Ja een goed idee... maar je bent ook niet erg geliefd geloof ik... dat heeft ook mee geholpen. Omdat ik jouquote:Op donderdag 14 december 2006 09:28 schreef babette21 het volgende:
gewoon even 'n tipje voor 'n eventueel tweede ronde:
stuur bij aanvang even 'n PM naar alle deelnemers! nu was ik, en een enkeling met mij, natuurlijk kansloos vanaf dag 2 (op dag 1 stond ik nota bene nog bovenaan![]()
![]()
)
Ik denk dat "SHO'ig stemmen" betekent dat je op SHO'ers stemtquote:Op donderdag 14 december 2006 10:03 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Lynxx bedoelde met "SHO'ig" dat je beetje dramaqueenig doet.
Haat tegen SHO'rs?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat "SHO'ig stemmen" betekent dat je op SHO'ers stemt![]()
Wellicht zijn die gewoon toffer.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat "SHO'ig stemmen" betekent dat je op SHO'ers stemt![]()
Maar leg hem dan uit, we snappen hem nietquote:
dat valt wel mee.... het jammer dat sommige niet tegen een grapje kunnen. Het is een spel, beetje zielig doen moet/mag.. Heel veel users slijmen, en ik doe zieligquote:Op donderdag 14 december 2006 10:03 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Lynxx bedoelde met "SHO'ig" dat je beetje dramaqueenig doet.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:29 schreef --Globe-- het volgende:
Charmed_angel +2, 11 punten? kom op zeg
Psst, [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58quote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
Ik mag ook nog stemmen!![]()
Ga ik nu doen![]()
Goh, verrassend.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
PeRi: -2, toch nog minpunten omdat jij me eruit gooide.
DANKJEWEL!!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Psst, [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58![]()
je wist dat je ze nog zou krijgen...maar verder heb ik niks tegen je hoorquote:
GA DAN!quote:
ja joh, ik moet toch ook nog werken tussen doorquote:
Sorryquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik sta bovenaan![]()
Even van genieten zolang het nog kan![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sorry
Ik maak het nog goed met je
Goede reden!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:40 schreef sbientje het volgende:
+2 Lynx666, een van mijn favorieten
-2 shiNing_staR, ik ehb je graag in de buurt
-2 Zhenar, zie shiNinG_staR
Bijna niet gepost zelfs.quote:Op vrijdag 15 december 2006 20:36 schreef BVO het volgende:
-- SpecialGuest: Heeft al twee of drie dagen niet gestemd.
Waarom niet?quote:
quote:Op vrijdag 15 december 2006 21:27 schreef Californian_dreamer het volgende:
c_a: +2, hoort niet zo laag te staan
Kan ik 't helpen dat ik iedereen zo aardig vindquote:Op vrijdag 15 december 2006 21:55 schreef SpecialGuest het volgende:
Svensational en shiNinG_staR -2, geven slechte redenen voor minpunten.![]()
Volgens mij is BVO anders behoorlijk lang Raffanaticus geweest hoorquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
-2 BVO: Je hebt nog nooit een winnaar goed gehad in 3 jaar IDO, dus dit mag je ook niet winnen
Oh wacht!quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is BVO anders behoorlijk lang Raffanaticus geweest hoor![]()
![]()
Zeg maar een week voordat ze op tv kwam alquote:Op zaterdag 16 december 2006 12:24 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Volgens mij is BVO anders behoorlijk lang Raffanaticus geweest hoor![]()
![]()
Maar hij heeft haar wel uit zijn prono gehaald op een gegevens moment.quote:Op zaterdag 16 december 2006 12:26 schreef Svensational het volgende:
[..]
Zeg maar een week voordat ze op tv kwam al.
quote:
Doeiiiquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:29 schreef babette21 het volgende:
ik ga
Waarom haal je hem weg? Spijt van je minpunten voor mijquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:51 schreef BVO het volgende:
.
Ik kreeg spijt en had hem al gewijzigdquote:Op zaterdag 16 december 2006 13:54 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
En ik heb helemaal geen inside info!
- c_a: CDP hoort boven jou te staan.quote:Op zaterdag 16 december 2006 13:55 schreef sbientje (en atb is het er mee eens) het volgende:
zhenarik hou van je
quote:Op zaterdag 16 december 2006 18:03 schreef PeRi het volgende:
-- C_A We gaan gewoon door met de SHO hetze? Eat this!
wehehhe, okee shiNinG_staRquote:Op zaterdag 16 december 2006 18:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
[..]
Je hoeft mijn opmerking niet zo letterlijk te nemen hoor, sbientje.
Zijn er nog legitieme redenen deze dagen dan?quote:Op zaterdag 16 december 2006 17:34 schreef sbientje het volgende:
-2 svensational, ik ben altijd lief voor je en dan kom je met zo'n KUTreden!
quote:
quote:Op zondag 17 december 2006 04:55 schreef Zhenar het volgende:
-2 Lynx666 omdat hij geen toffe avatar voor mij heeft gemaakt![]()
Jamaar niet de huidigequote:
Ja!quote:Op zondag 17 december 2006 14:44 schreef BVO het volgende:
Hmmm.... zal ik gaan?
Hij vraagt het zich alleen af... toch?quote:Op zondag 17 december 2006 14:48 schreef PeRi het volgende:
Is BVO niet nu bezig?
Ik zie het gebeuren dat ie bezig is nu, beetje verwarrend welquote:Op zondag 17 december 2006 14:50 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
Hij vraagt het zich alleen af... toch?
Dat viel nogal in het niet bij de "Sergequote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef PeRi het volgende:
Waarom is heel XFA verbaasd erover, ik was toch duidelijk aanwezig met mn semi Serge adoratie..
en daarnaast gaat het verhaal de ronde dat je Serge-fans hebt lopen uitschelden bij de liveshowquote:Op zondag 17 december 2006 15:46 schreef Fir3fly het volgende:
Dat viel nogal in het niet bij de "Serge" berichten
.
Nee dat is waar, ze verpestten de show en gilden ons doof.quote:Op zondag 17 december 2006 15:57 schreef babette21 het volgende:
[..]
en daarnaast gaat het verhaal de ronde dat je Serge-fans hebt lopen uitschelden bij de liveshow
ik vond persoonlijk dat m'nquote:
een exitverhaaltjequote:Op zondag 17 december 2006 15:15 schreef Lynx666 het volgende:
Exit:
charmed_angel - -1
Het begon allemaal goed; de audities kwam je overtuigend door, en ook de confrontatie heb je, ondanks de hevige concurrentie, goed kunnen doorstaan. Met de USG 'liveshows' in zicht ben ik toch van mening dat je X-factor na de Ultieme Test niet voldoende is om door te gaan. Er zit meer in je, maar dat is er niet uitgekomen. En de wildcard zit er helaas ook niet in voor je, deze gaat geheel terecht naar ATB. Je bent ver gekomen van de in totaal 50 kandidaten, maar dit is het moment van jouw exit. Tot ziens.
[afbeelding] En hiermee zijn we beland in de laatste fase van de USG, met de laatste 10 deelnemers: de USG 'liveshows'.
quote:Op zondag 17 december 2006 16:02 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik vond persoonlijk dat m'nwel voldeed...
maar goed, vooruit dan:
10 kleine USG'ertjes hoopten dat ze plusunten kregen;
eentje ging vast de rode loper voor Babette uitleggen (ivm de SC-1000-meet),
toen waren er nog maar negen................
Nee hoor, eerder vandaag ook alquote:Op zondag 17 december 2006 21:06 schreef Andiyan het volgende:
++ Sven, voor het eerst bovenaan!toch?
Geeft niet hoorquote:
Dit is overigens géén vrijbrief om mij er maar uit te stemmen!quote:
Hoeft toch niet per sé, of wil je dat ik nog iemand -2 geefquote:Op zondag 17 december 2006 23:02 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maarmeot er niet nog een -2 bij?
Al weet ikniet of ik dit leuk ga vindenquote:Je geeft 3 personen twee pluspunten of twee minpunten, waarvan bij minimaal 2 personen minpunten gegeven moeten worden. Je mag dus wel 3x minpunten weggeven, maar niet 2x of 3x pluspunten.
wees maar niet bangquote:Op zondag 17 december 2006 23:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Al weet ikniet of ik dit leuk ga vinden.
"Jouw mond, mijn piemelquote:Op zondag 17 december 2006 23:12 schreef --Globe-- het volgende:
Zhenar -2, omdat ik wacht op zijn leuke smeekbedes![]()
Dan heb je wel de juiste indruk, denk ik zoquote:Op zondag 17 december 2006 22:58 schreef superhero87 het volgende:
-2 Mijn indruk van Zhenar is tot nu toe niet zo positief geweest, vandaar de minpunten![]()
ALSJEBLIEFT IK DOE ALLES MAAR STEM ME ER NIET UIT!!!!quote:
morgen krijg je 2 puntjes van mequote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
ALSJEBLIEFT IK DOE ALLES MAAR STEM ME ER NIET UIT!!!!!!!1!!1!
Het Usergame is alles dat me nog op de been houdt!Verder ben ik een contactgestoorde, ledemaatloze klootzak die vanuit zijn rolstoel alleen maar het UserGame van XFA heeft dat hem nog een beetje vreugde geeft. HAAL DAT NIET VAN ME WEG!
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Het Usergame is alles dat me nog op de been houdt!Verder ben ik een contactgestoorde, ledemaatloze klootzak die vanuit zijn rolstoel alleen maar het UserGame van XFA heeft dat hem nog een beetje vreugde geeft. HAAL DAT NIET VAN ME WEG!
![]()
quote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 december 2006 08:31 schreef charmed_angel het volgende:
Ondanks dat Peri al haar beltegoed gebruikte om jou erin te houden, heb ik nu eindelijk besloten je eruit te kicken. Het heeft eigenlijk te lang geduurd, want volgens vele kenners had jij al veel eerder het spel moeten verlaten.
Toch ben je negende geworden in dit spel, logisch want je stem is niet om aan te horen. Je bent er zolang ingebleven, omdat je soms best grappig uit de hoek kan komen. Ik denk toch dat je 1 van de meest gewaardeerde users ben en ook ik waardeer je soms(ondanks de onvewachte minpunten
).[/b]
Schiet op danquote:
Je raakte me, je noodkreet trof me aan het hart. Lieve lieve Zhenar, je hebt hulp nodig. Ik stem je uit USG omdat je dan misschien zal toegeven dat het USG meer kapot maakt dan je lief is. Misschien kan Babette je helpen om je terug te brengen naar de realiteit. Het spijt me, maar het is het beste voor jequote:Op zondag 17 december 2006 23:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Neequote:Op maandag 18 december 2006 15:12 schreef PeRi het volgende:
2x punten mag toch ook ipv persé 3?
quote:Op maandag 18 december 2006 15:43 schreef Tha_Erik het volgende:
en als ze het toch moet hoop ik dat het in je gezicht is!
Oh.. eeh... da's mijn eerbetoon.quote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
Tof trouwens dat Zhenar postuum in de lijst blijft staan!
Iddquote:Op maandag 18 december 2006 15:51 schreef Svensational het volgende:
Tof trouwens dat Zhenar postuum in de lijst blijft staan!
quote:Op maandag 18 december 2006 17:08 schreef Fir3fly het volgende:
+2 PeRi: Volgens mij de enige die Christian ook wel goed vindt.
quote:Op maandag 11 december 2006 23:12 schreef Zhenar het volgende:
Ik denk dat deze nog voor veel verrassingen gaat zorgen![]()
Het gaat om de gedachtequote:Op maandag 18 december 2006 17:15 schreef --Globe-- het volgende:
Zhenar, ik wou je nog wel 2 punten geven
Sorryquote:
Maar welquote:Op maandag 18 december 2006 17:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry. Jammer dat ik je geen pluspunten meer kan geven
.
*hint* ik ben ook positief over Christianquote:Op maandag 18 december 2006 17:59 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sorry. Jammer dat ik je geen pluspunten meer kan geven
.
hoe kom ik nou in dit verhaal terecht??!quote:Op maandag 18 december 2006 15:11 schreef PeRi het volgende:
Je raakte me, je noodkreet trof me aan het hart. Lieve lieve Zhenar, je hebt hulp nodig. Ik stem je uit USG omdat je dan misschien zal toegeven dat het USG meer kapot maakt dan je lief is. Misschien kan Babette je helpen om je terug te brengen naar de realiteit. Het spijt me, maar het is het beste voor je!
Ik voel me eigenlijk wel in mijn rug gestoken door allemaal SHO-maatjesquote:Op maandag 18 december 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kom ik nou in dit verhaal terecht??!
[of heeft dat te maken met mijn "really?!!??!?!??!?" tegen overspannen Serge-fans?!]
Je werk! Ik moest toch wat verzinnen?quote:Op maandag 18 december 2006 19:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
hoe kom ik nou in dit verhaal terecht??!
[of heeft dat te maken met mijn "really?!!??!?!??!?" tegen overspannen Serge-fans?!]
Verzin dan iets spectaculairsquote:Op maandag 18 december 2006 19:46 schreef PeRi het volgende:
[..]
Je werk! Ik moest toch wat verzinnen?.
scherpe messen maken schonen wondenquote:Op maandag 18 december 2006 19:45 schreef Zhenar het volgende:
Ik voel me eigenlijk wel in mijn rug gestoken door allemaal SHO-maatjes![]()
Et tu Brute?!(
)
oh ja....quote:
Mag je opeens op vier mensen stemmen?quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
-- PeRi, KEIlief, KEIschattig, maar je loopt teveel uit
-- Fir3, #XFA: "(Fir3fly): Mensen en Lynx,"
++ s_s, een overall leuke user, al verschillen de smaken af en toe
-- charmed_angel, dan stem ik je gewoon verder de min in
quote:Op maandag 18 december 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag je opeens op vier mensen stemmen?
c_a ligt er al uitquote:Op maandag 18 december 2006 22:39 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Mag je opeens op vier mensen stemmen?
Ja, ik zag hetquote:
quote:Op maandag 18 december 2006 22:29 schreef Lynx666 het volgende:
-- charmed_angel, dan stem ik je gewoon verder de min in
charmed_angel - minus 3
Nounou niet zo kinderachtig editten C_A, je kan toch wel tegen een grapje of neem je dit spel zo serieus?quote:Op maandag 18 december 2006 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
hoe oud was je ook al weer
![]()
ik hou alleen van goede grappen.quote:Op maandag 18 december 2006 23:36 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nounou niet zo kinderachtig editten C_A, je kan toch wel tegen een grapje of neem je dit spel zo serieus?
Aangepastquote:Op maandag 18 december 2006 23:53 schreef Californian_dreame... het volgende:
het zou wel handig zijn als je ze ook ff op volgorde zou kunnen zetten...
het is al laatquote:Op maandag 18 december 2006 23:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
het zou wel handig zijn als je ze ook ff op volgorde zou kunnen zetten sven...
weltrusten....quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:05 schreef superhero87 het volgende:
Ik stem morgen wel, slaapse!
Maar mij eruit werken vond je wel een toffe actie?quote:Op maandag 18 december 2006 23:54 schreef BVO het volgende:
-- PeRi: Charmed eruit werken kan niet ongstraft gaan he!
Die vorige stem 8 minuten dáárvoor?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:00 schreef Zhenar het volgende:
-2 SpecialGuest: je hebt niets gedaan sinds mijn vorige stem om mijn indruk van jou te verbeteren, dus je krijgt nog een keer minstemmen. Eigen schuld![]()
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:08 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die vorige stem 8 minuten dáárvoor?![]()
Dat waren acht kansrijke, maar helaas onbenutte minutenquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:08 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Die vorige stem 8 minuten dáárvoor?![]()
Misschien stemt ze wel op de bovenste drie?quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:22 schreef Andiyan het volgende:
c_a schrijf jij even 3 exitverhaaltjes?
Ja, is minder moeite.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:23 schreef Svensational het volgende:
[..]
Misschien stemt ze wel op de bovenste drie?
quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:22 schreef Andiyan het volgende:
c_a schrijf jij even 3 exitverhaaltjes?
Ik merk hetquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik ben niet goed in het schrijven van exitverhaaltjes
![]()
ik ga heel de nacht dromen over Peri, Lynx en SG.... misschien kan ik dan ene leuke ecitverhaaltje verzinnen morgenquote:
Lijkt mij ook.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Bij de laatste 3 is het toch maar twee stemmen per beurt?
lijkt me welquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Bij de laatste 3 is het toch maar twee stemmen per beurt?
Neem vooral je tijdquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:02 schreef Andiyan het volgende:
oh en dan ik.. het schiet dan al eens lekker op.
quote:[00:42] (B): Dat dit al wekenlang voorgekookt is.
[00:42] (Lynx666): Dat vermoedde ik dus al
[00:43] (Svenividivici): Eigen schuld Lynx666
[00:43] (sbientje): ik lach me een kriek
[00:43] (sbientje): werkelijk waar
[00:43] (Svenividivici): Moet je maar niet ons opstoken om F3 en s_s eruit te stemmen :
[00:43] (zhenar): Wel jammer dat niet alle complotteurs nog over zijn
[00:43] (Lynx666):!
[00:43] (B): Whehehe.
[00:43] (Lynx666):
[00:43] (B): Mja
[00:43] (Lynx666): Je liegt dat het gedrukt staat
[00:43] (zhenar): Ja, dat was wel een lompe actie lynx, om ons te pm'en
[00:43] (B): Dt was de bedoling idd
[00:44] (zhenar):
[00:44] (B): Ja
[00:44] (Lynx666): stelletje snikkels
[00:44] (Svenividivici): Nou, s_s en F3 geloofden het wel
[00:44] (B): Vonden s_s en fire ook
[00:44] (B): Waarom dacht je dat je al die -- opeens kreeg vandaag
[00:44] (Lynx666): Het hele spel was dus gewoon gerigd
[00:45] (B): Nee.
[00:45] (B): In feite heb ik gewoon eerlijk gestemd.
[00:45] (B): Met argumentaties zoals ik het gewoon meende.
[00:45] (B): Alleen, we hebben de tijdstippen een beetje aangepast, zodat het wa meer effect zou hebben.
[00:47] (sbientje): volgens mij vinden jullie het zelf heel leuk
[00:47] (sbientje):
[00:47] (sbientje): echt mannenhumor
Je vindt het wel tof stiekemquote:
CDP zei het ooit mooi:quote:
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:41 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Neuuh..ik hecht weinig waarde aan zo'n spelleke en ik haat je omdat ik zo'n stunt had willen verzinnen aangezien t me met BVO niet lukte
___________________________quote:Op 18 december 2006 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
Hee Sven en BVO
USG is bijna afgelopen dus ik stel voor dat we gaan samenwerken! Laten we eerst Fir3flu eruit gaan stemmen, die anderen die onder hem staan worden er toch wel uitgestemd.. Dus als we met z'n drieën vlak achter elkaar stemmen dan ligt ie er snel uit !
Groet Lynx.
quote:Op 18 december 2006 13:38 schreef Lynx666 het volgende:
Hee Sven en BVO
USG is bijna afgelopen dus ik stel voor dat we gaan samenwerken! Laten we eerst shining_star eruit gaan stemmen, die anderen die onder haar staan worden er toch wel uitgestemd.. Dus als we met z'n drieën vlak achter elkaar stemmen dan ligt ze er snel uit !
Groet Lynx.
Jullie waren ook een complot aan het beramen toen?!quote:
Nee, hij had een complot tegen mij.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:53 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Jullie waren ook een complot aan het beramen toen?!![]()
Jij was wel erg goedgelovigquote:
quote:Op donderdag 14 december 2006 09:18 schreef charmed_angel het volgende:
Een tactisch spelletje dus, waarin hevig de politiek zal worden bedreven, geheime allianties zullen worden gevormd en enkele ego\'s die gestreeld zullen worden...
Wat denk je, een complot tegen Lynx ben ik altijd wel voor te strikken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was wel erg goedgelovig!
Jij wist niks van een complot en je liet je gewoon inpalmen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat denk je, een complot tegen Lynx ben ik altijd wel voor te strikken.
En wij vinden jou zieligquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:56 schreef Californian_dreame... het volgende:
las dit nog ff... vind het wel een beetje een zielige actie
Ik vind hem eerlijk gezegd redelijk geniaal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
las dit nog ff... vind het wel een beetje een zielige actie
Ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:57 schreef Fir3fly het volgende:
Bovendien weet ik nu wie gaat winnen.
quote:
Dan moet je maar niet zo jankzakkerig reageren!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:58 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
mature way to react
![]()
Iddquote:
Maar wát een karakter tonen zij die, zelfs na eruit gestemd te zijn, toch nog aan het complot blijven deelnemen!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:59 schreef sbientje het volgende:
ahh, wat jammer![]()
ik vind het heerlijk, dat jullie niet met zijn 4en zijn overgebleven!
gewoon mijn mening gegeven, meer niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo jankzakkerig reageren!
Watquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo jankzakkerig reageren!
Wat confronterend!quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:02 schreef Zhensational het volgende:
OMG, wat een ongelovelijke trieste actie van "de vier". Ben blij dat ik niet meedeed met dit spel, wat een stelletje josti's zeg. Krijgen jullie daar nou een harde piemel van, dat complotje
? Of harde tepels, voor de vrouw?
Jullie zullen het nog moeilijk krijgen in de rest van je leven!
Tja, dit zet je wel aan het denkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:02 schreef Zhensational het volgende:
OMG, wat een ongelovelijke trieste actie van "de vier". Ben blij dat ik niet meedeed met dit spel, wat een stelletje josti's zeg. Krijgen jullie daar nou een harde piemel van, dat complotje
? Of harde tepels, voor de vrouw?
Jullie zullen het nog moeilijk krijgen in de rest van je leven!
Had dat eerder gezegd, had je in Het Complot kunnen zitten en hadden we nóg meerquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb geen spijt van mijn daden. Complotjes!
En wij maar beraden wie er nog meer mee zou doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, had je in Het Complot kunnen zitten en hadden we nóg meermacht
gehad
.
Fir3 zei in IRC ooit dat hij geen complot wilde, dat had ik nog gePMd toenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En wij maar beraden wie er nog meer mee zou doen![]()
![]()
Oh, kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Fir3 zei in IRC ooit dat hij geen complot wilde, dat had ik nog gePMd toen.
Zullen we het voor de gein nog even af gaan makenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:10 schreef Andiyan het volgende:
-- Beev & Sven want er kan er maar één de winnares zijn.
shiNinG_staR - 9
BVO - 7
Svensational - 7
quote:
quote:Ik zit nu onder de naam Woelli, maar sbientje is er fel tegen, dus die moeten we echt niet benaderen
Erik en firefly zijn ook niet enothousiast. ATB ook al niet.
CDP dus wel. Wie benadert hem en hoe?
Aha, op die manier. Ik vroeg me al af waarom dat gedoe met die nep-Woelli nodig wasquote:
Je moet wel TWEE mensen minpunten geven, dus iemand moet eruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:06 schreef superhero87 het volgende:
shiNinG_staR - 7
BVO - 1
Svensational - 1
-- s_s: om het spel wat spannender te houden![]()
hij kan toch ook 1 iemand pluspunten geven?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet wel TWEE mensen minpunten geven, dus iemand moet eruit![]()
Ik wist dat jij het tof zou vindenquote:
Je vergeet het belangrijkste: hij is een intrigant van de eerste ordequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:06 schreef superhero87 het volgende:
BVO heeft vaker hoog gescoord in dit spel, en waarom zal je dan denken? Hij is geliefd onder de Forummers. Een aardige gozer, die graag zijn mening geeft. Een derde plaats is zeker verdiend, je bent de Ellen geworden!![]()
Je kunt nog winnen hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:44 schreef Svensational het volgende:
Tweede geworden![]()
!
IN YOUR FACE BVO
[..]
Ik wist dat jij het tof zou vinden!
Alsof het verrassend is dat Babette de enige is met de ballen om een complot te belonenquote:
IDD! Babettequote:Op dinsdag 19 december 2006 11:49 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Alsof het verrassend is dat Babette de enige is met de ballen om een complot te belonen![]()
Babette
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |