Daarvoor heeft hij heel enkel nog wel eens een inhoudelijke post (als je z'n geheimtaal kan ontcijferenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:34 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Een van de users die JohnDope nomineerde zei dat hij binnen 3 posts al op de persoonlijke aanval overgaat, en daarmee sloeg die user wat mij betreft de spijker op de kop.
Ik vind sowieso dat je de laatste tijd iets beter bent gaan posten.quote:Op donderdag 14 december 2006 18:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dankwoord:
Ik wil mij dankwoord voor deze twijfelachtige eer graag opdragen aan:Reya Rock_de_Braziliaan Du_ke Sigme Genverbrander.
Uit de stemmen kan ik de volgende conclussie trekken vooral links georienteerde users vinden dat ik meepraat maar het niet helemaal bevat. Maar ik zal hier uit lering trekken en ik zal er naar streven om deze twijfelachtige eer volgend jaar van mij af te schuden.
Ik zal in deze dus ook naar de kritsche noot luisteren die hier geplaatst is en zal hier aan gaan werken![]()
In mijn ogen is het vooral dat hij binnen drie posts met de meest blaartrekkende paranoïde nonsens op de proppen komt.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:34 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Een van de users die JohnDope nomineerde zei dat hij binnen 3 posts al op de persoonlijke aanval overgaat, en daarmee sloeg die user wat mij betreft de spijker op de kop.
Dank je, zal deze lijn proberen vast te houdenquote:Op donderdag 14 december 2006 19:40 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind sowieso dat je de laatste tijd iets beter bent gaan posten.
Ah, loeder!!quote:Hans van Mierlo Trofee - Beste topicopener.
Nipte winnaar: sigme, met 8
Op de hielen gezeten door: pberends, met slechts een stem minder.
lees ik hier nu een bereidheidsverklaring tot hersenspoeling door notoir links radicale users?quote:Op donderdag 14 december 2006 18:58 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Dankwoord:
Ik wil mij dankwoord voor deze twijfelachtige eer graag opdragen aan:Reya Rock_de_Braziliaan Du_ke Sigme Genverbrander.
Uit de stemmen kan ik de volgende conclussie trekken vooral links georienteerde users vinden dat ik meepraat maar het niet helemaal bevat. Maar ik zal hier uit lering trekken en ik zal er naar streven om deze twijfelachtige eer volgend jaar van mij af te schuden.
Ik zal in deze dus ook naar de kritsche noot luisteren die hier geplaatst is en zal hier aan gaan werken![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
lees ik hier nu een bereidheidsverklaring tot hersenspoeling door notoir links radicale users?![]()
Reya zou ik me nog wel willen aantrekken, maar de rest? Welneeeeeeeeee![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 03:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
lees ik hier nu een bereidheidsverklaring tot hersenspoeling door notoir links radicale users?![]()
![]()
Nee, dat lees je verkeerd. Zal alleen wat meer tijd steken in mijn posts en af en toe een beetje tijd in het knuffelen van Bomen enzquote:Op vrijdag 15 december 2006 03:49 schreef Godslasteraar het volgende:
![]()
Vind hem wel iets weg hebben van een grafsteenquote:Op zaterdag 16 december 2006 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo, ff m'n Trofee bij Marco in Rotterdam opgehaald..........
En wat is ie mooi.....![]()
Dit is 'm dan...
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 december 2006 12:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Vind hem wel iets weg hebben van een grafsteen![]()
Dat kreeg ik eigenlijk gaandeweg ookquote:Op zondag 17 december 2006 12:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Gelukkig zit er garantie op.quote:Op zondag 17 december 2006 12:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Ik heb nu een nieuwe met een aanzienlijk lager "zerkgehalte"quote:Op zondag 17 december 2006 12:39 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Leuk.quote:Op donderdag 14 december 2006 11:27 schreef sigme het volgende:
Gerrit Zalm Trofee - User met meeste "dossierkennis".
Ooit de minst opvallende user van POL, maar freako behaalt voor minstens het 2e jaar op rij afgetekend deze trofee binnen: 10 stemmen.
Kozzmic doet het ook traditioneel goed (6).
Meermaals genoemd: Napalm, PietVerdriet, sidekick.
En de details: EchtGaaf ;Maartena ;Aoristus ;bluesdude ;Jurgen21 ;Rm-rf ; sigme;The_General ;Triggershot ;Zakjappannertje
Ssssssst. Moet je niet zeggen joh...quote:Op maandag 18 december 2006 17:37 schreef freako het volgende:
[..]
Leuk.. Al sla ik Kozzmic persoonlijk wat hoger aan. Ik zit behoorlijk diep in 1 gebied (of ik weet waar ik het snel kan vinden
). Droge feitjes over verkiezingsuitslagen en ministerschappen enzo, en het kiesrecht. Kozzmic en anderen (RM-rf bijvoorbeeld) zijn een stuk breder georienteerd.
Nee, ik sla RM-rf niet zo hoog aan. In de eerste plaats denk ik dat zijn verscheiden (onder die nick) samenhangt met een geknakt ego. Op 1 of andere manier vind ik dat niet bijdragen aan zijn imago. In de tweede plaats verzoop hij zozeer in de feitjes dat-ie, imho, tussen de bomen het bos niet meer zag en gekke dingen debiteerde.quote:Op maandag 18 december 2006 17:37 schreef freako het volgende:
[..]
Leuk.. Al sla ik Kozzmic persoonlijk wat hoger aan. Ik zit behoorlijk diep in 1 gebied (of ik weet waar ik het snel kan vinden
). Droge feitjes over verkiezingsuitslagen en ministerschappen enzo, en het kiesrecht. Kozzmic en anderen (RM-rf bijvoorbeeld) zijn een stuk breder georienteerd.
Dat ik nu niet meer de trofee van minst opvallende user krijg is overigens alleen maar omdat ie niet meer bestaat..
Oh, en sorry dat ik niet zelf gestemd heb. Normaal laat ik m'n stemrecht niet snel schieten, maar de tijd en de internetverbinding ontbrak.
Een fles azijn was mooier geweest.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:01 schreef Verbal het volgende:
Ik heb mijn prijs ook opgehaald
[afbeelding]
V.
Geef het door aan de organisatie, zou ik zeggen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:20 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Een fles azijn was mooier geweest.....
Nee, die heeft een zoete romige bijsmaak. Beter is die craquelerende goedkope witte schoonmaakazijn.quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:31 schreef Verbal het volgende:
[..]
Geef het door aan de organisatie, zou ik zeggen.
Balsamico-azijn![]()
V.
Hoezo?quote:Op dinsdag 19 december 2006 11:12 schreef sigme het volgende:
Zo te zien zet Ryan3 in op het terugwinnen ervan volgend jaar, ik hoop dat je 'm mooi fruitig en fris weet te houden. De citroen.
Och, ik vond je opmerking over RM-rf wel zurig. Sowieso lijken trofees niet het beste in je naar boven te halen. Je lijkt in terugblikken alleen narigheid goed te onthouden.quote:
Ooit heb ik hem getipt als beste nieuwkomer op Fok!, maar dat stukje over de behandeling van Duitse POWs deed het hem eigenlijk. Ellenlange gortdroge stukken om het even waarover en dan met zekere regelmaat dat soort... ja, toch wel blamages er tussen, die wrs door de onkritische lezer gemist worden.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Och, ik vond je opmerking over RM-rf wel zurig.
Ja, hoe zou dat nou toch kunnen hè.quote:Sowieso lijken trofees niet het beste in je naar boven te halen. Je lijkt in terugblikken alleen narigheid goed te onthouden.
Geen idee, en geloof me, ik wil het ook niet wetenquote:
Je hebt niet verloren of je draagt het als een man?quote:Het heeft de connotatie dat je een slecht verliezer bent (Melkerttrofee toch?). Dat is niet van toepassing op mij.
Zoals ik al zei... bitter zou beter zijn:quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:41 schreef Ryan3 het volgende:
Ja, hoe zou dat nou toch kunnen hè.. Overigens is 'zuur' daarvoor de verkeerde kwalificatie.
De vermoorde onschuld spelen staat je niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 12:44 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen idee, en geloof me, ik wil het ook niet weten.
[..]
Je hebt niet verloren of je draagt het als een man?
Ik zie Pastors altijd als filiaalhouder van een drogisterij. Met walzakken onder zijn ogen, die het leed van de wereld dragen, kwakzalverij aan de man brengen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Zo, ff m'n Trofee bij Marco in Rotterdam opgehaald..........
En wat is ie mooi.....![]()
Dit is 'm dan...
[afbeelding]
Die walzakken onder zijn ogen zullen er niet bepaald kleiner op geworden zijn na de verkiezingsnederlaag.....quote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie Pastors altijd als filiaalhouder van een drogisterij. Met walzakken onder zijn ogen die het leed van de wereld dragen kwakzalverij aan de man brangen.
Zijn bijnaam is ook Derrickquote:Op dinsdag 19 december 2006 13:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik zie Pastors altijd als filiaalhouder van een drogisterij. Met walzakken onder zijn ogen die het leed van de wereld dragen kwakzalverij aan de man brangen.
Die ziet er al een stuk beter uitquote:Op maandag 18 december 2006 17:12 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ik heb nu een nieuwe met een aanzienlijk lager "zerkgehalte"deze:
[afbeelding]
Deze beter Martijn?![]()
Mooi.quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:49 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Die ziet er al een stuk beter uit![]()
bij gelijk spel telt de senioriteit van de useraccount!quote:Op donderdag 14 december 2006 11:27 schreef sigme het volgende:
Tony Blair award - User die de feiten het best kan verdraaien.
Benieuw hoe dit feit gedraaid gaat worden? Een geclaimde overwinning? Een ontkenning van de trofee? Ruimte voor interpretatie: Mutant01 en Napalm werden het vaakst voorgedragen, ieder 4 maal.
Ik zou dan als de sodemieter naar Tony Blair gaan.........om de Trofee op te halen...Voordat Mutant01 je voor is....quote:Op dinsdag 19 december 2006 20:53 schreef Napalm het volgende:
[..]
bij gelijk spel telt de senioriteit van de useraccount!
Napalm 1
![]()
Plus enkele malen een bronzen medaille. Volgende jaar meer.
Hij heeft iets in en in triests in zijn ogen, dat hij afwisselt met iets verbetens, alsof hij vroeger nooit op feestjes werd uitgenodigd of als hij dan een keer werd uitgenodigd dat-ie dan voor gek werd gezet of dat er met plaatsvervangende schaamte besmuikt om hem gelachen werd en dat hij dat dan doorhad, maar er niets over zei en dat-ie dat nu dan opgepaard heeft en gesublimeerd heeft in zijn politieke standpunten. Of hij kijkt triest, omdat hij eigenlijk liever vrouwenkleding had gedragen of zo.quote:Op dinsdag 19 december 2006 15:37 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Die walzakken onder zijn ogen zullen er niet bepaald kleiner op geworden zijn na de verkiezingsnederlaag.....![]()
Daarom maar een "lateral view" van Pastors geplaatst op mijn nieuwe Trofee..., dan zie je het niet zo goed...![]()
Hij heeft inderdaad iets triests over zoch heen ja. Dat viel mij ook keer op keer op. Iets depri's. En zag er chronisch vermoeid uit. Sprak ook erg monotoon. Dat maakte hem ook nogal slaapverwekkend om naar te luisteren, een beetje saai eigenlijk....Terwijl dat dat helemaal niet hoeft, de man heeft ontegenzeggelijk behoorlijk charisma.(en spreekt duidelijke taal, niet zonder resultaat in R'dam). Maar maar zijn presentatie liet het helemaal afweten. Misschien wel dat hij gaandeweg de campagne inzag dat het niet veel zou worden, dat hij de handdoek in de ring heeft gegooid en eea in een stroomversnelling kwam...quote:Op woensdag 20 december 2006 03:53 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hij heeft iets in en in triests in zijn ogen, dat hij afwisselt met iets verbetens, alsof hij vroeger nooit op feestjes werd uitgenodigd of als hij dan een keer werd uitgenodigd dat-ie dan voor gek werd gezet of dat er met plaatsvervangende schaamte besmuikt om hem gelachen werd en dat hij dat dan doorhad, maar er niets over zei en dat-ie dat nu dan opgepaard heeft en gesublimeerd heeft in zijn politieke standpunten. Of hij kijkt triest, omdat hij eigenlijk liever vrouwenkleding had gedragen of zo..
Hij had concurrentie.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind het toch raar dat ik als enige pfaf heb genomineerd voor de Prinses Irene Troffee, deze post blijft toch onovertroffen![]()
![]()
Ik denk omdat ik voor half oktober al een paar jaar niet meer in POL gepost had.quote:Op woensdag 20 december 2006 11:42 schreef Genverbrander het volgende:
Ik vind het toch raar dat ik als enige pfaf heb genomineerd voor de Prinses Irene Trofee, deze post blijft toch onovertroffen![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |