Die wedstrijden kunnen dus niet.... zelfde poule en zoquote:Op donderdag 14 december 2006 09:58 schreef DarkShine het volgende:
Chelsea - FC Barçelona
Arsenal FC - FC Porto
Klopt jaquote:Op donderdag 14 december 2006 10:01 schreef dndiek het volgende:
[..]
Die wedstrijden kunnen dus niet.... zelfde poule en zo
je hebt er al 1 foutquote:Op donderdag 14 december 2006 10:47 schreef borisz het volgende:
Ik doe een loting Prono, ben benieuwd hoeveel ik er goed heb
![]()
FC Barcelona - Olympique Lyon
FC Internazionale - Valencia
PSV- Arsenal
AS Roma - ManU
Real Madrid CF - Bayern Munchen
Celtic FC - Liverpool
FC Porto - Chelsea
Lille - Milan
Kutlotingenquote:
ik zie hem al, kutregel. Ik wil gewoon een FA loting waarbij Arsenal en Liverpool elkaar al snel lotenquote:
Welke dan?quote:
Hij had Lille AC Milanquote:
Celtic is trouwens de enige club waar ik nog ooit in het stadion ben geweest, bij Lille ben ik ook nog nooit geweest maar die spelen bij Lens en daar ben ik al wel 2 maal geweestquote:Op donderdag 14 december 2006 12:27 schreef DIGGER het volgende:
Dan weet je alvast dat Arsenal ongetwijfeld 1 van die 2 clubs zal loten DG.
Daar zou ik idd voor tekenen.quote:Ik zou Inter ook wel eens willen zien spelen tegen Chelsea, kijken hoe dat ze afgaat in de huidige vorm. En Lyon mag van mij Barca eruit knikkeren
Wij hebben 'm al gewonnenquote:Op donderdag 14 december 2006 23:24 schreef mcyodogg het volgende:
Ik wil Manchester uberhaupt wel eens tegen een topper zien in het toernooi
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
12:00 uur rechtstreeks op Eurosport en de NOS te zien. UEFA Cup is om 13:00 uur.
quote:Lyon - Barcelona
Valencia - Inter
Liverpool - AS Roma
Chelsea - Real Madrid
Arsenal - Lille
Bayern Munchen - PSV
Manchester U - Porto
AC Milan - Celtic
quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:42 schreef vitessezuid113 het volgende:
Kijken hoeveel ik er fout heb![]()
Wel benieuwd welke tegenstander PSV loot tegen Bayern Munchen , Olympique Lyon en Valencia geef ik ze nog een beetje kans.
quote:Valencia - PSV
Milan - Celtic
Lyon - Porto
Manchester United - AS Roma
Arsenal - Real Madrid
Bayern Munchen - Barcelona
Liverpool - Lille
Chelsea - Inter
Wees blij in het vertrouwen , het zal niet makkelijk worden ( dat is er volgensmij geen 1 meer ) , maar ze hebben het al weleens laten zien ( al was het toen uit penalty'squote:
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1quote:Op vrijdag 15 december 2006 10:57 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Wees blij in het vertrouwen , het zal niet makkelijk worden ( dat is er volgensmij geen 1 meer ) , maar ze hebben het al weleens laten zien ( al was het toen uit penalty's)
Absoluut die spelen we weg, net als we chelsea 2 weken terug weg hebben gespeeld.Easy!quote:
Mischien moet ik het Franse voetbal iets meer gaan volgen , maar je hebt wel gelijk het gaat heel makkelijk bij Lyon ( we zullen over een uurtje zien wat het wordt )quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1![]()
Als je ziet hoe Lyon alweer kampioen is dit jaar in december, en hoe ze hun groep domineerden, moeten er dingen gebeuren die ik nooit voor mogelijk acht om hetzelfde te flikken als twee jaar terug.
Bedankt voor het vertrouwen, als we daadwerkelijk Lyon loten, zal ik er wat van je moeten lenen
O ja milaan draait ook niet ( al zijn dit 2 wedstrijden opzich heeft mischien met de naam de maken dat ik ze niet meerekenquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:03 schreef WeebI het volgende:
Ik zie PSV eerder kans maken tegen Milan dan tegen Valencia.
Het geluk van psv kan zijn dat Lyon weinig scoort, zeker met de geblesseerde aanvallers van dit moment.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:05 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ja maar toen was er 'het mirakel in Lyon', toen we daar gewoon weggingen met 1-1![]()
Als je ziet hoe Lyon alweer kampioen is dit jaar in december, en hoe ze hun groep domineerden, moeten er dingen gebeuren die ik nooit voor mogelijk acht om hetzelfde te flikken als twee jaar terug.
Bedankt voor het vertrouwen, als we daadwerkelijk Lyon loten, zal ik er wat van je moeten lenen
Van dit moment misschien. Maar vergeet niet dat de CL pas in februari verder gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het geluk van psv kan zijn dat Lyon weinig scoort, zeker met de geblesseerde aanvallers van dit moment.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |