Die wedstrijden kunnen dus niet.... zelfde poule en zoquote:Op donderdag 14 december 2006 09:58 schreef DarkShine het volgende:
Chelsea - FC Barçelona
Arsenal FC - FC Porto
Klopt jaquote:Op donderdag 14 december 2006 10:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die wedstrijden kunnen dus niet.... zelfde poule en zo
je hebt er al 1 foutquote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef borisz het volgende:
Ik doe een loting Prono, ben benieuwd hoeveel ik er goed heb
![]()
FC Barcelona - Olympique Lyon
FC Internazionale - Valencia
PSV- Arsenal
AS Roma - ManU
Real Madrid CF - Bayern Munchen
Celtic FC - Liverpool
FC Porto - Chelsea
Lille - Milan
Kutlotingenquote:
ik zie hem al, kutregel. Ik wil gewoon een FA loting waarbij Arsenal en Liverpool elkaar al snel lotenquote:
Welke dan?quote:
Hij had Lille AC Milanquote:
Celtic is trouwens de enige club waar ik nog ooit in het stadion ben geweest, bij Lille ben ik ook nog nooit geweest maar die spelen bij Lens en daar ben ik al wel 2 maal geweestquote:Op donderdag 14 december 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Dan weet je alvast dat Arsenal ongetwijfeld 1 van die 2 clubs zal loten DG.
Daar zou ik idd voor tekenen.quote:Ik zou Inter ook wel eens willen zien spelen tegen Chelsea, kijken hoe dat ze afgaat in de huidige vorm. En Lyon mag van mij Barca eruit knikkeren
Wij hebben 'm al gewonnenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik wil Manchester uberhaupt wel eens tegen een topper zien in het toernooi
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
12:00 uur rechtstreeks op Eurosport en de NOS te zien. UEFA Cup is om 13:00 uur.
quote:Lyon - Barcelona
Valencia - Inter
Liverpool - AS Roma
Chelsea - Real Madrid
Arsenal - Lille
Bayern Munchen - PSV
Manchester U - Porto
AC Milan - Celtic
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijken hoeveel ik er fout heb![]()
Wel benieuwd welke tegenstander PSV loot tegen Bayern Munchen , Olympique Lyon en Valencia geef ik ze nog een beetje kans.
quote:Valencia - PSV
Milan - Celtic
Lyon - Porto
Manchester United - AS Roma
Arsenal - Real Madrid
Bayern Munchen - Barcelona
Liverpool - Lille
Chelsea - Inter
Wees blij in het vertrouwen , het zal niet makkelijk worden ( dat is er volgensmij geen 1 meer ) , maar ze hebben het al weleens laten zien ( al was het toen uit penalty'squote:
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wees blij in het vertrouwen , het zal niet makkelijk worden ( dat is er volgensmij geen 1 meer ) , maar ze hebben het al weleens laten zien ( al was het toen uit penalty's)
Absoluut die spelen we weg, net als we chelsea 2 weken terug weg hebben gespeeld.Easy!quote:
Mischien moet ik het Franse voetbal iets meer gaan volgen , maar je hebt wel gelijk het gaat heel makkelijk bij Lyon ( we zullen over een uurtje zien wat het wordt )quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1![]()
Als je ziet hoe Lyon alweer kampioen is dit jaar in december, en hoe ze hun groep domineerden, moeten er dingen gebeuren die ik nooit voor mogelijk acht om hetzelfde te flikken als twee jaar terug.
Bedankt voor het vertrouwen, als we daadwerkelijk Lyon loten, zal ik er wat van je moeten lenen
O ja milaan draait ook niet ( al zijn dit 2 wedstrijden opzich heeft mischien met de naam de maken dat ik ze niet meerekenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef WeebI het volgende:
Ik zie PSV eerder kans maken tegen Milan dan tegen Valencia.
Het geluk van psv kan zijn dat Lyon weinig scoort, zeker met de geblesseerde aanvallers van dit moment.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1![]()
Als je ziet hoe Lyon alweer kampioen is dit jaar in december, en hoe ze hun groep domineerden, moeten er dingen gebeuren die ik nooit voor mogelijk acht om hetzelfde te flikken als twee jaar terug.
Bedankt voor het vertrouwen, als we daadwerkelijk Lyon loten, zal ik er wat van je moeten lenen
Van dit moment misschien. Maar vergeet niet dat de CL pas in februari verder gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het geluk van psv kan zijn dat Lyon weinig scoort, zeker met de geblesseerde aanvallers van dit moment.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef One_conundrum het volgende:
hoe laat vanmiddag?
Das waar ja, en er zijn geen spelers bij Lyon die er nog tot februari uit zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Van dit moment misschien. Maar vergeet niet dat de CL pas in februari verder gaat.
Wie wil jij dat er in dat geval wint?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang PSV en Chelsea maar niet weer op dezelfde dag moeten. Het is zo lastig om twee wedstrijden tegerlijkertijd te kijken. Tenzij ze tegen elkaar moeten, uiteraard.
Zou voor de 3e keer op rij zijn, nee dank jequote:
PSV - Chelsea dan maar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang PSV en Chelsea maar niet weer op dezelfde dag moeten. Het is zo lastig om twee wedstrijden tegerlijkertijd te kijken. Tenzij ze tegen elkaar moeten, uiteraard.
PSV, maar ik ga in elk geval met een ietwat kut gevoel naar huis.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wie wil jij dat er in dat geval wint?
Eurosport ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef pascalheister het volgende:
via VI te volgen neem ik aan?
doe maar via uefa.comquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef pascalheister het volgende:
via VI te volgen neem ik aan?
Als chelsea dan wint ben jij de enige psv-er die dan een beetje happy isquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV, maar ik ga in elk geval met een ietwat kut gevoel naar huis.
Ik hoop het met jequote:
Je kan beter kijken op uefa.com, de stream daar heeft een serieuze voorsprong.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
mms://event-1-com.eurosport.com/D/101/25706/v0001/reflector:36105
dat gaat voorlopig nietquote:
Die had ik goed..quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef mcyodogg het volgende:
Celtic - AC Milan
yepquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:10 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Leuk voor Mourinho.
Je weet ook wie je uit moet gaan scheldenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:12 schreef mcyodogg het volgende:
PSV - Arsenal
Als je direct na de loting een camera onder je neus krijgt, is het wel handig.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef IJzeren_Rinus het volgende:
Grappig dat die bobo's alles opschrijven. Alsof dat later niet ergens terug te vinden is.
iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:14 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het had een duurdere uitwedstrijd kunnen zijn
iddquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:15 schreef Heero87 het volgende:
De laatste twee winnaars tegen elkaar
Met Gomez in de goal tegen een Arsenal die niet kan scoren, liggen er zeker mogelijkheden.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:17 schreef PyTh het volgende:
Denk serieus dat we met Arsenal een ploeg geloot hebben waar we toch zeker kans tegen maken.
Ben in ieder geval blij dat het geen Lyon of Valencia geworden is
En natuurlijk een leuk, goedkoop en makkelijk te bereizen trip in Maart
Aangepastquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:17 schreef PyTh het volgende:
En natuurlijk een leuk, goedkoop en makkelijk te bereizen trip in februari
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:17 schreef PyTh het volgende:
Denk serieus dat we met Arsenal een ploeg geloot hebben waar we toch zeker kans tegen maken.
Ik denk serieus dat PSV het Arsenal heel lastig kan maken, al is Arsenal natuurlijk wel favoriet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Real - Bayern, mooi dat in elk geval 1 van de 2 kutclubs eruit gaat.
Liverpool - Barca, doe maar weer zoals toen Liverpool de UEFA cup won, die wedstijd in Barca was toen voor de nitwit dodelijk saai maar tactisch zo onwijs goed.
SCUM mag geen problemen hebben met Lille, Arsenal mag geen problemen hebben met PSV.
Roma heeft heel zwaar geloot maar kan zich wel in de underdog positie gooien zo. Wel leuk, Totti - Juninho
Inter heeft een lastige tegenstander geloot qua speelstijl, het spelletje van Valencia ligt Inter niet.
Celtic - Milan is natuurlijk een geweldige loting qua wedstrijd voor Celtic en Milan in de huidige vorm biedt mogelijkheden.
Chelsea zelf mag tegen het huidige Porto toch ook niet echt grote problemen krijgen.
Precies, en Fanneke maar lachen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Goede loting psv, had niet veel beter kunnen loten.
Nee, krijgen nieuwe loting.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:25 schreef Terreros85 het volgende:
Kwartfinale:
Porto/Chelsea - Celtic/Milan
PSV/Arsenal - Lille/ManU
Roma/Lyon - Barça/Liverpool
Real Madrid/Bayern - Internazionale/Valencia
Gaat het zo verder?
Als je idd. bekijkt dat je Bayern, Milan, Lyon en Chelsea bent ontlopen, jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Dat zeggen ze bij Arsenal ook, dat ze niet veel beter hadden kunnen lotenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
natuurlijk, om zoveel naïviteit kun je alleen maar lachen.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij Arsenal ook, dat ze niet veel beter hadden kunnen loten
Ik had eerlijk gezegd liever Bayern of Milan gehad dan Arsenal hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je idd. bekijkt dat je Bayern, Milan, Lyon en Chelsea bent ontlopen, ja
Denk dat je nu tegen een ploeg als Milan meer kans had gehad, Het is ook makkelijker het spel maken tegen een ploeg als Milan dan tegen Arsenal.quote:
Beter, maar kunnen teams uit hetzelfde land dan wel tegen elkaar loten?quote:
Mwah... heb het nooit zo op Duitse of Italiaanse ploegen in een knock-out fasequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd liever Bayern of Milan gehad dan Arsenal hoor.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Beter, maar kunnen teams uit hetzelfde land dan wel tegen elkaar loten?
NU misschien wel, in Februari/Maart steekt Milan misschien in een totaal andere vorm.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Denk dat je nu tegen een ploeg als Milan meer kans had gehad, Het is ook makkelijker het spel maken tegen een ploeg als Milan dan tegen Arsenal.
in dubbel opzicht, samen met Celtic was dit mijn inziens de makkelijkste loting en vanuit financieel opzicht is dit ook geweldig natuurlijk.quote:
Ik denk iets van tussen de 3300 en 3600, weet niet precies hoe groot het uitvak isquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef PyTh het volgende:
Hoeveel kaarten zou PSV krijgen voor Arsenal - PSV DG?
Lijkt me sterk dat Arsenal met de huidge capaciteit zo'n klein uitvak zou hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
iets van 2000 zo uit men hoofd
Psies wat ik hoopte..quote:Barca - liverpool
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Arsenal met de huidge capaciteit zo'n klein uitvak zou hebben.
Zit je dan eerste of tweede ring?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk iets van tussen de 3300 en 3600, weet niet precies hoe groot het uitvak is
Dat zag je wel in Liverpoolquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zonder irritant te doen, maar ik denk dat 2000 groot genoeg is voor psv.
quote:The away supporter configuration can be expanded from 1,500 seats to 4,500 seats behind the south goal in the lower tier, and a further 4,500 seats can be made available in the upper tier for away fans to bring the total to 9,000 supporters (the regulation 15% required for domestic cup competitions such as the FA Cup and Carling Cup).
Denk ook echt wel dat de UEFA rekening gaat houden met carnaval, PyThje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef PyTh het volgende:
Zijn de exacte speeldata al bekend?
Neem aan dat we 21 Februari op Woensdag thuis spelen ivm Carnaval (al vraag ik me af of daar rekening mee gehouden wordt)
En op 7 Maart in Londen.
Kan iemand dit al bevestigen?
Idd bij europese uitwedstrijden gaan er altijd meer mee ( van die mensen die je anders nooit zietquote:
Of minder... het valt natuurlijk wel samen met Carnaval... (niet te onderschatten)quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Idd bij europese uitwedstrijden gaan er altijd meer mee ( van die mensen die je anders nooit ziet) , er zullen er nu wel meer mee gaan ( om het nieuwe stadion te zien enzo , PSV aan te moedigen en er zijn nog wel meer dingen te bedenken.)
Zie mijn bovenstaande postquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:48 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Of minder... het valt natuurlijk wel samen met Carnaval... (niet te onderschatten)
quote:811 Teletekst vr 15 dec
***OETBAL******************************
**** Achtste finales Champions League
Dinsdag 20/02 of woensdag 21/02 2007:
FC Porto - Chelsea -
Celtic - AC Milan -
PSV - Arsenal -
OSC Lille - Manchester Utd. -
AS Roma - Olympique Lyon -
FC Barcelona - FC Liverpool -
Real Madrid - Bayern München -
Internazionale - Valencia -
Returns zijn op 6 en 7 maart.
quote:812 Teletekst vr 15 dec
***OETBAL******************************
**** Champions League:PSV loot Arsenal
**PSV speelt in de achtste finales van
de Champions League tegen Arsenal.De
landskampioen uit Eindhoven begint op
20 of 21 februari met een thuisduel.De
return is twee weken later in Londen.
PSV trof de Engelse grootmacht nimmer
in een knock-out-fase van een Europees
toernooi,maar wel al vier keer in de
groepsfase van de Champions League,in
2002 en 2004.Van de vier ontmoetingen
won Arsenal er twee (4-0,1-0) en twee
keer werd het gelijk (0-0,1-1).
(later meer)
Of Barca - Chelseaquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:40 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Barça - Real in de kwartfinale![]()
![]()
Jullie gaan het nog lastig zat krijgen met Liverpool hoorquote:
omdat je denkt dat het wel ff gedaan gaat worden. Nou bestel de kaarten voor de kwartfinale nog meer niet!quote:
Echter hebben ze al wel meer bekers gewonnen dan Chelseaquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jullie gaan het nog lastig zat krijgen met Liverpool hoor
Een troost: ze staan onder Chelsea in de competitie, dus het moet wat makkelijker gaan voor Barcelona dan in de groepfase
Nee, omdat ik fan van Barca ben maar Liverpool een fantastische club vind en dus hoop op 2 geweldige wedstrijden..quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:01 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
omdat je denkt dat het wel ff gedaan gaat worden.
Dat is waar, Ach, en Porto is ook nog niet verslaan..quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:59 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Jullie gaan het nog lastig zat krijgen met Liverpool hoor
Muhaha ik weet het, minimaal halve finalequote:Op vrijdag 15 december 2006 13:11 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat Man United dit jaar eigenlijk érg ver gaat komen.
Dan hebben de spurs het wel heel slecht gedaan een paar week terug als AFC 'niet zo goed' is.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef M0NTANA het volgende:
PSV had slechter kunnen loten, zo goed is AFC ook weer niet.
Zo makkelijk is Arsenal anders niet door de eerste ronde gekomen. Psv had zeker slechter kunnen loten.quote:Op vrijdag 15 december 2006 13:56 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dan hebben de spurs het wel heel slecht gedaan een paar week terug als AFC 'niet zo goed' is.
![]()
![]()
Hoe gaat het met de Spurs in de CL? Oh nee jullie hebben de kwalificatie net gemist ten koste van een 'niet zo goede' ploeg. whoehahaha![]()
![]()
Slechte verliezer ben je eigenijk altijd al geweest
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:05 schreef Erwtensoep het volgende:
[..]
Zo makkelijk is Arsenal anders niet door de eerste ronde gekomen. Psv had zeker slechter kunnen loten.
Kansloze missie?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.
Wordt een kansloze missie voor psv.
Je gaat je nog ergeren aan Gomes, denk ik.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
als die kutitaliaan de goal van Henry in Moskou gewoon goedkeurd(hij zag als enige een handsbal) en Arsenal thuis tegen CSKA gewoon 1 van de 15 kansen benut waren ze net als PSV al 2 wedstrijden teurg geplaatst voor de 1/8 finales.
Als, als, als.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:11 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Je gaat je nog ergeren aan Gomes, denk ik.
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Joodquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:09 schreef fanneke het volgende:
Dus Arsenal is ook een middenmoter in Engeland? Ze hebben immers maar 1 puntje meer dan Liverpool.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.
![]()
hoogmoed komt voor de valquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
Bordeaux en Liverpool (middenmoter in Engeland) hadden er anders weinig moeite mee.
![]()
Hmmm als LFC als een middenmotor is wat is Arsenal dan precies??? Er is toch echt maar 1 puntje verschil hoorquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:13 schreef fanneke het volgende:
[..]
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Jood
En dat terwijl je 3 weken terug nog met 3-1 in je kontje genomen bent bij Bolton Fucking Wanderers
De dag na PSV. Zelfde dag als Chelsea-Porto. Denk je dat ik hoop moeten hebben, dat ze die wedstrijd uit gaan zenden bij de NOS?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:20 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Dus Arsenal is ook een middenmoter in Engeland? Ze hebben immers maar 1 puntje meer dan Liverpool.![]()
Welke dag is trouwens Barcelona - Liverpool?
Dat is wel de grootste belediging die ik me kan voorstellen. Mij uitmaken voor jood!quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:18 schreef PyTh het volgende:
[..]
Wat een grootspraak weer, je lijkt wel een Jood
wat is een 'wisselvallende' ploeg?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:23 schreef Grimm het volgende:
[..]
bolton fucking wanderers
Arsenal moet wel te doen zijn voor PSV.
Erg wisselvallende ploeg arsenal.
Arsenal is de #3.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:22 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
Hmmm als LFC als een middenmotor is wat is Arsenal dan precies??? Er is toch echt maar 1 puntje verschil hoor
Moet je maar niet dezelfde soort grootheidswaanzin hebbenquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:28 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat is wel de grootste belediging die ik me kan voorstellen. Mij uitmaken voor jood!
![]()
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:30 schreef PyTh het volgende:
[..]
Moet je maar niet dezelfde soort grootheidswaanzin hebben
D'r is een top 2 en de rest is eigenlijk alleen competitievullingquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Arsenal is de #3.
Daaronder begint de middenmoot.
![]()
eigenlijk een #1 en daaronder competitievulling.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:32 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
D'r is een top 2 en de rest is eigenlijk alleen competitievulling![]()
In jouw geval niet, vandaar dat ik je uitmaakte voor JOODquote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.
![]()
Het is niet reëel om iets bij voorbaat al kansloos te noemen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:31 schreef fanneke het volgende:
[..]
Tussen grootheidswaanzin en realiteit zit een groot verschil.
![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef Erwtensoep het volgende:
Oh nou weet je de Shift wel te vinden
Waarom zou FC Den Bosch kansloos zijn?quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:34 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is niet reëel om iets bij voorbaat al kansloos te noemen.
Bij Den Bosch-Arsenal zou ik je nog gelijkgeven, maar nu niet.
Gewoon doorzuipen dus!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
naja, de uitwedstrijd valt niet samen met carnaval, dat scheelt dan weer... thuis krijgen ze het sowieso vol, carnaval of niet... (zullen er alleen wel veel brak op de tribune zitten)
dat wordt onnuchteren op de tribunesquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
naja, de uitwedstrijd valt niet samen met carnaval, dat scheelt dan weer... thuis krijgen ze het sowieso vol, carnaval of niet... (zullen er alleen wel veel brak op de tribune zitten)
moet er wel bier in het stadion zijnquote:
Dat zou zomaar de leukste kunnen zijn. Beide ploegen zijn in ieder geval aan elkaar gewaagd lijkt me zoquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef venomsnake het volgende:
Internazionale - Valencia is ook geen verkeerde wedstrijd trouwens..
De enige die ik goed had.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:03 schreef Kadoc het volgende:
Chelsea FC - FC Porto
Oh ja, ik had ook voorspeldquote:
Als je het thuis niet verneukt heb je idd kans.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:02 schreef pascalheister het volgende:
aardige loting voor PSV, kansen zijn er zeker
Die kende hij ook twee jaar geleden en toch won Porto thuis. Maar die wedstrijd ging dan nergens meer om voor Chelsea. Dit moet wel te doen zijn voor Chelsea. Wel leuk voor Mourinho natuurlijk, en voor Carvalho, Ferreira en Hilario.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Grappig, Real - Bayern en Inter - Valencia is de laatste jaren wel vaker geloot volgens mij.
Chelsea naar Portugal, lijkt me niet dat Porto heel veel kans heeft. Mourinho kent de meeste spelers wel natuurlijk.
of uit gewoon winnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je het thuis niet verneukt heb je idd kans.
Nee, wel in de UEFA Cup.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:36 schreef Dos37 het volgende:
Ok misschien is deze vraag al gesteld maar is er nu ook al verder geloot?
Dus voor de kwartfinale enzo...
Jullie heb nog steeds de champions league niet gewonnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef mcyodogg het volgende:
Nee.
http://www.youtube.com/watch?v=ajTj8K9fYEo
De achtste finales van 3 jaar terug, Manchester-Porto. Had die beelden niet meer gezien sindsdien. Wat is Mourinho toch ook een held he![]()
Hehehe, sjelski had zonder die rus nog steeds een bijna lege prijzenkast.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
Jullie heb nog steeds de champions league niet gewonnen
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]Chelsea
Mourinho
![]()
Ferguson
![]()
Sorry mcyodogg![]()
De heen wedstrijd was een typische LFC wedstrijd tegen een eigenlijk sterkere tegenstander verglijkbaar met de halve finale CL wedstrijden tegen CFC. Heel geconcentreerd verdedigd in de uitwedstrijd. `en ook de thuiswedstrijd heel gedisciplineerd. Doelpunt viel toen door een redelijk makkelijk gegeven, maar terechte pingel: handsbal in het strafschopgebied door Kluivert, die zijn hand geheel nutteloos in de lucht had gestoken bij een hoekschop waar de bal dus tegenaankwam. Gary Mac scoorde die pingel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Liverpool - Barca, doe maar weer zoals toen Liverpool de UEFA cup won, die wedstijd in Barca was toen voor de nitwit dodelijk saai maar tactisch zo onwijs goed.
Redelijke kans dus dat in ieder geval een van de twee wedstrijden met de twee recente CL winnaars op de NLs buis komt ...quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:19 schreef Shreyas het volgende:
De speeldata zijn bekend:
Dinsdag 20 Februari:
PSV - Arsenal
OSC Lille - Manchester United
Real Madrid - Bayern München
Celtic - AC Milan
Woensdag 21 februari:
FC Porto - Chelsea
AS Roma - Olympique Lyon
FC Barcelona - FC Liverpool
Internazionale - Valencia
Yep, netzoals de vermaarde wedstrijden tegen CFC toen het aantal schoten op doel van CFC ook over de twee wedstrijden niet heel veel hoger dan 3 lag ....quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:05 schreef DIGGER het volgende:
In Barcelona duurde het toen tot de 81e minuut voordat Barca uberhaupt een schot tussen de palen liet noteren.
Lijkt mij ook dat ze Barça-Liverpool (en v.v.) uitzenden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Redelijke kans dus dat in ieder geval een van de twee wedstrijden met de twee recente CL winnaars op de NLs buis komt ...
quote:Op vrijdag 15 december 2006 14:29 schreef fanneke het volgende:
[..]
Arsenal is de #3.
Daaronder begint de middenmoot.
![]()
Ach, aan het einde van het seizoen staan we waar we horen, 3e dus, Best of the Rest helaas denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:15 schreef stevengerrard het volgende:
[..]
![]()
![]()
Middenmoot dus voor Arsenal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |