abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_43418659
Betuig hier steun aan GroenLinks en motiveer je steunbetuiging.
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:46:44 #2
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43418729
Ik betuig steun aan GroenLinksers die elke keer naar Femke moeten luisteren. Respect daarvoor.
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:46:57 #3
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43418736
TS begint.
pi_43418745
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:46 schreef mr.vulcano het volgende:
Ik betuig steun aan GroenLinksers die elke keer naar Femke moeten luisteren. Respect daarvoor.
Wat is daar mis mee? Met haar redevoeringen bedoel ik?
pi_43418759
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:43 schreef FuifDuif het volgende:
Waarom?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
  FOK!fotograaf vrijdag 10 november 2006 @ 09:48:58 #6
18921 freud
Who's John Galt?
pi_43418787
Hoort dit niet in KLB?
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
pi_43418962
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Qua sociale babbelvoering slaat ze nog geen deuk in een pakje boter
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_43418965
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:46 schreef Reya het volgende:
TS begint.
Ik ben geen GroenLinks stemmer, maar ik open dit topic voor diegenen die dat wel zijn .
pi_43418982
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Qua sociale babbelvoering slaat ze nog geen deuk in een pakje boter
Dat komt omdat ze geen vrouw van het gewone volk is. Je moet iets meer moeite doen om haar gedachtegoed te doorgronden. Maar dat is helemaal niet erg. Daar wordt een mens wijs van.
pi_43418991
Ik ben ook geen GL stemmer, maar ik wens ze hierbij het beste toe. Op naar een PvdA/SP/GL kabinet!
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:58:07 #11
27166 mr.vulcano
Op naar de top!
pi_43419021
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:55 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ik ben geen GroenLinks stemmer, maar ik open dit topic voor diegenen die dat wel zijn .
En de meerwaarde is?
Dat is nodeloos kwetsend, stigmatiserend, tendentieus en ongefundeerd!
pi_43419033
Intelligent mens, zegt in mijn ogen goede dingen en tot nu toe heb ik haar, i.t.t. alle andere partijen, nog maar heel weinig andere partijen horen afkraken.
En ze rookt als een ketter; ook een pluspunt in mijn verrookte ogen!
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:59:09 #13
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43419043
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:47 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Ze moet haar tanden eens van elkaar halen als ze praat.

Pas heb ik haar bij NOVA in debat met Verdonk gezien. Wat een zelfgenoegzaamheid en arrogantie zeg! En telkens dat minne glimlachje op haar mond wanneer Verdonk iets zei. Zo van, nou jij hebt het ook helemaal niet begrepen.

Het eerste wat Halsema zou doen wanneer ze de macht zou hebben is zichzelf kronen tot koningin.
The End Times are wild
  vrijdag 10 november 2006 @ 09:59:12 #14
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43419045
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:56 schreef Vhiper het volgende:
Ik ben ook geen GL stemmer, maar ik wens ze hierbij het beste toe. Op naar een PvdA/SP/GL kabinet!
in je dreaumen
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_43419057
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef mr.vulcano het volgende:

[..]

En de meerwaarde is?
Dat is voor iedereen persoonlijk. Ik kan het mij voorstellen dat sommigen hier hoop uit putten bijvoorbeeld.
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:00:19 #16
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43419076
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:56 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Dat komt omdat ze geen vrouw van het gewone volk is. Je moet iets meer moeite doen om haar gedachtegoed te doorgronden. Maar dat is helemaal niet erg. Daar wordt een mens wijs van.
gewone volk

femke zit er flink warmer bij dan het gewone volk
[..]
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:00:44 #17
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43419083
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef LXIV het volgende:

[..]

Pas heb ik haar bij NOVA in debat met Verdonk gezien. Wat een zelfgenoegzaamheid en arrogantie zeg! En telkens dat minne glimlachje op haar mond wanneer Verdonk iets zei. Zo van, nou jij hebt het ook helemaal niet begrepen.

Het eerste wat Halsema zou doen wanneer ze de macht zou hebben is zichzelf kronen tot koningin.
Wellicht kun je ook wat zeggen over de inhoud van haar redevoeringen, ipv je argumenten op haar persoon richten
pi_43419087
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Intelligent mens, zegt in mijn ogen goede dingen en tot nu toe heb ik haar, i.t.t. alle andere partijen, nog maar heel weinig andere partijen horen afkraken.
Nou nou, ik zou zeggen lees haar boek De Linkse Lente. Daar wordt behoorlijk wat in afgekraakt hoor. En niet alleen partijen in het algemeen, maar ook individuen.
pi_43419094
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

gewone volk

Nou, dat heeft ze dan mooi voor elkaar he. Jaloers?
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:02:02 #20
121830 Kadesh
The Protectors of the Garden
pi_43419113
--> ONZ
For thirteen generations we have protected it from the unclean
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:02:13 #21
66825 Reya
Fier Wallon
pi_43419116
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

gewone volk

Elk kamerlid heeft het financieel een stuk beter dan de gemiddelde Nederlander, dus dat is dan een verwijt dat alle zittende politici treft.
pi_43419133
quote:

[..]

Vind je het gek? Dat populisme van rechts komt ook mij de strot uit. Het heeft geen zin om fatsoenlijk met populisten in discussie te treden. Die zijn namelijk niet geïnteresseerd in hoe de vork in de steel zit en om vervolgens de problemen goed aan te pakken. Die zijn enkel geïnteresseerd in macht. Ik geef haar groot gelijk dat ze die populisten wat neerbuigend behandeld.
quote:
Ze is tegen de monarchie.
pi_43419135
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:59 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

in je dreaumen
Misschien, maar momenteel net zo waarschijnlijk als een CDA/VVD regering
pi_43419136
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef FuifDuif het volgende:
Nou nou, ik zou zeggen lees haar boek De Linkse Lente. Daar wordt behoorlijk wat in afgekraakt hoor. En niet alleen partijen in het algemeen, maar ook individuen.
Ik doel op de verkiezingen; ik merk er i.i.g. zeer weinig van bij GL.
Maar daar kan ik best compleet naastzitten omdat ik ook niet alles volg
pi_43419194
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Ze heeft haar boek speciaal voor deze verkiezingen geschreven dus in die zin kun je wel stellen dat ze andere partijen en mensen aanvalt in het kader van de huidige verkiezingsstrijd. Ook geeft ze volgens mij in discussies en interviews regelmatig een aantal steken onder water in de richting van met name Balkenende.
pi_43419195
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Aan de andere kant vind ik GL ook erg onzichtbaar campagne voeren. Het siert ze dat ze niet meedoen aan de genante vertoningen die Balk en Bos af en toe laten zien, maar iets zichtbaarder zou geen kwaad kunnen denk ik dan...
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:05:59 #27
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43419206
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:00 schreef Reya het volgende:

[..]

Wellicht kun je ook wat zeggen over de inhoud van haar redevoeringen, ipv je argumenten op haar persoon richten
Nou, om eerlijk te zijn is de hoofdreden waarom ik haar niet mag toch echt haar persoon zelf. En dat vind ik ook een belangrijke reden. Net zoals ik niet op het CDA stem vanwege Balkenende.

Ik vind het helemaal niet verkeerd om niet of juist wel op een partij te stemmen vanwege de lijsttrekker. Degene waarop ik stem moet ook mijn vertrouwen hebben. Is hij in staat om het land te leiden? Kan hij een coalitie smeden en bij elkaar houden? Gaat hij flexibel om met de problemen die zich voor gaan doen? De persoon vind ik net zo belangrijk als de standpunten van de partij ja, al wordt daar soms op neer gekeken.

Liever Kok dan Balkenende, hoewel ik liever CDA als PVDA stem. et cetera.
The End Times are wild
pi_43419210
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:05 schreef Jarno het volgende:

[..]

Aan de andere kant vind ik GL ook erg onzichtbaar campagne voeren. Het siert ze dat ze niet meedoen aan de genante vertoningen die Balk en Bos af en toe laten zien, maar iets zichtbaarder zou geen kwaad kunnen denk ik dan...
http://www.linkselente.nl

Activiteit alom!
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:06:15 #29
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43419213
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:02 schreef Reya het volgende:

[..]

Elk kamerlid heeft het financieel een stuk beter dan de gemiddelde Nederlander, dus dat is dan een verwijt dat alle zittende politici treft.
Wat is de VVD dan ook eerlijk hea
[..]
pi_43419251
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:06 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat GL tegen geld verdienen zou zjin dan?
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:08:02 #31
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_43419254
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:02 schreef FuifDuif het volgende:

[..]

Vind je het gek? Dat populisme van rechts komt ook mij de strot uit. Het heeft geen zin om fatsoenlijk met populisten in discussie te treden. Die zijn namelijk niet geïnteresseerd in hoe de vork in de steel zit en om vervolgens de problemen goed aan te pakken. Die zijn enkel geïnteresseerd in macht. Ik geef haar groot gelijk dat ze die populisten wat neerbuigend behandeld.
[..]

Ze is tegen de monarchie.
Alle politici zijn vooral geïnteresseerd in de macht. Over het gehele spectrum.

En dat van dat kronen is natuurlijk een zegswijze.
The End Times are wild
pi_43419261
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:06 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Noem eens een politicus die beweert het financieel niet getroffen te hebben? Halsema ontkent dat zelf bijvoorbeeld ook helemaal niet.
pi_43419293
quote:
eensch
pi_43419294
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:08 schreef LXIV het volgende:

[..]

Alle politici zijn vooral geïnteresseerd in de macht. Over het gehele spectrum.
In zekere zin wel, maar dan heb je het over een andere soort macht. Je hebt macht willen hebben om het macht hebben en je hebt macht willen hebben om ook daadwerkelijk iets te doen om de situatie te verbeteren. Mijn inschatting is dat bijvoorbeeld Femke veel meer van de tweede orde is dan bijvoorbeeld de rechtse kliek.
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:08 schreef LXIV het volgende:
En dat van dat kronen is natuurlijk een zegswijze.
Mijn fout .
  vrijdag 10 november 2006 @ 10:58:30 #35
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43420482
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 10:07 schreef Jarno het volgende:

[..]

Waar haal je vandaan dat GL tegen geld verdienen zou zjin dan?
Waar haal je vandaan dat ik dan zeg?
[..]
pi_43420496
quote:
Eens
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
pi_43421703
Moet toegeven dat ze een leuke spot hebben. Alleen waar zijn de allochtonen? Oh, en waarom rijdt ze een auto...
pi_43423781
Groenlinks wordt iig komende verkiezingen 3 werf Nikkes noppes nada
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
pi_43424424
Groenlinks

Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  vrijdag 10 november 2006 @ 13:22:27 #40
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_43424479
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 11:42 schreef nikk het volgende:
Moet toegeven dat ze een leuke spot hebben. Alleen waar zijn de allochtonen? Oh, en waarom rijdt ze een auto...
zal vast hybride zijn
[..]
pi_43424537
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:22 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

zal vast hybride zijn
Femke rijdt zelf in elk geval in zo'n prius geval als ze niet met de trein gaat.
pi_43424650
Ik denk persoonlijk dat in de komende verkiezingen GL geen enkele rol van betekenis zal spelen. Zij zullen overal buiten staan. Goedzo!
pi_43426207
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 13:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik denk persoonlijk dat in de komende verkiezingen GL geen enkele rol van betekenis zal spelen. Zij zullen overal buiten staan. Goedzo!
Zoals het er nu uitziet zullen alleen de CDA en PvdA een rol van betekenis spelen. Des te meer een reden om juist op een van de kleinere partijen die nog nooit in de regering hebben gezeten en zich dus nooit in de praktijk hebben kunnen bewijzen, zoals GL, te stemmen, al was het alleen maar omdat macht corrumpeert en we daarom moeten voorkomen dat ieder kabinet dezelfde lieden regeren.

We kunnen alleen naar het buitenland kijken om te zien of een partij als GL in de regering goed uitpakt: Duitsland had twee kabinetten met een regering met Groenen... En is nog steeds een van de meest welvarende landen ter wereld.
Wie gelooft in God gelooft niet in al die andere 19.999 goden.
Ik geloof niet in 20.000 goden. Zo'n klein verschil maar zoveel discussie.
pi_43426245
België deden de groenen ook mee in een coalitie met sociaaldemocraten en liberalen en dat ging ook prima.
pi_43427365
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 09:43 schreef FuifDuif het volgende:
Femke word president, de VVD moet wat milieubewuster worden, houd de PvdA wat linkser.

Kortom, tijd voor pvda-vvd-GL
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_43427408
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:14 schreef onemangang het volgende:

[..]

Des te meer een reden om juist op een van de kleinere partijen die nog nooit in de regering hebben gezeten en zich dus nooit in de praktijk hebben kunnen bewijzen, zoals GL
Of zoals stemmen op groeibriljant SP die de PvdA links kan houden.

Laten we wel zijn, GL wordt kleiner, SP is dus het beste balans middel en vor wie het leuk vind klinken, het werkt ook als strategische stem.
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
pi_43427706
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 14:52 schreef fokthesystem het volgende:

[..]

Of zoals stemmen op groeibriljant SP die de PvdA links kan houden.

Laten we wel zijn, GL wordt kleiner, SP is dus het beste balans middel en vor wie het leuk vind klinken, het werkt ook als strategische stem.
Ehm... Als iedereen die zo denkt nou eens wel op GroenLinks stemt, dan wordt GL groter, ipv de SP... Is maar net hoe je het bekijkt... Als iedereen massaal strategisch op GL stemt, heeft het hetzelfde (of zelfs beter) effect als stemmen op SP. Dus... Argumenten zijn altijd om te draaien/buigen.
pi_43428097
Ik moet wel zeggen dat ik overweeg GroenLinks te gaan stemmen. Met name hun inzet om aandacht te vragen voor het milieu en in het bijzonder de klimaatproblemen trekt mij aan.
pi_43428687
quote:
Op vrijdag 10 november 2006 15:14 schreef FuifDuif het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik overweeg GroenLinks te gaan stemmen. Met name hun inzet om aandacht te vragen voor het milieu en in het bijzonder de klimaatproblemen trekt mij aan.
Is qua partij de enige die er echt aandacht voor vraagt. Voor mensen die iets met milieu willen, maar GL te links vinden: Diederik Samson van de PvdA maakt zich ook sterk voor een oplossing voor de milieuproblematiek. (Jammer van die jongen dat 'ie bij de PvdA zit, maar hij doet in ieder geval z'n best )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')