tot morgen!quote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef HansU het volgende:
ik ga d'r ook maar weer is vandoor
Ciao![]()
ja maarja, zo is nederlandquote:Op donderdag 14 december 2006 16:51 schreef Stranger het volgende:
Maar in 'waarschijnlijk' zit maar één 's'.
haha die kun je ook voor weinig geld kopenquote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Doe ik normaal ook, maar voor mijn stage heb ik een goed fiets nodig
iets met 10tje en junkquote:Op donderdag 14 december 2006 17:02 schreef Mathijz het volgende:
Slaat nergens op dat ik geen geld krijg
"wss" Staat voor "waarschijnlijks". Dat is net zo'n hip taalgebruik als "goed fiets".quote:Op donderdag 14 december 2006 16:56 schreef Stranger het volgende:Belachelijk.
'idd'
en
'mss'
kan
ik
nog
wel
begrijpen,
maar
'wss'
slaat
nergens
op.
![]()
Ik zie hem hoorquote:Op donderdag 14 december 2006 19:53 schreef Goover het volgende:
Ok, onder het motto 'domme vragen bestaan niet'.
Ik heb sinds vandaag een fobo.. maar er staat geen icoontje met een linkje bij mijn post.. moet ik die zelf toevoegen oid? Of moet ik gewoon ff gedult hebben nog?
Lees je de rest ook even? Na de apple slowchat, GVH debacle níet ergens zin in. Ik zeg niet dat Tonks een lieverdje is ofzo, maar jij bent ook niet heilig. Comprende?quote:Op donderdag 14 december 2006 23:07 schreef Geqxon het volgende:
Ik heb deze ochtend mijn solicitatiegesprek gehad
Ik quote deze reactie even, maar in plaats van de PM hint ik subtiel naar de DIG-ban die je op dit moment hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Lees je de rest ook even? Na de apple slowchat, GVH debacle níet ergens zin in. Ik zeg niet dat Tonks een lieverdje is ofzo, maar jij bent ook niet heilig. Comprende?
Och, een tijdelijke piekquote:Op donderdag 14 december 2006 23:18 schreef Zosk het volgende:
waar gaat dit over? ineens allemaal blauw hier![]()
Tonks heeft dit slowchattopic geopend, opeens ben jij daar. Ik kan Tonks heel goed begrijpen. Als dit jouw conclusie is. Mij best. Maar ik ken het hele verhaal. Lees dan ook goed, Dit keer kan ik Tonks heel goed begrijpen. Het mag dan geen lieverdje zijn, jij ook niet. Besef eens waarom jij die DIG ban hebt.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:31 schreef Geqxon het volgende:
Maar goed, het is ook belangrijk te kijken wie er begint. Ik ben tot eind januari hier weg, doei!
Niet nodigquote:Op donderdag 14 december 2006 23:46 schreef NrSiX het volgende:
wtfbbq @ hierboveniemand een samenvatting?
ja sorry, ik ben netjes opgevoedquote:Op donderdag 14 december 2006 23:50 schreef NrSiX het volgende:
valt me van je tegen Zosk :p hehe.. morgen lekker naar school!
ik denk dat je een probleem hebtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:51 schreef NrSiX het volgende:
idd.. school is echt beter joh.. heb net wat doms gedaan.. hoesje van mijn tel langs het beeldscherm (zit een magneet in) en nu lopen mijn letters etc allemaal uit naar rechtsblijft toch niet zo hoop ik
je bedoelt mij he? ik wist hetquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Oeps, ik moet mijn voorgaande bericht even corrigeren!
Want ik kom waarschijnlijk niet meer terug, aangezien ik op mijn stage daadwerkelijk serieus ga werken, in plaats van de halve dag fokken. Zoals sommige users. Zei ik daar tonks? Nee, dat zei ik niet.
Mooi. En nou wegwezen dan. Daaahaagquote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Want ik kom waarschijnlijk niet meer terug, aangezien ik op mijn stage daadwerkelijk serieus ga werken, in plaats van de halve dag fokken. Zoals sommige users. Zei ik daar tonks? Nee, dat zei ik niet.
Opbokken nou. Ik meen het. No more mister niceguy. Ik probeer het vriendelijk, jij verneukt het geheel. Heeel jammer.quote:Op donderdag 14 december 2006 23:52 schreef Geqxon het volgende:
Eh euh erm! Ik hoop dat het écht alleen rebooten is, echtquote:Op donderdag 14 december 2006 23:51 schreef NrSiX het volgende:
idd.. school is echt beter joh.. heb net wat doms gedaan.. hoesje van mijn tel langs het beeldscherm (zit een magneet in) en nu lopen mijn letters etc allemaal uit naar rechtsblijft toch niet zo hoop ik
Mijn inige deelnemingquote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef NrSiX het volgende:
ijsmeis!
@Zosk.. kutmijn beeld wat doe je!!
zwaar klote dit.. krijg je last van je ogen van -_-
trustequote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef ijsmeis het volgende:
Hoi NrSiX.
Ik ga mijn bedje maar eens opzoeken denk ik. Weltrusten allemaal.
ik zal ff voor je duimen!quote:Op donderdag 14 december 2006 23:56 schreef NrSiX het volgende:
ijsmeis!
@Zosk.. kutmijn beeld wat doe je!!
zwaar klote dit.. krijg je last van je ogen van -_-
-edit-
Rebootbrb lol
Daarom ben ik dus altijd redelijk blij geweest met mijn crtquote:Op vrijdag 15 december 2006 00:00 schreef NrSiX het volgende:
omg wat een f*cking stomme actie.. zo dichtbij lag dat hoesje helemaal niet.. zit je hier met je goede gedrag een tft te vernaggelen
daar kan het ook mee gebeuren toch?quote:Op vrijdag 15 december 2006 00:01 schreef Renesite het volgende:
[..]
Daarom ben ik dus altijd redelijk blij geweest met mijn crt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |