Wat denk je, een complot tegen Lynx ben ik altijd wel voor te strikken.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:54 schreef Svensational het volgende:
[..]
Jij was wel erg goedgelovig!
Jij wist niks van een complot en je liet je gewoon inpalmen.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:55 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Wat denk je, een complot tegen Lynx ben ik altijd wel voor te strikken.
En wij vinden jou zieligquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:56 schreef Californian_dreame... het volgende:
las dit nog ff... vind het wel een beetje een zielige actie
Ik vind hem eerlijk gezegd redelijk geniaal.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:56 schreef Californian_dreamer het volgende:
las dit nog ff... vind het wel een beetje een zielige actie
Ik ookquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:57 schreef Fir3fly het volgende:
Bovendien weet ik nu wie gaat winnen.
quote:
Dan moet je maar niet zo jankzakkerig reageren!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:58 schreef Californian_dreame... het volgende:
[..]
mature way to react
![]()
Iddquote:
Maar wát een karakter tonen zij die, zelfs na eruit gestemd te zijn, toch nog aan het complot blijven deelnemen!quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:59 schreef sbientje het volgende:
ahh, wat jammer![]()
ik vind het heerlijk, dat jullie niet met zijn 4en zijn overgebleven!
gewoon mijn mening gegeven, meer niet.quote:Op dinsdag 19 december 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo jankzakkerig reageren!
Watquote:Op dinsdag 19 december 2006 00:59 schreef Svensational het volgende:
[..]
Dan moet je maar niet zo jankzakkerig reageren!
Wat confronterend!quote:Op dinsdag 19 december 2006 01:02 schreef Zhensational het volgende:
OMG, wat een ongelovelijke trieste actie van "de vier". Ben blij dat ik niet meedeed met dit spel, wat een stelletje josti's zeg. Krijgen jullie daar nou een harde piemel van, dat complotje
? Of harde tepels, voor de vrouw?
Jullie zullen het nog moeilijk krijgen in de rest van je leven!
Tja, dit zet je wel aan het denkenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:02 schreef Zhensational het volgende:
OMG, wat een ongelovelijke trieste actie van "de vier". Ben blij dat ik niet meedeed met dit spel, wat een stelletje josti's zeg. Krijgen jullie daar nou een harde piemel van, dat complotje
? Of harde tepels, voor de vrouw?
Jullie zullen het nog moeilijk krijgen in de rest van je leven!
Had dat eerder gezegd, had je in Het Complot kunnen zitten en hadden we nóg meerquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:05 schreef Fir3fly het volgende:
Ik heb geen spijt van mijn daden. Complotjes!
En wij maar beraden wie er nog meer mee zou doenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:06 schreef BVO het volgende:
[..]
Had dat eerder gezegd, had je in Het Complot kunnen zitten en hadden we nóg meermacht
gehad
.
Fir3 zei in IRC ooit dat hij geen complot wilde, dat had ik nog gePMd toenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:08 schreef Zhenar het volgende:
[..]
En wij maar beraden wie er nog meer mee zou doen![]()
![]()
Oh, kan ik me niet herinnerenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:09 schreef BVO het volgende:
[..]
Fir3 zei in IRC ooit dat hij geen complot wilde, dat had ik nog gePMd toen.
Zullen we het voor de gein nog even af gaan makenquote:Op dinsdag 19 december 2006 01:10 schreef Andiyan het volgende:
-- Beev & Sven want er kan er maar één de winnares zijn.
shiNinG_staR - 9
BVO - 7
Svensational - 7
quote:
quote:Ik zit nu onder de naam Woelli, maar sbientje is er fel tegen, dus die moeten we echt niet benaderen
Erik en firefly zijn ook niet enothousiast. ATB ook al niet.
CDP dus wel. Wie benadert hem en hoe?
Aha, op die manier. Ik vroeg me al af waarom dat gedoe met die nep-Woelli nodig wasquote:
Je moet wel TWEE mensen minpunten geven, dus iemand moet eruitquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:06 schreef superhero87 het volgende:
shiNinG_staR - 7
BVO - 1
Svensational - 1
-- s_s: om het spel wat spannender te houden![]()
hij kan toch ook 1 iemand pluspunten geven?quote:Op dinsdag 19 december 2006 09:19 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Je moet wel TWEE mensen minpunten geven, dus iemand moet eruit![]()
Ik wist dat jij het tof zou vindenquote:
Je vergeet het belangrijkste: hij is een intrigant van de eerste ordequote:Op dinsdag 19 december 2006 09:06 schreef superhero87 het volgende:
BVO heeft vaker hoog gescoord in dit spel, en waarom zal je dan denken? Hij is geliefd onder de Forummers. Een aardige gozer, die graag zijn mening geeft. Een derde plaats is zeker verdiend, je bent de Ellen geworden!![]()
Je kunt nog winnen hoorquote:Op dinsdag 19 december 2006 09:44 schreef Svensational het volgende:
Tweede geworden![]()
!
IN YOUR FACE BVO
[..]
Ik wist dat jij het tof zou vinden!
Alsof het verrassend is dat Babette de enige is met de ballen om een complot te belonenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |