Gewoon doorzuipen dus!quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
naja, de uitwedstrijd valt niet samen met carnaval, dat scheelt dan weer... thuis krijgen ze het sowieso vol, carnaval of niet... (zullen er alleen wel veel brak op de tribune zitten)
dat wordt onnuchteren op de tribunesquote:Op vrijdag 15 december 2006 12:55 schreef Garlic_Sauce het volgende:
naja, de uitwedstrijd valt niet samen met carnaval, dat scheelt dan weer... thuis krijgen ze het sowieso vol, carnaval of niet... (zullen er alleen wel veel brak op de tribune zitten)
moet er wel bier in het stadion zijnquote:
Dat zou zomaar de leukste kunnen zijn. Beide ploegen zijn in ieder geval aan elkaar gewaagd lijkt me zoquote:Op vrijdag 15 december 2006 15:21 schreef venomsnake het volgende:
Internazionale - Valencia is ook geen verkeerde wedstrijd trouwens..
De enige die ik goed had.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:03 schreef Kadoc het volgende:
Chelsea FC - FC Porto
Oh ja, ik had ook voorspeldquote:
Als je het thuis niet verneukt heb je idd kans.quote:Op vrijdag 15 december 2006 16:02 schreef pascalheister het volgende:
aardige loting voor PSV, kansen zijn er zeker
Die kende hij ook twee jaar geleden en toch won Porto thuis. Maar die wedstrijd ging dan nergens meer om voor Chelsea. Dit moet wel te doen zijn voor Chelsea. Wel leuk voor Mourinho natuurlijk, en voor Carvalho, Ferreira en Hilario.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef methodmich het volgende:
Grappig, Real - Bayern en Inter - Valencia is de laatste jaren wel vaker geloot volgens mij.
Chelsea naar Portugal, lijkt me niet dat Porto heel veel kans heeft. Mourinho kent de meeste spelers wel natuurlijk.
of uit gewoon winnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:21 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Als je het thuis niet verneukt heb je idd kans.
Nee, wel in de UEFA Cup.quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:36 schreef Dos37 het volgende:
Ok misschien is deze vraag al gesteld maar is er nu ook al verder geloot?
Dus voor de kwartfinale enzo...
Jullie heb nog steeds de champions league niet gewonnenquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:38 schreef mcyodogg het volgende:
Nee.
http://www.youtube.com/watch?v=ajTj8K9fYEo
De achtste finales van 3 jaar terug, Manchester-Porto. Had die beelden niet meer gezien sindsdien. Wat is Mourinho toch ook een held he![]()
Hehehe, sjelski had zonder die rus nog steeds een bijna lege prijzenkast.quote:Op vrijdag 15 december 2006 18:25 schreef Grimm het volgende:
[..]
Jullie heb nog steeds de champions league niet gewonnen
quote:Op vrijdag 15 december 2006 19:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
[..]Chelsea
Mourinho
![]()
Ferguson
![]()
Sorry mcyodogg![]()
De heen wedstrijd was een typische LFC wedstrijd tegen een eigenlijk sterkere tegenstander verglijkbaar met de halve finale CL wedstrijden tegen CFC. Heel geconcentreerd verdedigd in de uitwedstrijd. `en ook de thuiswedstrijd heel gedisciplineerd. Doelpunt viel toen door een redelijk makkelijk gegeven, maar terechte pingel: handsbal in het strafschopgebied door Kluivert, die zijn hand geheel nutteloos in de lucht had gestoken bij een hoekschop waar de bal dus tegenaankwam. Gary Mac scoorde die pingel.quote:Op vrijdag 15 december 2006 12:18 schreef DIGGER het volgende:
Liverpool - Barca, doe maar weer zoals toen Liverpool de UEFA cup won, die wedstijd in Barca was toen voor de nitwit dodelijk saai maar tactisch zo onwijs goed.
Redelijke kans dus dat in ieder geval een van de twee wedstrijden met de twee recente CL winnaars op de NLs buis komt ...quote:Op vrijdag 15 december 2006 15:19 schreef Shreyas het volgende:
De speeldata zijn bekend:
Dinsdag 20 Februari:
PSV - Arsenal
OSC Lille - Manchester United
Real Madrid - Bayern München
Celtic - AC Milan
Woensdag 21 februari:
FC Porto - Chelsea
AS Roma - Olympique Lyon
FC Barcelona - FC Liverpool
Internazionale - Valencia
Yep, netzoals de vermaarde wedstrijden tegen CFC toen het aantal schoten op doel van CFC ook over de twee wedstrijden niet heel veel hoger dan 3 lag ....quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:05 schreef DIGGER het volgende:
In Barcelona duurde het toen tot de 81e minuut voordat Barca uberhaupt een schot tussen de palen liet noteren.
Lijkt mij ook dat ze Barça-Liverpool (en v.v.) uitzenden.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:07 schreef Doc het volgende:
[..]
Redelijke kans dus dat in ieder geval een van de twee wedstrijden met de twee recente CL winnaars op de NLs buis komt ...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |