ja sorry, ik ben netjes opgevoedquote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef NrSiX het volgende:
valt me van je tegen Zosk :p hehe.. morgen lekker naar school!
ik denk dat je een probleem hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:51 schreef NrSiX het volgende:
idd.. school is echt beter joh.. heb net wat doms gedaan.. hoesje van mijn tel langs het beeldscherm (zit een magneet in) en nu lopen mijn letters etc allemaal uit naar rechtsblijft toch niet zo hoop ik
je bedoelt mij he? ik wist hetquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Oeps, ik moet mijn voorgaande bericht even corrigeren!
Want ik kom waarschijnlijk niet meer terug, aangezien ik op mijn stage daadwerkelijk serieus ga werken, in plaats van de halve dag fokken. Zoals sommige users. Zei ik daar tonks? Nee, dat zei ik niet.
Mooi. En nou wegwezen dan. Daaahaagquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Want ik kom waarschijnlijk niet meer terug, aangezien ik op mijn stage daadwerkelijk serieus ga werken, in plaats van de halve dag fokken. Zoals sommige users. Zei ik daar tonks? Nee, dat zei ik niet.
Opbokken nou. Ik meen het. No more mister niceguy. Ik probeer het vriendelijk, jij verneukt het geheel. Heeel jammer.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Eh euh erm! Ik hoop dat het écht alleen rebooten is, echtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:51 schreef NrSiX het volgende:
idd.. school is echt beter joh.. heb net wat doms gedaan.. hoesje van mijn tel langs het beeldscherm (zit een magneet in) en nu lopen mijn letters etc allemaal uit naar rechtsblijft toch niet zo hoop ik
Mijn inige deelnemingquote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef NrSiX het volgende:
ijsmeis!
@Zosk.. kutmijn beeld wat doe je!!
zwaar klote dit.. krijg je last van je ogen van -_-
trustequote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi NrSiX.
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken denk ik. Weltrusten allemaal.
ik zal ff voor je duimen!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef NrSiX het volgende:
ijsmeis!
@Zosk.. kutmijn beeld wat doe je!!
zwaar klote dit.. krijg je last van je ogen van -_-
-edit-
Rebootbrb lol
Daarom ben ik dus altijd redelijk blij geweest met mijn crtquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:00 schreef NrSiX het volgende:
omg wat een f*cking stomme actie.. zo dichtbij lag dat hoesje helemaal niet.. zit je hier met je goede gedrag een tft te vernaggelen
daar kan het ook mee gebeuren toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus altijd redelijk blij geweest met mijn crt![]()
Minder snel heb ik het idee, ik heb wel eens een magneetjestick gehad, daarmee klooien, en ff naar het scherm gelegt om naar school te gaan, en toen ik terug was was er no problemo.quote:
ja minder snel door de dikkere rand eromheen. maar toch kan het gewoon gebeurenquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:04 schreef Renesite het volgende:
[..]
Minder snel heb ik het idee, ik heb wel eens een magneetjestick gehad, daarmee klooien, en ff naar het scherm gelegt om naar school te gaan, en toen ik terug was was er no problemo.
tot morgen!quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:11 schreef Mathijz het volgende:
Godsamme, ik nu met mn dronken harses dit proberen te begrijpen werkt niet zo goedtot morgen!
Weer een beetje beter?quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:16 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer goedenmorgen allemaal
quote:Op donderdag 14 december 2006 23:16 schreef ijsmeis het volgende:
En ik plaats een tvp. Zo goed Goover?
is goed.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:30 schreef Goover het volgende:
Vandaag geen liedje trouwens, ben te lui voor.. Moest net ook al de auto krabben. Maar begin de dag met een lach mensen!
volgens mij ouwehoer jij altijd dom, dus je moeder zal niet eens doorgehad hebben dat je gezopen had.quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:38 schreef SvenM het volgende:
Potverdorie, Ik geloof dat ik een kater heb. Gisteravond ff naar het café geweest, en daar was het iets gezelliger dan verwacht. Kom ik thuis zit me moeder nog beneden
. En toen heb ik een kwartier dom tegen me moeder staan ouwehoeren
Half 1 ofzo? Gelukkig niet erg laat gemaaktquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:42 schreef HansU het volgende:
[..]
volgens mij ouwehoer jij altijd dom, dus je moeder zal niet eens doorgehad hebben dat je gezopen had.
Hoe laat was je thuis btw?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:25 schreef Stranger het volgende:
Heel eng dat dit nu ineens bovenaan myat staat.
Hoi, long time no seequote:Op vrijdag 15 december 2006 08:16 schreef Theamerican het volgende:
mensen ben erook weer goedenmorgen allemaal
ja dat ben ik elke dagquote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef T1andonly het volgende:
Waarom werd je zo bruut wakker danwas je je van plan te verslapen?
quote:Op vrijdag 15 december 2006 08:52 schreef SvenM het volgende:
Ik ga vanavond blikken tikken met een maatje van me. Bassie en Adriaan kijken terwijl je aangeschoten bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |