Van dit moment misschien. Maar vergeet niet dat de CL pas in februari verder gaat.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:10 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]
Het geluk van psv kan zijn dat Lyon weinig scoort, zeker met de geblesseerde aanvallers van dit moment.
quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:24 schreef One_conundrum het volgende:
hoe laat vanmiddag?
Das waar ja, en er zijn geen spelers bij Lyon die er nog tot februari uit zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:18 schreef WeebI het volgende:
[..]
Van dit moment misschien. Maar vergeet niet dat de CL pas in februari verder gaat.
Wie wil jij dat er in dat geval wint?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang PSV en Chelsea maar niet weer op dezelfde dag moeten. Het is zo lastig om twee wedstrijden tegerlijkertijd te kijken. Tenzij ze tegen elkaar moeten, uiteraard.
Zou voor de 3e keer op rij zijn, nee dank jequote:
PSV - Chelsea dan maar?quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:52 schreef mcyodogg het volgende:
Zolang PSV en Chelsea maar niet weer op dezelfde dag moeten. Het is zo lastig om twee wedstrijden tegerlijkertijd te kijken. Tenzij ze tegen elkaar moeten, uiteraard.
PSV, maar ik ga in elk geval met een ietwat kut gevoel naar huis.quote:Op vrijdag 15 december 2006 11:55 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Wie wil jij dat er in dat geval wint?
Eurosport ookquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef pascalheister het volgende:
via VI te volgen neem ik aan?
doe maar via uefa.comquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:03 schreef pascalheister het volgende:
via VI te volgen neem ik aan?
Als chelsea dan wint ben jij de enige psv-er die dan een beetje happy isquote:Op vrijdag 15 december 2006 11:58 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
PSV, maar ik ga in elk geval met een ietwat kut gevoel naar huis.
Ik hoop het met jequote:
Je kan beter kijken op uefa.com, de stream daar heeft een serieuze voorsprong.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:05 schreef M0NTANA het volgende:
mms://event-1-com.eurosport.com/D/101/25706/v0001/reflector:36105
dat gaat voorlopig nietquote:
Die had ik goed..quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:11 schreef mcyodogg het volgende:
Celtic - AC Milan
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |