Ja een goed idee... maar je bent ook niet erg geliefd geloof ik... dat heeft ook mee geholpen. Omdat ik jouquote:Op donderdag 14 december 2006 09:28 schreef babette21 het volgende:
gewoon even 'n tipje voor 'n eventueel tweede ronde:
stuur bij aanvang even 'n PM naar alle deelnemers! nu was ik, en een enkeling met mij, natuurlijk kansloos vanaf dag 2 (op dag 1 stond ik nota bene nog bovenaan![]()
![]()
)
Ik denk dat "SHO'ig stemmen" betekent dat je op SHO'ers stemtquote:Op donderdag 14 december 2006 10:03 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Lynxx bedoelde met "SHO'ig" dat je beetje dramaqueenig doet.
Haat tegen SHO'rs?quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat "SHO'ig stemmen" betekent dat je op SHO'ers stemt![]()
Wellicht zijn die gewoon toffer.quote:Op donderdag 14 december 2006 10:14 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik denk dat "SHO'ig stemmen" betekent dat je op SHO'ers stemt![]()
Maar leg hem dan uit, we snappen hem nietquote:
dat valt wel mee.... het jammer dat sommige niet tegen een grapje kunnen. Het is een spel, beetje zielig doen moet/mag.. Heel veel users slijmen, en ik doe zieligquote:Op donderdag 14 december 2006 10:03 schreef PeRi het volgende:
Ik denk dat Lynxx bedoelde met "SHO'ig" dat je beetje dramaqueenig doet.
quote:Op donderdag 14 december 2006 16:29 schreef --Globe-- het volgende:
Charmed_angel +2, 11 punten? kom op zeg
Psst, [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58quote:Op donderdag 14 december 2006 19:47 schreef Zhenar het volgende:
Ik mag ook nog stemmen!![]()
Ga ik nu doen![]()
Goh, verrassend.quote:Op donderdag 14 december 2006 19:41 schreef Californian_dreamer het volgende:
PeRi: -2, toch nog minpunten omdat jij me eruit gooide.
DANKJEWEL!!!!!quote:Op donderdag 14 december 2006 19:49 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Psst, [Centraal] Icons klaar terwijl u wacht #58![]()
je wist dat je ze nog zou krijgen...maar verder heb ik niks tegen je hoorquote:
GA DAN!quote:
ja joh, ik moet toch ook nog werken tussen doorquote:
Sorryquote:Op vrijdag 15 december 2006 17:19 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik sta bovenaan![]()
Even van genieten zolang het nog kan![]()
quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:22 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Sorry
Ik maak het nog goed met je
Goede reden!quote:Op vrijdag 15 december 2006 17:40 schreef sbientje het volgende:
+2 Lynx666, een van mijn favorieten
-2 shiNing_staR, ik ehb je graag in de buurt
-2 Zhenar, zie shiNinG_staR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |