Gerard Joling die stemadviezen geeft.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef FuifDuif het volgende:Gerard Joling
http://www.linkselente.nl(...)rschrikkelijke-vrouw
Humor dat ze dit stuk, waar negatief over Halsema word gesproken zomaar op deze pro- Groen Linkse site neerzetten. Dat zie je niet veel politici doen. Aan de andere kant, als Joling zo falikant tegen Halsema is, is dat juist des te meer reden om op Halsema te stemmen.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:17 schreef FuifDuif het volgende:Gerard Joling
http://www.linkselente.nl(...)rschrikkelijke-vrouw
En alweer een leugen van Verdonk "de werkloosheid van allochtonen is achteruit gegaan"quote:Op vrijdag 10 november 2006 18:42 schreef FuifDuif het volgende:
Zie hier, wat een debater is Femke toch ook!
http://www.novatv.nl/index.cfm?ln=nl&fuseaction=videoaudio.details&reportage_id=4735
Maar wat ik dan niet begrijp. Hoe kan er zoveel onenigheid bestaan over keiharde cijfers? Als Verdonk liegt, hoe kan ze er dan zo mee weg komen? Waar staan de cijfers die wèl betrouwbaar zijn? Halsema noemt het CBS en het SCP, maar waar haalt Verdonk haar cijfers dan vandaan?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef onemangang het volgende:
[..]
En alweer een leugen van Verdonk "de werkloosheid van allochtonen is achteruit gegaan"
[afbeelding]
Dat een dergelijke politica leugens nodig heeft om haar standpunt te maken, zegt al genoeg.
Daarnaast probeerde ze ook nog eens 'links', PvdA en Groenlinks, de schuld van de mislukte integratie in de schoenen te schuiven terwijl niet Groen Links maar de VVD al sinds 1990 in de regering zit!!!!
Beargumenteer je afkeuring eens.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef draaijer het volgende:
Steun kunnen ze wel gebruiken... Wat een enorme K*% club is Groenlinks.
Milieu mijn reet.. In je oude stinkende diesel
We doen al genoeg aan het milieu.. Laat haar energie maar uitgaan naar de VS.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:01 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Beargumenteer je afkeuring eens.
Zolang ze nog steeds in die dingen blijven rijden is er kennelijk nog steeds niet genoeg prikkel, dus steun ik Halsema in haar strijd om het voor de SUV bestuurders nog lastiger te maken.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:19 schreef draaijer het volgende:
[..]
We doen al genoeg aan het milieu.. Laat haar energie maar uitgaan naar de VS.
10% van de wereld bevolking is goed voor 1/3 van de totale wereld vervuiling.
Voor mij telt het zwaar als ze aan de PC Hoofd tractoren komt... Die mensen betalen al meer wegenbelasting, meer benzine, meer onderhoud, meer BPM en meer BTW..
Louter jaloezie!!!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:22 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Zolang ze nog steeds in die dingen blijven rijden is er kennelijk nog steeds niet genoeg prikkel, dus steun ik Halsema in haar strijd om het voor de SUV bestuurders nog lastiger te maken.
Ten eerste vind ik die dingen niet eens mooi. Lelijke vierkante bakstenen zijn het. Ten tweede rijd ik een nieuwe Volvo S40 met leren bekleding en lichtmetalen velgen!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:31 schreef draaijer het volgende:
[..]
Louter jaloezie!!!
Zelf zeker in een aftandse bak met dampende uitlaat gassen omdat die oude bak slecht is afgesteld..
Andermans succes is prima, zolang het niet schadelijk is voor het milieu. Genieten mag ook, zolang je genot zich maar beperkt tot jezelf e niet ten koste gaat van de natuur. Als je dat koud laat, ben je een verwerpelijk mens die wat mij betreft nóg harder aangepakt mag worden. Je succes heb je te danken aan de natuur die je heeft voortgebracht. Ga er dan ook respectvol mee om, vuile egoïst!quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:31 schreef draaijer het volgende:
Dus een mooie Lexus jeep mag niet in de "PC Hoofd" parkeren.. Wat een dom gelul, blijf met je klauwen van andermans succes af. Mensen betalen er genoeg voor en van die bedragen genieten een hoop mensen.
Wanneer, welke uitzending, bewijs?quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:31 schreef draaijer het volgende:
Zelf kwam ze toch een keer in een oude mercedes aanrijden?! Oude diesel met heel veel roet uitstoot. Was op de camera heeeel goed te zien... Sterk verhaal van haar, ik ben om
Bekijk die cijfers nog maar eens goed. Ze kloppen voor geen meter. Hoe kan het verschil tussen 1996 en 2001 zo groot zijn?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef onemangang het volgende:
[..]
En alweer een leugen van Verdonk "de werkloosheid van allochtonen is achteruit gegaan"
[afbeelding]
Dat een dergelijke politica leugens nodig heeft om haar standpunt te maken, zegt al genoeg.
Daarnaast probeerde ze ook nog eens 'links', PvdA en Groenlinks, de schuld van de mislukte integratie in de schoenen te
schuiven terwijl niet Groen Links maar de VVD al sinds 1990 in de regering zit!!!!
Je moet inderdaad uitkijken met het lezen van dergelijke cijfers. Het is verleidelijk om ze als feitelijk gegeven aan te houden, maar hoe zijn die cijfers precies tot stand gekomen en wat is er zoals in de tussenliggende perioden gebeurd? Stuk voor stuk vragen die belangrijk zijn om een zinvolle interpretatie van dergelijke cijfers te kunnen verantwoorden.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:40 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Bekijk die cijfers nog maar eens goed. Ze kloppen voor geen meter. Hoe kan het verschil tussen 1996 en 2001 zo groot zijn?
Ha ha dat zeg ik : Linkse rakker louter gedreven door jaloezie.quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef FuifDuif het volgende:
draaijer, ik zie het al in je profiel. Mooie plaatjes van je Audi en je bent zelfstandig ondernemer. Dat verklaart je houding. Wat mij betreft knijpen ze de kelen van de ondernemers nog wat meer dicht.
Even serieus nu : JIJ HEBT FOTO'S VAN FEMKE in je profiel... Waar o waar is het mis gegaanquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef FuifDuif het volgende:
draaijer, ik zie het al in je profiel. Mooie plaatjes van je Audi en je bent zelfstandig ondernemer. Dat verklaart je houding. Wat mij betreft knijpen ze de kelen van de ondernemers nog wat meer dicht.
Met alles wat negatief over allochtonen klink, kom je tegenwoordig goed weg, sterker nog, waar of niet waar, veel mensen juichen je nog toe ookquote:Op vrijdag 10 november 2006 19:42 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Maar wat ik dan niet begrijp. Hoe kan er zoveel onenigheid bestaan over keiharde cijfers? Als Verdonk liegt, hoe kan ze er dan zo mee weg komen? Waar staan de cijfers die wèl betrouwbaar zijn? Halsema noemt het CBS en het SCP, maar waar haalt Verdonk haar cijfers dan vandaan?
Weet je wat de grap is aan die Audi... ha ha haquote:Op vrijdag 10 november 2006 20:38 schreef FuifDuif het volgende:
Dat valt met dan weer van je tegen, FD. Zeker, ze vragen aandacht om het milieu. De vraag is of dat op een realistische manier gebeurt. Windmolens en biomassa zijn bijvoorbeeld slechter voor het milieu dan een reguliere energiecentrale. Liegen over smeltend landijs vind ik ook niet netjes.quote:Op vrijdag 10 november 2006 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik overweeg GroenLinks te gaan stemmen. Met name hun inzet om aandacht te vragen voor het milieu en in het bijzonder de klimaatproblemen trekt mij aan.
Ik gooi echt nooit wat op de grond. Als mensen rommel op de grond gooien, dan zeg ik er wat van...quote:Op vrijdag 10 november 2006 20:34 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Ten eerste vind ik die dingen niet eens mooi. Lelijke vierkante bakstenen zijn het. Ten tweede rijd ik een nieuwe Volvo S40 met leren bekleding en lichtmetalen velgen!
[..]
Andermans succes is prima, zolang het niet schadelijk is voor het milieu. Genieten mag ook, zolang je genot zich maar beperkt tot jezelf e niet ten koste gaat van de natuur. Als je dat koud laat, ben je een verwerpelijk mens die wat mij betreft nóg harder aangepakt mag worden. Je succes heb je te danken aan de natuur die je heeft voortgebracht. Ga er dan ook respectvol mee om, vuile egoïst!
[..]
Wanneer, welke uitzending, bewijs?
Idd, dus weinig zin om harde maatregelen te nemen die Nederland nog steeds nodig heeft. Dus weer een reden om geen GL te stemmenquote:Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:Groenlinks!
Knuffelen, lief doen, beestjes, naïef idealistisch zijn, Femke, boompjes, moskeen!
Doel je op het type 'harde maatregelen' zoals de VVD bij iedere verkiezingen zegt te gaan nemen en kennelijk nog steeds niet genomen zijn door deze partij?quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:18 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Idd, dus weinig zin om harde maatregelen te nemen die Nederland nog steeds nodig heeft.
Groenlinks is in Nijmegen al jaren aan de macht.. Wat denk je : Nijmegen is dankzij hen financieel failliet!!! Dus kost het de staat een hoop geld omdat zij het niet voor elkaar hebben. Geen hard maatregelen, lekker iedereen over het bolletje aaien en oeps de kas is leeg... Jammer dat we geen strategie hebben!!quote:Op zaterdag 11 november 2006 00:25 schreef Bolkesteijn het volgende:
GroenLinks kan beter omgedoopt worden naar iets als Groen Amsterdam. Kijk maar eens naar de woonplaats van de kandidaten die GroenLinks op de lijst heeft gezet.
Helaas heeft GroenLinks wél voor de missie in Afghanistan gestemd, iets wat ze toen veel leden heeft gekost. Volgens mij was dat nog onder Rosenmöller... Deze schandelijke fout hebben ze daarna gelukkig ruimschoots goedgemaakt.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:49 schreef Genverbrander het volgende:
![]()
![]()
GroenLinks
![]()
![]()
![]()
[...]
Bovendien waren ze tegen de oorlog in Irak en tegen de kansloze missie naar Afghanistan, toch twee dingen waar de PvdA zich maar mooi in mee heeft laten lokken.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:Groenlinks!
Knuffelen, lief doen, beestjes, naïef idealistisch zijn, Femke, boompjes, moskeen!
Ze stemden er mee in, maar wel met een aantal voorwaarden. Halsema heeft echter in haar boek zich hierover geuit met veel spijt. Volgens haar heeft het geen zin om met voorwaarden te komen, aangezien voor stemmen, voor stemmen betekent. Als ze het over zouden kunnen doen, zouden ze tegen hebben gestemd.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:15 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Helaas heeft GroenLinks wél voor de missie in Afghanistan gestemd, iets wat ze toen veel leden heeft gekost. Volgens mij was dat nog onder Rosenmöller... Deze schandelijke fout hebben ze daarna gelukkig ruimschoots goedgemaakt.
quote:Op vrijdag 10 november 2006 22:31 schreef pfaf het volgende:Groenlinks!
Dan jou lief is zul je bedoelen. Je bedoelt dat ze kapot maken de mogelijkheid om als gierige ondernemer werknemers uit te kunnen persen zodat dat tweede huis in Spanje des te eerder gerealiseerd kan worden. GroenLinks bouwt juist meer op en wel vooral het milieu! Het is toch van de zotte dat het milieu zo weinig aandacht krijgt? Alles gaat voor de economie. Denk na! De natuur is de basis voor al het leven, ook de mens! Als de natuur laat creperen omdat je meer geeft om economische groei, dan teken je je eigen doodvonnis. Oh nee, nog erger, dan teken je het doodvonnis van toekomstige generaties die zich staande moeten houden in een wereld die door ons is vergald!quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:31 schreef draaijer het volgende:
[..]
Groenlinks maakt meer kapot dan ons lief is.................
Heb je een bron voor die stinkende oude diesel?quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:47 schreef draaijer het volgende:
Steun kunnen ze wel gebruiken... Wat een enorme K*% club is Groenlinks.
Milieu mijn reet.. In je oude stinkende diesel
Wat een oneerbiedig plaatje. Haal snel weg moderators. En ja hoor, het is een plaatje van Geen Stijl. De club die al wekenlang een kruistocht voert tegen Halsema, alsof ze last hebben van een ernstige dwangneurose.quote:
Juist kan me ook niet voorstellen dat iemand daar echt tegen isquote:Op zaterdag 11 november 2006 11:47 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat mij betreft:
De vervuiler gaat eens betalen en goed ook!
Ja in de gevangennissen doen de allochtonen het ook boven gemiddeld goed.quote:Op vrijdag 10 november 2006 19:35 schreef onemangang het volgende:
[..]
[afbeelding]
Volstrekt mee eens. En ik ben het verdomme ook spuugzat dat je zonder pardon voor bomenknuffelaar en links mietje wordt uitgemaakt als je je waardering voor GroenLinks en effectief en actief milieubeleid etaleert. Ik ben geen bomenknuffelaar, ik ben simpelweg realist, die de realistische conclusie trekt dat we niet zonder de natuur kunnen en een gezond milieu. Het milieu is geen onuitputtelijke bron. Het houdt een keer op en dan? Wat gaan we dan doen?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:49 schreef du_ke het volgende:
[..]
Juist kan me ook niet voorstellen dat iemand daar echt tegen is. Als je iets gebruikt moet je er voor betalen. He milieu is geen productiefactor die je kosteloos op kan gebruiken.
Nou, nou als Geen stijl soms een foutje maakt zetten ze dat netjes recht, zo ook toen men dacht dat Femke in een oude gare Diesel reed.quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:49 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Wat een oneerbiedig plaatje. Haal snel weg moderators. En ja hoor, het is een plaatje van Geen Stijl. De club die al wekenlang een kruistocht voert tegen Halsema, alsof ze last hebben van een ernstige dwangneurose.
Waarbij de publieksdienst nog liegt ook.quote:Op zaterdag 11 november 2006 12:07 schreef Kadesh het volgende:
[..]
Nou, nou als Geen stijl soms een foutje maakt zetten ze dat netjes recht, zo ook toen men dacht dat Femke in een oude gare Diesel reed.
http://www.geenstijl.nl/mt/archieven/014878.html
Femke rijdt inderdaad een Prius.
FuifDuif, geef eens antwoord op deze stelling: hoe valt je sympathie voor GL te verenigen met het gedachtegoed van Ad Verbrugge?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:52 schreef FuifDuif het volgende:
[..]
Volstrekt mee eens. En ik ben het verdomme ook spuugzat dat je zonder pardon voor bomenknuffelaar en links mietje wordt uitgemaakt als je je waardering voor GroenLinks en effectief en actief milieubeleid etaleert. Ik ben geen bomenknuffelaar, ik ben simpelweg realist, die de realistische conclusie trekt dat we niet zonder de natuur kunnen en een gezond milieu. Het milieu is geen onuitputtelijke bron. Het houdt een keer op en dan? Wat gaan we dan doen?
Economische groei, prima, sta ik ook voor, maar niet ten koste van het milieu, want dan zullen er eens een aantal koppen moeten gaan rollen!
Wat moet de vervuiler gaan betalen wat hij nu niet doet?quote:Op zaterdag 11 november 2006 11:47 schreef FuifDuif het volgende:
De vervuiler gaat eens betalen en goed ook!
Prachtig statement.. Wat een gelul met die domme SUV's. Jaloezie ten top. Ik gun jou je succes niet en daarom wil ik niet dat jij met je grote auto hier gaat parkeren. BELACHELIJKquote:Op zaterdag 11 november 2006 12:43 schreef NewOrder het volgende:
[..]
Wat moet de vervuiler gaan betalen wat hij nu niet doet?
Heeft niets met jaloezie te maken? Hoe kom je daarbij? Of denk je dat er geen tegenstander van SUV's te vinden is die zonder problemen een SUV zouden kunnen kopen? Het heeft alles te maken met milieu. Dat een SUV eigenaar zich scheel betaalt aan allerie zaken verandert nog niets aan dat er een SUV rijdt en het milieu loopt te vervuilen. Dat is hetzelfde als een enorm vervuilende fabriek gewoon laten draaien en deze meer belasting te laten betalen. Nee, daar help je het milieu meequote:Op zaterdag 11 november 2006 14:10 schreef draaijer het volgende:
[..]
Prachtig statement.. Wat een gelul met die domme SUV's. Jaloezie ten top. Ik gun jou je succes niet en daarom wil ik niet dat jij met je grote auto hier gaat parkeren. BELACHELIJK
Ze hebben net de staat gespekt met de aankoop van die bak. Denk aan BTW en helemaal de BPM, vervolgens betalen ze een shit load of money aan wegenbelasting en onderhoud + bezinde of diesel. Allemaal goed voor de staatskas. Dan komt er een domme muts aangevlogen die dat niet vind kunnen.
Haar gedachten goed hebben ze in Nijmegen door. Die stad staat onder bestuur van Groenlinks en wat denk je!>!?! Nijmegen is dankzij Groenlinks failliet!!!
Mooi vooruitzicht!![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |