquote:Op donderdag 14 december 2006 15:11 schreef Mathijz het volgende:
Zaterdag 24 dec. of je kan blijven slapen moet je ff aan laura vragen
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Rianne84 het volgende:
nou ik weet niet of ik durf hoor... straks kom ik bekenden tegen
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:26 schreef Rianne84 het volgende:
nou ik weet niet of ik durf hoor... straks kom ik bekenden tegen
nouja, moet ff kijken! moet zaterdags tot 12 uur werken en heb daarna nooit plannenquote:
had ik nu mijn sultana's maarquote:Op donderdag 14 december 2006 15:37 schreef Goover het volgende:
* Goover knabbelt aan een:
[afbeelding]
Waar woon je?quote:Op donderdag 14 december 2006 15:35 schreef Zosk het volgende:
[..]
nouja, moet ff kijken! moet zaterdags tot 12 uur werken en heb daarna nooit plannen![]()
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:42 schreef HansU het volgende:
ugh krijg ik een anonieme E-card met.
"ik vind je heel erg leuk, tot maandag"
ondertekend door C. of zoiets.
Dat moet een klasgenote zijn aangezien op maandag we altijd school hebben.
Enige vrouw met een C. in de'r naam is natuurlijk weer...
quote:Op donderdag 14 december 2006 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
zo mensen ik ga borrelen. bedankt voor het sneller laten gaan van de tijd en ik kom volgende week nog wel eens burrten
doeg!![]()
doeidoei, veel plezierquote:Op donderdag 14 december 2006 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
zo mensen ik ga borrelen. bedankt voor het sneller laten gaan van de tijd en ik kom volgende week nog wel eens burrten
doeg!![]()
dooeiiquote:Op donderdag 14 december 2006 15:48 schreef Rianne84 het volgende:
doeg!![]()
lolquote:Op donderdag 14 december 2006 15:42 schreef HansU het volgende:
"ik vind je heel erg leuk, tot maandag"
ondertekend door C. of zoiets.
Dat moet een klasgenote zijn aangezien op maandag we altijd school hebben.
werken ja.. niet wonenquote:Op donderdag 14 december 2006 15:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
jij werkt toch in den-bosch? niet wonen?![]()
had niks gelezen! maar hij staat al sinds 2001 geregistreerd. niet dat ik hem van hem hebt gepikt ofzoquote:Op donderdag 14 december 2006 16:06 schreef tonks het volgende:
ZOSK LEES JE WEL WAT IK ZEG!
Nee hij heeft hem pas net, skaai had hem als eerstquote:Op donderdag 14 december 2006 16:20 schreef Zosk het volgende:
[..]
had niks gelezen! maar hij staat al sinds 2001 geregistreerd. niet dat ik hem van hem hebt gepikt ofzo![]()
hoe meer users hem hebben, hoe beterquote:Op donderdag 14 december 2006 16:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hij heeft hem pas net, skaai had hem als eerst
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Nee hij heeft hem pas net, skaai had hem als eerst
en dan maar vergeten dat ie zich af en toe verslaapt.quote:Op donderdag 14 december 2006 16:37 schreef Norro-tje het volgende:
das toch geen werk dag meer zosk
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:42 schreef Norro-tje het volgende:
amtenaar of zo zosk ??
dinsdag? oooh! toen was ik een dagje ziek thuis en werd ik 's middags om 13:00 wakkerquote:Op donderdag 14 december 2006 16:42 schreef Stranger het volgende:
Wat was dat dinsdag dan voor geintje?
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:44 schreef NrSiX het volgende:
heheben nu ook klaar met alles.. was ik een uur geleden al maar goed :y ik moet nog ff mn baas helpen met ict problemen en dan ga ik ervandoor.
Ciao! en tot maandag (mayb morgen nog ff) prettig weekend iedereen!
groot gelijkquote:Op donderdag 14 december 2006 16:46 schreef Stranger het volgende:
Ach ja, ik kan wel klagen nu, maar dit is sinds afgelopen donderdag de eerste keer dat ik tot vijf uur blijf, de rest van de dagen heb ik er iets in de range van een half uur tot anderhalf uur afgesnoept.
sparen!!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:46 schreef Geqxon het volgende:
Het gaat me wss lukken om voor de tweede keer een stagevergoeding te krijgen.
Al gaat dat geld er wss. wel linea reacta uit
tot morgen!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef HansU het volgende:
ik ga d'r ook maar weer is vandoor
Ciao![]()
ja maarja, zo is nederlandquote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Stranger het volgende:
Maar in 'waarschijnlijk' zit maar één 's'.
haha die kun je ook voor weinig geld kopenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar voor mijn stage heb ik een goed fiets nodig
iets met 10tje en junkquote:Op donderdag 14 december 2006 17:02 schreef Mathijz het volgende:
Slaat nergens op dat ik geen geld krijg
"wss" Staat voor "waarschijnlijks". Dat is net zo'n hip taalgebruik als "goed fiets".quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef Stranger het volgende:Belachelijk.
'idd'
en
'mss'
kan
ik
nog
wel
begrijpen,
maar
'wss'
slaat
nergens
op.
![]()
Ik zie hem hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 19:53 schreef Goover het volgende:
Ok, onder het motto 'domme vragen bestaan niet'.
Ik heb sinds vandaag een fobo.. maar er staat geen icoontje met een linkje bij mijn post.. moet ik die zelf toevoegen oid? Of moet ik gewoon ff gedult hebben nog?
Lees je de rest ook even? Na de apple slowchat, GVH debacle nķet ergens zin in. Ik zeg niet dat Tonks een lieverdje is ofzo, maar jij bent ook niet heilig. Comprende?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb deze ochtend mijn solicitatiegesprek gehad
Ik quote deze reactie even, maar in plaats van de PM hint ik subtiel naar de DIG-ban die je op dit moment hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lees je de rest ook even? Na de apple slowchat, GVH debacle nķet ergens zin in. Ik zeg niet dat Tonks een lieverdje is ofzo, maar jij bent ook niet heilig. Comprende?
Och, een tijdelijke piekquote:Op donderdag 14 december 2006 23:18 schreef Zosk het volgende:
waar gaat dit over? ineens allemaal blauw hier![]()
Tonks heeft dit slowchattopic geopend, opeens ben jij daar. Ik kan Tonks heel goed begrijpen. Als dit jouw conclusie is. Mij best. Maar ik ken het hele verhaal. Lees dan ook goed, Dit keer kan ik Tonks heel goed begrijpen. Het mag dan geen lieverdje zijn, jij ook niet. Besef eens waarom jij die DIG ban hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, het is ook belangrijk te kijken wie er begint. Ik ben tot eind januari hier weg, doei!
Niet nodigquote:Op donderdag 14 december 2006 23:46 schreef NrSiX het volgende:
wtfbbq @ hierboveniemand een samenvatting?
ja sorry, ik ben netjes opgevoedquote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef NrSiX het volgende:
valt me van je tegen Zosk :p hehe.. morgen lekker naar school!
ik denk dat je een probleem hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:51 schreef NrSiX het volgende:
idd.. school is echt beter joh.. heb net wat doms gedaan.. hoesje van mijn tel langs het beeldscherm (zit een magneet in) en nu lopen mijn letters etc allemaal uit naar rechtsblijft toch niet zo hoop ik
je bedoelt mij he? ik wist hetquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Oeps, ik moet mijn voorgaande bericht even corrigeren!
Want ik kom waarschijnlijk niet meer terug, aangezien ik op mijn stage daadwerkelijk serieus ga werken, in plaats van de halve dag fokken. Zoals sommige users. Zei ik daar tonks? Nee, dat zei ik niet.
Mooi. En nou wegwezen dan. Daaahaagquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Want ik kom waarschijnlijk niet meer terug, aangezien ik op mijn stage daadwerkelijk serieus ga werken, in plaats van de halve dag fokken. Zoals sommige users. Zei ik daar tonks? Nee, dat zei ik niet.
Opbokken nou. Ik meen het. No more mister niceguy. Ik probeer het vriendelijk, jij verneukt het geheel. Heeel jammer.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Eh euh erm! Ik hoop dat het écht alleen rebooten is, echtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:51 schreef NrSiX het volgende:
idd.. school is echt beter joh.. heb net wat doms gedaan.. hoesje van mijn tel langs het beeldscherm (zit een magneet in) en nu lopen mijn letters etc allemaal uit naar rechtsblijft toch niet zo hoop ik
Mijn inige deelnemingquote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef NrSiX het volgende:
ijsmeis!
@Zosk.. kutmijn beeld wat doe je!!
zwaar klote dit.. krijg je last van je ogen van -_-
trustequote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi NrSiX.
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken denk ik. Weltrusten allemaal.
ik zal ff voor je duimen!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef NrSiX het volgende:
ijsmeis!
@Zosk.. kutmijn beeld wat doe je!!
zwaar klote dit.. krijg je last van je ogen van -_-
-edit-
Rebootbrb lol
Daarom ben ik dus altijd redelijk blij geweest met mijn crtquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:00 schreef NrSiX het volgende:
omg wat een f*cking stomme actie.. zo dichtbij lag dat hoesje helemaal niet.. zit je hier met je goede gedrag een tft te vernaggelen
daar kan het ook mee gebeuren toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus altijd redelijk blij geweest met mijn crt![]()
Minder snel heb ik het idee, ik heb wel eens een magneetjestick gehad, daarmee klooien, en ff naar het scherm gelegt om naar school te gaan, en toen ik terug was was er no problemo.quote:
ja minder snel door de dikkere rand eromheen. maar toch kan het gewoon gebeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Minder snel heb ik het idee, ik heb wel eens een magneetjestick gehad, daarmee klooien, en ff naar het scherm gelegt om naar school te gaan, en toen ik terug was was er no problemo.
tot morgen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:11 schreef Mathijz het volgende:
Godsamme, ik nu met mn dronken harses dit proberen te begrijpen werkt niet zo goedtot morgen!
Weer een beetje beter?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:16 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer goedenmorgen allemaal
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
En ik plaats een tvp. Zo goed Goover?
is goed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:30 schreef Goover het volgende:
Vandaag geen liedje trouwens, ben te lui voor.. Moest net ook al de auto krabben. Maar begin de dag met een lach mensen!
volgens mij ouwehoer jij altijd dom, dus je moeder zal niet eens doorgehad hebben dat je gezopen had.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:38 schreef SvenM het volgende:
Potverdorie, Ik geloof dat ik een kater heb. Gisteravond ff naar het café geweest, en daar was het iets gezelliger dan verwacht. Kom ik thuis zit me moeder nog beneden
. En toen heb ik een kwartier dom tegen me moeder staan ouwehoeren
Half 1 ofzo? Gelukkig niet erg laat gemaaktquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:42 schreef HansU het volgende:
[..]
volgens mij ouwehoer jij altijd dom, dus je moeder zal niet eens doorgehad hebben dat je gezopen had.
Hoe laat was je thuis btw?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:25 schreef Stranger het volgende:
Heel eng dat dit nu ineens bovenaan myat staat.
Hoi, long time no seequote:Op vrijdag 15 december 2006 08:16 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer goedenmorgen allemaal
ja dat ben ik elke dagquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef T1andonly het volgende:
Waarom werd je zo bruut wakker danwas je je van plan te verslapen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef SvenM het volgende:
Ik ga vanavond blikken tikken met een maatje van me. Bassie en Adriaan kijken terwijl je aangeschoten bent
Ze betalen je hoe dan ook veel te weinig!quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:10 schreef Zosk het volgende:
maar je bent toch een stagiaire dus die uren komen niet zo nauw.![]()
niks.quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:11 schreef Goover het volgende:
[..]
Ze betalen je hoe dan ook veel te weinig!
gewoon doodknuppelen met je toetsenbordquote:Op vrijdag 15 december 2006 09:25 schreef SvenM het volgende:
Omg, wat is dat voor instelling. Ik erger me aan een aziaat die tegenover me zit. Die gast zit al 1,5 maand met zijn ogen te fronzen. Ik heb een keer geteld hoe vaak ie dat in een minuut deed, en het gemiddelde kwam op zo'n 7-8 keer per minuut uit. Erg irritant, als je er op gaat letten
. En telkens als die drinken ofzo gaat halen gaat ie ook zo irritant neurien. Mmm-Mm-m. Te erg
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:27 schreef SvenM het volgende:
ICTers. Allemaal contactgestoord
HIHIHIHIHI!!!@@@!
Weet je zeker dat er bloed, en geen koffie uit kwam?quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:29 schreef Stranger het volgende:
Zo, even 3 liter bloed afgetapt (of zo voelt het tenminste).
Tijd voor de laatste dag vande week
quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 09:41 schreef Stranger het volgende:
Tot en met?? Jullie krijgen een extra uitkaterdag?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |