Aangepastquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:17 schreef PyTh het volgende:
En natuurlijk een leuk, goedkoop en makkelijk te bereizen trip in februari
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:17 schreef PyTh het volgende:
Denk serieus dat we met Arsenal een ploeg geloot hebben waar we toch zeker kans tegen maken.
Ik denk serieus dat PSV het Arsenal heel lastig kan maken, al is Arsenal natuurlijk wel favoriet.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Real - Bayern, mooi dat in elk geval 1 van de 2 kutclubs eruit gaat.
Liverpool - Barca, doe maar weer zoals toen Liverpool de UEFA cup won, die wedstijd in Barca was toen voor de nitwit dodelijk saai maar tactisch zo onwijs goed.
SCUM mag geen problemen hebben met Lille, Arsenal mag geen problemen hebben met PSV.
Roma heeft heel zwaar geloot maar kan zich wel in de underdog positie gooien zo. Wel leuk, Totti - Juninho
Inter heeft een lastige tegenstander geloot qua speelstijl, het spelletje van Valencia ligt Inter niet.
Celtic - Milan is natuurlijk een geweldige loting qua wedstrijd voor Celtic en Milan in de huidige vorm biedt mogelijkheden.
Chelsea zelf mag tegen het huidige Porto toch ook niet echt grote problemen krijgen.
Precies, en Fanneke maar lachen.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Goede loting psv, had niet veel beter kunnen loten.
Nee, krijgen nieuwe loting.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:25 schreef Terreros85 het volgende:
Kwartfinale:
Porto/Chelsea - Celtic/Milan
PSV/Arsenal - Lille/ManU
Roma/Lyon - Barça/Liverpool
Real Madrid/Bayern - Internazionale/Valencia
Gaat het zo verder?
Als je idd. bekijkt dat je Bayern, Milan, Lyon en Chelsea bent ontlopen, jaquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Dat zeggen ze bij Arsenal ook, dat ze niet veel beter hadden kunnen lotenquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:24 schreef Cantona_No.7 het volgende:
natuurlijk, om zoveel naïviteit kun je alleen maar lachen.quote:
Klopt.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Dat zeggen ze bij Arsenal ook, dat ze niet veel beter hadden kunnen loten
Ik had eerlijk gezegd liever Bayern of Milan gehad dan Arsenal hoor.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:26 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Als je idd. bekijkt dat je Bayern, Milan, Lyon en Chelsea bent ontlopen, ja
Denk dat je nu tegen een ploeg als Milan meer kans had gehad, Het is ook makkelijker het spel maken tegen een ploeg als Milan dan tegen Arsenal.quote:
Beter, maar kunnen teams uit hetzelfde land dan wel tegen elkaar loten?quote:
Mwah... heb het nooit zo op Duitse of Italiaanse ploegen in een knock-out fasequote:Op vrijdag 15 december 2006 12:28 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Ik had eerlijk gezegd liever Bayern of Milan gehad dan Arsenal hoor.![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:28 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Beter, maar kunnen teams uit hetzelfde land dan wel tegen elkaar loten?
NU misschien wel, in Februari/Maart steekt Milan misschien in een totaal andere vorm.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:28 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Denk dat je nu tegen een ploeg als Milan meer kans had gehad, Het is ook makkelijker het spel maken tegen een ploeg als Milan dan tegen Arsenal.
in dubbel opzicht, samen met Celtic was dit mijn inziens de makkelijkste loting en vanuit financieel opzicht is dit ook geweldig natuurlijk.quote:
Ik denk iets van tussen de 3300 en 3600, weet niet precies hoe groot het uitvak isquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:29 schreef PyTh het volgende:
Hoeveel kaarten zou PSV krijgen voor Arsenal - PSV DG?
Lijkt me sterk dat Arsenal met de huidge capaciteit zo'n klein uitvak zou hebben.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
iets van 2000 zo uit men hoofd
Psies wat ik hoopte..quote:Barca - liverpool
quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:36 schreef PyTh het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat Arsenal met de huidge capaciteit zo'n klein uitvak zou hebben.
Zit je dan eerste of tweede ring?quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:32 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Ik denk iets van tussen de 3300 en 3600, weet niet precies hoe groot het uitvak is
Dat zag je wel in Liverpoolquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:37 schreef Cantona_No.7 het volgende:
Zonder irritant te doen, maar ik denk dat 2000 groot genoeg is voor psv.
quote:The away supporter configuration can be expanded from 1,500 seats to 4,500 seats behind the south goal in the lower tier, and a further 4,500 seats can be made available in the upper tier for away fans to bring the total to 9,000 supporters (the regulation 15% required for domestic cup competitions such as the FA Cup and Carling Cup).
Denk ook echt wel dat de UEFA rekening gaat houden met carnaval, PyThje.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:42 schreef PyTh het volgende:
Zijn de exacte speeldata al bekend?
Neem aan dat we 21 Februari op Woensdag thuis spelen ivm Carnaval (al vraag ik me af of daar rekening mee gehouden wordt)
En op 7 Maart in Londen.
Kan iemand dit al bevestigen?
Idd bij europese uitwedstrijden gaan er altijd meer mee ( van die mensen die je anders nooit zietquote:
Of minder... het valt natuurlijk wel samen met Carnaval... (niet te onderschatten)quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:45 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Idd bij europese uitwedstrijden gaan er altijd meer mee ( van die mensen die je anders nooit ziet) , er zullen er nu wel meer mee gaan ( om het nieuwe stadion te zien enzo , PSV aan te moedigen en er zijn nog wel meer dingen te bedenken.)
Zie mijn bovenstaande postquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:48 schreef Garlic_Sauce het volgende:
[..]
Of minder... het valt natuurlijk wel samen met Carnaval... (niet te onderschatten)
quote:811 Teletekst vr 15 dec
***OETBAL******************************
**** Achtste finales Champions League
Dinsdag 20/02 of woensdag 21/02 2007:
FC Porto - Chelsea -
Celtic - AC Milan -
PSV - Arsenal -
OSC Lille - Manchester Utd. -
AS Roma - Olympique Lyon -
FC Barcelona - FC Liverpool -
Real Madrid - Bayern München -
Internazionale - Valencia -